Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

Net even de 2 accountjes getest van Livenation en de 2 van Eventim. Ze werken :-)))

zoist!! als het zo doorgaat zitten we straks voor niets in dublin....hahahahahaha

je moet zeker ingelogd zijn bij livenation.it ???

kan niet verder klikken dan U2....

En in Italie is het niet door komen aan.

Juul wrote:

Net even de 2 accountjes getest van Livenation en de 2 van Eventim. Ze werken :-)))

nu nog wel...........................................roll.gifroll.gifroll.giftongue.gif

muis wrote:

zoist!! als het zo doorgaat zitten we straks voor niets in dublin....hahahahahaha

je moet zeker ingelogd zijn bij livenation.it ???

kan niet verder klikken dan U2....

Niet bij live nation maar bij ticketone. Via die site heb ik vorig jaar de ticket van REM gekocht.

muis wrote:

Juul wrote:

nu nog wel...........................................glasses.gif

roll.gif

Zo, ben weer even bij gelezen.

*Goed nieuws Juul, ben blij voor je!

*Willy, morgenochtend mag je je meisje al weer op halen? Is vast een goed teken!

*Ik ben met Oscar naar MJ geweest toen Oscar 7 of 8 jaar was. Kreeg VIP tics van de vriendin van mn broertje. Voor mij was het een hele ervaring om daar samenmet mijn kleine mannetje te zitten (helaas wel tussen de ajax-vrouwen en andere BN-ers) ik kan me niet zoveel meer herinneren van hoe het geluid ed was, ik wasdenk ik meer aan het genieten van de reacties van Oscar

*Jullie willen niet weten wat ik in al die jaren Admirals de arena al heb binnen gesmokkeld. Ik had toch van de appelsap-witte wijn- verwissel truc verteld?bovendien zijn boots heel handig om flesjes drinken mee naar binnen te smokkelen, dus................get on your boots op 20 juliroll.gif

1 Anello Rosso Num Intero 172,50 € 1 Anello Arancio Num Intero 109,25 € 1 Anello Blu Num. Intero 109,25 € 1 Anello Verde Num. Intero 109,25 € 2 Anello RossoNum. Intero 109,25 € 2 Anello Arancio Num Intero 74,75 € 2 Anello Blu Num. Intero 74,75 € 2 Anello Verde Num. Intero 74,75 € Prato Posto Unico Intero 63,25 € 3Anello Rosso Num. Intero 57,50 € 3 Anello Blu Non Num Intero 34,50 € 3 Anello Verde Non Num Intero 34,50 €

1. Selezionare: Prodotto e quantità

Prodotto Disponibilità Prezzo Qtà Totale

1 Anello Rosso Num Intero Acquista ORA! 172,50 € 0123456

1 Anello Arancio Num Intero Acquista ORA! 109,25 € 0123456

1 Anello Verde Num. Intero Acquista ORA! 109,25 € 0123456

1 Anello Blu Num. Intero Acquista ORA! 109,25 € 0123456

2 Anello Rosso Num. Intero Acquista ORA! 109,25 € 0123456

2 Anello Arancio Num Intero Acquista ORA! 74,75 € 0123456

2 Anello Verde Num. Intero Acquista ORA! 74,75 € 0123456

2 Anello Blu Num. Intero Acquista ORA! 74,75 € 0123456

Prato Posto Unico Intero Acquista ORA! 63,25 € 0123456

3 Anello Rosso Num. Intero Acquista ORA! 57,50 € 0123456

3 Anello Blu Non Num Intero Acquista ORA! 34,50 € 0123456

3 Anello Verde Non Num Intero Acquista ORA! 34,50 € 0123456

viel dus wel mee juul...:-)

wel iets duurder dan in nl dus.....

en nog veldkaarten ook!

Prato Posto Unico Intero Acquista ORA! 63,25 € 0123456 379,50 €

max aantal tickets 6

welterusten allemaal!!

patries*Jullie willen niet weten wat ik in al die jaren Admirals de arena al heb binnen gesmokkeld. Ik had toch van de appelsap-witte wijn- verwissel trucverteld? bovendien zijn boots heel handig om flesjes drinken mee naar binnen te smokkelen, dus................get on your boots op 20 juliroll.gif

je denkt toch btw niet dat ik op m'n lakleren high heels ga rennen hé....roll.gifroll.gif

misschien zijn rubberen kaplaarzen iets handiger..roll.gif

ja ja .... snik snik 4,5 uur verder

en tot hier was ik gekomen ... met slechts een veldkaart in mijn mandje ..... nog 318 voor me, voor ik kon gaan uitchecken, alles secured .... ik zelfs deitaliaanse boodschap nog copieren, omdat er zo mooi LINEARE FUNZIAMENTO stond ja ja ....

Gentile Cliente,

sono attualmente in corso delle HOT SALES sul Sito TicketOne, per garantire il corretto e lineare funzionamento dei sistemi sei soggetto allo smaltimento dellecode createsi in precedenza al tuo accesso.

Ti comunichiamo che ti è stato PERSONALMENTE assegnato il ticket n° 3074, la prossima persona ad essere servita sarà quella con il ticket n° 2756.

Hai quindi 318 clienti davanti a te e ti preghiamo di attendere senza uscire da questa pagina.

Automaticamente infatti il sistema TicketOne ti darà accesso al processo di acquisto.

en toen ...eindelijk beweging op de site ... pats .... zoals zovaak die nacht .... alles weg, mandje leeg dikke paniek ...

niks nada noppes dus .......

toen nog geprobeerd oranje vak te scoren ... maar daar kreeg ik alleen vak 166 en 162 hoog bovenin, en dat ook gelaten ... toen nog getwijffeld over vak 103(blauw, vooraan .. ) maar toen kreeg ik gelukkig een brainwave, want ik wil ddolgraag vanuit barcelona, door naar milan ..... maar dan wel als ik op t veld kanstaan ... dus nu maar kijken wat ik kan ruilen .... ilona jij hebt niet nog eentje over die je wilt ruilen voor barcelona ..... ?

... wat een nacht weer .... italiaanse mafia zal er wel achter zitten .... ik had m ik had m ik had m ......

voor t op strafregels gaat lijken .... tot snel weer, ik ga afsluiten met miss sarajevo, jawel, vanaf de milan dvd ....

auw ......

hoop hoop .......

hoi

hoi

Goedemorgen allemaal, hoop dat iedereen een goede nachtrust heeft gehad!

Gaat niet helemaal lekker met inloggen hier, lig er telkens meteen weer uit ipv na een paar minuten (wat ook redelijk vervelend is maar ala)

Wat lees ik net, Italië

Nu heb ik nog nooit online kaarten besteld voor een concert, morgen hopelijk de eerste keer.

Knijp hem nu al vreselijk. Hoe zit dat met die wachtende voor je heb je dat hier ook?

"nog 318 voor me, voor ik kon gaan uitchecken, alles secured" ....??

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.