Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

ja vanmorgen met die kaarten zomaar een Party Boy geworden!

Er viel wat te vieren!!!!

PieterVR wrote:

ja vanmorgen met die kaarten zomaar een Party Boy geworden!

Er viel wat te vieren!!!!

laugh.giflaugh.giflaugh.gif Dat is helemaal waar !!!

natasja wrote:
Chelyn wrote:
Onefly er zijn er nu zat blijkbaar mensen die bij de boots groep zaten die nu als een speer die kaarten aan gaan bieden. Zag net dat er genoeg nieuwe bij zijn gekomen.

Ja, ze druppelen steeds meer binnen daar....ach we hebben ff lol gehad he mad.gifdevil.gif

Onefly wrote:

natasja wrote:

Chelyn wrote:

Onefly er zijn er nu zat blijkbaar mensen die bij de boots groep zaten die nu als een speer die kaarten aan gaan bieden. Zag net dat er genoeg nieuwe bij zijn gekomen.

Ja, ze druppelen steeds meer binnen daar....ach we hebben ff lol gehad he
image

Tja,

Veldkaartjes worden al aangeboden voor 150 euro per stuk.....

En de lieve personen die geen lid zijn van U2.com en zaterdag niet meer aan een kaartje kunnen komen door dit soort persoontjes kunnen weer de buidel trekken...

Ik mag me er niet boos over maken, maar inwendig
imageimage

Nou, ik maak me er ook iedere keer weer goed boos over. Het wordt tijd dat ze in Den Haag die wet er doorheen jassen.

Volgens mij kun je de advertenties rapporteren aan Marktplaats zelf.

Hier heeft MP ook veel werk aan, en zullen zij OOK hun verantwoording nemen. Er wordt al jaren over gesproken en MP onderneemt hier ook geen drol in.

Zij zullen er ook aan mee moeten werken! Het is volgens mij tegen de regels van Live Nation (etc) om tickets door te verkopen. Maw het is sowieso in strijd metde regels.

Daarnaast zou MP het de aanbieder wat lastiger kunnen maken...

PieterVR wrote:

Hier heeft MP ook veel werk aan, en zullen zij OOK hun verantwoording nemen. Er wordt al jaren over gesproken en MP onderneemt hier ook geen drol in.

Zij zullen er ook aan mee moeten werken! Het is volgens mij tegen de regels van Live Nation (etc) om tickets door te verkopen. Maw het is sowieso in strijd met de regels.

MP doet er helemaal niets aan, heb net nog de 'voorwaarden' van hun zitten doorlezen, daar lees je door alles duidelijk heen dat zijnergens voor aansprakelijk zijn en er niets of niemand aanspraak kan maken op wat dan ook.

Ze zijn ook niet verantwoordelijk te houden voor datgene wat er door gebruikers op wordt geplaatst.

Ze bieden dus een platform voor vele illegale praktijken en niemand die er echt iets aan kan doen.

Misschien wel een idee om MP te 'spammen' met waarschuwings berichten.

Als iedereen er nu 1 per dag opzet.

"Let op - er worden door verschillende personen kaartjes aangeboden voor U2 concerten.

Deze kaartjes worden aangeboden hoog boven de kostprijs, dit is illegale handel, wat volgens de NL wet verboden is.

Werk niet mee aan deze handel en koop alleen kaartjes tegen de kostprijs van het aangeboden kaartje(s) Voor de juiste prijzen kijk op www.livenation.nl"

wordt nu lid, krijg je misschien als verrassing een presale code

Lijkt me prima Onefly, 1 per dag is misschien wat weinig..

Klopt het overigens dat je zaterdag, als je er al door komt, maar 2 kaartjes pp kan kopen?

Chelyn wrote:

Lijkt me prima Onefly, 1 per dag is misschien wat weinig..

Klopt het overigens dat je zaterdag, als je er al door komt, maar 2 kaartjes pp kan kopen?

geen idee.......

Ik begin mij een beetje zorgen te maken over tickets voor Amsterdam....vriendin van mij heeft ngo steeds geen presalecode gekregen!!!!! EN .....DAN MOETEN WEECHT ZATERDAG AFWACHTEN.....CHIPS!!!! :-) Had ik Amsterdam moeten kopen??? :-(

Verder gelukkig dat iedereen nu kaartjes heeft!

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//tickets-kaartjes.marktplaats.nl/concerten-pop/236179730-koop-geen-dure-u2-kaartjes.html%3Fcomplete_ad%3D1%26code%3D3697eedeb31af38e1492df236937555b

Als we dit nu met meerdere kunnen plaatsen dan komt er in ieder geval een soort van "statement" op marktplaats te staan toch ???

Misschien moeten we ons op die manier maar laten gelden !!!

U2 fans verenig U

Onefly wrote:

PieterVR wrote:

Zij zullen er ook aan mee moeten werken! Het is volgens mij tegen de regels van Live Nation (etc) om tickets door te verkopen. Maw het is sowieso in strijd met de regels.

MP doet er helemaal niets aan, heb net nog de 'voorwaarden' van hun zitten doorlezen, daar lees je door alles duidelijk heen dat zij nergens voor aansprakelijk zijn en er niets of niemand aanspraak kan maken op wat dan ook.

Ze zijn ook niet verantwoordelijk te houden voor datgene wat er door gebruikers op wordt geplaatst.

Ze bieden dus een platform voor vele illegale praktijken en niemand die er echt iets aan kan doen.

Is niet helemaal waar...al zal MP niet aansprakelijk zijn..

Voorbeelden van overtredingen van de Gebruiksvoorwaarden en/of de Beleidsregels zijn:

• advertenties waarin geen concreet product of dienst wordt aangeboden,
  • advertenties die in een verkeerde rubriek zijn geplaatst,
  • (gratis) advertenties die dubbel zijn geplaatst,
  • (gratis) advertenties met een website vermelding,
  • (betaalde) advertenties die niet voldoen aan de daarvoor geldende betalingsvoorwaarden,
  • advertenties waarin verboden of verdachte objecten en diensten worden aangeboden,
  • advertenties die inbreuk maken op (intellectuele eigendoms)rechten van derden,
  • gebruikers die adverteerders benaderen voor eigen producten en/of diensten (spam).
  • gebruikers van wie sterke vermoedens bestaan dat zij in strijd met onze Gebruiksvoorwaarden en/of de Beleidsregels handelen.

Volgens mij blijven concerttickets in eigendom van LiveNation. Maar weet het niet helemaal zeker.

JessLS wrote:

Ik begin mij een beetje zorgen te maken over tickets voor Amsterdam....vriendin van mij heeft ngo steeds geen presalecode gekregen!!!!! EN .....DAN MOETEN WE ECHT ZATERDAG AFWACHTEN.....CHIPS!!!! :-) Had ik Amsterdam moeten kopen??? :-(

Verder gelukkig dat iedereen nu kaartjes heeft!

Dat is onzin Jess. Je vriendin kan, als ze betaald heeft U2.com, gewoon inloggen, naar de ticketsite (klikken op Tours) en dan de juiste link voor presale.

Maw, die mail heb je niet nodig! Zou ik ff doorgeven

Succes!

Juul wrote:

Juul je hebt helemaal gelijk, maar dit soort buro's is minder goed aan te pakken door ons als afzonderlijke personen. Ik vind dat dat gedaan moet wordendoor grote organisaties die juridisch iets kunnen betekenen of doen tegen dit soort praktijken.

Wij kunnen wel op MP zorgen dat andere gewaarschuwd worden en laten zien dat andere voor woekerprijzen kaartjes aan bieden die ze in de Pre-sale hebbengekocht.

Nadeel blijft dat nog stees vele personen kaartjes kopen voor die veels te hoge bedragen - ik snap het niet maar goed zal wel aan mij liggen.

Ik denk dat als niemand het zou kopen de lol en 'business' van deze partijen er snel af is, maar wij blijven een raar volkje nerd.gif

Ben toch benieuwd hoe het zit met de kaartverkoop van de Boots-members.

Weinig respons hier.

Toch niet te hopen, dat het alleen maar handelaars zijn geweest die lid zijn geworden.

Maar zo te zien op MP, zijn er wel handelaars bij :-)

Ach....Ik heb me er bij neergelegd. Ik ga niet meer spammen. Iedereen moet van zichzelf weten of ie bereidt is om zoveel te gaan betalen voor een kaart. 4 jaargeleden, heb ik ook diep in de buidel moeten tasten om 2 kaarten te krijgen voor het concert van U2 in de Arena. 150 euro per veldkaart.

Ik was nl lid van de U2 fanclub, maar die konden helaas geen kaarten regelen. Vandaar!

Nu heb ik kaarten en er 1 over om te ruilen voor een ander concert

Howdy!

I still feel MAGNIFICENT

moet alleen nog wat te eten scoren voor de rest van mn family, da's minder.

ga dan maar even naar de ah.

eet smakelijk allemaal en tot straks

o ja , lijstje van willy aan vullen.....

Ik weet niet of dat die lijst nog compleet is.

Ik heb mijn best gedaan gisteren iig.

Ik denk, weet bijna wel zeker, dat niet iedereen alles hier leest.

Het lijstje is behoorlijk aangevuld Willy ;-)

Chelyn wrote:

jeannette67 wrote:

Kootje wrote:

natasja wrote:

shizugatake wrote:

Juul wrote:

cybermier wrote:

spanish eyes girl wrote:

spanish eyes girl wrote:

't was weer gezellig meiden.

en ook heerlijk om ff te ont-stressen. haha.

iedereen gefeliciteerd met zijn/haar tickets.

ben van de lijstjes.

heb een inventarisatie gemaakt.

goeie score lijkt me zo.

Tickets gescoord

Ad

Marjolein1961

TOM01

Stevie

Nicole

Hanshe

U2 4ever

Liseth

Walkon

Curly

Yra66

Youri Nauta

Michel

Rik85

Wim86

Wim

Maarten

JR

Debi

FJ

Edgeplaytheblues

Maartje

Miriam - Milaan

Boilermaker

Desmet

Dieder

Jess - Milan

+

Irma

Simone

Cybermier

Juul

Shizugatake (Maarten2
:P
)

Natasja (nou ja eigenlijk Dion
happy.gif

Chelyn
roll.gif

Patries
banana.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...