Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

Onefly wrote:

Hier iemand die denkt slim te zijn - mogelijk kunnen we hem spammen ofzo

LUTSER van de bovenste plank

-----------------------------------------

Beste mensen,

aangezien er al veel mensen op mijn eerdere advertentie hebben gereageerd het volgende. De kaartjes zijn voor het allerbeste vak voor het concert van u2 (zie kaartje) namelijk vak 119. De kaartjes worden uitsluitend per 2 of 4 verkocht.

Deze kaartjes heb ik in de voorverkoop van LiveNation kunnen bemachtigen, die uitsluitend door leden van de U2 Amerikaanse fanclub konden worden aangekocht. Dit is een betalend lidmaatschap wat ik hiervoor heb. Wat 50 dollar koste. Ongeveer 44,- euro.

De reguliere kaartprijs van deze kaartjes (met servicekosten) is 162,- euro per kaartje. Het mogen duidelijk zijn dat de kaartjes meer moeten op leveren dan mijn kostprijs. Wees wel gewaarschuwd. In de voorverkoop... welke ik kan benaderen als U2 fanclub lid is al veel weg. Vakken 119, 120, 121 zijn al volledig verkocht. Ook de staanplaats kaartjes en de goedkopere kaartjes in de nog redelijke vakken zijn zo goed als weg!!!

Wees verstandig en wacht niet tot zaterdag. Want dan zal vanwege het grote tekort aan kaarten de prijs alleen maar oplopen!

Het vorige U2 concert was de vorige keer binnen het uur uitverkocht!

Groetjes,

Bas

-------------------------------------------

Was er even bij vergeten te melden dat ook dit vanuit een advertentie van MP is !!

Het idee wat ergens hierboven voorbij kwam lijkt me redelijk - gewoon zorgen voor een grote stroom e-mails richting de admin van MP - die worden bijkans gekdenk ik.

ZE ZULLEN WETEN DAT U2 NAAR NL KOMT roll.gif

Ik had bas al een mailtje gestuurd:

Dit is de inhoud:

Dit is een kopie van uw reactie op een advertentie van: Bas

Lieve bas,

Wat dacht je van een 2de concert in de ARENA?

En wat ben jij een zielige U2 fan!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gewoon je pesale code geheel gebruiken voor de kaartenhandel.

bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Ik zal je melden bij U2.com en hoop dat ze je kunnen traceren en royeren.

Maar goed, dat maakt jou niet uit, want je bent geen fan.

MAAR IK DOE HET WEL

Deze reactie is afkomstig van:

Naam: Roadrunner

E-mailadres:

Advertentie: 4 kaarten voor vak 119 (zie kaartje) U2 concert 20-07-2009

Belangrijke tips van Marktplaats.nl voor veilig handelen!

Kopen en verkopen via internet is handig, voordelig en heel erg leuk. Het is echter wel belangrijk om veilig te handelen. Lees hier alle tips vanMarktplaats.nl

• Handel in persoon: u weet precies met wie u zaken doet!

• Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo!

• Wees voorzichtig als een (ver)koper woonachtig is in het buitenland, niet in persoon wil handelen en wil betalen met bijvoorbeeld Western Union Bank,MoneyGram of cheques.

• Wij raden u af artikelen op te sturen naar het buitenland of grote bedragen over te maken naar iemand die u niet kent!

P.S. wist u dat... u tegenwoordig ook Diensten en Vakmensen kunt vinden op Marktplaats.nl? Voor alle klusjes in en om het huis, van Aannemer totZonweringinstallateur.

__________ Informatie van ESET NOD32 Antivirus, versie van database viruskenmerken 3928 (20090311) __________

Ik had hem uiteraard zelf ook al een e-mail gestuurd:
-------
Dit is een kopie van uw reactie op een advertentie van: Bas

Beste Bas,

Je verhaal klopt van geen kant !!
Alsof je nu mensen helpt aan een kaartje!!

Je bent nu zelf ook verantwoordelijk dat echte fans geen kaartje kunnen krijgen en zo mogelijk dure kaartjes moeten kopen via b.v. marktplaats.

Deze reactie is afkomstig van:
Naam: Nederland gaat kapot
E-mailadres:

Als het een beetje meezit dan kunnen we mogelijk in 2010 weer van U2 genieten in ons eigen landje of in een buurland
Zie onderstaande info dat staat op wikipedia:
--------------------------------------------
The initial tour dates were formally announced on 9 March 2009.[3]

U2 are planning to play 40-45 shows in 2009.[4] The tour will begin in Barcelona on 30 June and play in Europe through to 22 August 2009.[4] TheNorth American leg of the tour is planned to begin on 12 September 2009 at SoldierField in Chicago and will end on 28 October 2009.[4] Theband will return to American stadiums for June and July 2010, and travel back to Europe for August and September 2010. The band tentatively plan to tour SouthAmerica sometime in 2010.[4] The U2 360° Tour could potentially consist of90-100 shows over the two years.[4]

PieterVR wrote:

Ik heb onderstaande mail naar MP verstuurd...zij dienen ook hun verantwoording in te nemen!

Pieter, Fantastisch opgesteld die e-mail. Eens kijken of je een reactie krijgt.

PieterVR wrote:

Tja MIriam, dat denk ik ook...zal om 10 over 10 zijn dat 2e show in vvk start. Gewoon blijven F5'en

Jess, kan toch niet waar zijn? Ik heb vanmorgen Corina d'r account gebruikt. Ingelogd met haar U2.com account en op de Tour staat de code vermeld. Heeft je

vriendin grijs of zwarte achtergrond op deze site???

Ik ga even vragen welke kleur, ze kan geloof ik wel inloggen....maar ook nog steeds geen bericht van de groene dame! Echt K met P...en ja, Miriam, waren voorDublin......:-(

Zo ben even alle adverteerders op MP afgegaan en heb bij allemaal even op het "in strijd met de regels" linkje geklikt.

PIETER...JE BENT SCHERP! GOEDE VRAAG GESTELD EN INDERDAAD IS DE ACHTERGROND GRIJS! THANKS!

Oops , ik schreeuw...ze gaat nu nogmaals de groene dame mailen....god zeg $!%@...... Ze heeft gelukkig betalingsbewijs....zucht, wat een gedonder!

Hahahaha ze gaan gek worden daar bij marktplaats, ik heb ook een half uurtje lang alle ticketburo's op MP lopen pownen via e-mail.

Oe! Wat een goeie acties. Ik zag zelfs zijn telefoonnummer erbij staan. Dat brengt een mens op ideeën devil.gif. (Helaas ben ik niet zo'n held, dus ik zal braaf een mailtje aanmarktplaats sturen met de vraag of ze die advertenties willen verwijderen...)
.

nog effe snel voor ik mijn bedje induik

Mooi dat iedereen gelukkig is met zn kaarten IK OOOOOOOOOOOOOOK.

en ja die mensen op marktplaats..... bah bah en nog eens bah!

na zaterdag vrees ik dat er TIG mails zullen staan

wordt tijd dat hier een goede wet tegen komt

tot dan blijven storen die gasten en blijven raporteren

TRUSTEN!

VLucht en hotel geboekt, we are going to Milan....:-)

Nu nog een bericht van Baja over een presalecode voor Dublin en dan nog Amsterdam tickets.....zucht..

Welterusten!!!

U2 speelt over ongeveer 1.5 uur in Boston een mini concert. Hopelijk spelen ze wat nieuw materiaal als SUC en UC.

Hier weer een (aangevuld) overzicht van de gelukkigen met tickets ..:

spanish eyes girl wrote: 't was weer gezellig meiden.

en ook heerlijk om ff te ont-stressen. haha.

iedereen gefeliciteerd met zijn/haar tickets.

ben van de lijstjes.

heb een inventarisatie gemaakt.

goeie score lijkt me zo.

Tickets gescoord

Ad

Marjolein1961

TOM01

Stevie

Nicole

Hanshe

U2 4ever

Liseth

Walkon

Curly

Yra66

Youri Nauta

Michel

Rik85

Wim86

Wim

Maarten

JR

Debi

FJ

Edgeplaytheblues

Maartje

Miriam - Milaan

Boilermaker

Desmet

Dieder

Jess - Milan

+

Irma

Simone

Cybermier

Juul

Shizugatake (Maarten2 :P)

Natasja (nou ja eigenlijk Dion image)

Kootje

Jeannette67image

Chelyn image

Patriesimage

mirror_His_love

(ofwel Dennis..image)

jean paul

cicrcuitbandit (paul) en (pico)w2

En nu Vertigo. Begin langzaam en langzaamaan sneller.... gaaf!

excellent: vertigo, crazy, magnificent

good: breathe, boots.

dat was even genieten. ben nu slapen.

ha ha, er was er dus nog eentje wakker hiero .... dat langzame begin van vertigo was mooi slepend ...

interview was ook zwaar ok, ze hebben er duidelijk veel zin in, en ik vind de nieuwe nummers live goed klinken ..

ze maakten een mooie coment over hun begin albums, dat ze die nu juist pas eer aan kunnen doen of zo .. dus laat maar komen .. two hearts please .... meen datbono zelfs iets riep dat ie wel een van de eerste albums opnieuw zou willen inzingen, kijk, dat zijn pas plannen ... en doe dan meteen een return to start tour-------------- met alleen t ouwe werk .... nu slapen na een spannend en fijne dag ...

M'n voorspelling is toch uitgekomen. Wat een rust op dit topic. iedereen is even snel lid geworden en heeft gebruik gemaakt van de pre-sale en vervolgenshoor je niets meer.

Volgend jaar komt er weer zo'n run op deze site, want dan komt U2 opnieuw naar Europa.

Wie weet hoe de ruilbeurs werkt op deze site? Ik heb nl veldkaarten van U2 te ruilen (Arena). Het liefst voor Duitsland of Belgie, maar dat wordt lastig. U zalpas volgend jaar Brussel en gelsenkirchen aan gaan doen, denk ik.

Volgens mij zijn er nog ruim voldoende kaarten (veldkaarten), want een maatje van me, is gisteravond lid geworden en kon nog uit alle categorieen kiezen. Envolgens mij is dei € 150,- voor een zitplaats,extreem hoog.

Veldkaaren zijnn normaal gelijk aan de duurste zitplaatsen. Ik denk dat deze kaarten als laatste worden verkocht aankomende zaterdagochtend.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...