Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

gloria002 wrote:

prescies waarom ik cardiff zou doen natuurlijk :-)

ik neem aan dat iedereen hier de kaartjes heeft die hij wil en dat het zaterdag zaak is van tickets vast te krijgen voor het tweede concert? ik kan jullie helaas niet helpen, wij vertrekken hier rond 7u 's morgens dus we zullen rond dijon hangen als de kaartenverkoop begint
:(

tina, komt allemaal goed!!!

hulp zat!!wink.gif

scheelt jou weer dagje stress meis, zo moet je het maar zien...pimp.gif

muis wrote:
saskia67 wrote:
muis wrote:
saskia67 wrote:
@ Ilona,

heb jij ergens kunnen opvangen of de pre-sale voor Londen/Dublin etc. volgende week start? Ik zit mezelf op te vreten (jij noemt je zelf een stresskip maar moet je mij zien). Heb mijn oog op een hotelletje in London laten vallen, optie tot en met dinsdag.... wink.gif

En weet je wat ook erg is....dinsdag kan ik helemaal niet en moet ik het aan mijn hubbie overlaten... en die is niet zo heel handig met internet en codes encredit cards ... en Engels...

gloria002 wrote:

goeie morgen allemaal

indrukwekkend lijstje tickethouders, proficiat allemaal :-)

stralende zon weer hier, we gaan croissants halen, stukje eten en dan skiën we naar Italië. ben benieuwd of ze eierflips hebben. heheh, Irma, zal ik er eentje bestellen voor je?
:D

zijn er hier a propos nog mensen met interesse voor Londen? ik zit te twijfelen, londen of cardiff ..

Ja, ik! roll.gif

Nog veel plezier met skieen.

'k zit ook zo op de kast vwb U2......1 postje van iemand anders kan al genoeg zijn.......roll.gif

gisteravond maar 's avondje niet hier geweest.....was ook niet thuis, dus ook geen verleiding.....wink.gif, scheelt enorm...

alle voorbereidingen voor as zaterdag zitten in m'n hoofd, dus ff "rustpauze" nu....smokin.gif

frypaint wrote:

Goedemorgen,

Ik ben net nieuw gelogd op u2.com. Weet nog niet zo goed hoe dit allemaal werkt. Weet wel dat ik heeeeeel graag naar Amsterdam of Parijs wil! Hoe kom ik in het bezit van de pre sale code voor de voorverkoop
eek.gif
?! Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen

Gr Fiona!

Moet je wel erg snel zijn hoor. Want de presale is toch tot vandaag 12 uur? Of heb ik dat verkeerd gelezen.

Ik ben in eerste instantie wel lid geworden voor de presale. Maar ik had me verder nooit in deze site echt verdiept.

Nu ik dat eens rustig gedaan heb, vind ik het forum hier erg leuk!

Vind het super om te lezen hoe gepassioneerd jullie zijn. Waar jullie allemaal naar toe gaan voor concerten!

Ik ga alleen naar Amsterdam. Is de derde keer U2 voor ons.

Zou heel graag naar Dublin of zo willen, maar op het moment toch geld en tijdgebrek, helaas...

TIP VOOR MP ADVERTENTIES

Gewoon elke keer 0,01 eurocent erbovenop bieden, worden ze helemaal gek.

Hebben we gisteren ook gedaan met een aantal advertenties en werd een mooie lange rij biedingen (met dank aan enkele andere forumleden)

Mailboxje loopt dan helemaal vol van de adverteerder en mogelijk dat hij op 20 juli een bod heeft van 54,99 hehehehe

Kan ie verkopen tegen KOTS PRIJS

Onefly wrote:

Kootje wrote:

Ik was al verbaasd over U2 kaarten op MP, maar dit gaat nog verder....

HAHAHA maar dan zie je wel een levend lijk optreden !!

En gisteren was in het nieuws dat hij mogelijk nog meer concerten gaat geven en niet alleen in Londen....

vind deze reaktie wel leuk:

3300 euro? Da's toch al weer een nieuw plastic neusschotje.roll.gif

saskia67 wrote:

En weet je wat ook erg is....dinsdag kan ik helemaal niet en moet ik het aan mijn hubbie overlaten... en die is niet zo heel handig met internet en codes en credit cards ... en Engels...

AAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHfrown.gif

Hai. Nieuw hier. Wilde toch wel met zekerheid kaartjes scoren voor 20 juli, dus me hier aangemeld. Nu heb ik een vraagje. Ik heb gister 2 veldkaarten besteld.Bedrag is ook meteen van mijn rekening afgeschreven(via ideal gedaan), maar ik heb geen bevestigingsmail gehad. Hoe groot is nu de kans dat ik toch geenkaartjes heb?

Ik heb een mail gestuurd naar eventim, maar niks van gehoord. Ik stress em nu dus wel een beetje want ik wil toch zeker weten kaartjes hebben... Iemand diezegt dat dit wel goed zit, of zegt het feit dat het geld is afgeschreven dan toch niks?

Groetjes,

Raquel.

muis wrote:

saskia67 wrote:

En weet je wat ook erg is....dinsdag kan ik helemaal niet en moet ik het aan mijn hubbie overlaten... en die is niet zo heel handig met internet en codes en credit cards ... en Engels...

AAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH
frown.gif

ja, oeeeeeeeiiiii.... indifferent.gif

Ingrid wrote:

frypaint wrote:

Goedemorgen,

Ik ben net nieuw gelogd op u2.com. Weet nog niet zo goed hoe dit allemaal werkt. Weet wel dat ik heeeeeel graag naar Amsterdam of Parijs wil! Hoe kom ik in het bezit van de pre sale code voor de voorverkoop
image
?! Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen

Gr Fiona!

Moet je wel erg snel zijn hoor. Want de presale is toch tot vandaag 12 uur? Of heb ik dat verkeerd gelezen.

Ik ben in eerste instantie wel lid geworden voor de presale. Maar ik had me verder nooit in deze site echt verdiept.

Nu ik dat eens rustig gedaan heb, vind ik het forum hier erg leuk!

Vind het super om te lezen hoe gepassioneerd jullie zijn. Waar jullie allemaal naar toe gaan voor concerten!

Ik ga alleen naar Amsterdam. Is de derde keer U2 voor ons.

Zou heel graag naar Dublin of zo willen, maar op het moment toch geld en tijdgebrek, helaas...

ben juist lid geworden voor de info, wist niet eens dat je als betalend lid aan pre-sale mee kon doen.

Als alles goed gaat wordt dit mijn 4de concert. Mijn eerste was popmart: heb dat kaartje gehad als cadeau voor het behalen van mijn examen. Vond het toen welgoede muziek, niet meer dan dat. Had een zitplaats ergens hoog achterin de kuip. Na het concert was ik verkocht.

Misschien nog wel een leuke annekdote: ik was in New York ten tijde van de presentatie van How to dismantle an atomic bomb. Samen met een vriend rond gelopenvan Brooklyn naar Manhattan. In Brooklyn vlak bij de Brooklyn Bridge nog genoten van het uitzicht en muziek op de achtergrond. Stonden allemaal mensen inde rijergens voor en er was een podium opgezet. Dat kan, in New York zijn altijd wel ergens concerten of iets dergelijks. De volgende dag zien we 's morgens optv op het nieuws dat U2 daar 's avonds een verrassingsconcert had gegeven........ Zijn we dus gewoon langs gelopen. Telefoon stond roodgloeiend metsms'jes "of we dat toch wel gezien hadden en er wel bij waren geweest....."

Nee dus.... vergeef het mezelf nog steeds niet........

Jeeeemiggg,

wat gaat dat hard met al die post, ik krieg ut nie bijgelezen nie!

Ik zou graag mijn naam op het lijstje willen zetten maar waar is het lijstje??

OurLadyPeace wrote:

Hai. Nieuw hier. Wilde toch wel met zekerheid kaartjes scoren voor 20 juli, dus me hier aangemeld. Nu heb ik een vraagje. Ik heb gister 2 veldkaarten besteld. Bedrag is ook meteen van mijn rekening afgeschreven(via ideal gedaan), maar ik heb geen bevestigingsmail gehad. Hoe groot is nu de kans dat ik toch geen kaartjes heb?

Ik heb een mail gestuurd naar eventim, maar niks van gehoord. Ik stress em nu dus wel een beetje want ik wil toch zeker weten kaartjes hebben... Iemand die zegt dat dit wel goed zit, of zegt het feit dat het geld is afgeschreven dan toch niks?

Groetjes,

Raquel.

HI Raquel, welkom in het 'gekkenhuis'

Ik zou je als het bedrag is afgeschreven niet zo heel erg druk maken - de afschrijving van je geld is toch meestal de laatste actie die wordt ondernomentijdens het transactieproces.

Mocht je geen reactie van ze krijgen dan zou ik in ieder geval even een printout maken van de afboeking van je rekening, heb je in ieder geval bewijs inhanden.

Staat er trouwens bij de afboeking geen referentienummer ofzo vermeld??

Ik weet niet precies hoe dat gaat met iDeal want ik heb het met CC betaald

Dat kan ik me wel voorstellen, ben je daar, is U2 daar en dan mis je het... shit.

Onze kennismaking met U2 was ook via een vriend van ons. Die nam ons mee naar de Elevation tour in Arnhem.

Vanaf daar is het gegroeid! Ik ben hem nog steeds heel dankbaar dat hij ons heeft meegenomen.

ja ik zou ook mijn naam wel op het lijstje willen laten zetten.

Heb netjes 4 veldkaartjes gekocht en heb niets op MP gezet, hehehehehehe

Of zit er in het plaatsen van je naam op het lijstje ook een senioriteiten procedure :-)

Onefly wrote:

ja ik zou ook mijn naam wel op het lijstje willen laten zetten.

Heb netjes 4 veldkaartjes gekocht en heb niets op MP gezet, hehehehehehe

Of zit er in het plaatsen van je naam op het lijstje ook een senioriteiten procedure :-)

roll.gif

Hier het lijstje voor de mensen die hun naam er nog bij moeten zetten ;)

Hier weer een (aangevuld) overzicht van de gelukkigen met tickets ..:

spanish eyes girl wrote: 't was weer gezellig meiden.

en ook heerlijk om ff te ont-stressen. haha.

iedereen gefeliciteerd met zijn/haar tickets.

ben van de lijstjes.

heb een inventarisatie gemaakt.

goeie score lijkt me zo.

Tickets gescoord

Ad

Marjolein1961

TOM01

Stevie

Nicole

Hanshe

U2 4ever

Liseth

Walkon

Curly

Yra66

Youri Nauta

Michel

Rik85

Wim86

Wim

Maarten

JR

Debi

FJ

Edgeplaytheblues

Maartje

Miriam - Milaan

Boilermaker

Desmet

Dieder

Jess - Milan

+

Irma

Simone

Cybermier

Juul

Shizugatake (Maarten2 :P)

Natasja (nou ja eigenlijk Dion image)

Kootje

Jeannette67image

Chelyn image

Patriesimage

mirror_His_love

(ofwel Dennis..image)

jean paul

cicrcuitbandit (paul) en (pico)w2

Onefly wrote:

OurLadyPeace wrote:

Hai. Nieuw hier. Wilde toch wel met zekerheid kaartjes scoren voor 20 juli, dus me hier aangemeld. Nu heb ik een vraagje. Ik heb gister 2 veldkaarten besteld. Bedrag is ook meteen van mijn rekening afgeschreven(via ideal gedaan), maar ik heb geen bevestigingsmail gehad. Hoe groot is nu de kans dat ik toch geen kaartjes heb?

Ik heb een mail gestuurd naar eventim, maar niks van gehoord. Ik stress em nu dus wel een beetje want ik wil toch zeker weten kaartjes hebben... Iemand die zegt dat dit wel goed zit, of zegt het feit dat het geld is afgeschreven dan toch niks?

Groetjes,

Raquel.

HI Raquel, welkom in het 'gekkenhuis'

Ik zou je als het bedrag is afgeschreven niet zo heel erg druk maken - de afschrijving van je geld is toch meestal de laatste actie die wordt ondernomen tijdens het transactieproces.

Mocht je geen reactie van ze krijgen dan zou ik in ieder geval even een printout maken van de afboeking van je rekening, heb je in ieder geval bewijs in handen.

Staat er trouwens bij de afboeking geen referentienummer ofzo vermeld??

Ik weet niet precies hoe dat gaat met iDeal want ik heb het met CC betaald

Hi! Dankjetongue.gif

Ja zo probeer ik ook te denken. Het is niet dat ik niet vaker concertkaarten koop, maar ik krijg wel altijd een bevestigingsmailtje en die had ik in dit gevalhelemaal graag ontvangen. Dus vandaar een beetje stress. Maar ja, het is dus afgeschreven en het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze zoiets terug gaan draaientoch?

Dankje voor het advies, lijkt me wel een plan inderdaad.

Ik kan nu even niet kijken wat er precies bij de afboeking staat, maar van gister herinner ik me dat het iets was van: rekeningnummer-000(nog meer cijfers)-nogeen nummer dat ik niet meer weet-eventim.

Dus ja, daar dacht ik ook uit op te maken dat er dus een referentienummer is en dat het wel goed zit, maar toch nog steeds stress.tongue.gif

het is ook leuk hier ingrid!:-)

nu komen er een hoop nieuwelingen, wat ook goed te begrijpen is btw!!:-)

zo is DUTCH TREAT ook begonnen....

alle stress rondom tickets was toen ook heftig, maar toen was het allemaal iets simpeler....

iedereen 1 presalecode....en toen was het niet eens crisis....hahahaha

en HET postkantoor was er nog.....

je kon/kan hier je U2 ei kwijt, wat niet altijd mogelijk is thuis of bij vrienden....zitten niet op hetzelfde level

zeg maar...;-)))

zo rond bono verjaardag (2005) hebben we onze eerste meeting gehad, hartstikke leuk!

dan weet je de gezichten achter de namen....:-)

tijdens een persoonlijk drama hier thuis, begin 2005, bleek dat dutch treat daar zelfs niet voor weg liep..

ben iedereen daar nog dankbaar voor.....heeft me zo goed gedaan!

het is meer dan alleen maar postje plaatsen geworden.....

na de concerten, waar we elkaar natuurlijk ook zagen..., hebben we een feest georganiseerd, ook met onze (eventuele) partners!

die keken er in eerste instantie toch een beetje vreemd naar.....hahahahahaha

maar inmiddels weten ze hoe de vork in de steel zit zeg maar....;-)

iedereen laat elkaar in zijn waarde, iedereen is anders, ONE, but not the same......

kan wel stellen, dat we het niet alleen meer U2 is wat ons bind....

we hadden een "rustig" clubje, soms kwam er weer 's iemand van lang geleden binnen, of een nieuwe, altijd gezellig!!

en dan nu, na een lange "stilte", nieuw album, veel meer U2 nieuwtjes, nieuwe site, tourdata presale, tickets kopen, veel nieuwe U2 fans erbij, gaatallemaal zo snel......

amper tijd om adem te halen....:-)

dus je/jullie kunnen je misschien wel voorstellen dat we soms hier de weg een beetje kwijt zijn....

zoveel blzzz bijlezen, dat trekken we niet meer....:-)

straks, als iedereen zijn tickets heeft zal het denk ik wel weer kalmer worden....

diegene die blijven zijn natuurlijk van harte welkom!!

Ergens tijdens het hele proces zag ik ook dat men probeert de kaarten binnen 4 werkdagen te versturen.

Misschien handig om te melden wie straks kaarten in handen heeft.

Op MP en EB zal het aanbod dan met een foto'tje worden geillustreerd...

och, wat jammer bajanssen.....dan baal je echt!!!

hanshe wrote:

Ergens tijdens het hele proces zag ik ook dat men probeert de kaarten binnen 4 werkdagen te versturen.

Misschien handig om te melden wie straks kaarten in handen heeft.

Op MP en EB zal het aanbod dan met een foto'tje worden geillustreerd...

stress is pas over als je ze ECHT in je handen hebt.....wink.gif

ja, 4 dagen.....ook ergens gelezen....

Chelyn wrote:

Hier het lijstje voor de mensen die hun naam er nog bij moeten zetten
;)

Hier weer een (aangevuld) overzicht van de gelukkigen met tickets ..:

spanish eyes girl wrote: 't was weer gezellig meiden.

en ook heerlijk om ff te ont-stressen. haha.

iedereen gefeliciteerd met zijn/haar tickets.

ben van de lijstjes.

heb een inventarisatie gemaakt.

goeie score lijkt me zo.

Tickets gescoord

Ad

Marjolein1961

TOM01

Stevie

Nicole

Hanshe

U2 4ever

Liseth

Walkon

Curly

Yra66

Youri Nauta

Michel

Rik85

Wim86

Wim

Maarten

JR

Debi

FJ

Edgeplaytheblues

Maartje

Miriam - Milaan

Boilermaker

Desmet

Dieder

Jess - Milan

+

Irma

Simone

Cybermier

Juul

Shizugatake (Maarten2
:P
)

Natasja (nou ja eigenlijk Dion image)

Kootje

Jeannette67image

Chelyn image

Patriesimage

mirror_His_love

(ofwel Dennis..image)

jean paul

OneFly (noem mij maar Sander)

cicrcuitbandit (paul) en (pico)w2

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...