Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

one fly is dus sander.....

al die namen....hahahahaha, pfffff....

geef me een jaar de tijd en dan vergeet ik het niet meer....LOL

Goedemorgen deze morgen,

FF een keer lekker uitgeslapen deze morgen,om wat slaap in te halen van deze week. Maar je moet dan wel heel veel bij lezen.

Alle nieuwelingen welkom, ben hier zelf ook pas een paar weken, maar ga er van uit dat iedereen die zich hier aanmeld een echte fan is.

Heb net op marktplaats gekeken en word daar echt niet vrolijk van, heb zelf gisteren ook een paar keer een miljoen euro geboden maar er is geen beginnen meeraan, wat wordt dat als zaterdag de voorverkoop voor de rest van Nederland is begonnen????

Toch maar kamervragen gaan stellen daar in Den-Haag!!!

Goedemorgen dames en heren,

Tweede Amsterdam concert werd vanochtend door Giel Beelen in zijn uitzending 'gefluisterd'. Hij had het uit zeer betrouwbare bron vernomen en aangezien3fm medesponsor/organisator van de concerten zijn, zit hij dicht bij de bron.

Nou, de vermoedens worden steeds bevestigd..

Voor de meesten op dit forum zal het iig geen nieuws meer zijn toch?

De groeten

mogge arie, geen idee waarom ik jouw naam kan onthouden...hahahaha

denk dat het idee om allemaal een mailtje naar MP te sturen beter is, idd geen beginnen aan, dagtaak!!:-)

Wummelpie ik heb het ook gehoord ja, al ging ik er eigenlijk al lang vanuit dat dat 2e concert komt.

nee wummelpie, geen nieuw nieuws...vind 2 wel weinig btw....echt een strak tourschema!

Een goeiemorgen allemaal:-) heb nog even nagevraagd of ik mijn presale code van 2e accountje nog kan gebruiken voor "gerucht" tour 2010 kongebruiken. Maar men kon nog niet bevestigen of ze ook inderdaad gaan komen! Dan toch maar voor eventueel Brussel denk ik als die nog komen gaat.

Mooi achtergrond verhaal Ilona!

muis wrote:

mogge arie, geen idee waarom ik jou naam kan onthouden...hahahaha

denk dat het idee om allemaal een mailtje naar MP te sturen beter is, idd geen beginnen aan, dagtaak!!:-)

Wel lief dat je m`n naam onthouden hebt, maar ja wie heet er tegenwoordig nog Arie???

Er is zelfs een zender die een Nationale Arie dag heeft,belachelijk natuurlijk.

Heb in het verleden al heel veel contact gehad met marktplaats, en deze mensen hebben echt eigen ideeen en niet echt leuk om mee te mailen, maar ga het dantoch maar weer doen.

Eerst nog maar een bakkie........

Onefly wrote:

Chelyn wrote:

Hier het lijstje voor de mensen die hun naam er nog bij moeten zetten
;)

Hier weer een (aangevuld) overzicht van de gelukkigen met tickets ..:

spanish eyes girl wrote: 't was weer gezellig meiden.

en ook heerlijk om ff te ont-stressen. haha.

iedereen gefeliciteerd met zijn/haar tickets.

ben van de lijstjes.

heb een inventarisatie gemaakt.

goeie score lijkt me zo.

Tickets gescoord

Ad

Marjolein1961

TOM01

Stevie

Nicole

Hanshe

U2 4ever

Liseth

Walkon

Curly

Yra66

Youri Nauta

Michel

Rik85

Wim86

Wim

Maarten

JR

Debi

FJ

Edgeplaytheblues

Maartje

Miriam - Milaan

Boilermaker

Desmet

Dieder

Jess - Milan

+

Irma

Simone

Cybermier

Juul

Shizugatake (Maarten2
:P
)

Natasja (nou ja eigenlijk Dion image)

Kootje

Jeannette67image

Chelyn image

Patriesimage

mirror_His_love

(ofwel Dennis..image)

jean paul

OneFly (noem mij maar Sander)

cicrcuitbandit (paul) en (pico)w2

tijopi

Bedankt voor het lijstje!!

aarrggh.... soms draai ik ff door hoor!!!
frown.gif

I'll Go Crazy if I don't Go Crazy tonight!!!

Zo en nu weer terug naar de dagelijkse gang van zaken met de pc op standby!!!( lees stofzuigen en puin ruimen van de afgelopen dagen)

zie onderstaande bericht uit het AD van deze week

-------------------------------------------------

U2 koos bewust voor de Arena

AMSTERDAM - De onvrede van veel U2-fans die ontstond toen bekend werd dat de groep een concert geeft in de Amsterdam Arena, is het gevolg van het besluit van de band zelf.
Volgens impresariaat Mojo heeft het Ierse kwartet voor de Arena gekozen omdat de capaciteit groter is dan die van de Rotterdamse Kuip.

,,Vertegenwoordigers van de band hebben de mogelijkheden in De Kuip onderzocht, maar het stadion was op de gewenste datum niet beschikbaar,'' aldus Mojo. Fans van U2 zijn boos omdat ze slechte geluidskwaliteit vrezen in de Arena.

mogge yvonne!

nee, in bevestigen doen ze niet...:-)

heb je gelijk mail gehad van een moderator?? wow.....

er is nog zoveel meer te vertellen.....:-)))

U2 uitzendingen van pieter, live op het forum, sinterklaasviering, live op het forum....

naar feestjes, verjaardagen, naar NIET U2 concerten, U23D, meidendagen, weekendje belgië, met partners en kids...:-), teveel om op te noemen.....

zal nooit vergeten toen ik voor het eerst hier kwam....

wilde eerst bij de nederlandse fanclub, formulier aangevraagd, ingevuld, op de post...

nooit meer iets van gehoord....

toen hoorde ik van U2.com.....

was toen maar heel klein beetje bekend met gebruik van een pc.....

maar ja...U2....moest en zou!!:-)

misschien dat er toen zo'n 10 nederlanders hier waren...

in international uiteindelijk een nederlands draadje gevonden....en willy....:-)

zij sleepte me door m'n eerste pc problemen heen.....:-))))

geloof dat m'n eerste vraag was, hoe ik aan de lyrics van "never let me go" kon komen...

en ineens stond dat er zomaar.....had ook nog nooit van google gehoord....m'n favorieten zoekmachine inmiddels:-), vooral de afbeeldingen....hahahaha

en nu....leer nog steeds bij, maar oefening baart kunst hé....;-)))

Maar het blijkt dat de voorkeur in ieder geval wel uitging naar De Kuip.

Feit is dat die niet beschikbaar zou zijn geweest en ze dus moesten uitwijken naar de ArenA.

Tja dan maar hopen dat ze misschien volgend jaar nog terug kunnen komen naar De Kuip.

Had ook al helemaal rekening gehopuden met een 2e datum happy.gif. Ga om 12minuten over 10 inloggen om te proberen zitplaatsen te krijgen. Moet precies het goede tijdstip zijn dacht ik zo....

Trouwens, over MP: Ik plaats steed waarschuwingsadvertenties en ik moet zeggen: bij de vorige tour werden die nog allemaal verwijderd, maar ik zie dat het nuis blijven staan. Er is zelfs nog een bijgekomen! Dus als we dat nou allemaal regelmatig doen? Misschien weerhouden we er dan toch wat mensen van om diekaarten te kopen...

Ben trouwens zelf al lid sinds 2004, maar eigenlijk post ik alleen op het forum als er nieuws is (cd of tour), ik denk dat dat voor een heleboel leden geldt.Mijn naam kan trouwens ook op die lijst ;-)

Afgelopen dinsdag ook veldkaarten gekocht voor 20 juli. Idee was eigenlijk om naar Milaan te gaan maar we konden geen oppas regelen.

Het wordt voor mij de zesde keer dat ik U2 mag zien. Rotterdam, Nijmegen, Rotterdam, Arnhem, Amsterdam en nu weer Amsterdam, allen op het veld en vooraan.

Ik ben er niet zo rouwig om dat U2 niet in de Kuip speelt. Daar wordt de volume knop terug gedraaid als het publiek te veel gaat springen.

Het nieuwe album is het eerste album van U2 dat een gevoelige, melancholische, snaar bij mij weet te raken. Ik ben er zeer gelukkig mee.

Als laatste wil ik nog melden dat de kaartverkoop wel erg gemakkelijk ging. Ik was helemaal voorbereid op vastlopers, herstarten en dat soort zaken maar met 2minuten was alles doorlopen.

Onefly wrote:
zie onderstaande bericht uit het AD van deze week

-------------------------------------------------

U2 koos bewust voor de Arena

AMSTERDAM - De onvrede van veel U2-fans die ontstond toen bekend werd dat de groep een concert geeft in de Amsterdam Arena, is het gevolg van het besluit van de band zelf.
roll.gif

hoop dat presale dublin ook zo soepeltje gaat vogende week....:-)))

ben er vandoor! later!!!

muis wrote:

hoop dat presale dublin ook zo soepeltje gaat vogende week....:-)))

ben er vandoor! later!!!

Ik hoop het ook!!

Hier ook een newbie!

Heb me een paar weken terug aangemeld en ben inmiddels ook in het bezit van 4 kaarten voor A'dam, helemaal top!

Ben vlak voor de pre-sale op het forum beland... ontzettend leuk om te zien dat hier een hecht groepje mensen zit!

Een poging gedaan om even bij te lezen, zowel in General als in Club.... maar 178 pagina's?! Ik heb het bij de laatste 8 gehouden geloof ik happy.gif

Zag ergens ook een post voorbij komen over een mogelijk 2e concert in A'dam. Kon niet helemaal herleiden waar die post z'n herkomst had.

Nu vind ik 1 concert een beetje karig vergeleken met 2005, maar is er iemand die hier meer over weet?

Ik ben bereid om zaterdag de hele dag met mn laptop op schoot te gaan zitten, 'waiting for' zeg maar.

(heb er zelfs over gedroomd vanacht... in m'n droom was ik te laat! Ipv 10.00 kwam ik erachter dat het al 11.00 was... en dus alles al verkocht was...ohwell.gif... het houdt me best bezig zeg maar laugh.gif)

Even een vraag tussendoor, ik zag her en der wat voorbijkomen. Maar als je nu nog een subscribe doet, kan je dan nog deelnemen aan de presale?

Een vriend van me wil ook heel graag kaartjes. :) Iemand ervaring?

T0M01 wrote:

Even een vraag tussendoor, ik zag her en der wat voorbijkomen. Maar als je nu nog een subscribe doet, kan je dan nog deelnemen aan de presale?

Een vriend van me wil ook heel graag kaartjes.
:)
Iemand ervaring?

Proberen kan altijd, maar volgens mij gaat de presale van de nu aangeboden concerten snel gesloten worden.

Hoewel hij op de site nog steeds op 'dag 2' staat.

Uiteraard kun je met een code die je krijgt wel kaartjes kopen voor concerten die nog in de pre-sale gaan.

viv26 wrote:

De link staat nog open op de tourpage... dus ik denk wel?

Hmm, ik lees net "Presale for all groups ends on Day 3, Thursday 12noon (local venue time)"

Negen minuten geleden dus...

Ai. Dat is nog eens pech! Ach, ik denk dat als je met meerdere mensen probeert om kaartjes te kopen in de reguliere verkoop het ook wel moet lukken.

(Ik hoop alleen dat livenation NL ervaring heeft met zo'n grote toestroom van mensen in 1 keer. Ik verwacht dat half Nederland en België zaterdag omklokslag 10.00 op de refresh-knop drukt. Hopen dat de site niet onmiddellijk crasht.)

Hallo allemaal!

Kreeg net een mailtje van ticketservice nl dat er een veiling gehouden gaat worden voor een speciaal U2-ticketpakket tbv (RED). Je kunt dan kaartjes kopen voorde zijkanten van het podium en allerlei extraatjes. Biedingen beginnen bij 95 euro. Hier is de link: http://www.ticketmaster.nl/adm/nl/U2_AUCTION_RED.html De prijzen zullen wel aardig op gaan lopen,denk ik :-)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...