Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

Heb al geboden op de package van U2 Arena. Maar ben bang, dat het idd sky high wordt.

Ook ik heb m'n limieten op m'n bankrekeningen :-)

http://www.ticketmaster.nl/adm/nl/U2_AUCTION_RED.html

(RED) Zone 1: General Admission to the left of the stage

(RED) Zone 2: General Admission to the right of the stage

U2_seatmap.gif

links en recht van het podium "VIP" staanplaatsen???

dan is de kans wel heel stuk kleiner om vooraan te komen.........lijkt me.......indifferent.gif

Volgens mij krijgt een ieder die ticket alert ooit heeft aangekruist deze mail, had hem ook al gezien.

Mijn eerste indruk: beetje uitmelkerig gedrag van ticketmaster.

En now for something completely different...

Was ik gisteren bij Ikea in A'dam om afscheid te nemen van mijn collega's en mijn kleren en pasje in te leveren (ja, ik ben weg bij Ikea), is devestiging vandaag ontruimd vanwege bommelding.... Heel bizar! eek.gif

muis wrote:

(RED)
Zone 1: General Admission to the left of the stage

(RED)
Zone 2: General Admission to the right of the stage

U2_seatmap.gif

dan is de kans wel heel stuk kleiner om vooraan te komen.........lijkt me.......
image

Ik denk dat het voor iedereen toegankelijk is, maar vanwege de veiling maken ze er iets heel moois van ofzo. Of ze gaan toch het systeem toepassen dat ze in de VS hadden met Vertigo tour, dat de tickets gescand worden of je in de voorste ring mag komen.

oeps, was al gepost hier.....sorry...:-)

vind het ook een beetje vreemd van ticketmaster.......

livenation doet "het" tegenwoordig met eventim namelijk....

wil ticketmaster een graantje meepikken????

hey MAARTJEEEEEEEEEEEEE!!!!:-)

EEN BOMMMEL-DING!!

hebben jullie dat niet meer gehad?? staat me iets van bij......

ben je weg bij IKEA???

nou, dat scannen hoop ik niet.....toch niet leuk als je met een groep staat en de één mag wel, de ander niet...:-((

anyanka wrote:

muis wrote:

(RED)
Zone 1: General Admission to the left of the stage

(RED)
Zone 2: General Admission to the right of the stage

U2_seatmap.gif

dan is de kans wel heel stuk kleiner om vooraan te komen.........lijkt me.......
image

Ik denk dat het voor iedereen toegankelijk is, maar vanwege de veiling maken ze er iets heel moois van ofzo. Of ze gaan toch het systeem toepassen dat ze in de VS hadden met Vertigo tour, dat de tickets gescand worden of je in de voorste ring mag komen.

hmmmmmmm word ik toch niet zo blij van....... veldkaarten leuke prijs maar dan niet overal rondom het podium kunnen komen misschien....

Hee Ilona!

Ja, een jaar of 6 geleden was er ook een bommelding. Heel veel collega's helemaal in paniek, maar mij deed het gek genoeg niet zoveel. Kreeg net eenmailtje van een oud-collega met de vraag of ik er iets mee te maken had...roll.gif

Maar ja, ik ben dus weg bij Ikea. Heb uiteindelijk de stap genomen dat het beter is voor mij om daar weg te gaan. Heel eng, maar wel goed. Nu nog ander werkzien te vinden....

hanshe wrote:

Volgens mij krijgt een ieder die ticket alert ooit heeft aangekruist deze mail, had hem ook al gezien.

Mijn eerste indruk: beetje uitmelkerig gedrag van ticketmaster.

wel apart dat hun dit aanbieden, want de kaartverkoop loopt nu niet via hun maar via LiveNation.

Maar volgens mij blijft er nog genoeg ruimte over voor staanplaatsen rond het podium - ik ga me daar echt niet druk om maken.

Ga maar lekker honderden euro's bieden / betalen om toch net niet het dichtste bij te komen laugh.gif

Wat dan weer wel leuk is is de speciale rondtoer die je kunt maken om het podium te bekijken - dat is altijd wel een "droomwens" van mij.

Ik hoop eerlijk gezegd ook niet dat dat scannen gebeurt. Sta je vanaf heel vroeg in de rij en dan mag je de binnenste ring niet in.... Of je vrienden wel enjij niet, of omgekeert.mad.gif

ik denk maar zo.. leuk die vip-sta plaatsen,

maar ik zit er vlAK ACHTER OVER DE HOOFDEN HEEN TE KIJKEN OP MN GEMAKKIE :) LOL

met een KNAL bij IKEA weg maartje....hihihihi, nee hoor, geen grapjes daarover...

wat zou je willen gaan doen maartje???

bij een volgend feestje ben je erbij hé.....!!:-)

podium van dichtbij bekijken....goh, jaaaa..........

boilermaker wrote:

ik denk maar zo.. leuk die vip-sta plaatsen,

maar ik zit er vlAK ACHTER OVER DE HOOFDEN HEEN TE KIJKEN OP MN GEMAKKIE
:)
LOL

psies!!!:-)

is uiteindelijk je 150 euro plek toch niet zo duur!!LOL

Heb vandaag toevallig contact gehad met MOJO over de toegang tot de ruimte voor het podium, kreeg een antwoord waar je niet veel mee kan. Hoewel zij nietaangeven dat er via ticketmaster iets zou spelen, beetje vaag dus.

Hallo Hans,
Dank je voor je bericht.
Dit is momenteel nog in productie en kunnen hier nog niets over vertellen.
Met vriendelijke groet,
Live Nation Online Helpdesk

Goedemorgen,
Geen idee of ik via jullie op het goede adres ben, maar ik ben benieuwd naar het volgende.
Als lid van U2.com ben ik in de gelukkige omstandigheid geweest om via de pre sale kaarten te kopen voor het concert op 20 juli. Ik heb veldkaarten gekocht en zag op de impressie video dat er ook een soort binnenring is bij het podium, is dit een geblokkerd gedeelte of is dit toegangkelijk voor iedereen, oftewel vroeg aanwezig zijn en geluk hebben, of is hier een bepaalde procedure voor.
Hopelijk kunnen jullie mij en met mij meerdere fans een antwoord hierop geven.

In afwachting op uw antwoord.
Met vriendelijke groet,
Hans

Vorige tour in Amerika werden de kaartjes gescanned en als je in de circle mocht kon je 1 iemand mee nemen. Ik heb daar toen beelden van gezien. Was wel ergspannend.

In Amsterdam hadden ze dat toen niet, gewoon vroeg in de rij zitten/hangen en dan maar rennen. Wij zaten toen om half 11 in de rij, nummer 517 op mijn hand enuiteindelijk vooraan bij het B podium gekomen. Mijn foto staat nog steeds op U2tours.com bij 15 juli!

groeten Sandra

o, je mocht toen iemand meenemen....dat wist ik niet (meer)...

1 voordeel, je hoeft dan niet meer zo te rennen...:-))

denk dat je gewoon in de binnenring kunt komen....net als bij vertigo tour....

Hoop trouwens dat die ring in het echt wat groter is dan op het kaartje staat aangegeven... Word er nu al zenuwachtig van.

ingelke wrote:
anyanka wrote:
muis wrote:
http://www.ticketmaster.nl/adm/nl/U2_AUCTION_RED.html

(RED) Zone 1: General Admission to the left of the stage

(RED) Zone 2: General Admission to the right of the stage

U2_seatmap.gif

dan is de kans wel heel stuk kleiner om vooraan te komen.........lijkt me.......wink.gif

Sannie1967 wrote:

Vorige tour in Amerika werden de kaartjes gescanned en als je in de circle mocht kon je 1 iemand mee nemen. Ik heb daar toen beelden van gezien. Was wel erg spannend.

In Amsterdam hadden ze dat toen niet, gewoon vroeg in de rij zitten/hangen en dan maar rennen. Wij zaten toen om half 11 in de rij, nummer 517 op mijn hand en uiteindelijk vooraan bij het B podium gekomen. Mijn foto staat nog steeds op U2tours.com bij 15 juli!

groeten Sandra

Volgens mij is er nu helemaal niets bekend over een 'golden cirle' of het scannen van kaartjes

Volgens mij is er de vorige keer heel veel kritiek geweest op dat systeem en lijkt het me sterk dat ze dat weer gaan doen.

Maar hier in NL was het zo wie zo niet aan de orde.

Uiteindelijk blijkt het toch altijd zo te zijn dat je gewoon optijd aanwezig moet zijn en lekker rennen om vooraan te staan. Niets mis mee volgens mij.

Ik zie toch duidelijk om het donkergrijze gebiedje met daarin stage nog een lichtgrijs gebied (half cirkeltje zeg maar en daarachter die RED zone !!! Lijkt me dat er gewoon voor kunnen staan hoor
image

Daar heb je gelijk in....... Ik vind gewoon dat degene die het langste wachten vooraan moeten kunnen komen.....

veiling voor goede doel (nou ja klein gedeelte zal dat wel zijn) is prima maar ik ben voor het wachten-rennen/vooraan staan scenario haha

Hoop daarom ook niet dat de tickets gescand gaan worden..... denk dat met stadium dit ook wel wat moeilijker word dan met de zalen in de VS vorige tour maar jaweet het maar nooit.

Barcelona zal wat duidelijkheid gaan verschaffen... hopelijk van te voren al wat info via de site

Hee Ilona,

Over de 1000 alweer....je gaat maar door he wink.gif

Mooi dat je onzegeschiedenis hier hebt samengevat, jammer dat er weinig reactie op komt wink.gif hahahaha

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...