Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

muis wrote:

het is ook leuk hier ingrid!:-)

nu komen er een hoop nieuwelingen, wat ook goed te begrijpen is btw!!:-)

zo is DUTCH TREAT ook begonnen....

alle stress rondom tickets was toen ook heftig, maar toen was het allemaal iets simpeler....

iedereen 1 presalecode....en toen was het niet eens crisis....hahahaha

en HET postkantoor was er nog.....

je kon/kan hier je U2 ei kwijt, wat niet altijd mogelijk is thuis of bij vrienden....zitten niet op hetzelfde level

zeg maar...;-)))

zo rond bono verjaardag (2005) hebben we onze eerste meeting gehad, hartstikke leuk!

dan weet je de gezichten achter de namen....:-)

tijdens een persoonlijk drama hier thuis, begin 2005, bleek dat dutch treat daar zelfs niet voor weg liep..

ben iedereen daar nog dankbaar voor.....heeft me zo goed gedaan!

het is meer dan alleen maar postje plaatsen geworden.....

na de concerten, waar we elkaar natuurlijk ook zagen..., hebben we een feest georganiseerd, ook met onze (eventuele) partners!

die keken er in eerste instantie toch een beetje vreemd naar.....hahahahahaha

maar inmiddels weten ze hoe de vork in de steel zit zeg maar....;-)

iedereen laat elkaar in zijn waarde, iedereen is anders, ONE, but not the same......

kan wel stellen, dat we het niet alleen meer U2 is wat ons bind....

we hadden een "rustig" clubje, soms kwam er weer 's iemand van lang geleden binnen, of een nieuwe, altijd gezellig!!

en dan nu, na een lange "stilte", nieuw album, veel meer U2 nieuwtjes, nieuwe site, tourdata presale, tickets kopen, veel nieuwe U2 fans erbij, gaat allemaal zo snel......

amper tijd om adem te halen....:-)

dus je/jullie kunnen je misschien wel voorstellen dat we soms hier de weg een beetje kwijt zijn....

zoveel blzzz bijlezen, dat trekken we niet meer....:-)

straks, als iedereen zijn tickets heeft zal het denk ik wel weer kalmer worden....

diegene die blijven zijn natuurlijk van harte welkom!!

Mooie samenvatting Ilona.

natasja wrote:

ingelke wrote:

anyanka wrote:

muis wrote:

(RED)
Zone 1: General Admission to the left of the stage

(RED)
Zone 2: General Admission to the right of the stage

U2_seatmap.gif

links en recht van het podium "VIP" staanplaatsen???

dan is de kans wel heel stuk kleiner om vooraan te komen.........lijkt me.......
wink.gif

Precies, die zie ik ook. Heb m'n zinnen daar maar op gezet.

En mooie verhalen zeg, van 'vroeger'.

natasja wrote:

Hee Ilona,

Over de 1000 alweer....je gaat maar door he
image

Mooi dat je onzegeschiedenis hier hebt samengevat, jammer dat er weinig reactie op komt
image
hahahaha

Nou dan zal ik toch maar even reageren.

Vind zoiets super!

en ook heel herkenbaar.

Ik heb in 1993 in Parijs fans ontmoet die net als wij effe kijkje gingen nemen bij hotel van U2, U2 ontmoeten was super maar vrienden voor het leven ontmoetenwas helemaal super.

Altijd contact gehouden. volgende tourneen samen naar concerten, samen naar Dublin, samen naar bruiloft van 1 van ons, lief en leed delen....Helemaal uniek isdat we allemaal ergens anders vandaan komen. Boston, Chicago, Parijs, Leiden maar het is een vriendschap voor het leven die de laatste jaren door internet, msnetc etc gelukkig iets makkelijker te onderhouden is.

U2 brengt mensen bij elkaar...

Ik ben heel blij met mijn queens zoals we elkaar noemen....

hey natas en rupert!

hahahahaha, moet m'n "schade" van niet-aanwezig-zijn-gisteravond ff inhalen hé...;-)

Beste dames en heren,

Misschien leuk, misschien niet, maar wij nederlanders discusseren graag ergens over (blijkt laugh.gif)

Vandaar dat ik op het general forum een topic heb aangemaakt over het voorprogramma, dit is nog niet bekend maar er zijn al wel een aantal namen genoemd diemogelijk ook naar NL komen.

zie onderstaande link voor het topic:

http://community.u2.com/topic/2470/master/1/?page=1

natasja wrote:
ben zo terug !!roll.gif

ik ben weg!tongue02.gif

later, byeeeee

ingelke wrote:
natasja wrote:
Hee Ilona,

Over de 1000 alweer....je gaat maar door he smile.gif

muis wrote:

natasja wrote:

ben zo terug !!
tongue02.gif

later, byeeeee

Nee hoor......ik heb me gisteren genoeg uitgeleefd roll.gif

Tjonge zeg, kijk je even niet en je bent meteen een paar pagina's achter....maar wel erg leuk om te lezen al die verhalen!

ja gaat snel he, verbaas me ook hoeveel tijd ik eigenlijk heb om dit een beetje bij te houden.

Weet niet wat mijn baas hiervan zal vinden, misschien vertel ik het maar niet

HAHAHAHAHAHAHAHA

ingelke wrote:

Een filiaal van IKEA en enkele winkels aan de Arenaboulevard in Amsterdam-Zuidoost zijn donderdagochtend ontruimd wegens bedreiging met explosieven

dit zal je toch gebeuren op 20 juli.........

geen probleem toch? de handleiding How To Dismantle An Atomic Bomb hebben we allemaal toch? wink.gif

cockatoo wrote:

ingelke wrote:

Een filiaal van IKEA en enkele winkels aan de Arenaboulevard in Amsterdam-Zuidoost zijn donderdagochtend ontruimd wegens bedreiging met explosieven

geen probleem toch? de handleiding How To Dismantle An Atomic Bomb hebben we allemaal toch? roll.gif

Die verhalen van Ilona en de anderen zijn wel heel erg mooi. Kan me de eerste keer dat ik die andere 'gekken'van het NU2F ontmoette... Geweldig!

dsmet wrote:

muis wrote:

het is ook leuk hier ingrid!:-)

nu komen er een hoop nieuwelingen, wat ook goed te begrijpen is btw!!:-)

zo is DUTCH TREAT ook begonnen....

alle stress rondom tickets was toen ook heftig, maar toen was het allemaal iets simpeler....

iedereen 1 presalecode....en toen was het niet eens crisis....hahahaha

en HET postkantoor was er nog.....

je kon/kan hier je U2 ei kwijt, wat niet altijd mogelijk is thuis of bij vrienden....zitten niet op hetzelfde level

zeg maar...;-)))

zo rond bono verjaardag (2005) hebben we onze eerste meeting gehad, hartstikke leuk!

dan weet je de gezichten achter de namen....:-)

tijdens een persoonlijk drama hier thuis, begin 2005, bleek dat dutch treat daar zelfs niet voor weg liep..

ben iedereen daar nog dankbaar voor.....heeft me zo goed gedaan!

het is meer dan alleen maar postje plaatsen geworden.....

na de concerten, waar we elkaar natuurlijk ook zagen..., hebben we een feest georganiseerd, ook met onze (eventuele) partners!

die keken er in eerste instantie toch een beetje vreemd naar.....hahahahahaha

maar inmiddels weten ze hoe de vork in de steel zit zeg maar....;-)

iedereen laat elkaar in zijn waarde, iedereen is anders, ONE, but not the same......

kan wel stellen, dat we het niet alleen meer U2 is wat ons bind....

we hadden een "rustig" clubje, soms kwam er weer 's iemand van lang geleden binnen, of een nieuwe, altijd gezellig!!

en dan nu, na een lange "stilte", nieuw album, veel meer U2 nieuwtjes, nieuwe site, tourdata presale, tickets kopen, veel nieuwe U2 fans erbij, gaat allemaal zo snel......

amper tijd om adem te halen....:-)

dus je/jullie kunnen je misschien wel voorstellen dat we soms hier de weg een beetje kwijt zijn....

zoveel blzzz bijlezen, dat trekken we niet meer....:-)

straks, als iedereen zijn tickets heeft zal het denk ik wel weer kalmer worden....

diegene die blijven zijn natuurlijk van harte welkom!!

Mooie samenvatting Ilona.

hier kreeg ik toch ff een brok van in mijn keel ilona......ben nog altijd gigantisch dankbaar dat ik jullie tegen ben gekomen!!!

cockatoo wrote:

hier kreeg ik toch ff een brok van in mijn keel ilona......ben nog altijd gigantisch dankbaar dat ik jullie tegen ben gekomen!!!

Hier nog één !!! Kan niet meer zonder jullie hoor smile.gif

anyanka wrote:

cockatoo wrote:

ingelke wrote:

geen probleem toch? de handleiding How To Dismantle An Atomic Bomb hebben we allemaal toch?
image

Hahahahaha! En Denis is weer binnen!!
image

Die verhalen van Ilona en de anderen zijn wel heel erg mooi. Kan me de eerste keer dat ik die andere 'gekken'van het NU2F ontmoette... Geweldig!

hey maartje!! HEEL leuk je weer te zien hier!

heb het momenteel een beetje druk dus veel verder dan 2 blz teruglezen heb ik niet gedaan....ben wel benieuwd naar de andere verhalen.... ik heb zelf ookzat.... brussel, stressen, 1e ontmoeting, soppen, gekkebekken, de steun voor elkaar in de groep, feesten, niet U2 concerten, grachten, bono de koe etc etcetc.....heel speciaal allemaal!

Veel bijzonders al meegemaakt inderdaad (al heb ik de eerste paar maanden gemist wink.gif).

Weekendje België was ook zooooooooo waanzinnig leuk he (weinig nachtrust erg veel lachen hahahaha)

natasja wrote:
Veel bijzonders al meegemaakt inderdaad (al heb ik de eerste paar maanden gemist happy.gif (zelfs juul ging eerder naar bed!!!) roll.gif wat mij betreft voor herhaling vatbaar in ieder geval

maar....moet helaas weer verder. tot gauw mafkezen!

cockatoo wrote:
natasja wrote:
Veel bijzonders al meegemaakt inderdaad (al heb ik de eerste paar maanden gemist roll.gif.

Moeten we zeker vaker doen.

Werkze !!!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...