Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

Ik ga maar niet beginnen met mijn verhalen want dan kan ik zo Tig paginas vullen haha... verhalen gaan terug tot 1987 al beginnen de echt spannende verhalenpas in 89.... kaartjes voor nieuwjaarsconcert scoren, eerste U2 ontmoeting 89 , met bono op trappen van Amstel zitten met handjevol fans, 93 geraakt wordendoor ijzeren staaf voorprogramma u2 in kuip en dezelfde avond met de trein instappen val ik tussen trein en perron met schaafwond waar je U tegen zei......,Slane de hele nacht voor de poort liggen in de regen...(we sporen niet), in supermarkt in Dublin lopen en Edge tegen komen, fans ontmoeten van over de helewereld, elkaar blijven tegenkomen omdat we met zn alles zo gek zijn om 10 keer of meer per tournee U2 te gaan zien en genieten met zn allen!

... misschien idee om al die verhalen nog een keer te vertellen als wel met zn allen in de rij voor de arena zitten... toch tijd genoeg dan haha

joehooooeeeeeh!!!

heeft iemand van hier deze advertentie geplaatst op marktplaats????

Lieve mensen, laat u niets wijsmaken door zwarthandelaren die voor absurde prijzen U2 kaarten aanbieden.

1.De presale kaarten zijn nog helemaal niet geleverd. U moet dus maar afwachten of het wel klopt.

2. Er komt nog een tweede concert en ook voor het eerste zijn nog volop plaatsen in de reguliere verkoop. De zwarthandelaren LIEGEN. Laat u niets wijsmaken!

3. Alle bands, ook U2 voeren strijd tegen deze praktijken. U doet uw favoriete band en haar fans er een groot plezier mee door deze oplichters niet teverrijken ten koste van de trouwe fans.

Bedankt!

zag nog een goeie, maar weet van die dattie van sander is...geloof ik.........

zullen we "gewoon" elke dag een zelfde soort advertentie plaatsten daar???

voor wat tegengas.....:-))))

niet dat het helpt, maar meer als voldoening zeg maar....;-))))

zou ik de bovenstaande advertentie mogen knippen en plakken??

natasja wrote:

ingelke wrote:

anyanka wrote:

muis wrote:

(RED)
Zone 1: General Admission to the left of the stage

(RED)
Zone 2: General Admission to the right of the stage

U2_seatmap.gif

links en recht van het podium "VIP" staanplaatsen???

dan is de kans wel heel stuk kleiner om vooraan te komen.........lijkt me.......
image

Ik denk dat het voor iedereen toegankelijk is, maar vanwege de veiling maken ze er iets heel moois van ofzo. Of ze gaan toch het systeem toepassen dat ze in de VS hadden met Vertigo tour, dat de tickets gescand worden of je in de voorste ring mag komen.

hmmmmmmm word ik toch niet zo blij van....... veldkaarten leuke prijs maar dan niet overal rondom het podium kunnen komen misschien....

Ik zie toch duidelijk om het donkergrijze gebiedje met daarin stage nog een lichtgrijs gebied (half cirkeltje zeg maar en daarachter die RED zone !!! Lijkt me dat er gewoon voor kunnen staan hoor
image

Of erachter:-) leuk de behinds bekijken:-))

hey emo denis...;-)))))

ja, zoveel lol in belgië!! natas.....houd je maar vast voor dublin...........geen (v)echtgenoten mee....dusss......hahahahahahaha

levi belde net vanuit school amsterdam, hij kan zijn rijbewijs ophalen.....dus nu ff snel de boodschappen doen......

en ja, wil natuurlijk gelijk rondje STAD rijden......met mij en niet zijn vader....hahahaha

psies hetzelfde dus hier patries...;-))))

nou..........zal wel vreemd zijn, je zoon áchter het stuur...........

maar aan overgeven en niet teveel zeggen denk ik....als dat lukt.....;-))))

later!!

Onefly wrote:

ja gaat snel he, verbaas me ook hoeveel tijd ik eigenlijk heb om dit een beetje bij te houden.

Weet niet wat mijn baas hiervan zal vinden, misschien vertel ik het maar niet

HAHAHAHAHAHAHAHA

zie ik hier de eerste tekenen van een verslaving?????????wink.gifwink.gifwink.gif

30135 Total members

hier op U2.com...........

muis wrote:

hey emo denis...;-)))))

ja, zoveel lol in belgië!! natas.....houd je maar vast voor dublin...........geen (v)echtgenoten mee....dusss......hahahahahahaha

levi belde net vanuit school amsterdam, hij kan zijn rijbewijs ophalen.....dus nu ff snel de boodschappen doen......

en ja, wil natuurlijk gelijk rondje STAD rijden......met mij en niet zijn vader....hahahaha

later!!

Iets minder drinken in Dublin lijkt me wel verstandig hahahahaha maar verder gaan we helemaal los banana.gif

Voor het eerst met Levi meerijden......spannend en het zal vast vreemd zijn. Kleine jongens worden groot he wink.gif

muis wrote:

30135 Total members

hier op U2.com...........

Daar zijn er de laatste dagen dus erg veel bijgekomen. Gelukkig hebben ze verschillende groepen voor de presale !

spanish eyes girl wrote:

en natasja?? of ben je aan het werk??

Ben thuis......Anouk ziek en zelf voel ik me ook niet zo geweldig frown.gif

blijft gewoon verslavend;-) ook ik log steeds in op mijn werk:-) baas niet blij mee denk ik maar ach......tis voor de goeie zaak.

Had vanmiddag al gezegd dat ik het mooi verhaal vond van Ilona, begrijp je de onderlinge banden ook wat beter:-) Altijd fijn als je een gezamelijke liefdehebt:-) maar dan ook nog in het echte leven een mooie vriendschap buiten die gezamelijke liefde kan opbouwen:-) mmmmmmmm mooie tekst voor nieuw U2 nummer wordteen beetje dichterig geloof ik op deze druilerige middag

Yra66 wrote:

blijft gewoon verslavend;-) ook ik log steeds in op mijn werk:-) baas niet blij mee denk ik maar ach......tis voor de goeie zaak.

Ben wel de hele tijd ingelogd, af en toe F5-en en dan zijn er weer een paar pagina's bij gekomen....erg leuk om te lezen. Zeker over wat er indie jaren al is meegemaakt. keep it coming please happy.gif...

Misschien nu ook wat beter te begrijpen dat we hier een beetje gek werden toen er vorige week inene heel veel nieuwe in dit forumdraadje kwamen met allemaalpresale vragen. Normaal lezen we ook alles weer bij en dat was nu af en toe een beetje te gortig aan het worden !

natasja wrote:

Misschien nu ook wat beter te begrijpen dat we hier een beetje gek werden toen er vorige week inene heel veel nieuwe in dit forumdraadje kwamen met allemaal presale vragen. Normaal lezen we ook alles weer bij en dat was nu af en toe een beetje te gortig aan het worden !

Zeker te begrijpen nu...erg leuk en blijf dus zeker wel hangen hier!

hehe, dit is denk ik de 1e keer sinds een tijdje dat ik hier in log en bekende namen zie staan.

mooi geschreven ilona, we're one but not the same, al hebben we heel veel dingen gemeen (humor en drankgebruik oa wink.gif)

en ja, onze kids vertouwen toch meer op hun mama blijkt maar weer. Oscar wil nog steeds niet rijden met Boudewijn in de auto....

natasja wrote:

Misschien nu ook wat beter te begrijpen dat we hier een beetje gek werden toen er vorige week inene heel veel nieuwe in dit forumdraadje kwamen met allemaal presale vragen. Normaal lezen we ook alles weer bij en dat was nu af en toe een beetje te gortig aan het worden !

Ja hoor dat begreep ik toen ook al;-).

natasja wrote:

muis wrote:

hey emo denis...;-)))))

later!!

Iets minder drinken in Dublin lijkt me wel verstandig hahahahaha maar verder gaan we helemaal los
banana.gif

Voor het eerst met Levi meerijden......spannend en het zal vast vreemd zijn. Kleine jongens worden groot he
wink.gif

gaan we die 1500 kroegen niet af? natasja je stelt me teleur joh, je hebt wel een reputatie hoog te houden hoor!roll.gif

en ja kleine jongens worden groot, maar het blijven jongens hoor

Ilona, gewoon de mama knop even uit zetten en er van genieten dat JIJ de 1e bent die met hem mee mag rijden

Nieuws van gisteren maar het is toch mooi dat ze het weer flikken he !!!

It's No.1

11 March 2009

From Australia and Canada to the US and the UK, 'No Line On The Horizon' has shot to the top of the charts all over the world in its first weekof release.

The new album has debuted at number 1 in 30 major territories around the world: UK, USA, Australia, Canada, New Zealand, Japan, Korea, Hong Kong, Singapore,Philippines, Brazil, Argentina, Columbia, Austria, Belgium, the Czech Republic, Denmark, France, Finland, Germany, Ireland, Italy, Holland, Hungary, Iceland,Mexico, Norway, Poland, Portugal, Switzerland.

En de schoolbel rinkelt weer, ditmaal het teken om bijna huiswaarts te keren:-). Eindelijk een relaxt dagje op het werk zonder enige U2 inspanning cq spanninghaha

Yra66 wrote:

natasja wrote:

en wij hadden in de gaten dat jij dat begreep hoor!

en als je toch al tekens van verslaving aan het vertonen bent, moet JR je misschien ons NU2F handboek mailen......

Yra66 wrote:

natasja wrote:

Jij wel maar niet iedereen volgens mij wink.gif

veene1 wrote:

gaan we die 1500 kroegen niet af? natasja je stelt me teleur joh, je hebt wel een reputatie hoog te houden hoor!roll.gif

Wow, ik zit ook alweer over de 600......dat krijg je dus met zo'n verslaving hahahahaha

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...