Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

natasja wrote:

Ik ken alleen maar mannen die het zonder gebruiksaanwijzing denken te kunnen en dan tijden aan het prutsen zijn hahahaha

Hihi...we gaan weer lekker! Geweldig..

Mannen??? Interessant Natasja...Dion moet opboksen tegen 3 tegenstanders uit de categorie 'Vrouw'

dsmet wrote:

Vandaag via netbanking mijn tussentijdse Mastercard afschrift is nagekeken. De 4 kaartjes staan geboekt. Is weer een hele geruststelling.

Ik hoop dat mijn visa afrekening nog ff op zich laat wachten...............:-)))

Yra66 wrote:

PieterVR wrote:

natasja wrote:

Nou lekker veilig inderdaad hahahaha. En vooral dat mooie geluid ook he !!!

1. Okee, vandaag ff niet, maar wees blij dat ze in 020 iets weten op te lossen! Hahaha

2. Ooit een keer achterin gestaan bij Popmart in die Kuip. Geluid kaatste ook hoor. Maar was beter dan ArenA, da's wel waar.

En ach, we komen toch stijf tegen het podium aan te staan, dan klinkt het gewoon super!
en 3. niet geheel onbelangrijk..............JE BENT ER BIJ:-))

We zijn er allemaal bij!!!!!! banana.gif

Wesi Black wrote:

Goeienavond trouwens!!!

Wat is het weer ouderwets gezellig op het forum.

Ik kan het weer volgen!!!

Ja leuk weer!

En ik moet je alvast een fijne skivakantie wensen! Ga je die gele advocaat (maar dan anders) nog meesmokkelen naar NL?

laugh.gifpimp.gif

wim01 wrote:

dsmet wrote:

PieterVR wrote:

wim01 wrote:

PieterVR wrote:

Wim, snap ik je nu wel goed...ga je niet?!?

What's happened?

Nee heb er 4 gekocht en collega op werk moest beslissen of hij er 2 wilde, maar zegde vandaag af

Kon ik maar afzeggen in de betonnenbak....haha

DE KUIPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
image

Wat een loser zeg!!!

Daar ga je toch niet voor afzeggen.

Ben zo blij dat het ArenA is! Lekker veilig, goed beton, mooie stoeltjes, goede omgeving voor parkeren, veel tentjes voor drinken en eten.

Okee okee, vandaag even niet...
Blij te lezen dat er voldoende parking is.

Ben ooit de Arena gaan bezoeken in mijn studententijd. Maar kon me niet herinneren of er al dan niet veel parking was.

De tentjes voor eten en drinken zijn mooi meegenomen.

Je kan beter veel geld meenemen want het is stervens duur daar en je mag niets mee naar binnen nemen, en dat noemt zich klant vriendelijk, betonnen plaat voor hun hoofd hebben ze daar,,,,:-))))
image

Het moet opbrengen zeker. Zal dus voldoende eurotjes meenemen.

Zou het niet lukken om iets binnen te smokkelen?

dsmet wrote:

wim01 wrote:

baal zo van die 60 seconden,

41, 42, 43 44,45,46,47,48,49,50,5152,53,54,55,56,57,58,59,

Ik kan me er ook zo in opjagen. Wat duren 60sec zo lang. Mogen ze gerust iets aan doen.

er rap ja het is triest gewoon

Op de oude site was het steeds dat je opnieuw moest inloggen als je er 5 min niet was opgeweest, maar dit is helemaal van de zotte

PieterVR wrote:

natasja wrote:

Ik ken alleen maar mannen die het zonder gebruiksaanwijzing denken te kunnen en dan tijden aan het prutsen zijn hahahaha

Hihi...we gaan weer lekker! Geweldig..

Mannen??? Interessant Natasja...Dion moet opboksen tegen 3 tegenstanders uit de categorie 'Vrouw'

Ja mannen....Dion, vader, schoonvader etc. genoeg mannen in de familie hoor en Dion heeft gelukkig 3 vrouwen in huis. 2 kunnen er nog niet lezen maar heteerste wat ik doe terwijl Dion zit te prutsen is de gebruiksaanwijzing lezen hahaha

Wesi Black wrote:

Yra66 wrote:

PieterVR wrote:

natasja wrote:

1. Okee, vandaag ff niet, maar wees blij dat ze in 020 iets weten op te lossen! Hahaha

2. Ooit een keer achterin gestaan bij Popmart in die Kuip. Geluid kaatste ook hoor. Maar was beter dan ArenA, da's wel waar.

En ach, we komen toch stijf tegen het podium aan te staan, dan klinkt het gewoon super!

We zijn er allemaal bij!!!!!! thumbsup.gif

Wesi Black wrote:

Yra66 wrote:

PieterVR wrote:

natasja wrote:

We zijn er allemaal bij!!!!!!
banana.gif

Yep heb nog van niemand gehoord dat er iets niet goed is gegaan:-)

Yra66 wrote:

dsmet wrote:

Vandaag via netbanking mijn tussentijdse Mastercard afschrift is nagekeken. De 4 kaartjes staan geboekt. Is weer een hele geruststelling.

Ik hoop dat mijn visa afrekening nog ff op zich laat wachten...............:-)))

Bij mij mag ze eveneens wegblijven.

Moet eveneens nog een geboekte vakantie af.

(en dan wou ik nog enkele t-shirts bestellen)

PieterVR wrote:

Wesi Black wrote:

Goeienavond trouwens!!!

Ja leuk weer!

En ik moet je alvast een fijne skivakantie wensen! Ga je die gele advocaat (maar dan anders) nog meesmokkelen naar NL?

happy.gif

dsmet wrote:

wim01 wrote:

dsmet wrote:

PieterVR wrote:

wim01 wrote:

PieterVR wrote:

Wim, snap ik je nu wel goed...ga je niet?!?

What's happened?

Nee heb er 4 gekocht en collega op werk moest beslissen of hij er 2 wilde, maar zegde vandaag af

Kon ik maar afzeggen in de betonnenbak....haha

DE KUIPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
image

Wat een loser zeg!!!

Daar ga je toch niet voor afzeggen.

Ben zo blij dat het ArenA is! Lekker veilig, goed beton, mooie stoeltjes, goede omgeving voor parkeren, veel tentjes voor drinken en eten.

Okee okee, vandaag even niet...
Blij te lezen dat er voldoende parking is.

Ben ooit de Arena gaan bezoeken in mijn studententijd. Maar kon me niet herinneren of er al dan niet veel parking was.

De tentjes voor eten en drinken zijn mooi meegenomen.

Je kan beter veel geld meenemen want het is stervens duur daar en je mag niets mee naar binnen nemen, en dat noemt zich klant vriendelijk, betonnen plaat voor hun hoofd hebben ze daar,,,,:-))))
image

Het moet opbrengen zeker. Zal dus voldoende eurotjes meenemen.

Zou het niet lukken om iets binnen te smokkelen?

Gaat wel maar ik moest de vorige keer al mijn water in plastic flesjes wegwerpen, mocht er geen één meenemen en toen was het een sauna daar, dus reken er nietop maar als je geluk hebt????

wim01 wrote:
Je kan beter veel geld meenemen want het is stervens duur daar en je mag niets mee naar binnen nemen, en dat noemt zich klant vriendelijk, betonnen plaat voor hun hoofd hebben ze daar,,,,:-))))wink.gif

PieterVR wrote:

natasja wrote:

muis wrote:

jongens zijn nog de gebruiksaanwijzing aan het lezen van de printer.......

Goh....bestaan er mannen die dat doen ? hahahaha

Ja, anders lopen de vrouwen alleen maar te klagen als 'iets' het niet doet...haha!

Gewoon sterke voorbereiding dus Natasja

psies.....en dat kan nu helemaal niet hé.....grin.gif

nou....er komt geluid uit dat ding........gebruiksaanwijzing ligt alweer aan de kant.......

hij kan in een kastje, draadloos....of dat kan nu.....nou........helaas. alle kasten zitten vol...eyes.gif

En ik ga zaterdagmiddag pas weg hoor!

Alleen Gert-Jan en Brenda vertrekken morgen al, en daar moesten mijn ski's mee in de auto.

PieterVR wrote:

Wesi Black wrote:

Goeienavond trouwens!!!

Ja leuk weer!

imageimage

Ja Irma ook van mij een fijne vakantie gewenst en kom weer veilig "thuis" !!!

Wesi Black wrote:

flessen Bombardino!

Heb er net trouwens nog eentje op, heeeeeeerlijk!!!!
image

Oh ja, Bombardino!

Was je op Arena-plein toevallig??? Vandaag?

wim01 wrote:

dsmet wrote:

wim01 wrote:

baal zo van die 60 seconden,

41, 42, 43 44,45,46,47,48,49,50,5152,53,54,55,56,57,58,59,

Ik kan me er ook zo in opjagen. Wat duren 60sec zo lang. Mogen ze gerust iets aan doen.

er rap ja het is triest gewoon

Op de oude site was het steeds dat je opnieuw moest inloggen als je er 5 min niet was opgeweest, maar dit is helemaal van de zotte

De 60 sec regel heeft ook zijn voordeel, en zekers hier: je kan nog even tussen het posten wat bijlezen. Op 60sec komen er hier gemakkelijk 5 a 6 posts bij (enzelfs meer).

Welterusten voor iedereen.........voor iedereen denk ik morgen een "relaxte" dag voordat zaterdag het geweld weer losbarst.

@Juul.......weet de achtergrond niet, maar goede berichten omtrent je gezondheid zijn altijd TOP, en daarom ben ik blij voor je!

@Irma.........voordat ik het vergeet een hele fijne vakantie en gezond en heel weer terug

PieterVR wrote:

Wesi Black wrote:

Goeienavond trouwens!!!

Ja leuk weer!

roll.gif

Goeienavond allen!

Jeetje, het is wat met die terreurdreigingfiguren... Getsiederrie en dat terwijl ik daar gisteren nog was... Gelukkig maar dat er iemand was die eentelefoontje pleegde!

Wel lullig voor The Killers (wel een beetje ongelukkige naam voor deze avond) en hun fans.

Maar even weeer heeeel wat anders: ik zag een lijstje voorbijkomen voor NU2F-petjes.... Ik wil ook! Ik wil ook!!!happy.gifhappy.gif

muis wrote:

psies.....en dat kan nu helemaal niet hé.....
image

nou....er komt geluid uit dat ding........gebruiksaanwijzing ligt alweer aan de kant.......

hij kan in een kastje, draadloos....of dat kan nu.....nou........helaas. alle kasten zitten vol...
image

Heb ik ook in 2007 of was het nu 2008 gekocht! Geweldig!

Ik heb een HP5180C die kan printen (uiteraard, maar ook scannen) en is op elke PC te gebruiken. Ik heb 'm alleen wel aangesloten op netwerk. Van mij is dusniet draadloos, maar die waren toen een stuk duurder.

anyanka wrote:

Goeienavond allen!

Jeetje, het is wat met die terreurdreigingfiguren... Getsiederrie en dat terwijl ik daar gisteren nog was... Gelukkig maar dat er iemand was die een telefoontje pleegde!

Wel lullig voor The Killers (wel een beetje ongelukkige naam voor deze avond) en hun fans.

Maar even weeer heeeel wat anders: ik zag een lijstje voorbijkomen voor NU2F-petjes.... Ik wil ook! Ik wil ook!!!
happy.gifhappy.gif

Das wel bizar ja............en nu ga ik echt!

PieterVR wrote:

wim01 wrote:

image

Zijn altijd wel een aantal goeie vriendjes en vriendinnetjes te vinden die 010 hoger hebben zitten en die betonnen plaat voor het hoofd willen breken..
imageHAHAHAHA super Pieter

Ik ga te bed, ff zolder opruimen, morgen CV-mannetje en ik nog werken

Tot morgen en Welterusten allemaal

41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...