Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

natasja wrote:

Chelyn wrote:

Jee dat is wat zeg met the Killers.
:(

Ook leuk om de verhalen te lezen van jullie en de band die er is tussen een aantal van de oudere leden hier.

We zullen veel van jullie wel zien in Juli in de rij voor de ArenA denk ik zo, gezellig.

Een aantal.......zeg maar gerust de hele garde die als enigen hier kwamen tot een paar weken terug !!
wink.gif

We kletsen hier al 4 jaar he !!!

4 jaar is al een hele tijd, ik moet eerlijk bekennen dat ikzelf hier tot voor kort nog nooit op het forum had gekeken. embarassed.gif

Jullie zijn te herkennen aan petjes begrijp ik, of zit ik er nu geheel naast? roll.gif

Ook wel handig voor de newbie's op dit forum natuurlijk. laugh.gif

wim01 wrote:

dsmet wrote:

wim01 wrote:

dsmet wrote:

PieterVR wrote:

wim01 wrote:

PieterVR wrote:

Wim, snap ik je nu wel goed...ga je niet?!?

What's happened?

Nee heb er 4 gekocht en collega op werk moest beslissen of hij er 2 wilde, maar zegde vandaag af

Kon ik maar afzeggen in de betonnenbak....haha

DE KUIPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
image

Wat een loser zeg!!!

Daar ga je toch niet voor afzeggen.

Ben zo blij dat het ArenA is! Lekker veilig, goed beton, mooie stoeltjes, goede omgeving voor parkeren, veel tentjes voor drinken en eten.

Okee okee, vandaag even niet...
Blij te lezen dat er voldoende parking is.

Ben ooit de Arena gaan bezoeken in mijn studententijd. Maar kon me niet herinneren of er al dan niet veel parking was.

De tentjes voor eten en drinken zijn mooi meegenomen.

Je kan beter veel geld meenemen want het is stervens duur daar en je mag niets mee naar binnen nemen, en dat noemt zich klant vriendelijk, betonnen plaat voor hun hoofd hebben ze daar,,,,:-))))
image

Het moet opbrengen zeker. Zal dus voldoende eurotjes meenemen.

Zou het niet lukken om iets binnen te smokkelen?

Gaat wel maar ik moest de vorige keer al mijn water in plastic flesjes wegwerpen, mocht er geen één meenemen en toen was het een sauna daar, dus reken er niet op maar als je geluk hebt????

Het is natuurlijk het proberen waard. Maar heb geen zin om drank weg te gieten.

Heb nog 4 maand om iets te bedenken.

Juul, ik weet niet precies wat er met je aan de hand was/is, maar in elk geval ben ik blij dat het goed met je gaat!!

PieterVR wrote:
Wesi Black wrote:
flessen Bombardino!

Heb er net trouwens nog eentje op, heeeeeeerlijk!!!!glasses.gif

Ja nog wat vergeten,

Juul prachtig nieuws man, toch weer wat positiefs aan het begin van het jaar!!

tijd voor een paracetamolletje hier en lekker slapie doen

Laters !!!

dsmet wrote:

wim01 wrote:

dsmet wrote:

wim01 wrote:

dsmet wrote:

PieterVR wrote:

wim01 wrote:

PieterVR wrote:

What's happened?

Nee heb er 4 gekocht en collega op werk moest beslissen of hij er 2 wilde, maar zegde vandaag af

image

Wat een loser zeg!!!

Ben zo blij dat het ArenA is! Lekker veilig, goed beton, mooie stoeltjes, goede omgeving voor parkeren, veel tentjes voor drinken en eten.

Ben ooit de Arena gaan bezoeken in mijn studententijd. Maar kon me niet herinneren of er al dan niet veel parking was.

Je kan beter veel geld meenemen want het is stervens duur daar en je mag niets mee naar binnen nemen, en dat noemt zich klant vriendelijk, betonnen plaat voor hun hoofd hebben ze daar,,,,:-))))
image

Gaat wel maar ik moest de vorige keer al mijn water in plastic flesjes wegwerpen, mocht er geen één meenemen en toen was het een sauna daar, dus reken er niet op maar als je geluk hebt????

Heb vier jaar geleden met het laatste U2-concert een flesje water kunnen binnensmokkelen. Had een rugtas mee met een voorvakje en het was me de andere tweekeren opgevallen dat ze daar nooit in controleerden, dus toen heb ik het er maar op gewaagd. En het is gelukt! Scheelde weer een hoop geld aan belachelijkkleine bekertjes water!

Wesi Black wrote:

Ik duik nog even de badkuip in, goed akoestiek daar!!!

Haha, ja daar wel ja... In die grote badkuip komende zomer zal het een stuk minder zijn tongue.gif

anyanka wrote:

dsmet wrote:

wim01 wrote:

dsmet wrote:

wim01 wrote:

dsmet wrote:

PieterVR wrote:

wim01 wrote:

PieterVR wrote:

What's happened?

image

Wat een loser zeg!!!

image

Heb vier jaar geleden met het laatste U2-concert een flesje water kunnen binnensmokkelen. Had een rugtas mee met een voorvakje en het was me de andere twee keren opgevallen dat ze daar nooit in controleerden, dus toen heb ik het er maar op gewaagd. En het is gelukt! Scheelde weer een hoop geld aan belachelijk kleine bekertjes water!

Fantastische tip. Zal mijn vriendin vragen een tas mee te nemen met voorvak en daar dan fles(jes) water in.

Zal lukken ! Moet lukken!

Truste Wimmus!

Ik zat ondertussen ff stukkie NOVA te kijken...ik grap er wel een beetje om, maar de gevolgen waren natuurlijk ernstig geweest als er geen actie op ondernomenwas.

Vreselijk zeg

Laten ze de beelden van Madrid ook nog even voorbij schieten (was exact 5 jaar geleden....11 maart 2004)

Wesi Black wrote:

Ik duik nog even de badkuip in, goed akoestiek daar!!!

En dan NLOTH de cd speler in. En dan ZINGEN!!!!!!

anyanka wrote:

Heb vier jaar geleden met het laatste U2-concert een flesje water kunnen binnensmokkelen. Had een rugtas mee met een voorvakje en het was me de andere twee keren opgevallen dat ze daar nooit in controleerden, dus toen heb ik het er maar op gewaagd. En het is gelukt! Scheelde weer een hoop geld aan belachelijk kleine bekertjes water!

Ah da's een goeie tip... Een van die grote ergernissen bij concerten! Vorig jaar bij REM mocht ik wel een flesje meenemen, maar dan zonder dopohwell.gif. Echt superirritant, vooral omdat ie nog bijna vol zat en ik het nietin een keer achter elkaar kon/wilde opdrinken. Maar soms mag je geloof ik wel water in karton meenemen, ik weet niet precies hoe dat nou zit.

Natasja! Hoofdpijn? Gadver...slaap lekker!

Irma, zing ze! hahaha...geluid zal bij jouw een stuk beter zijn als in 010... whahaha

Heb daarnet op de site van Live Nation gelezen: U2 & special guest.

Gokje van mezelf: Frans Bauer? (grapje)

Ik vermoed Wil I am of MJB of waarom niet GreenDay.

Oh en ik zag Michael Jackson voorbijkomen (niet in levende lijve, maar hij werd hier besproken, maar dat zullen jullie wel begrepen hebben). Ben jaren geledeneens naar een concert geweest, een vriend van me had kaarten. Wat was dat verschrikkelijk slecht!! Zat totaal geen bezieling in, had nog beter naar een dvdkunnen kijken. Nu scheelt het ook wel dat ik nooit echt een groot fan ben geweest van hem. Oudere werk is nog wel goed, maar sinds zijn operaties is het nooitmeer wat geworden.

Haaa ben weer van status veranderd!! Niet slecht, 50+ berichtjes in een paar dagen tijd achterlatentongue.gif Zijn weer ouderwetse hoeveelheden!

dsmet wrote:

De voorprogramma's zijn nog een groot raadsel hè ...

Hoi Maartje!!!

he he ben eindelijk bijgelezen.

Van het stressen zat ik vandaag helemaal vast. Ben vanavond ook maar even therapeutisch gaan rennen.

Ben er wel gerust op dat we kaartjes gaan scoren zaterdag, maar of ik daarna die 21 km nog doorkom?

Het is wel fijn hè als je achtung baby bent in plaats van numb ;)

hobbes wrote:

dsmet wrote:

De voorprogramma's zijn nog een groot raadsel hè ...

Hoi Maartje!!!

Hoezo raadsel:

Traditiegetrouw neemt U2 een aantal verschillende support acts mee waaronder Glasvegas, Elbow, Kaiser Chiefs, Snow Patrol en Black Eyed Peas. Welkevoorprogramma's naar Nederland komen is nog niet bekend.

(van eventim)

anyanka wrote:

Hoi Miriam!

Ja, ben ook wel benieuwd naar de voorprogramma's.

Ik kreeg het niet meer terug bedacht, maar vorige keer waren er; killers (hebben we nog gezien bij Amstel hotel toch?) snow patrol en? of was dathet? (alsof het niet genoeg is ;) )

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...