Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

:)) Ja soort stoere K3 :))

Dank voor de Juul update, dat is supernieuws! Gefeliciteerd Juul!!!

Ook misschien goed nieuws Willy!

Hoop het voor Lotte en jullie!

Slaap lekker

En over slapen gesproken. Ga er ook vandoor. Nog ff banken, drinken en wat TV kijken

Bye bye zwaai zwaai

De badkuip was erg prettig.

Ben nu lekker warm en rozig.

Duik dus maar meteen mijn bedje in.

Tot morgen stelletje mafkezen!

hobbes wrote:

Madsm wrote:

DE kaiser Chiefs heb ik vorige maand nog gezien in HMH. Wel feest trouwens. Waren er ook op 13-7-2005.

Doe maar SNow Patrol of Elbow, wat mij betreft.

Ja, daar was ik ook! Dus toch toen ook ... dacht ik al want had ze toen op lowlands dacht ik links laten liggen omdat ik ze al 'zo vaak'

gezien had
:)
)

Maar omdat ze er de vorige keer ook allemaal al waren vind ik het zo gek als ze er nu weer zijn.

Heeij JEsss!!!
)

Wij moeten nog ontzettend boeken en hotel zoeken ook
Morgen eens naar kijken, eigenlijk nog geen tijd voor gehad. Hoe lang gaan jullie gaan? En van wanneer

tot wanneer?

Ik denk dat we maandag gaan vliegen want die zondag 'moeten' we nog naar Anouk
;)

We vliegen op maandag en landen dan om 11.15uur vanaf Amsterdam, Eindhoven was ongunstig!...Dan nog 45 minuten in de trein/metro, dus kunnen waarschijnlijklunchen op het terras van het hotel in de stad :-) Hotel is voor ons 2-en voor 2 nachten 118,- in totaal :-) Leuke deal! Vlakbij de metro en 2 km van SanSiro...makkelijk te bereiken met openbaar vervoer en anders lekker lopen! Hotels in Milaan liepen overigens wel aardig vol....maar ze hebben er genoeg! 8 juliweer terug in de avond...om 19.45 uur weer in Amsterdam!

Trusten Willy en spannend morgen, succes, fijn dat je haar al mag halen!

anyanka wrote:

dsmet wrote:

wim01 wrote:

dsmet wrote:

wim01 wrote:

dsmet wrote:

PieterVR wrote:

wim01 wrote:

PieterVR wrote:

Wim, snap ik je nu wel goed...ga je niet?!?

What's happened?

Nee heb er 4 gekocht en collega op werk moest beslissen of hij er 2 wilde, maar zegde vandaag af

Kon ik maar afzeggen in de betonnenbak....haha

DE KUIPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
image

Wat een loser zeg!!!

Daar ga je toch niet voor afzeggen.

Ben zo blij dat het ArenA is! Lekker veilig, goed beton, mooie stoeltjes, goede omgeving voor parkeren, veel tentjes voor drinken en eten.

Okee okee, vandaag even niet...
Blij te lezen dat er voldoende parking is.

Ben ooit de Arena gaan bezoeken in mijn studententijd. Maar kon me niet herinneren of er al dan niet veel parking was.

De tentjes voor eten en drinken zijn mooi meegenomen.

Je kan beter veel geld meenemen want het is stervens duur daar en je mag niets mee naar binnen nemen, en dat noemt zich klant vriendelijk, betonnen plaat voor hun hoofd hebben ze daar,,,,:-))))
image

Het moet opbrengen zeker. Zal dus voldoende eurotjes meenemen.

Zou het niet lukken om iets binnen te smokkelen?

Gaat wel maar ik moest de vorige keer al mijn water in plastic flesjes wegwerpen, mocht er geen één meenemen en toen was het een sauna daar, dus reken er niet op maar als je geluk hebt????

Het is natuurlijk het proberen waard. Maar heb geen zin om drank weg te gieten.

Heb nog 4 maand om iets te bedenken.

Heb vier jaar geleden met het laatste U2-concert een flesje water kunnen binnensmokkelen. Had een rugtas mee met een voorvakje en het was me de andere twee keren opgevallen dat ze daar nooit in controleerden, dus toen heb ik het er maar op gewaagd. En het is gelukt! Scheelde weer een hoop geld aan belachelijk kleine bekertjes water!

tip: met vertigo was het nog wel toegestaan om PAKJES drinken mee naar binnen te nemen. daar deden ze niet moeilijk over ook al had ikgenoeg bij me om heel de arena van appelsap, sinasappelsap en zwartebessensap te voorzien. volgens mij mag dat nog steeds. Beleid per hekjesman/vrouw leek welte erg te verschillen als het om pakken bar le duc ging alleen.

(bij the police was dat wel anders maar werd je eten en drinken ingenomen voor een goed doel)

en met deze mega tip ga ik naar bed.

welterusten mafkezen!

Nou, net terug van de HMH....geen Killers :( Maar hopen dat het met U2 beter gaat ;).... trouwens nog wel wat problemen met eventim.nl, heb nog steeds mnbevestigingsmail niet gehad hoewel ik toch een orderbevestiging kreeg en het bedrag van mn rekening is afgeschreven, maar dat wordt gelukkig onderzocht...verder bij iedereen wel gelukt met de kaarten?

was het uiteindelijk vanwege de bommelding?

Dat was weer eens ouderwets gezellig terug lezen :-))))

Heeij live gefeliciteerd!!!!!!!!!!

Moet een goed gevoel geven!

Dames en heren, ik ga naar bedje toe, moet morgen nog een half dagje werken en zaterdag vroeg op voor de vvk.....gaaaaaaap!

Welterusten en wel de deur dichtdoen hoor als je als laatste vertrekt....of ben jij dat weer, Juul?? :-) Goed bericht! :-)

heeij slaap lekker!

ik zoek hotelletje in Milaan, vliegen lijkt goed te gaan ...

nu nog leuke plek om te slapen :)

Tot zaterdagstress .... :)))

Miriam, Bookers.com.....wij zitten in Losanne of zoiets...hahahah!''

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIII!!!!

Ik ga naar bed ... toei, slaap lekker, tot later!!!!!!!

goedenavond nog ff!!:-)

willy, lijkt me zeer positief dat charlotte geen 24 uur in ziekenhuis hoeft te blijven!!

en morgen weer lekker ophalen!:-)

'k hoor het wel....

het was dus wel ff wat anders dan een bommelding...tjemig zeg....je denkt, en is ook vaak zo, dat het loos alarm is....

lekker jess, alles al geregeld!!:-)))

maartje, je staat op de petjeslijst hoor!!:-)

heb nog 1 petje over cybermier......moet eerst ff in overleg.....misschien is er nog meer animo....???

ik laat het je weten!!

ja, drank mee de arena in....hoorde na eerste vertigo concert dat pakken fris wel mochten.....

dus bij derde concert, een 1,5 literpak bar le duc mee........hahahahaha, nou, DAT mocht dus idd niet.....

het was toch een pak???

Maar goed dat wij allemaal een hotel geboekt in Dublin. Jeetje, de prijzen vliegen de pan uit. Zelfs ons hotel is al dikke 100 euro duurder voor dezelfdekamers.

U2 want to rework early music (Yahoo News)

Irish band U2 gave a prelude to its upcoming world tour with a brief private show on Wednesday for just 950 fans who got a chance to make news by asking theband some tough questions.

Among the revelations from the banter with the crowd: U2 is considering reworking and re-releasing some early work including its debut album "Boy"released in 1980 that included U2's first big hit "I Will Follow."

"I would love to sing that album again and finish that," said lead singer Bono. He said they were rushed from the studio producing "Boy"because they "couldn't afford another hour."

"The early records, there's some beautiful songs that feel a little bit unfinished to us," he said.

Pressed on what he'd like to change, the Irish rocker singled out his "phony English accent" on "Boy."

The back-and-forth with the crowd in Boston's neighboring city of Somerville followed an energetic set of five songs from U2's new album "No LineOn The Horizon" which debuted at No. 1 in 30 countries, including the United States and Britain.

An early contender for biggest record of the year, "No Line" is being closely watched by a business seeking to reverse deep declines in album sales.It has been described as the band's most experimental album since 1991.

Mainstream critics have generally warmed to it. Rolling Stone calls it a "five-star masterpiece" and Mojo magazine gave it four stars. Butinfluential music website Pitchfork describes it as "rather pitiful."

In the 95-year-old Somerville Theater -- a brick venue originally designed for stage shows and vaudeville -- U2 tested four of its new releases: "Get OnYour Boots," "Magnificent," "Breathe" and "I'll Go Crazy, If I Don't Crazy Tonight."

The band ended the show, broadcast live on radio, with 2005 hit single "Vertigo."

In the past two weeks, U2 has played on the roof of the BBC in London, had a street temporarily named after it for a week in New York, and performed anunprecedented five-night engagement on CBS' "Late Show with David Letterman."

Wednesday's show capped a three-night, syndicated-radio event across the United States that included one-hour interviews conducted in Los Angeles on Mondayand Chicago on Tuesday.

About 2,000 people gathered outside the theater, held back by metal barricades and hoping to catch a glimpse of the band. Tickets to the free-concert weredistributed through radio station promotions and to guests selected by U2's label.

Asked which songs he would never tire of playing and which he never wanted to play again, guitarist The Edge said there were plenty of old U2 songs he'shappy to avoid,

"There are so many U2 songs that I am quite happy not to play. But the thing is we still want to rewrite some of them, and who knows we may at some pointre-release a few of our early albums with a few changes," he said.

There were several other revelations from the Q&A session moderated by an MTV Networks reporter.

The Edge revealed that even his mother calls him "the Edge." Bass guitarist Adam Clayton took a shot at rock star Sting, saying: "Sting'sonly problem is that he is too cool. He is too cool to be cool."

And drummer Larry Mullen Jr. said one of his most memorable onstage moments with the band was when a woman got up on stage and handcuffed herself to Bono'sleg.

Juul wrote:

Maar goed dat wij allemaal een hotel geboekt in Dublin. Jeetje, de prijzen vliegen de pan uit. Zelfs ons hotel is al dikke 100 euro duurder voor dezelfde kamers.

wat zeg je nu?????

ff kijken......

De ticket verkoop in Italie is net begonnen en de website is nu al niet door te komen !!!!!!!!!!!!!!!

verhip....130 euro duurder, 5 nachten voor 2 personen.....afzetters....:-))))

Dat gaat een ramp worden komende zaterdag.

muis wrote:

verhip....130 euro duurder, 5 nachten voor 2 personen.....afzetters....:-))))

Dat hebben wij dus goed gedaan om het hotel al te boekenhappy.gifhappy.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...