Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

Gelukkig heet de tour anders dan 360....is wel zo, maar niet de naam! Enne, op mijn verjaardag (22-10) zijn ze dus aan het touren in de States...mooicadeau!!!!!!!!

Eerst maandag maar eens kijken hoeveel wij betalen voor een ticket!

JessLS wrote:

LOL...U2 paracetamolletjes!!!!! En een hele hoop op dit moment!

Oranjewoud, mooie omgeving inderdaad, was er even door heen gereden, vader van een vriendin van mij woont er, was net naar school geweest, onder het Heerenveen stadion.....Gezondheidsboulevard.....FJ, woon je daar dan in de buurt ofzo....of ga je net als Maarten en juul lopen daar waar je kunt?

Woon tegenover het Douwe Egberts museum in Joure. Da's op een steenworp van Oranjewoud.

Hawkmoonnl wrote:

muis wrote:

kreeg bijna een zenuwinzinking....ging naar my profile......plop....page not found........
image

weer inloggen en daar was ie gelukkig......

Hoeveel potjes met pillen staan er naast je pc Ilona
image
?

kreeg net nog ticket alert van ticketservice.........dusse........pieeuwwwwwwwwww.....was niets bijzonders...

nog geen één potje pillen fj.....;-)

neem wel reep choco....;-)

midden maart dus tickets..........kan het niet meer aan.....................................................hahahahahahahaha

LOL, daar gaan wij vaak zwemmen.....omdat daar een glijbaan is in het donker met LEDlampjes...leuk! En Joure is een leuk dorp....of moet ik zeggen stad? Wonen2 oud collega's van mij...ook U2 fans....Jeroen en Peter, zijn broers....misschien ken je ze wel!

Kreeg een mailtje van U2 Star. Daar ook sprake van "Kiss the future" tour.

I think you'll appreciate the new forum called "Kiss the future" tour. The swap tickets area is back!

Keep an eye on:

http://www.u2star.com/forum/index.php?showforum=72'>http://www.u2star.com/forum/index.php?showforum=72

http://www.u2star.com/forum/index.php?showforum=73'>http://www.u2star.com/forum/index.php?showforum=73

http://www.mogulus.com/u2star (Good Morning America included)

http://www.u2star.com

muis wrote:

midden maart dus tickets..........kan het niet meer aan.....................................................hahahahahahahaha

HAHAHAHAHAHAHA, zitten hier met z;n allen te gieren van de ticketstress...LOL:-) en dat op onze leeftijden! hihi

Mijn contactgegevens kloppen....zucht..nu nog even mij overzichtje mailen naar werk met inloggegevens van alle ticketsites!

JessLS wrote:

LOL, daar gaan wij vaak zwemmen.....omdat daar een glijbaan is in het donker met LEDlampjes...leuk! En Joure is een leuke dorp....of moet ik zeggen stad? Wonen 2 oud collega's van mij...ook U2 fans....Jeroen en Peter, zijn broers....misschien ken je ze wel!

Joure is een dorp, evenals Woerden.....smile.gif. Dat subtropisch zwembad? Daarkom ik niet meer, ga liever baantjes trekken in sportstad. Geen gedoe met blerende kinderen en golfslagbaden lol. Jeroen en Peter? Nooit van gehoord.

kiss the future tour.....:-)))

nou, tshirt allang binnen....:-)futureneedsabigkiss.jpg

Goed zo, wij zijn dus van die mensen met een gillend kind:-) Maar goed, ken je gelukkig de broers niet...was anders wel eng geweest! ;-)

hahaha Woerden, ook leuk dorp! De nieuwbouw is iets minder, maar dat is overal in Nederland....

Hawkmoonnl wrote:

JessLS wrote:

LOL, daar gaan wij vaak zwemmen.....omdat daar een glijbaan is in het donker met LEDlampjes...leuk! En Joure is een leuke dorp....of moet ik zeggen stad? Wonen 2 oud collega's van mij...ook U2 fans....Jeroen en Peter, zijn broers....misschien ken je ze wel!

Joure is een dorp, evenals Woerden.....mad.giftongue.gif

muis wrote:

kiss the future tour.....:-)))

nou, tshirt allang binnen....:-)
futureneedsabigkiss.jpg

LOL @ Ilona.....toch nog shirts bij de petjes bestellen! Je kunt nu nog wijzigen!

Hawkmoonnl wrote:

Tijd om de:

kippen_16.gif

weer van stal te halen
laugh.gif

Dat was toch een hele familie van kippen en hanen.......

JessLS wrote:

Goed zo, wij zijn dus van die mensen met een gillend kind:-)

Haha, nou als ik baantjes wil trekken is sportstad daar veel geschikter voor hé. In Joure kun je alleen buiten baantjes zwemmen en je begrijpt, die baden zijnnu gesloten.

nee....neeee............gaat niet goedkomen als ik ook nog bestelling tshirts moet gaan bijhouden.......hahahahahaha

muis wrote:

Hawkmoonnl wrote:

JessLS wrote:

Joure is een dorp, evenals Woerden.....
mad.giftongue.gif

Leuk hé, om je bloeddruk nog even omhoog te jagen wink.gif

Ach, misschien als je wilt trainen voor de Winterspelen........brrrrr...

Maar goed, ik ga nog even op zoek naar Drowning man live......heb hem op een bootleg staan.....en op een bandje, hoe ouderwets!

JessLS wrote:

muis wrote:

HAHAHAHAHAHAHA, zitten hier met z;n allen te gieren van de ticketstress...LOL:-) en dat op onze leeftijden! hihi

Ik droom er naar van weet je. Die ticketdata in juli.... ik weet zeker dat ik het moet missen, vanwege een vakantie. Ik kan het vast nietregelen, o, ik kan me er nu al druk over maken dat ik misschien wel voor een uithoek van Europa kaarten moet zien te scoren, en dat dat dan niet lukt, internetloopt vast, eventim pakt mijn code niet, alles is in het Tjechies, of zo... indifferent.gif

JessLS wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Tijd om de:

kippen_16.gif

weer van stal te halen
laugh.gif

Dat was toch een hele familie van kippen en hanen.......

Klopt, maar deze kip is lang geleden min of meer gekozen als officiële u2 stress kip.....tja...

Ik ben ook weer weg.

Met dit op mijn netvlies..

06 March, 2009

Tour News

Dates for the U2360° Tour will be announced exclusively, here on U2.com, at 8am Dublin time, this Monday, March 9th.

Welterusten

hahaha Woerden, ook leuk dorp! De nieuwbouw is iets minder, maar dat is overal in Nederland....

en nog zo één.....zucht.......STAD.......;-)

de meest gemiddelde van nederland btw...

btw.....over eventueel feestje in woerden STAD........

ben in overleg met harley davidson club....zijn hele aardige jongens trouwens...;-)

hebben schitterende gelegenheid om daar een feestje te bouwen.....

ga er zondagmiddag heen...

ze vonden april een beetje te vroeg, maar misschien in mei dan ergens....

paul heeft ook plannen zag ik ergens....

misschien moet ik hem maar ff pmmen na het weekend...

Succes met de PPkaarten FJ! En de anderen die ze gaan scoren ook natuurlijk.

Ben er ook vandoor, was op vele websites aan het lezen maar de luiken vallen dicht.

Welterusten!

Wauw, het gaat hier wel errug hard allemaal, je kijkt een paar uur niet en er zijn 7 pagina's bij... ;-)

Ik ben ook al de hele week behoorlijk aan het stressen, dus die kip, da's zeer toepasselijk!!!!

Maarre, Ilona, ik ben nog nieuw hier, dus kun je effe uitleggen wat petjes nou te betekenen hebben???

Groetjes

Liseth

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...