Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

Goedemorgen.

IK lag vannacht nog even over de tournaam te denken. Heeft Bono vorige week niet een keer in een interview gezegd dat de tournaam ""somethingpositive towards the future" zou zijn?

Dat in gedachten nemend lijkt " Kiss The Future"-tour wel heel waarschijnlijk.

JessLS wrote:

Noord, Zuid West Friesland????Ik zit helemaal Noord, tegen de Waddenzee aan. Foto staat op mijn profiel zo meteen.

Volgens mij zijn de friezen hier sterk vertegenwoordigd:-) Waar woon je ga ik naar je zwaaien vanaf de waddijk:-)

Een hele goeiemorgen allemaal:-) nog 2 nachtjes slapen en dan is het maandag:-) ben zo benieuwd wanneer de presale is!!:-) heb wel wat plannen voormiddenmaart......maar als het moet.......gaat alles om en zit ik lekker thuis achter mijn snelle pctje:-))

Ik gok op donderdag pre-sale. Ik heb in mijn zakelijke agenda al aangegeven dat alle afspraken die dag "voorlopig" zijn.

Ook een goedemorgen. Ben maar vroeg opgestaan om mijn sportieve 'plicht' te vervullen, 12km zitten er op. Kunnen we de hele dag proberen kaartjes tekrijgen....lol.

Goeiemorgen allemaal

al 12 km erop zitten.......pffff knap hoor ben nog niet verder gekomen dan een paar koppen koffie :-) nu ff koud douchen (duurt niet zo lang) kachel stuk:-(maar goed misschien dat mijn handige hubbie hem kan repareren en dan zit er wel weer een buitelands concertje in:-) dus allemaal keep your fingers crossed!

Hoop ook donderdag presale:-)

Normaal nog niet zo vroeg op......vanochtend om 7 uur uit bed gebeld door ouders (72 + 71) zijn 6 weken in Australië en hebben geen idee meer hoe vroeg hethier is:-)))) maar het is ze vergeven! Mooi te bedenken dat je op die leeftijd nog zo ondernemend kan zijn, gezien het feit dat mijn moeder invalide is, in eenrolstoel zit en een kunstbeen heeft......ben blij voor ze!

goedemorgen.. ga vandaag met mijn broer sleutelen aan de volvo 480.. Nieuw dashboardskastje, nieuwe stuurkap, bedrading trekken voor speakers achterin+speakers achterin inbouwen.. leuke klusjes maar moet je zonder haast doen...

vraagje: waar staat in je profile dat je 25% discount hebt? Ik heb renewed in november, expire staat op 9 december 2009, het is ook afgeschreven van mijn ccdus ik zit wel "safe" maar: ik zie die 25% discount vermelding dus nergens?..

goedemorgen.. ga vandaag met mijn broer sleutelen aan de volvo 480.. Nieuw dashboardskastje, nieuwe stuurkap, bedrading trekken voor speakers achterin+speakers achterin inbouwen.. leuke klusjes maar moet je zonder haast doen...

vraagje: waar staat in je profile dat je 25% discount hebt? Ik heb renewed in november, expire staat op 9 december 2009, het is ook afgeschreven van mijn ccdus ik zit wel "safe" maar: ik zie die 25% discount vermelding dus nergens?..

Goedemorgen!!

Na een drukke week ook nu pas uit het bed gerold, had echt wel wat slaap in te halen. En veel leeswerk hier ook weer zo blijkt...

Nu al 12 km gelopen?? Respect!! Ik zou beter ook nog eens wat aan mijn conditie beginnen te doen, de laatste tijd veel etentjes gehad (privé en voor het werk)en ik heb de indruk dat de kilootjes erg goed blijven plakken. Bovendien is een goede conditie niet slecht voor bij de komende concerten, als we weer eens eenspurtje uit ons lijf moeten persen om een goed plaatsje te bemachtigen...

Hawkmoonnl wrote:

Ook een goedemorgen. Ben maar vroeg opgestaan om mijn sportieve 'plicht' te vervullen, 12km zitten er op. Kunnen we de hele dag proberen kaartjes te krijgen....lol.

Kan jij dat, zo vroeg? Ik ga zo lopen, om half 10 afgesproken, zit al in mijn kloffie. Iedere zaterdag trouwens. En wat is het een prachtig weer! Ik zie de zonweer schijnenhappy.gif. Gisteravond zag ik het ff niet meer zitten.indifferent.gif

CNF01 wrote:

goedemorgen.. ga vandaag met mijn broer sleutelen aan de volvo 480.. Nieuw dashboardskastje, nieuwe stuurkap, bedrading trekken voor speakers achterin+ speakers achterin inbouwen.. leuke klusjes maar moet je zonder haast doen...

vraagje: waar staat in je profile dat je 25% discount hebt? Ik heb renewed in november, expire staat op 9 december 2009, het is ook afgeschreven van mijn cc dus ik zit wel "safe" maar: ik zie die 25% discount vermelding dus nergens?..

Dat staat toch in een mail die je krijgt als je renewed? Maar of dat online ook ergens terug te vinden is weet ik niet.

Goedemorgen!

Dat effe bijlezen is er echt niet meer bij hier...

Nu al weer 12 km erop zitten FJ?! Pfffff, ik ben nog effe wakker aan het worden... Straks de auto maar eens laten staan en op de fiets alles doen. Dat wordt alhet sportieve vandaag denk ik...

CNF01 wrote:

goedemorgen.. ga vandaag met mijn broer sleutelen aan de volvo 480.. Nieuw dashboardskastje, nieuwe stuurkap, bedrading trekken voor speakers achterin+ speakers achterin inbouwen.. leuke klusjes maar moet je zonder haast doen...

vraagje: waar staat in je profile dat je 25% discount hebt? Ik heb renewed in november, expire staat op 9 december 2009, het is ook afgeschreven van mijn cc dus ik zit wel "safe" maar: ik zie die 25% discount vermelding dus nergens?..

Als het goed is heb je mail met een code gehad...meteen na renewal...een subscription coupon...check snel je oude mailtjes!
embarassed.gif

saskia67 wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Ook een goedemorgen. Ben maar vroeg opgestaan om mijn sportieve 'plicht' te vervullen, 12km zitten er op. Kunnen we de hele dag proberen kaartjes te krijgen....lol.

Kan jij dat, zo vroeg? Ik ga zo lopen, om half 10 afgesproken, zit al in mijn kloffie. Iedere zaterdag trouwens. En wat is het een prachtig weer! Ik zie de zon weer schijnen
happy.gif
. Gisteravond zag ik het ff niet meer zitten.
indifferent.gif

Soms moet je wel..... Na de vvk van pinkpop nog eens lopen had ik geen trek in (wie weet hoe lang het duren gaat voor je een kaartje hebt) bovendien staat ervoor morgen 14 km op het programma. Als ik mij niet vergis gaat die deels door weilanden....kortom, was meer noodzaak. En ach, heerlijke frisse neus kunnenhalen smile.gif

Met Pinkpop-kaarten bruis je straks toch weer van de energie FJ! Dan kan je nog een rondje lopen :-))

En als het niet lukt, kan je nog een rondje lopen om alle frustaties kwijt te raken...

Ik denk niet dat het mij lukt om jullie evt. te assiteren met de vvk... Of is dat ook niet nodig? Heb ook nog andere plannen vanochtend en was eigenlijk vanplan om om een uur of 10 te vertrekken. Natuurlijk niet handig getimed... :-/

12km FJ. Al netjes voor de zaterdagmorgen.

mogge allemaal!!!

respect voor je ouders yvonne!

fj, je bent in elk geval lekker wakker, 'k heb de slaap nog in de ogen hoor....:-))))

net m'n broer maar ff gebeld....welke dag pinkpop???

ooooh, uuuh, zal zo ff overleggen....je kan toch altijd nog kaartjes kopen???

pfffffffffffffffffffffff.......

o, weet niet hoe dat allemaal werkt.......

krijg dus zo een belletje...

zeer waarschijnlijk de zaterdag dus....;-)))

hahaha, heerlijk lijkt me dat, als je zo'n relaxte houding kan hebben bij een vvk!!!

Zaterdag is alleen een optie toch Ilona?

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...