Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

vandaag stresskippensoep op het menu!!

wc_filewrapper?filetype=JPG&img=20050507095936.JPGwink02.gif

eet smakelijk allemaal!!!!

en dan begint het hele U2 circus pas echt.......:-))))))

later!!

reggy wrote:

Arena met dak toe?
eyes.gif

Kunnen ze daar, net als in Londen, ook een "dak"concert geven! glasses.gif

Hoi allemaal.

goed te lezen dat de PP kaartjes gelukt zijn. Ik had ook willen helpen maar moest vanochtend met de meiden naar de kapper....gelukkig was de hulp niet nodigwink.gif

En al die ticketsites ja.......ik heb ook al een zooi accounts maar weet niet eens meer waar allemaal. Zal dat dit weekend nog eens ff uitzoeken !

Bij Anouk een flink stuk van haar haar af laten knippen en in laagjes......ze heeft nu zo'n leuk koppie !!! (Had ze altijd al natuurlijk maar nu nóg meer)

ik zag net dat ik morgen een account-aanmaakdagje heb.
ga nu eten bij mn kleine vriendje kay, dus.........see yall later!

o ja , willy, ik ben net terug van nijhoff..............ze hadden weer veel te veel leuk spul. na de ticketstress moeten we maar ontstressen bij nijhoff en/ofde loods hoor

have a nice evening yall!

Wesi Black wrote:

Gisteren zijn Marjoleine en ik op het lumineuze idee gekomen om Hawaii 2010 te gaan combineren met U2 2010 in de USA. Volgens mij hebben we dat al meer gedaan...was een groot succes en dus voor herhaling vatbaar.
laugh.gif

Altijd doen Irma als jullie toch die kant opgaan! Ik gok op Zuid Afrika, kan ik eindelijk eens haaienduiken in Cape Town (je moet toch een soort van excuushebben hé haha).

Zojuist mijn startnummer opgehaald voor morgen, merenloop. Nog nooit aan meegedaan, 14km waarvan een deel door weilanden. Ben benieuwd wat dat gaan worden.Goh, op deze manier haal ik de Venloop nog lol.

Losse kaarten Pinkpop-zaterdag razendsnel uitverkocht
t.gif
Het houdt niet op voor Jan Smeets. Maakte hij eerder al een vreugdesprong omdat hij eindelijk en als enige in Nederland 'The Boss' op zijn affiche mocht bijschrijven, ook zaterdag 7 maart blijft Smeets nog een tijd bij. Deze ochtend brak Pinkpop namelijk een record, want in slechts veertien minuten tijd vlogen alle 15.000 losse zaterdagkaarten de toonbank over. Dat wapenfeit vond niet eerder plaats in de veertig jaar dat het festival bestaat.
Landgraaf
Door Ruud Maas

Het zorgt voor een grote glimlach op het gezicht van Smeets. Al wil hij meteen iets duidelijk maken. "Het is niet zo dat ervoor zaterdag geen kaarten meer beschikbaar zijn. Juist wel. Alleen geen losse dagkaarten meer. Natuurlijk kunnen er nog steeds weekendkaarten gekocht worden.Vooralsnog kan iedereen dus nog naar het concert van Bruce Springsteen", aldus Smeets. Sowieso zijn er nog dagkaarten voor zondag en maandag beschikbaar.

Kaarten voor het festival - dit jaar op 30, 31 mei en 1 juni - zijn ondermeer te koop bij zo'n 150 postkantoren, 30 GWK-kantoren, 10 VVV's, 100 FreeRecord Shops en via het internet. Ook worden er voor de jubileumeditie kaarten te koop aangeboden in België en Duitsland.
Jan Smeets verwacht aan het einde van de dag zo'n 45.000 kaarten verkocht te hebben. Ook dat zou ten opzichte van het vorige jaar - toen de teller na deeerste dag op 28.000 stond - een record zijn. "Een schitterend cadeautje", aldus Mister Pinkpop.

ja duhhhhhh meneer smeets! wat verwacht je anders als er maar 15000 dagkaarten beschikbaar worden gesteld om een van de grootste artiesten allertijden te mogenzien hahahaha

maar wel gaaf.....al was het toch iets meer dan 15 minuten volgens mij als je fnac erbij optelt ;-)

nu nog kaarten kopen voor a.s. maandag. iemand nog een vvk linkje? :-)

Niet alleen Bruce maakt zijn debut op Pinkpop, ik ook!! Maar ja, daarover lees je dan weer niets in de pers.....eyes.gif

echt fj? eerste keer PP?? volgens mij voor ilona ook (ad, arie en juul weet ik eigenlijk niet)

voor mij wordt het de 4e keer geloof ik waarvan ik 2x het hele weekend geweest ben.

maar ik geef jan wel ff een belletje. moet inderdaad in de kranten! :-)

maare....morgen dus 14K door de weilanden....ehhh....jij liever dan ik :-P maar alvast heeeeeel veel succes!!

Viel altijd samen met de fiets elfstedentocht en sinds ik daar mee gestopt ben...ach ben niet zo'n festival ganger.+

Yra66 wrote:

Oeps dat is dus augustus september 2010 wel errug lang wachten dan. Of voor de eerste leg mijn accountje gebruiken en voor de 3e leg die van Youri:-) ben toch

wel blij dat ik nu 2 accounts heb zal Youri zijn account ff checken of ook dat allemaal klopt:-)

Hoi Yvonne, komt Youri uit Leeuwarden?????? :-)

hello hello, we zijn goed en wel geland in La Rosiere

ik heb internet maar heel traag. kan dus niet bijlezen hier. als er echt belangrijk nieuws is, stuur dan alsjeblief sms naar pascal's gsm (ilona - willy,jullie hebben die wel?) - mijn belkrediet is laag en ik slaag er tot nader order niet in om te herladen.

qua traagheid .. ik zal een oplossing moeten vinden voor de ticketverkoop want dit komt niet goed; morgen naar de receptie om te informeren.

La Rosiere is schilderachtig mooi. de chalet is formidabel!! hoop op lekkere sneeuw morgen.

we zijn wel stikkapot, vanmorgen om 3u30 thuis vertrokken ... 10u30 later stonden we hier. nu aan de aperitief en we beginnen aan het eten. ik ga lekkerm'n pyama aandoen. toedeloe!!

maandag zal ik uiteraard om 9u present zijn voor de touraankondiging :)

Hallo allemaal...Tina, goed dat je heelhuids bent aangekomen, veel plezier in de sneeuw!

Enne, gefeliciteerd PP tickethouders! :-) Ik was nog aan het twijfelen, maar heb het met het oog op U2 niet gedaan.

Yra66 wrote:

JessLS wrote:

Noord, Zuid West Friesland????Ik zit helemaal Noord, tegen de Waddenzee aan. Foto staat op mijn profiel zo meteen.

Volgens mij zijn de friezen hier sterk vertegenwoordigd:-) Waar woon je ga ik naar je zwaaien vanaf de waddijk:-)

ik woon net achter de waddijk, in Nes....dus we kunnen inderdaad zwaaien...:-) LOL

Hawkmoonnl wrote:

Zojuist mijn startnummer opgehaald voor morgen, merenloop. Nog nooit aan meegedaan, 14km waarvan een deel door weilanden. Ben benieuwd wat dat gaan worden. Goh, op deze manier haal ik de Venloop nog lol.

Succes morgen FJ. Welke tijd ga je lopen?

Morgen staat voor ons een loop van 18-19 km op het programma.

cockatoo wrote:

echt fj? eerste keer PP?? volgens mij voor ilona ook (ad, arie en juul weet ik eigenlijk niet)

voor mij wordt het de 4e keer geloof ik waarvan ik 2x het hele weekend geweest ben.

maare....morgen dus 14K door de weilanden....ehhh....jij liever dan ik :-P maar alvast heeeeeel veel succes!!

Voor mij denk ik de 4e of 5e keer. Eerste keer 1981 met U2. Toen was pinkpop nog in Geleen. Oeii lang geleden.

Juul wrote:

cockatoo wrote:

Voor mij denk ik de 4e of 5e keer. Eerste keer 1981 met U2. Toen was pinkpop nog in Geleen. Oeii lang geleden.

Hahahaha, ja ja....je wordt ouder papa wink.gif !

natasja wrote:

Juul wrote:

cockatoo wrote:

Hahahaha, ja ja....je wordt ouder papa laugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.gif

Klopt elke dag 1 dagje ouder.

Vannacht geloof ik verkeerd gelegen. Ik heb al heel de dag last van m'n schouder en nek frown.gif. Gelukkig heb ik dat nu want je zal dat maar hebben als je uren bezig ben omtickets te scoren via de pc en laptop en telefoon wink.gif

Juul wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Zojuist mijn startnummer opgehaald voor morgen, merenloop. Nog nooit aan meegedaan, 14km waarvan een deel door weilanden. Ben benieuwd wat dat gaan worden. Goh, op deze manier haal ik de Venloop nog lol.

Succes morgen FJ. Welke tijd ga je lopen?

Morgen staat voor ons een loop van 18-19 km op het programma.

Geen idee Juul, is voor mij ook maar een trainingsloop en absoluut niet om eens op wedstrijdtempo te lopen.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...