Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

1981.....jemig toen was ik 8. Pfffffffffft, echt heeeeeel lang geleden wink.gif

natasja wrote:

1981.....jemig toen was ik 8. Pfffffffffft, echt heeeeeel lang geleden laugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.gifgrin.gif

cockatoo wrote:

echt fj? eerste keer PP?? volgens mij voor ilona ook (ad, arie en juul weet ik eigenlijk niet)

voor mij wordt het de 4e keer geloof ik waarvan ik 2x het hele weekend geweest ben.

maar ik geef jan wel ff een belletje. moet inderdaad in de kranten! :-)

maare....morgen dus 14K door de weilanden....ehhh....jij liever dan ik :-P maar alvast heeeeeel veel succes!!

Ben pas een keer geweest, toen the Peppers nog niet Groot waren en een Hele goede Sinead O`Conner

Nog ff een vraagje over jullie hotel in Dublin, mag ik vragen waarom daar, is niet dichtbij Croke Park of Temple Bar, of is het dat het in North-Dublin is? Wijgaan vanavond alles afspreken voor maandag omdat ik zelf moet werken.

Ik hoop voor Tina dat ze daaro toch ergens snellere internet voor elkaar kan krijgen !!

Juul wrote:
natasja wrote:

1981.....jemig toen was ik 8. Pfffffffffft, echt heeeeeel lang geleden laugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.gif nou precies......dat bedoel ik dus !!!!

U2 4ever wrote:

cockatoo wrote:

echt fj? eerste keer PP?? volgens mij voor ilona ook (ad, arie en juul weet ik eigenlijk niet)

voor mij wordt het de 4e keer geloof ik waarvan ik 2x het hele weekend geweest ben.

maar ik geef jan wel ff een belletje. moet inderdaad in de kranten! :-)

maare....morgen dus 14K door de weilanden....ehhh....jij liever dan ik :-P maar alvast heeeeeel veel succes!!

Ben pas een keer geweest, toen the Peppers nog niet Groot waren en een Hele goede Sinead O`Conner

Nog ff een vraagje over jullie hotel in Dublin, mag ik vragen waarom daar, is niet dichtbij Croke Park of Temple Bar, of is het dat het in North-Dublin is? Wij gaan vanavond alles afspreken voor maandag omdat ik zelf moet werken.

Ik heb geen flauw idee. Normaal zou ik ook een hotel boeken in Temple Bar. Anderzijds is de hotel prijs wel aantrekkelijk.

U2 4ever wrote:

Nog ff een vraagje over jullie hotel in Dublin, mag ik vragen waarom daar, is niet dichtbij Croke Park of Temple Bar, of is het dat het in North-Dublin is? Wij gaan vanavond alles afspreken voor maandag omdat ik zelf moet werken.

Uhm, ik volgde gewoon de rest (wel gezellig om bij elkaar te zitten) maar ik geloof dat het ook met de prijs te maken had.

natasja wrote:
Juul wrote:
natasja wrote:

1981.....jemig toen was ik 8. Pfffffffffft, echt heeeeeel lang geleden roll.gifroll.gifroll.gifroll.gif

Juul wrote:

natasja wrote:

Juul wrote:

natasja wrote:

1981.....jemig toen was ik 8. Pfffffffffft, echt heeeeeel lang geleden
image

Je wordt ouder mama
imageimageimageimageimageimageimageimage

imageimageimageimageimage
nou precies......dat bedoel ik dus !!!!

Maar hoe ouder hoe gekker
imageimageimageimage

Dat lijkt me in ons geval een ding wat zeker is hahahaha !!!!

natasja wrote:

Juul wrote:

natasja wrote:

Juul wrote:

natasja wrote:

1981.....jemig toen was ik 8. Pfffffffffft, echt heeeeeel lang geleden
image

Je wordt ouder mama
imageimageimageimageimageimageimageimage

imageimageimageimageimage
nou precies......dat bedoel ik dus !!!!

Maar hoe ouder hoe gekker
imageimageimageimage

Dat lijkt me in ons geval een ding wat zeker is hahahaha !!!!

JAAAAAAAAAAA :-)))

Morgen gelukkig ook genoeg te doen dus die dag vliegt ook voorbij smile.gif

natasja wrote:

Nog 36 uur en 48 minuten !

En dan..................;-)

Wel hartstikke fijn dat U2 waarschijnlijk 2 jaar achter elkaar komt maareh.....wanneer kunnen we het weekendje België dan weer doen ?! wink.gif (al denk ik wel dat als alle nieuwelingen ook mee willen we nog wel 2boerderijen af kunnen gaan huren hahahaha)

Vandaag trouwens voor de eerste keer in m'n leven een bekeuring voor snelheidsovertreding ontvangen. Ik schijn wel 7 km te hard hebben gereden. Kost me 19euri......mierenneukers !

Er is een keer sprake van geweest om het weekendje Belgie te houden als er een U2 concert in Belgie zou zijn. Maar als Brussel inderdaad een paar dagen naDublin op het programma staat dan kan je het weekendje shaken. Dus maar weer in juni :-))

natasja wrote:

Vandaag trouwens voor de eerste keer in m'n leven een bekeuring voor snelheidsovertreding ontvangen. Ik schijn wel 7 km te hard hebben gereden. Kost me 19 euri......mierenneukers !

Dat is gewoon 19 euro teveel. Van dat geld kan je een paar biertjes van drinken thumbsup.gif

Ik kan even U2 laten knallen uit de boxen. Dus eventjes weg. Fijne avond.

Juul wrote:

Er is een keer sprake van geweest om het weekendje Belgie te houden als er een U2 concert in Belgie zou zijn. Maar als Brussel inderdaad een paar dagen na Dublin op het programma staat dan kan je het weekendje shaken. Dus maar weer in juni :-))

Vlak na Dublin wordt niks maar ik denk ook dat iedereen veel spaarcenten gaat besteden aan tickets dus of juni wat wordt ??? De wil is er natuurlijk wel altijdwant man man....wat hebben we vorige keer een lol gehad roll.gif

Juul wrote:

natasja wrote:

Vandaag trouwens voor de eerste keer in m'n leven een bekeuring voor snelheidsovertreding ontvangen. Ik schijn wel 7 km te hard hebben gereden. Kost me 19 euri......mierenneukers !

Dat is gewoon 19 euro teveel. Van dat geld kan je een paar biertjes van drinken
thumbsup.gif

Mijn idee....maar ja, ik heb al bijna 17 jaar m'n rijbewijs dus vind het ook wel weer knap van mezelf dat ik nu pas m'n eerste bekeuring heb LOL

Juul wrote:

Ik kan even U2 laten knallen uit de boxen. Dus eventjes weg. Fijne avond.

Die momenten moet je pakken smile.gif !!!

Geniet ervan.

Ik ga maar eens ff bankhangen.

Laters !!!

ben ik weer, net lekker gewonnen van groningen in de laatste seconden hhahah.

ga trouwens niet 30 bladzijden bijlezne.

Juul wrote:

natasja wrote:

Dat is gewoon 19 euro teveel. Van dat geld kan je een paar biertjes van drinken
thumbsup.gif

Dan ga ik nu even de advocaat van de 'duivel' spelen wink.gif. Zeven kmte snel, 1 biertje teveel (of beter gezegd 250 ug/l i.p.v. toegestane 220 ug/l). Wat nu als je kind door dat minimale verschil komt te overlijden bij eenaanrijding? Nog steeds mierenneukers? De wetgever heeft niet voor niets een grens gesteld. Ga je (on)bewust over die grens dan staat daar minimaal eentransactie op. Gelukkig maar, anders werd het helemaal een wild west tafereel op de nederlandse auto(snel)wegen.....

Kan niet zien of er iemand aanwezig is, maar toch goedenavond!

Dieder wrote:

ben ik weer, net lekker gewonnen van groningen in de laatste seconden hhahah.

ga trouwens niet 30 bladzijden bijlezne.

Niet Dieder tongue.gif. Noordelijke derby dus in winst omgezet? Zijn hier noggroningers op het forum glasses.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...