Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

muis wrote:

ben jij mal, vroeg je nest in.........vroeg op om weer in de rij te gaan staan......hahahahahaha

we kunnen natuurlijk ook gewoon het hotel cancelen en voor het stadion gaan bivakeren tongue.gif

Hawkmoonnl wrote:

JR01 wrote:

Vroeg slapen? Nou, dan weet ik nog niet of ik in hetzelfde hotel kom hoor....

LOL

Wim en ik gaan de laatste avond stappen JR, je bent van harte uitgenodigd roll.gif

geen moeite mee hoor denis:-)...maar ja....alleen handbagage mee in vliegtuig...waar laat ik m'n slaapzak???

Hawkmoonnl wrote:

Jacqueline wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Juul wrote:

natasja wrote:

Vandaag trouwens voor de eerste keer in m'n leven een bekeuring voor snelheidsovertreding ontvangen. Ik schijn wel 7 km te hard hebben gereden. Kost me 19 euri......mierenneukers !

Dat is gewoon 19 euro teveel. Van dat geld kan je een paar biertjes van drinken
thumbsup.gif

Dan ga ik nu even de advocaat van de 'duivel' spelen
image
. Zeven km te snel, 1 biertje teveel (of beter gezegd 250 ug/l i.p.v. toegestane 220 ug/l). Wat nu als je kind door dat minimale verschil komt te overlijden bij een aanrijding? Nog steeds mierenneukers? De wetgever heeft niet voor niets een grens gesteld. Ga je (on)bewust over die grens dan staat daar minimaal een transactie op. Gelukkig maar, anders werd het helemaal een wild west tafereel op de nederlandse auto(snel)wegen.....

Grmbl moet het met je eens zijn ware het niet dat ik vanmiddag 2 (TWEE) enveloppen van het CJIB uit de brievenbus viste. Bij elkaar het behoorlijke bedrag van 105 euro. Met een tussentijd van 15 minuten op de A4 geflitst. Ik heb meneer de Hoofdagent die nog weg moest om te gaan werken even meegegeven dat zijn verjaardagscadeau van mij dit jaar zal bestaan uit het betalen van die 2 bekeuringen voor hem.
image

Komt ook zo lekker uit nu met de WOZ en de U2-tickets
image
.

Ik moet er ook even niet aan denken, € 105......

balen zeg, Natasja... alle beetjes helpen toch...

ik heb er ook ooit één gehad van EUR 14,00... volgens mij houden ze er per saldo helemaal niets aan over...

LiveNation's Arthur Fogel says:

"Playing in a 360 configuration will increase the capacity by about 15%-20%, depending on the stadium. The configuration opens up myriad opportunities forscaling ticket prices, an important consideration for Fogel and the band. The top ticket price will be slightly higher than last time and the bottom price willbe lower, with the floor seats - the closest to the stage - the lowest priced. In fact, playing larger capacity venues allows for more conservative pricingoverall. Field level is going to be $55, and there will be 10,000 tickets a show, every show, at $30, Fogel says. The price points are $250, $90-$95, dependingon the market; $55 and $30."

prima dag gehad, helaas was het in de winkel veel te rustig :-/

jij lekker genoten van je aankoop van vanochtend?

zeker weten marjoleine, vooral als ik lees hier (post fj) dat er maar 15.000 losse kaartjes te koop waren voor de zaterdag!!:-)

muis wrote:

and there will be 10,000 tickets a show, every show, at $30, Fogel says.

Opmerkelijke zin. 30 dollar, 25 euro......... Dat zijn prijzen van 15 jaar gelden, een gulden of 60......

muis wrote:

Hawkmoonnl wrote:

JR01 wrote:

LOL

Wim en ik gaan de laatste avond stappen JR, je bent van harte uitgenodigd eek.gifeek.gifeek.gif

ML13 wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Jacqueline wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Juul wrote:

natasja wrote:

Vandaag trouwens voor de eerste keer in m'n leven een bekeuring voor snelheidsovertreding ontvangen. Ik schijn wel 7 km te hard hebben gereden. Kost me 19 euri......mierenneukers !

thumbsup.gif

Dan ga ik nu even de advocaat van de 'duivel' spelen roll.gif

Floorseats is alleen in Amerika toch?

Wat voor plekken zullen dat wel niet zijn voor 250 dollar? Op het podium net als toen bij de Stones....

veel plezier FJ! en bedankt voor de tip, ik heb ook even ingeschakeld...

tja, 15.000 kaartjes is niet teveel voor zo'n concert... maar gelukkig ben jij wel de trotse bezitter ervan :-))

Jacqueline wrote:

ML13 wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Jacqueline wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Juul wrote:

natasja wrote:

thumbsup.gif

Dan ga ik nu even de advocaat van de 'duivel' spelen roll.gif gelukkig kan je er al weer een beetje om lachen!

zal trotser zijn op U2 tickets....;-))) jij dan??;-)

tis voor niks...prijs tickets, moet het nog zien in NL.....:-)

JR01 wrote:

muis wrote:

Hawkmoonnl wrote:

JR01 wrote:

LOL

Wim en ik gaan de laatste avond stappen JR, je bent van harte uitgenodigd roll.gif

ik geloof er niets van dat de tickets hier zo goedkoop zijn... GA's voor Honolulu waren ook slechts $50... heb me rotgelachen destijds!

Ja nu kan ik er om lachen, als Mars er morgen weer is niet. Dan moet ik mijn gezicht weer even in de plooi houden over die bekeuringen en dat het zijnverjaardagscadeau is. Maar goed, het geld groeit niet op onze rug en het komt echt superwaardeloos uit, dus ik moet echt even gaan strepen en dan denk ik datGwen maar een prachtige tekening van een auto en flitspaal moet maken en dat we die dan maar als cadeau geven......

ML13 wrote:

ik geloof er niets van dat de tickets hier zo goedkoop zijn... GA's voor Honolulu waren ook slechts $50... heb me rotgelachen destijds!

Ja maar was de dollar toen niet duurder?

Jacqueline wrote:

ML13 wrote:

geen idee eigenlijk wat de dollar nu doet... volgens mij was het toen omgerekend iets van EUR 40

ML13 wrote:

Jacqueline wrote:

ML13 wrote:

geen idee eigenlijk wat de dollar nu doet... volgens mij was het toen omgerekend iets van EUR 40

Ehm nee dan heeft die koers er niets mee te maken. Wat stom dan dat ze die prijzen zo laten varieren. Is in Europa toch ook wel die verschillen geloof ik?

ML13 wrote:

in mexico waren ze ook relatief goedkoop. ik geloof dat het op 50 euro uitkwam ofzo.niet slecht ....de reis daar naartoe was alleen iets meer dan den haag -amsterdam roll.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...