Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

cockatoo wrote:

U2 4ever wrote:

cockatoo wrote:

echt fj? eerste keer PP?? volgens mij voor ilona ook (ad, arie en juul weet ik eigenlijk niet)

voor mij wordt het de 4e keer geloof ik waarvan ik 2x het hele weekend geweest ben.

maar ik geef jan wel ff een belletje. moet inderdaad in de kranten! :-)

maare....morgen dus 14K door de weilanden....ehhh....jij liever dan ik :-P maar alvast heeeeeel veel succes!!

Ben pas een keer geweest, toen the Peppers nog niet Groot waren en een Hele goede Sinead O`Conner

Nog ff een vraagje over jullie hotel in Dublin, mag ik vragen waarom daar, is niet dichtbij Croke Park of Temple Bar, of is het dat het in North-Dublin is? Wij gaan vanavond alles afspreken voor maandag omdat ik zelf moet werken.

hoi arie,

de keuze is idd gevallen vanwege de prijs/kwaliteit (al zijn we mbt de kwalitiet op de fotos afgegaan en verslagen van voormalige bezoekers waarvan er vrij veel waren op booking.com)

de lokatie is niet echt slecht maar idd ook weer niet dichtbij temple bar maar ook weer niet zo ver verwijderd van het centrum dat het echt niet te doen is. af en toe gewoon een taxi nemen dus en na afloop van het concert is een wandeling door de straten van Dublin om even bij te komen misschien ook wel lekker
image

Hoi Denis,

Bedankt voor je antwoord, wij gaan toch voor een hotel dicht bij Temple Bar, is mij in 2005 goed bevallen. Op de dag van het concert met de bus naar Croke Parken daarna terug naar Temple Bar lopen. Maar als het allemaal zover is gaan we elkaar en de rest van de"Mafkezen" zeker zien in Dublin.

Can`t wait any longer!!!

Pfff, was het maar maandag.

Nog een keer MOS draaien en daarna slapen, moet om 06:00 op.

Jacqueline wrote:

Hawkmoonnl wrote:

muis wrote:

is het jullie ook opgevallen dat adam telkens het publiek staat te filmen....??

tijdens U2 WAY..en op die campus maakte bono er ook een opmerking over......

sweet dreams marjoleine!!

Hij moet ze alleen nog even uploaden naar hier.

Yep maar hij heeft wat problemen met inloggen. Het lukt niet omdat hij is geregistreerd als: @d@m
tongue.gif
.

En nu ben ik echt pleitos.

laugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.gif

Jacqueline wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Krijg het gevoel dat de heren wat 'losser' (Larry al helemaal) zijn dan in voorgaande jaren. Sneeuwschuiven, leuke interviews en nu dit geintje weer.

Alsof het een schoolreisje betreft lol

Ik heb Larry volgens mij ook nog nooit zo veel zien lachen eigenlijk. Meestal is het dit:
indifferent.gif
, en nu is het gewoon dit:
roll.gif

Precies, echt geweldig gewoon, want anders lijkt het wel alsof ie het niet naar z'n zin heeft...

Dus het ziet er nu naar uit dat we voorlopig geen "Laat Larry Lachen"- actiegroep hoeven te beginnen... roll.gif

nee geen seizoenskaart helaas. woon te ver van friesland af daarvoor :)

Net Sven de 5 kilometer zien winnen, nu lekker slapen.

Welterusten!

Hawkmoonnl wrote:

Juul wrote:

natasja wrote:

Vandaag trouwens voor de eerste keer in m'n leven een bekeuring voor snelheidsovertreding ontvangen. Ik schijn wel 7 km te hard hebben gereden. Kost me 19 euri......mierenneukers !

Dat is gewoon 19 euro teveel. Van dat geld kan je een paar biertjes van drinken
thumbsup.gif

Dan ga ik nu even de advocaat van de 'duivel' spelen wink.gif Overstekende kinderen komen daar niet voor en of jeeen aanrijding krijgt met 50 of 57........50 is ook al hard genoeg voor vreselijke gevolgen.

Maar, zonder gekheid......tuurlijk moeten er grenzen zijn maar bij mij gaat de gedachte mierenneukers gewoon door m'n hoofd als ik zo'n bekeuringbinnen krijg....sorry maar ik ben namelijk niet perfect en doe gewoon dingen fout zoals de meeste mensen wink.gif

Hawkmoonnl wrote:

JR01 wrote:

Ben wel benieuwd, houd jij je altijd aan de wet FJ??

Ikke niet, dat zou ik niet durven beweren. Alhoewel ik mezelf wel een hele goede burger vind hoor ;-)

Nee JR, ook ik druk het gaspedaal op de autosnelweg wel eens te diep in. Mocht daaruit een bericht van het CJIB uit voortvloeien dan is het niet anders. Je weet dat je het risico loopt.......

Ah gelukkig......begon al bijna te denken dat jij nooit wat fout doet roll.gif

Jacqueline wrote:

Grmbl moet het met je eens zijn ware het niet dat ik vanmiddag 2 (TWEE) enveloppen van het CJIB uit de brievenbus viste. Bij elkaar het behoorlijke bedrag van 105 euro. Met een tussentijd van 15 minuten op de A4 geflitst. Ik heb meneer de Hoofdagent die nog weg moest om te gaan werken even meegegeven dat zijn verjaardagscadeau van mij dit jaar zal bestaan uit het betalen van die 2 bekeuringen voor hem.
image

Komt ook zo lekker uit nu met de WOZ en de U2-tickets
image
.

He getver.....nou dan valt 19 euro reuze mee. 2 Keer binnen 15 minuten geflitst !!!!!! Dat is helemaal van de zotte.......ze hebben zeker weer hard geld nodig.

muis wrote:

Hawkmoonnl wrote:

JR01 wrote:

Vroeg slapen? Nou, dan weet ik nog niet of ik in hetzelfde hotel kom hoor....

LOL

Wim en ik gaan de laatste avond stappen JR, je bent van harte uitgenodigd smile.gif

ML13 wrote:

ik geloof er niets van dat de tickets hier zo goedkoop zijn... GA's voor Honolulu waren ook slechts $50... heb me rotgelachen destijds!

Kan me ook niet voorstellen dat de tickets hier zo goedkoop gaan worden !

Jacqueline wrote:

Hawkmoonnl wrote:

muis wrote:

is het jullie ook opgevallen dat adam telkens het publiek staat te filmen....??

tijdens U2 WAY..en op die campus maakte bono er ook een opmerking over......

sweet dreams marjoleine!!

Hij moet ze alleen nog even uploaden naar hier.

Yep maar hij heeft wat problemen met inloggen. Het lukt niet omdat hij is geregistreerd als: @d@m
tongue.gif
.

En nu ben ik echt pleitos.

Hahahahaha !!! roll.gif

muis wrote:

laat het ook ff afhangen van maandag allemaal.......

maar als ik dan naar die filmpjes kijk op die campus....man o man.....dan denk ik, wil overal heen!!!:-)))

Nog 24 uur en 46 minuten !!! wink.gif

Nou, alles bijgelezen en genoeg tegen mezelf geluld !!! wink.gif

Laters !!!!!!!

JessLS wrote:

Yra66 wrote:

Oeps dat is dus augustus september 2010 wel errug lang wachten dan. Of voor de eerste leg mijn accountje gebruiken en voor de 3e leg die van Youri:-) ben toch

wel blij dat ik nu 2 accounts heb zal Youri zijn account ff checken of ook dat allemaal klopt:-)

Hoi Yvonne, komt Youri uit Leeuwarden?????? :-)

Hoi, ben je echte naam ff kwijtembarassed.gif maar Youri zit inderdaad inLeeuwarden op school, je gaat me toch niet vertellen dat je hem kent hè:-)

weer bijgelezen:-) morgen weten we allemaal wat we gaan doen:-) denk nog steeds 1e accountje voor Nederland en dan 2010 andere accountje gebruiken en danbuitenland........kan ik deze winter toch warm zitten:-)) maakt de keuze iets makkelijker:-)

Allemaal een fijne dag, niet teveel stressen kan vanaf morgen wel:-)) drukke dag vandaag maar zal proberen zo nu en dan in te loggen:-)

Have fun:-)

natasja wrote:

ML13 wrote:

ik geloof er niets van dat de tickets hier zo goedkoop zijn... GA's voor Honolulu waren ook slechts $50... heb me rotgelachen destijds!

Kan me ook niet voorstellen dat de tickets hier zo goedkoop gaan worden !

Ik ook niet maar als GA's in Europa wel zo rond de € 50 gaan kosten.........mwaa

Goedemorgen!

Er is weer flink gebabbeld en gefantaseerd over de tour.

Nog 23 uur en 10 minuten.

Ik heb vanochtend de bui maar even afgewacht en ga zometeen pas rennen. Niet de geplande 23km, maar vanwege de verkoudheid wat minder. Ik moet mezelf eenbeetje sparen om volgende week te kunnen knallen.

U2 3 Nights Live
trans.gif
March 3, 2009

3414691.jpg

U2

In celebration of the release of No Line On The Horizon, Interscope recording artist U2 will participate in an unprecedented radio broadcast event produced by FMQB Productions. U2 3 Nights Live places the band in three cities for three mutually exclusive radio broadcasts for three consecutive nights.

Beginning in Los Angeles on Monday, March 9, the broadcast will feature an inside look at the making of No Line On The Horizon. The band will play selections from the album and discuss the recording process, concepts and ideas behind the new album. The L.A. event will be hosted by Shirley Manson, the lead vocalist of Garbage and co-star of the Fox series Terminator: The Sarah Connor Chronicles.

On Tuesday, March 10, the band travels to Chicago for part two of the broadcast series. Bono, The Edge, Larry Mullen, Jr. and Adam Clayton will host a radio takeover as the band will broadcast a one hour live show as guest deejays.

The final night of the radio extravaganza will find the band at a historic theater in Boston for a live performance and audience Q&A in a very intimate setting on Wednesday, March 11.

All three shows have a broadcast start time of 9:00 p.m., EST.

This landmark radio broadcast event is produced by FMQB Productions. FMQB CEO & Executive Producer Fred Deane comments, "This highly ambitious radio initiative will provide wonderful content for radio stations across North America. Radio programming was built on unique and creative content, and when you place U2 at the core of the event it becomes a premium broadcast opportunity. Live broadcast events of this magnitude create incomparable theater-of-the-mind radio, offering listeners an exclusive entertainment value and experience they can't find anywhere else."

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...