Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

natasja wrote:

Uhm.....hoeveel tassen wil ik meenemen en wil ik voorrang bij instappen ???? Weet ik veel !!!

Adem effe rustig in en uit ;-)))

1 tas is toch zat joh ;-) en voorrang , als 't niet duur is wel handig

Jaaaaaa, vliegticket naar Dublin is iig op zak!

23e heer, 28e terug!!!!! Joepie, ik heb er zin in!!!

Nu alleen nog concerttickets...

die ene datum vind ik ook niet zo gek eigenlijk

(was er stiekum nog)

en wel erg prettig voor jullie geboekte hotel en vluchten!!!!

Kan pas vanavond in overleg over wat we gaan doen ... jammerrrrr ...

het is al snel man! Echt superheerlijk eigenlijk!!!!!!!!!!!!

En nu moet ik *echt* weg .... tot vanavond gok ik, en nalezen zal wel hopeloos zijn ...

ski-se nog Tina!

natasja wrote:

Uhm.....hoeveel tassen wil ik meenemen en wil ik voorrang bij instappen ???? Weet ik veel !!!

alleen handbagage natas!!

en voorrang kost geloof ik duurder, maar dat weet ik niet helemaal zeker!

U2 U2360� Tour Revealed

09 March 2009
The band have today confirmed that their U2 U2360� tour will open at the Nou Camp Stadium in Barcelona on 30th June. Sponsored by BlackBerry, it is theband�s first stadium outing since the Vertigo Tour 05/06 and follows the release of their acclaimed album, No Line On The Horizon.

Their 12th studio album, No Line On The Horizon, is already number 1 in the UK, Ireland, France, Germany, Belgium, Finland, Japan and the Czech Republic withfurther chart positions to be announced this week.

Produced by Live Nation Global Touring, U2360� will visit 14 cities across Europe including dates in Milan, Gothenburg, Amsterdam, Paris, Nice, Dublin,Chorzow, Berlin, Gelsenkirchen, London, Sheffield and Glasgow before finishing at Millennium Stadium in Cardiff on August 22.

The European tour will be followed by dates in North America beginning at Chicago�s Soldier Field on September 12th, 2009.

Long-time U2 Show Director Willie Williams has worked again with architect Mark Fisher (ZooTV, PopMart, Elevation and Vertigo), to create an innovative 360�design which affords an unobstructed view for the audience. U2360� also marks the first time a band has toured in stadiums with such a unique and originalstructure.

"U2 has always been at their best when surrounded by the audience, this staging takes a giant leap forward. With 85 percent of the tickets priced at lessthan 95 Euro, general admission floor tickets priced at 55 euro and at least 10,000 tickets at every venue priced at the 30 Euro price range, we have workedvery hard to ensure that U2 fans can purchase a great priced ticket with a guaranteed great view" says U2�s manager Paul McGuinness.

Arthur Fogel, CEO Global Touring/Chairman - Global Music Live Nation: "Following the overwhelming worldwide success of the Vertigo tour where everyavailable ticket was sold, there is tremendous anticipation for this tour and to experience this revolutionary production. As usual fans will not bedisappointed."

"This tour announcement marks the first stage of a relationship and shared vision between RIM and U2 that we expect will lead to new and innovative waysto enhance the mobile music experience on the BlackBerry platform for U2 fans," added Paul McGuinness. �We look forward to sharing more details as therelationship unfolds.�

In keeping with their long-standing tradition, U2 will welcome a number of different support acts to the tour including Glasvegas, Elbow, Kaiser Chiefs, SnowPatrol and Black Eyed Peas with additional artists to be announced.

Tickets for U2 U2360� performances in Milan and Gothenburg go on sale this Friday, March 13th. Tickets for the Amsterdam performance go on sale this Saturday,March 14th.

Full details of all dates and on-sale information as well as a virtual model of the unique production and seatingpositions can be found here.

As usual, existing subscribers to U2.com will have an opportunity to purchase tickets in advance of the public on sale date.

CNF01 wrote:

Tina weet je jullie vlucht uit het hoofd? ik moet nog boeken..

From Brussels (Charleroi) (CRL) to Dublin (DUB)

Thu, 23Jul09 Flight FR 43 Depart CRL at 06:55 and arrive DUB at 07:20

COMING BACK

From Dublin (DUB) to Brussels (Charleroi) (CRL)

Tue, 28Jul09 Flight FR 46 Depart DUB at 16:00 and arrive CRL at 18:35

mijn presale code gaat ook naar dublin

wij gaan amsterdam moeten skippen. ligt te dichtbij en met dublin erbij kan ik zo lang niet weg van 't werk. bovendien zit pascal op het einde van z'nopzeg en moet hij zo min mogelijk verlofdagen nemen. we zijn aan het loeren naar andere opties, evt nog wembley of zo

dus mocht er nog een 2e concert bijkomen op de 21ste.. zal ik hier zeker geen kaartjes voor kunnen kopen tijdens de pre-sale?

van U2tour.de

zelfde data zo te zien

echt weinig plaatsen

U2 360 Tour Europa 2009:

Juni:

20. Juni: Barcelona, Camp Nou

Juli:

07. Juli Mailand, San Siro

11. Juli Paris, Stade De France

15. Juli Nizza, Parc des Sports Charles Ehrmann

18. Juli Berlin, Olympia Stadion

20. Juli Amsterdam, Amsteram Arena Amsterdam

24. Juli Dublin, Croke Park

31. Juli Göteborg, Ullevi Stadium

August:

03 August Gelsenkirchen, Veltins-Arena

06 August Chorzow, Slaski Stadium

10 August Zagreb, Stadium Makimir

14. August London, Wembley Stadium London

18. August Glasgow, Hampden Park

20. August Sheffield, Don Valley Stadium

22. August Cardiff, Millenium Stadium

U2 360 Tour Nordamerika 2009:

September:

12. September Chicago, Soldier Field

16. September Toronto, Rogers Centre

20. September Boston, Gilette Stadium

24. September New York, Giants Stadium

29. September Washington, FedEx Field

Oktober:

01. Oktober Charlottesville, Scott Stadium

03. Oktober Raleigh, Stadium Raleigh

06. Oktober Atlanta, Georgia Dome

09. Oktober Tampa, Raymond James Center

12. Oktober Dallas, New Cowboys Stadium

14. Oktober Houston, Reliant Stadium

19. Oktober Oklahoma, Memorial Stadium Norman

20. Oktober Phoenix, Univ. of Phoenix Stadium

23. Oktober Las Vegas, Sam Boyd Stadium

25. Oktober Loas Angeles, Rose Bowl

28. Oktober Vancouver, BC Place Stadium

ML13 wrote:

Jaaaaaa, vliegticket naar Dublin is iig op zak!

23e heer, 28e terug!!!!! Joepie, ik heb er zin in!!!

Nu alleen nog concerttickets...

Net vliegtickets geboekt of al eerder gedaan ?

muis wrote:

psies tina, altijd alleen de eerste datum, rest volgt tijdens ticketverkoop...

Dat weet ik wel Ilona. Maar zie eens naar dat gat tussen Barcelona en Milaan. Twee weken !!! En dan al die landen waar geen show is??? Komop, alleen Gothenburgvoor Scandinavië??? Dat weiger ik te geloven. Duitsland 2 ??? Minimaal allemaal.

cybermier wrote:

Ik heb m'n pre-sale code, maar wanneer kunnen we 'm gebryuiken

via mail????

net juul gemaild, hij kan helemaal niet op U2.com komen??!!

gloria002 wrote:

CNF01 wrote:

Tina weet je jullie vlucht uit het hoofd? ik moet nog boeken..

From Brussels (Charleroi) (CRL) to Dublin (DUB)

Thu, 23Jul09 Flight FR 43 Depart CRL at 06:55 and arrive DUB at 07:20

COMING BACK

From Dublin (DUB) to Brussels (Charleroi) (CRL)

Tue, 28Jul09 Flight FR 46 Depart DUB at 16:00 and arrive CRL at 18:35
mijn presale code gaat ook naar dublin

wij gaan amsterdam moeten skippen. ligt te dichtbij en met dublin erbij kan ik zo lang niet weg van 't werk. bovendien zit pascal op het einde van z'n opzeg en moet hij zo min mogelijk verlofdagen nemen. we zijn aan het loeren naar andere opties, evt nog wembley of zo

Heenvlucht is een beetje vroeg voor mij om te halen......zou anders samen heen hebben kunnen vliegen wink.gif

barcelona en millaan.....ff vakantie in la douce france voor the boys misschien????

weet het ook niet fj.....

lijkt wel, snel doen, snel klaar.....?

Hawkmoonnl wrote:

muis wrote:

Dat weet ik wel Ilona. Maar zie eens naar dat gat tussen Barcelona en Milaan. Twee weken !!! En dan al die landen waar geen show is??? Komop, alleen Gothenburg voor Scandinavië??? Dat weiger ik te geloven. Duitsland 2 ??? Minimaal allemaal.

Haha .. geef ze groot gelijk .. worden ook een dagje ouder !

Bonavox u2 wrote:

dus mocht er nog een 2e concert bijkomen op de 21ste.. zal ik hier zeker geen kaartjes voor kunnen kopen tijdens de pre-sale?

max aantal kaarten kopen voor 1 concert en dan ruilen

Hawkmoonnl wrote:

muis wrote:

Dat weet ik wel Ilona. Maar zie eens naar dat gat tussen Barcelona en Milaan. Twee weken !!! En dan al die landen waar geen show is??? Komop, alleen Gothenburg voor Scandinavië??? Dat weiger ik te geloven. Duitsland 2 ??? Minimaal allemaal.

The band have today confirmed that their U2 U2360� tour will open at the Nou Camp Stadium in Barcelona on 30th June.

20 juni dus typefout . Enneh......de naam van de tour is dus toch U2360 !

natasja wrote:

U2 U2360� Tour Revealed
09 March 2009
The band have today confirmed that their U2 U2360� tour will open at the Nou Camp Stadium in Barcelona on 30th June. Sponsored by BlackBerry, it is the band�s first stadium outing since the Vertigo Tour 05/06 and follows the release of their acclaimed album, No Line On The Horizon.

Their 12th studio album, No Line On The Horizon, is already number 1 in the UK, Ireland, France, Germany, Belgium, Finland, Japan and the Czech Republic with further chart positions to be announced this week.

Produced by Live Nation Global Touring, U2360� will visit 14 cities across Europe including dates in Milan, Gothenburg, Amsterdam, Paris, Nice, Dublin, Chorzow, Berlin, Gelsenkirchen, London, Sheffield and Glasgow before finishing at Millennium Stadium in Cardiff on August 22.

The European tour will be followed by dates in North America beginning at Chicago�s Soldier Field on September 12th, 2009.

Long-time U2 Show Director Willie Williams has worked again with architect Mark Fisher (ZooTV, PopMart, Elevation and Vertigo), to create an innovative 360� design which affords an unobstructed view for the audience. U2360� also marks the first time a band has toured in stadiums with such a unique and original structure.

"U2 has always been at their best when surrounded by the audience, this staging takes a giant leap forward. With 85 percent of the tickets priced at less than 95 Euro, general admission floor tickets priced at 55 euro and at least 10,000 tickets at every venue priced at the 30 Euro price range, we have worked very hard to ensure that U2 fans can purchase a great priced ticket with a guaranteed great view" says U2�s manager Paul McGuinness.

Arthur Fogel, CEO Global Touring/Chairman - Global Music Live Nation: "Following the overwhelming worldwide success of the Vertigo tour where every available ticket was sold, there is tremendous anticipation for this tour and to experience this revolutionary production. As usual fans will not be disappointed."

"This tour announcement marks the first stage of a relationship and shared vision between RIM and U2 that we expect will lead to new and innovative ways to enhance the mobile music experience on the BlackBerry platform for U2 fans," added Paul McGuinness. �We look forward to sharing more details as the relationship unfolds.�

In keeping with their long-standing tradition, U2 will welcome a number of different support acts to the tour including Glasvegas, Elbow, Kaiser Chiefs, Snow Patrol and Black Eyed Peas with additional artists to be announced.

Tickets for U2 U2360� performances in Milan and Gothenburg go on sale this Friday, March 13th. Tickets for the Amsterdam performance go on sale this Saturday, March 14th.

.

As usual, existing subscribers to U2.com will have an opportunity to purchase tickets in advance of the public on sale date.

http://260.u2.com/

wat een rare site?? 260???

U2.com Subscriber Presale Information

As a U2.com Subscriber, you are eligible to take part in the advanced ticket access presale that has been arranged for each of our three groups of Subscribers� U2.com Horizon Subscribers, U2.com Breathe Subscribers and U2.com Boots Subscribers. Following the tour announcement you will have received an email fromU2.com giving you instructions about how your Subscriber group can access the presale along with your personal presale access code.

3 soorten subscribers??

nicolleke wrote:

vlieg je nu samen met Marjoleine Natas ?

Nee, ik denk dat ik nu maar gewoon lekker Ryanair Brussel ga boeken. Is toch echt veel goedkoper dan vanaf Amsterdam sowieos ( en ik hou wel handje vast vaneen vreemde hahahaha)

adje en patries kunnen ook al niet op de site, inmiddels al 2 keer tourdata doorgestuurd!!:-)

Tina ... dat is heeeeeeeeeeeel raar ... enneh ik heb nog geen mail binnen,

goed toch nog megastress vandaag ... :(((

Die 260 pagina (hoewel het dan 360 zou moeten zijn) doet het niet ... kom je eindelijk weer op home is de volgende weer weg :(

gloria002 wrote:

U2.com Subscriber Presale Information

As a U2.com Subscriber, you are eligible to take part in the advanced ticket access presale that has been arranged for each of our three groups of Subscribers � U2.com Horizon Subscribers, U2.com Breathe Subscribers and U2.com Boots Subscribers. Following the tour announcement you will have received an email from U2.com giving you instructions about how your Subscriber group can access the presale along with your personal presale access code.

3 soorten subscribers??

Nou, heb daar toch echt geen mail over ontvangen ..

muis wrote:

natasja wrote:

U2 U2360� Tour Revealed
09 March 2009
The band have today confirmed that their U2 U2360� tour will open at the Nou Camp Stadium in Barcelona on 30th June. Sponsored by BlackBerry, it is the band�s first stadium outing since the Vertigo Tour 05/06 and follows the release of their acclaimed album, No Line On The Horizon.

Their 12th studio album, No Line On The Horizon, is already number 1 in the UK, Ireland, France, Germany, Belgium, Finland, Japan and the Czech Republic with further chart positions to be announced this week.

Produced by Live Nation Global Touring, U2360� will visit 14 cities across Europe including dates in Milan, Gothenburg, Amsterdam, Paris, Nice, Dublin, Chorzow, Berlin, Gelsenkirchen, London, Sheffield and Glasgow before finishing at Millennium Stadium in Cardiff on August 22.

Long-time U2 Show Director Willie Williams has worked again with architect Mark Fisher (ZooTV, PopMart, Elevation and Vertigo), to create an innovative 360� design which affords an unobstructed view for the audience. U2360� also marks the first time a band has toured in stadiums with such a unique and original structure.

"U2 has always been at their best when surrounded by the audience, this staging takes a giant leap forward. With 85 percent of the tickets priced at less than 95 Euro, general admission floor tickets priced at 55 euro and at least 10,000 tickets at every venue priced at the 30 Euro price range, we have worked very hard to ensure that U2 fans can purchase a great priced ticket with a guaranteed great view" says U2�s manager Paul McGuinness.

Arthur Fogel, CEO Global Touring/Chairman - Global Music Live Nation: "Following the overwhelming worldwide success of the Vertigo tour where every available ticket was sold, there is tremendous anticipation for this tour and to experience this revolutionary production. As usual fans will not be disappointed."

"This tour announcement marks the first stage of a relationship and shared vision between RIM and U2 that we expect will lead to new and innovative ways to enhance the mobile music experience on the BlackBerry platform for U2 fans," added Paul McGuinness. �We look forward to sharing more details as the relationship unfolds.�

In keeping with their long-standing tradition, U2 will welcome a number of different support acts to the tour including Glasvegas, Elbow, Kaiser Chiefs, Snow Patrol and Black Eyed Peas with additional artists to be announced.

Tickets for U2 U2360� performances in Milan and Gothenburg go on sale this Friday, March 13th. Tickets for the Amsterdam performance go on sale this Saturday, March 14th.

.

wat een rare site?? 260???

Als het je lukt die link te openen zie je daar de presalecode banana.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...