Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

Waarom mogen wij 4 kaarten voor 1 show en in de USA 4 kaarten voor meerdere shows ?

Hey, ik ben nieuw hier en jullie zien er uit als een redelijk hecht groepje :) dus sorry als dat ik daar zomaar in binnen dring, maar even een reply mbt dedata van de pre-sale verkoop. Is het niet zo dat de pre-sale 3 dagen voor de publieke verkoop begint (zie faq en paar uploads terug).

"Q - When is the latest I can join U2.com to be involved in the Internet ticket pre-sale?

A - Anyone who is a current Subscriber to U2.com can participate when ticket presales take place but those who have been Subscribers longest get the earliestopportunity to enter the presale. 'Horizon Subscribers' have access starting on the morning of Day 1 of the presale, 'Breathe Subscribers' haveaccess from the morning of Day 2 of the presale and 'Boots Subscribers' have access from mid afternoon on Day 2 of the presale. The presale for eachconcert closes at Noon / Midday on Day 3. The public ticket sale will start after Day 3 of the presale. The exact times for access will be emailed to you andmade available on the tour page of U2.com. "

Dag 1 (11 maart) voor de leden met langste lidmaatschap, dag 2 (12 maart) voor mensen met middellang lidmaatschap en halverwege dag 2 voor de nieuw leden. Dankan je pre-sale kaarten kopen tot en met dag 3 (13 maart) en dan zou op dag vier de publieke verkoop beginnen (14 maart). Het is maar een gok en misschienheeft iemand anders dit ook al gezegd (sorry voor de herhaling dan), maar dit haalt misschien wat pre-sale stress weg die hier volgens mij heerst en hoef je jepas zorgen te maken over de e-mail rond 9/10 maart :)

Groeten Thijs

natasja wrote:

Waarom mogen wij 4 kaarten voor 1 show en in de USA 4 kaarten voor meerdere shows ?

Kijk ik heb dit: This is because ticketing vending arrangements are different on the two continents....wel gelezen maar ik vind het toch stom !

mag ik hopen dat ik breathe subscriber ben, maar zal wel niet. nu 3 jaar lid dacht ik,.

Stephanie 77 wrote:

en zijn hier Breathe subscribers aanwezig ?

Ik verwacht dat de meeste hier zgn. 'Horizon Subscribers'

zullen zijn maar dat lezen we dus vandaag of morgen in de U2 mail die nu wordt verzonden.

ach als de gewone verkoop bij postkantoor is of free record shop (wat zo is volgens mij) dan zijn er ook nog wel kaartjes te scoren.

3 jaar lid ebn je wel de eerste groep hoor.

Ik heb 1 jaar niet betaald, dus ben weer pas vanaf januari lid 2009

volgends mij wordt je ge-e-mailt over wat je bent..

ik heb geen idee of ik lang genoeg lid ben...:( en wanneer ik dan mag.

Dieder wrote:

mag ik hopen dat ik breathe subscriber ben, maar zal wel niet. nu 3 jaar lid dacht ik,.

Ben ook wel benieuwd waar de grenzen liggen. Met Dion's account zal ik in ieder geval bij de laatste groep horen ! Maar zouden ze ook nog propagandalidmaatschap mee gaan tellen (is in diverse fora hier ook over gesproken tenslotte) ?

muis wrote:

zie niks on the left........
image

zie ook niks aan de linkerkant

hee Juul rustig blijven:-) kon er eerst ook niet op.

Tja wat moet je er van zeggen van het tourschema, denk toch echt wel dat hier en daar een extra dagje wordt ingelast. En als 14 mrt de kaarten voor amsterdamonline gaan er er 3 dagen presale is.....denk dat het dan morgen wordt.

Presale code binnen via site en ook nog niets via email:-) maar goed in ieder geval iets!!

Nu nog het mailtje binnen en dan ben ik helemaal blij:-))

Juul wrote:

Jeetje zeg als dat zo ook gaat met de ticket verkoop dan ben ik ook een stress kip.

Nou, kan me er iets bij voorstellen Juul ... wordt je niet vrolijk van.

Moet ik nog gaan spijbelen ook om kaartjes te krijgen hehe

Bonavox u2 wrote:

wanneer ben je welke subscriber?

Dat weten we nog niet , daar krijg je een mail over van U2.COM

oeps zaterdag is de 14e, dan zal het inderdaad wel woensdag worden denk ik! Heb denk ik 1 Horizon lidmaatschap en 1 boots maar goed we zien wel;-)

oke thanks voor de info.. ben dit jaar ook pas weer betaald lid. ach

hoe kon je op internet nu je presale code vinden?

daar ben ik dan ook, hehe, wat een gedoe op de maandagmorgen. zal zo mn werk even bellen en zeggen dat ik er woensdag waarschijnlijk niet ben.

maar boudewijn is al naar tickets aan het zoeken voor dallas of houston.

"oooooooooooo......het nieuwe texas stadium, zei hij. ik ga gelijk kijken naar tickets"

volgens mij heeft hij ergens een rekening waar ik niks van af weet wink.gif

presale binnen, willy aan de lijn, wowwwww....mooi stage!!!

dus 17 maart presale dublin dan????

Met deze prijzen:

* Rang 1 (exclusief servicekosten): €150.00

* Rang 2 (exclusief servicekosten): €85.00

* Rang 3 (exclusief servicekosten): €80.00

* Rang 4 (exclusief servicekosten): €75.00

* Rang 5 (exclusief servicekosten): €65.00

* Rang 6 (exclusief servicekosten): €30.00

via livenation

woensdag dag1

donderdag dag 2

vrijdag dag 3

en zaterdag gewone vvk

als je vanaf morgen rekent dan kom je dus niet uit op zaterdag 14 maart. bovendien had baja al gepost dat de presale niet de day after de bekendmaking zou zijn

veene1 wrote:

daar ben ik dan ook, hehe, wat een gedoe op de maandagmorgen. zal zo mn werk even bellen en zeggen dat ik er woensdag waarschijnlijk niet ben.

maar boudewijn is al naar tickets aan het zoeken voor dallas of houston.

"oooooooooooo......het nieuwe texas stadium, zei hij. ik ga gelijk kijken naar tickets"

volgens mij heeft hij ergens een rekening waar ik niks van af weet
image

Ga je je presale van je lange account dan gebruiken voor Amsterdam ?

Officiele verkoop Dublin is namelijk 20 maart dus dan zal presale vanaf volgende week woensdag zijn !

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...