Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

muis wrote:

vind het trouwens wel toppie....hoe langer lid, eerder aan de beurt met tickets kopen....

is het het toch waard geweest, elk jaar opnieuw lid worden....

en scheelt misschien ook veel ellende...niet iedereen tegelijk tickets kopen, zoals ruim 4 jaar geleden....

Ben ik het helemaal mee eens! niet dat ik andere mensen niks gun hoor, maar ik vind wel dat diehards toch een beetje voorsprong mogen hebben,anders wordt iedereen gewoon voor een tour lid, en eindigen ze dat lidmaatschap weer na de tour!

Yra66 wrote:

muis wrote:

vind het trouwens wel toppie....hoe langer lid, eerder aan de beurt met tickets kopen....

is het het toch waard geweest, elk jaar opnieuw lid worden....

en scheelt misschien ook veel ellende...niet iedereen tegelijk tickets kopen, zoals ruim 4 jaar geleden....

Ben ik het helemaal mee eens! niet dat ik andere mensen niks gun hoor, maar ik vind wel dat diehards toch een beetje voorsprong mogen hebben, anders wordt iedereen gewoon voor een tour lid, en eindigen ze dat lidmaatschap weer na de tour!

Vind ik ook!

en levi wil ook mee naar amsterdam.....wiiiiiiiiiiiii......

nou.....2 keer 150 amsterdam....

2 keer dublin, hoop ik, is dan al 600....

vlucht en hotel dublin, zeg 250.....

eten en drinken.....zo over de duizend al!

what the heck!!:-)

vlucht geboekt Cor? prima :-)

ik hou overigens Vancouver in gedachten ... heb nog wat tijd om erover na te denken ...

anyanka wrote:

ingelke wrote:

150 euro voor kaartje 1e ring...... wel errug veel ....

zou dat tribune zijn of vak voor podium?

pffffffffffffffff

Dit is wat ik op de site van @u2 las:

Playing in a 360 configuration will increase the capacity by about 15%-20%, depending on the stadium. The configuration opens up myriad opportunities for scaling ticket prices.
The top ticket price will be slightly higher than last time and the bottom price will be lower, with the floor seats -- the closest to the stage -- the lowest priced
.
Field level is going to be $55, and there will be 10,000 tickets a show, every show, at $30. The price points are $250, $90-$95, depending on the market; $55 and $30.

Maar goed, we moeten nog maar zien...
duss, zit tickets op het middenveld voor een schappelijk prijsje of begrijp ik het nu verkeerd, Live nation kom op met je seating plan:-)

muis wrote:

en levi wil ook mee naar amsterdam.....wiiiiiiiiiiiii......

nou.....2 keer 150 amsterdam....

2 keer dublin, hoop ik, is dan al 600....

vlucht en hotel dublin, zeg 250.....

eten en drinken.....zo over de duizend al!

what the heck!!:-)

Wat een geld he? Ik vrees dat het voor mij alleen bij Amsterdam blijft deze keer... Heb helaas niet zoveel te besteden en als je naar een ander land gaat,komen daar al die extra kosten bij zoals vlucht, hotel, eten... Toch maar weer een staatslot kopen ;-)

a propos, waar hebben jullie die prijzen voor nl gevonden?

ik ga er niet van uit dat de duurste tickets de staanplaatsen zijn, dat is normaal gezien toch voorbehouden voor de golden circle seats?

Yra66 wrote:

anyanka wrote:

ingelke wrote:

150 euro voor kaartje 1e ring...... wel errug veel ....

zou dat tribune zijn of vak voor podium?

pffffffffffffffff

Dit is wat ik op de site van @u2 las:

Playing in a 360 configuration will increase the capacity by about 15%-20%, depending on the stadium. The configuration opens up myriad opportunities for scaling ticket prices.
The top ticket price will be slightly higher than last time and the bottom price will be lower, with the floor seats -- the closest to the stage -- the lowest priced
.
Field level is going to be $55, and there will be 10,000 tickets a show, every show, at $30. The price points are $250, $90-$95, depending on the market; $55 and $30.

Maar goed, we moeten nog maar zien...
duss, zit tickets op het middenveld voor een schappelijk prijsje of begrijp ik het nu verkeerd, Live nation kom op met je seating plan:-)

Juist, dat begrijp ik er ook uit... Ben heeeeel benieuwd!

volgend mij zijn dat prijzen in amerika....daar zijn seat het duurst???

bij live nation kan je dat zien tina!

oef! net bevestiging ontvangen dat de lijst op u2.com zeker nog niet volledig is. ik vroeg me al af wanneer hij ging reageren. heheh.

dat betekent dat er nog hoop is voor brussel ook :)

Jongens lees eens op site van U2 zelf:

With 85 percent of the tickets priced at less than 95 Euro, general admission floor tickets priced at 55 euro and at least 10,000 tickets at every venue pricedat the 30 Euro price range, we have worked very hard to ensure that U2 fans can purchase a great priced ticket with a guaranteed great view" says U2'smanager Paul McGuinness.

Dus die duren prijzen zullen wel VIP boxen zijn ofzo

gloria002 wrote:

oef! net bevestiging ontvangen dat de lijst op u2.com zeker nog niet volledig is. ik vroeg me al af wanneer hij ging reageren. heheh.

dat betekent dat er nog hoop is voor brussel ook
:)

Spannend!! Brussel zou nog wel te doen zijn om naar toe te gaan...!!!

lg_amsterdam.jpg

hebben jullie gezien dat je maar via één kant de cirkel binnen kan komen??????????????

walkon wrote:

With 85 percent of the tickets priced at less than 95 Euro, general admission floor tickets priced at 55 euro and at least 10,000 tickets at every venue priced at the 30 Euro price range, we have worked very hard to ensure that U2 fans can purchase a great priced ticket with a guaranteed great view" says U2's manager Paul McGuinness.

Wauw, dat zijn idd hele redelijke prijzen!!

walkon wrote:

With 85 percent of the tickets priced at less than 95 Euro, general admission floor tickets priced at 55 euro and at least 10,000 tickets at every venue priced at the 30 Euro price range, we have worked very hard to ensure that U2 fans can purchase a great priced ticket with a guaranteed great view" says U2's manager Paul McGuinness.

Wauw, dat zijn idd hele redelijke prijzen!!

walkon wrote:

Lijkt me toch ook belachelijk om 150 euro te betalen voor kaartjes waar je de hele dag moet staan en alleen echt goed zicht hebt als je helemaal vooraan staat.Maar ja.....we zullen zien !

Deze info kwam ik tegen op de site van Livenation bij het concert van U2 op 20 juli

Zou de 30 euro prijs die voor het veld zijn ????

Waarschijnlijk is dat een 'wens' en niet de werkelijkheid roll.gif

• Rang 1 (exclusief servicekosten): €150.00
  • Rang 2 (exclusief servicekosten): €85.00
  • Rang 3 (exclusief servicekosten): €80.00
  • Rang 4 (exclusief servicekosten): €75.00
  • Rang 5 (exclusief servicekosten): €65.00
  • Rang 6 (exclusief servicekosten): €30.00

zou uitkijken met tickets kopen.....wil eerst wel goed weten welke prijs er bij welke plek hoort.....

maar ik zou gaan douchen...:-)

ga nu echt!!

aha, nog meer data, brussel....wel top, relaxter dan amsterdam.....

brrr..grrr... ik hoop wel dat het lukt met die kaartjes....

anders ga ik zaterdag naar vroeg :(,

ga eigenlijk zaterdag leuk een weekendje weg...

.... maar EERST kaartjes.

Ik hoop dat wij Elbow als voorprogramma krijgen, dat zou wel retevet zijn!

(Ook hier nog geen mail of code trouwens)

ik heb nu ook de presalecode , maar nog niet via eenmail...

ik heb nu ook de presalecode , maar nog niet via eenmail...

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...