Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

zie opeens dat maartje er is! werd wel tijd joh, dat ik je eens spreek ipv allerlei verhalen van boudewijn!wink.gif

Moet werken, maar heb nogal last van concentratieproblemen.... ..

saskia67 wrote:

Youri Nauta wrote:

Gelsenkirchen van is van de tour data lijst afgehaald...

Even als diverse andere steden.

Verhip, je hebt gelijk. frown.gif

Natasja, wij vliegen met AL zondag 26 juli terug naar a'dam om14.30 uur (EL 608)

Ad vliegt die dag ook terug maar een vlucht eerder.

voor het geval je niet alleen terug wilt vliegen

veene1 wrote:
zie opeens dat maartje er is! werd wel tijd joh, dat ik je eens spreek ipv allerlei verhalen van boudewijn!wink.gif

Ok hahahaha, je was me al een beetje voor.. inderdaad vlucht 608 !

Youri Nauta wrote:

djeez! wordt hier niet goed van. nu staat er bij dublin ook opeens on sale soon!

wat is soon? heb net mn werk gebeld dat ik volgende week dinsdag er 's ochtends niet ben

en houston en dallas zijn ook verdwenen!

Er ontbreekt 1 grote stad in europa. Ze hadden het over 14 europese optredens. Ik tel er nu nog maar 13.

Dus voor alle Belgen onder ons. Er is nog kans. Gelchenkirchen omgeruild voor Brussel??

We shall see

heb dus de vlucht nog steeds niet geboekt... waarschijnlijk wordt dublin 'm dus niet, baal gigantisch :-((((

weet iemand wat dan leuk is? barca, milaan, parijs, nice of berlijn? en ja natas, weet dat jij barca gaat zeggen haha, maar dat is wel de opening en daar benik altijd wat minder voor...

ga nu ff wat eten... doeiii

This just posted from Baja

Ok party people, here is some info

Keep checking back to this specific post, as it will be updated with more info to help make the presales go smoothly. Please copy and distribute to any and all fan websites or mailing lists you are on.

READ THE ENTIRE POST, THEN READ IT AGAIN

WOO HOO!!!! The tour has been announced

So on your marks, get ready, GO!!!!

Questions? Yes, I know you have many, and as soon as I am given the OK, ill post the explanations. But I can tell you that the access to the pre-sale will be based on seniority with U2.com. Seniority IS NOT, REPEAT NOT based on your member number. WHY? Because there are a LOT of users that have a low #, (which is just the # on your account and when you signed up for U2.com) but let their accounts expire, so they go to the back of the line.

IF YOU WERE A PAID SUBSCRIBER AS OF 3/08/09 YOU WILL BE IN EITHER DAY 1 OR DAY 2 OF THE PRESALE

Also, there is NO cut-off date for access to the pre-sale. However, depending on your seniority, is when you will be able to buy your pre-sale tickets. So, the most senior members get first crack, which means best choice (SEE ABOVE).

I will be collating the questions I see in the forum and answering them IN THIS POST. So please check back often.

If you have not gotten the email, DONT WORRY (I haven't either, LOL) we send them out in batches or we would crash the system. Also, the codes are being loaded into the system, so please give us a day to get it done. It WILL be there. Links to the tour pre-sales will be emailed AND posted on the site, so you are covered. UPDATE : I have just been informed that emails will START to be sent in the next few minutes, please give it a day. CHECK YOUR SPAM FOLDER!!!!!!

If you are having problems with access, please know we are working furiosuly to fix the tehcnical issues, if you have messaged me or posted, you are good.

Lastly, due to the number of messages I am receiving, if you PM a question that is answered in any of the FEATURED TOPICS, I will delete it. So please READ THIS ENTIRE POST AND CHECK BACK OFTEN FOR UPDATES

Did you you like the stage set up?

Baja

Zal Denis dus ook wel goed zitten.....toch !

ik moet even iets anders doen. dit wordt anders echt zo'n dag dat ik alleen achter de pc hang

see yall later!

marian wrote:

heb dus de vlucht nog steeds niet geboekt... waarschijnlijk wordt dublin 'm dus niet, baal gigantisch :-((((

weet iemand wat dan leuk is? barca, milaan, parijs, nice of berlijn? en ja natas, weet dat jij barca gaat zeggen haha, maar dat is wel de opening en daar ben ik altijd wat minder voor...

ga nu ff wat eten... doeiii

Nou, ik had Barca ook op m'n wensenlijstje staan maar inderdaad....omdat ze daar nu beginnen doe ik het toch niet (ben ook niet zo van de openingsconcertenen dan zoveel geld eraan uitgeven). Ik zou dus zeggen.....Milaan...schijnt ook fantastische sfeer daar te zijn. Van horen zeggen dus wink.gif

saskia67 wrote:

Youri Nauta wrote:

Verhip, je hebt gelijk.
image

En Barcelona stond eerst op 20 juni nu weer 30 juni.

Marian, is het op géén optie om zonder Wim te gaan.

Mijn hubbie draait ook nog niet echt warm, moet ik zeggen.

Misschien dat het nog komt, misschien niet.

Hij kan iig niet tegen het opgefokte gedoe!

Dat stuit hem tegen de borst.

Marian, is het op géén optie om zonder Wim te gaan.

Mijn hubbie draait ook nog niet echt warm, moet ik zeggen.

Misschien dat het nog komt, misschien niet.

Hij kan iig niet tegen het opgefokte gedoe!

Dat stuit hem tegen de borst.

veene1 wrote:

geen idee op welke stoel ik zit.

Jammer, ik dacht...ga ik lekker dicht bij jullie zitten beetje stalken zeg maar hahahahaha. Nou ja, ik ga dus echt boeken 23ste heen 26ste terug en ik heb duseen slaapplekkie voor 23 tot 26 juli over !!!!!

spanish eyes girl wrote:

waar zie je dat staan patricia dat dublin soon on sale gaat?

bij tours, Willy

ik ga nu rustig adem halen, een rondje lopen met jari en als ik dan weer hier terug kom is alles zo klaar als een klontje!

natasja wrote:

veene1 wrote:

Jammer, ik dacht...ga ik lekker dicht bij jullie zitten beetje stalken zeg maar hahahahaha. Nou ja, ik ga dus echt boeken 23ste heen 26ste terug en ik heb dus een slaapplekkie voor 23 tot 26 juli over !!!!!
we zetten boudewijn gewoon op jouw stoel joh!

maar ik slaap maar wel bij hem in bed denk ik.

natasja, jij als mede greys anatomy kijker. ierse mannen zien er toch niet allemaal uit als dr.mcdreamy he?roll.gif

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSS!!! Een collega van Wim wil wel ruilen, dus we kunnen toch naar Dublin, whoohooo!! Tenminste... als er eenconcert op za. 25 juli valt. Maar dat zal toch wel??? Toch?? Weet iemand hoe dat de vorige keer ging? Kon je de code toen ook voor de 2e concertdag gebruiken?En wanneer werd dat bekend? Of is het toch handig om dan gewoon kaarten aan te schaffen voor dag1 in de presale en die te ruilen voor de 2e dag?

Oooohhw... word er helemaal hyper van! :-D

ben nu echt weg.

vergeet dat ik ondertussen ook nog een ziek kind boven heb liggen.embarassed.gif

bye!

Ik weet het ook niet meer Marian.

veene1 wrote:

natasja wrote:

veene1 wrote:

Jammer, ik dacht...ga ik lekker dicht bij jullie zitten beetje stalken zeg maar hahahahaha. Nou ja, ik ga dus echt boeken 23ste heen 26ste terug en ik heb dus een slaapplekkie voor 23 tot 26 juli over !!!!!
we zetten boudewijn gewoon op jouw stoel joh!

maar ik slaap maar wel bij hem in bed denk ik.

natasja, jij als mede greys anatomy kijker. ierse mannen zien er toch niet allemaal uit als dr.mcdreamy he?wink.gif)

Dat zal toch niet dat ze allemaal mcdreamy's daar hebben rondlopen roll.gif

Ik ga Anouk weer ff naar school brengen...tot zo !

marian wrote:

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSS!!! Een collega van Wim wil wel ruilen, dus we kunnen toch naar Dublin, whoohooo!! Tenminste... als er een concert op za. 25 juli valt. Maar dat zal toch wel??? Toch?? Weet iemand hoe dat de vorige keer ging? Kon je de code toen ook voor de 2e concertdag gebruiken? En wanneer werd dat bekend? Of is het toch handig om dan gewoon kaarten aan te schaffen voor dag1 in de presale en die te ruilen voor de 2e dag?

Oooohhw... word er helemaal hyper van! :-D

gelukkig maar Marian!

enne....BREATHE in, BREATHE out........

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...