Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

natasja wrote:

Dion's e-mail ook binnen....hij behoort tot de Breathe group (dus groep 2) dus donderdagochtend gaan we voor Amsterdam !!!

Valt dus mee waar ze de grens leggen wat Dion's lidmaatschap is pas sinds 26 februari !

Marij's email is ook binnen Breathe maar de mijne nog niet ohwell.gif

spanish eyes girl wrote:

Hier ook nog steeds niks, nopes nada.

Geldt voor beide accounts.

He, balen om op dit soort dingen zo te moeten wachten frown.gif

Heb ook nog steeds niks noppes nada maar gaat goed komen:-)

Juul wrote:

In mijn mailbox zit nog geen leuke email. Eventjes rustig blijven Juul ;-)

Jaaaaa mijn mail ook binnen. Laat de pre-sale maar starten happy.gifhappy.gifhappy.gifhappy.gifhappy.gifhappy.gif

Missen we nog de rang binnen de ring bij het podium ! Als dat ook 85 euri is dan is dat mooi (hebben we toen voor Brussel ook betaald)

Youri Nauta wrote:

17820_56825_1.jpg

veld 85 dat is wat ik al dacht nou ja beter dan 150!! maar

Even snel, kon niet eerder, moet nieuwe werknemer begeleiden maar hadden jullie dit al gezien:

U2 heeft aangegeven de normale eindtijd van 23.00 uur te vroeg te vinden en gaat dus langer door dan andere bands in de ArenA. Regel eenvoudig je vervoer vanen naar de Amsterdam ArenA met het georganiseerde touringcar vervoer van TripTicket.

ik en mijn vrouw hebben 2 presale code,s waarmee we kaarten gaan proberen te krijgen voor barcelona en dublin.

ik wil graag kaarten ruilen ( uiteraard zodra ik ze heb ) voor andere date in barcelona en dublin en voor amsterdam.

zijn er hier meer fans die willen ruilen zodra ze kaarten hebben ?

jeanpaul wrote:

ik en mijn vrouw hebben 2 presale code,s waarmee we kaarten gaan proberen te krijgen voor barcelona en dublin.

ik wil graag kaarten ruilen ( uiteraard zodra ik ze heb ) voor andere date in barcelona en dublin en voor amsterdam.

Eerst maar zien of het allemaal gaat lukken met de kaarten.

De 3e leg staat nergens vermeld hè, dat ze weer naar europa komen?

Blahh, ik ben het wachten zat!

Ik ga nog ff proberen te slapen, en dat lukt het beste door die vage film The Million Dollar Hotel te kijken.

Echt een ruk film... met alleen goede muziek.

Vlucht naar Dublin geboekt. Kreeg nog deze melding:

I am opposed to the Irish government's crazy 10 EUR tax on tourists. Ireland cannot grow passenger numbers and tourism by taxing the visitors we are tryingto attract. I urge you the Irish government to scrap this stupid tax. Ireland's first priority must be to welcome visitors not tax them.

Kan iemand hier nog even het oorspronkelijke schema van amerika posten? Dus de eerste met alle data.

jeanpaul wrote:

zodra het allemaal gelukt is met de kaarten denk ik wel dat we een kwartetten linkje kunnen openen of zo.

Nu ik geen Gelsenkirchen of Brussel zie weet ik nog effe niet waar ik 2e presale code voor ga gebruiken.

1e maar 'gewoon' voor Amsterdam.

Tuurlijk trekt Dublin..... 89, 93, 97 en 2001 altijd naar de Ierse concerten gegaan maar vorige tour ook verstek laten gaan..... dit jaar net huis gekocht dustja moeten keuzes worden gemaakt...

Voor de derde leg heb ik ook nog niet kunnen vinden, hopelijk komt die ook snel...

ppfft, wat een dag vandaag!!!

wilde 2e account ook voor 3e leg europa gebruiken..............als ik tenminste een leuk emailtje ga ontvangen van U2.com:-) maar begin dan u toch weer tetwijfelen.

Iemand al een idee of het rode vak in de Arena, zit of staanplaatsen zijn?

ingelke wrote:

jeanpaul wrote:

zodra het allemaal gelukt is met de kaarten denk ik wel dat we een kwartetten linkje kunnen openen of zo.

Nu ik geen Gelsenkirchen of Brussel zie weet ik nog effe niet waar ik 2e presale code voor ga gebruiken.

1e maar 'gewoon' voor Amsterdam.

Tuurlijk trekt Dublin..... 89, 93, 97 en 2001 altijd naar de Ierse concerten gegaan maar vorige tour ook verstek laten gaan..... dit jaar net huis gekocht dus tja moeten keuzes worden gemaakt...

ik weet wel iets met die 2e presalecode hoor smile.gif

Wel raar, ik heb mijn e-mail van U2.com ontvangen maar daar wordt gesproken over 2 groepen....

Zie onderstaande:

----------------------------

Dear Sander,

Today Monday, March 9th, U2 have announced details of their new tour, 'U2360°'

As you've been a U2.com subscriber for a little while now you're part of our 'Breathe Group' of subscribers andwe're pleased to offer you an early opportunity in the ticketing presale for 'U2360°'.

This e-mail, sent to you as a paid-up 'Horizon Subscriber' of U2.com, contains your personal and unique PRESALE ACCESS CODE DETAILS which will enableyou to access the presale for U2 concert tickets before they go on sale to the general public. Your presale access code contains 13 UPPERCASE alphanumericcharacters

-------------------------------------

Ik heb een code ontvangen maar lijk in 2 groepen te vallen - uiteraard zou ik voor de Horizon groep gaan, dan kan ik vanaf het vroegste moment kaartenbestellen.

Andere ook zo'n e-mail ontvangen ??

Nog steeds geen mail ontvangen....grrrrrr! ben al zo lang lid, heb zelfs via Propaganda lidmaatschap verkregen!

Hopen dat ie vandaag nog komt....enne, wat een keuzes moeten we maken zeg, ze maken het ons op onze oudere dag niet gemakkelijk! Als ik nou teveel geldhad........... wel Dublin, geen Dublin, gaan de tickets overal zoveel kosten....welke presaledag zit je .....zucht!.......zit hier te balen op werk, geloofniet dat ze vandaag veel aan hun coach hebben..:-)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...