Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

muis wrote:

goedenmiddag allemaal....

het blijft nog lang onrustig.....:-))))

heb ook U2A, maar geen mail nog, wacht rustig af....:-)

en 150,00 voor zitplaatsen dus.....dan gaan we voor de 85,00...jammer, toch hollen......:-)))

ga koken......beetje vanbinnen en op fornuis.....pffffffff.........

vergeten jullie niet de LIVE U2 uitzending van pieter vanavond????

denk rond 21.00 uur....

later!!

Zolang onze Ilona rustig blijft...........dan blijf ik het ook :-)

zie paar blzzzzzz terug, hans heeft plaatje gepost.....ff hierheen halen weer dieder misschien....???

later!!! pffffffff, nu echt!!!

Weten jullie of de presale voor amsterdam nu al gestart is.

Heb wel een presale acess code , zit bij de horizontal subscribers, maar heb het idee dat ik wat mails gemist heb over hoe in te loggen in de presale.

Of ben ik te ongeduldig en moet die nog starten.

Kunnen jullie me uit de zenuwen helpen

Gr janenmarga frown.gifroll.gif

janenmarga wrote:

Weten jullie of de presale voor amsterdam nu al gestart is.

Heb wel een presale acess code , zit bij de horizontal subscribers, maar heb het idee dat ik wat mails gemist heb over hoe in te loggen in de presale.

Of ben ik te ongeduldig en moet die nog starten.

Kunnen jullie me uit de zenuwen helpen

Gr janenmarga
imageimage

nee die is nog niet van start gegaan ;-)

Q - How do I gain access to the U2.com Tour Ticket presale?

A - To gain access to the U2.com Tour Ticket presale you will need your unique and personal Presale Access code that has been allocated to you as an eligiblecurrent Subscriber of U2.com. You will be notified of how and when to access the presale ticketing pages via email. The presale ticketing pages FOR EACHCONCERT will also be available via the tour pages of U2.com once the presale for that concert has started

Als je de pre sale code hebt dan kun je kijken onder/bij het kopje FAQs,

daar staat alle info die je nodig hebt.

Pffff, paar dagen weg en maar liefst 138 pagina's erbij!

Die ga ik dus echt niet lezen...

Ennnnn, Denis en Tom kunnen nog steeds niet verder?

Weeeeeeh ik heb nog steeds geen code. Ongeduld....

Maarre, op de algemene tourinfopagina op de U2.com site staat Gelsenkirchen weer wel vermeld!

The U2 360° Tour will visit 14 cities across Europe including dates in Milan, Gothenburg, Amsterdam, Paris, Nice, Dublin, Chorzow, Berlin, Gelsenkirchen,London, Sheffield and Glasgow before finishing at Millennium Stadium in Cardiff on August 22.

dilemma's, dilemma's.

ik houd niet van zulke dilemma's, ben van 'neem ik de zwarte boots of de bruine boots dilemmas'

anyway, ik zag dat texas er toch nog staat en ik hoop dat mijn hubby het verlossende woord geeft straks.

eet smaklijk allemaal en tot vanaovond

PieterVR wrote:

Ennnnn, Denis en Tom kunnen nog steeds niet verder?

Ik kan nog steeds niet met mijn account op de message board komen. Maar ik heb wel mijn presale code gekregen, dus ik zit safe. Van Denis weet ik het niet,maar volgens mij gaat dat wel goedkomen omdat het verder buiten U2.com gaat.

Goedemiddag!!!

Mijn presalecode is ook via de mail binnen gekomen happy.gif

(vanmiddag geen tijd meer gehad om dat te checken...)

Pieter, de uitzending van vanavond gaat nog steeds door?? Ook ik heb niet alle pagina's bijgelezen...

Hoe wil je de verzoekjes hebben, nu het posten hier in zo'n razend tempo gaat?! tongue.gif

lieve vrienden, gelieve te noteren dat wij NIET naar Amsterdam kunnen komen voor de concerten. ze liggen te dicht bij Dublin :((

Cor!!! heb je ofwel m'n pm ofwel m'n mail ontvangen? Site doet gek en m'n mails geraken niet buiten

veel plezier vanavond met de uizending :)

code wel gevonden.. verder nog geen mail binnen.. schijn een Breath aanmelding te hebben.. we gaan het wel zien:)

wat een spanning allemaal weer zeg

ohw, wat jammer Tina!!!

maar dan zien we jullie iig in Dublin! Daar komen is voor mij het probleem niet meer :-))

De rest moet nog wel "effe" geregeld worden...

Folks

There seems to be a misprint on the email some of you were sent

Some of the emails say you are in one seniority category (eg Breathe) and then it says you are in an other (e.g Horizon) further into the email

I have made Admin aware of the situation, and a correction is forthcoming, with a breakdown of the seniority categories.

Please check the FEATURED TOPIC about presales for that breakdown

Thanks

Baja

spanish eyes girl wrote:

Ach wat jammer nou Tina.

En evt. Brussel??

Ben er ook nog uit hoor wat ik precies ga doen.

Heb die t%&&^%%ing mails nog niet binnen.

die mails worden nogal random rondgestuurd, de mijne zijn ook nog niet zo lang binnen. ga ff kijken naar de tours - daar moet je normaal gezien jepresale code zien staan. met jouw geschiedenis ben je alvast zeker een horizon member :-)

Idem voor jou jess, ik zie je ook stressen. komt goeoed!!

ik ga afsluiten, de aperitief begint. kan niet zeggen apres ski want we hebben geen ski van dicht gezien vandaag. de hele dag al zit alles potdicht en er iszowat 50 cm sneeuw gevallen. morgenochtend normaal zon dus we gaan er vroeg in vliegen.

De eerste kaarten in de officiele verkoop gaan komende vrijdag van start. (Milaan en Gothenburg) Dan zal die pre-sale echt snel komen.

Brussel?

als het de 28ste is (wat me zou verbazen) dan gaan we rechtstreeks van de luchthaven naar het stadion moeten crossen. de 29ste zijn we desgevallend presenthoor :D

Lieve mensen, ik denk dat ik effe ga afhaken bij het forum. Alles wordt hier opgekwakt, mensen komen binnen met als eerste post "weten jullie of depresale al is gestart" waardoor je 500 keer hetzelfde leest. Terwijl ik toch wil weten of ik nu belangrijke dingen heb gemist.

Maar ik heb d'r nu effe geen trek meer in....

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...