Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

JR01 wrote:

Lieve mensen, ik denk dat ik effe ga afhaken bij het forum. Alles wordt hier opgekwakt, mensen komen binnen met als eerste post "weten jullie of de presale al is gestart" waardoor je 500 keer hetzelfde leest. Terwijl ik toch wil weten of ik nu belangrijke dingen heb gemist.

Maar ik heb d'r nu effe geen trek meer in....

Kan me er wat bij voorstellen JR. Het is ineens erg druk hier wink.gif

Patricia.......ik heb de vliegtickets geboekt en vlieg zelfde vlucht terug als jullie (gezellig !! smile.gif)

JR01 wrote:

Lieve mensen, ik denk dat ik effe ga afhaken bij het forum. Alles wordt hier opgekwakt, mensen komen binnen met als eerste post "weten jullie of de presale al is gestart" waardoor je 500 keer hetzelfde leest. Terwijl ik toch wil weten of ik nu belangrijke dingen heb gemist.

Mijn idee ook een beetje. Gelieve eerst alles te lezen, hetzij hier of bij de FAQ. Ik heb er ook geen trek in 30 x dezelfde vraag hier te lezenmad.gif

gloria002 wrote:

lieve vrienden, gelieve te noteren dat wij NIET naar Amsterdam kunnen komen voor de concerten. ze liggen te dicht bij Dublin
:(
(

Cor!!! heb je ofwel m'n pm ofwel m'n mail ontvangen? Site doet gek en m'n mails geraken niet buiten

veel plezier vanavond met de uizending
:)

Nee Tina, geen mail gekregen.. Ik ben er vanavond niet bij.. Veel nieuwe hier die alleen voor de pre sale lid geworden zijn maar daar doe je niets aan JR.

gloria002 wrote:

lieve vrienden, gelieve te noteren dat wij NIET naar Amsterdam kunnen komen voor de concerten. ze liggen te dicht bij Dublin
(

Cor!!! heb je ofwel m'n pm ofwel m'n mail ontvangen? Site doet gek en m'n mails geraken niet buiten

Nee Tina, geen mail gekregen.. Ik ben er vanavond niet bij.. Veel nieuwe hier die alleen voor de pre sale lid geworden zijn maar daar doe je niets aan JR.

CNF01 wrote:

gloria002 wrote:

(

Ach ja dat heb je altijd (ben zelf ook nog niet zo lang aktief op het forum) maar wel al meer dan 5 jaar

lid van U2.com en eerlijk zijn we allemaal niet een keer zo begonnen?

Goedenavond iedereen.

Ik zie dat de stress al aardig begint te komen. Ik heb zelf de mail nog niet ontvangen, maar heb m'n code al wel gezien. Die begint met U2B.

Valt me tegen dat die kaarten voor 150,- zitplaatsen zijn. Had in eerste instantie zoiets van, voor deze keer kan het wel als ik dan vooraan sta. Maar voor150,- ga ik dus echt niet zitten. Heb al besloten om voor de staanplaatsen te gaan. Als ze nog een 2e keer komen ga ik voor die keer voor de goedkoperezitplaatsen.

Die presale zal wel goedkomen denk ik zo.

Hawkmoonnl wrote:

JR01 wrote:

Mijn idee ook een beetje. Gelieve eerst alles te lezen, hetzij hier of bij de FAQ. Ik heb er ook geen trek in 30 x dezelfde vraag hier te lezen
image

Ik heb idd ook niets meer bijgelezen, dat is gewoon niet meer te doen... En hoop nu idd ook maar dat ik niets belangrijks heb gemist...

Avond allemaal, gaat hier hard met die pagina's. Mail ook nog niet ontvangen maar baja heeft al aangegeven dat die in bulken worden verstuurd. Komtallemaal wel goed. Ik ben er pas vanaf 10e Pieter. Tot dan

@Pieter: hopelijk tot rond negenen voor de uitzending.

@Ilona: laat die petjes maar komen dat ik jullie herken in A'dam

Voor het overige heb ik geen zin om bij te lezen, sluit me aan bij ML13, Hawkmoon en de anderen.

Was 5 minuten geledenet hetzelfde aan het neerpennen maar toen vond onze Robbe het nodig om even met de computermuis op wandel te gaan. Resultaat: ook opknopje geduwd en uitgelogd. Straf voor iemand van net iets meer dan 1 jaar.

Tot op draadje 4

goedenavond allemaal!!

petjes zijn besteld rupert, komt helemaal goed!

laten we lekker kalm blijven....:-)

maar tis idd zo, ruim 4 jaar geleden was het ook hysterisch hier....:-))))

en maar 1 draadje over alle U2 vraagstukken is idd verwarrend, en vooral veul.....

mails komen, uitleg ook.....dus niets aan het handje toch??;-)

veel plezier met skieën morgen tina en pascal!!

Zitplaats PL1 (exclusief servicekosten): €150.00

Veldplaats PL2 (exclusief servicekosten): €55.00

Zitplaats PL3 (exclusief servicekosten): €80.00

Zitplaats PL4 (exclusief servicekosten): €75.00

Zitplaats PL5 (exclusief servicekosten): €65.00

Zitplaats PL6 (exclusief servicekosten): €30.00

dit staat nu op livenation voor de arena

* Zitplaats PL1 (exclusief servicekosten): €150.00

* Veldplaats PL2 (exclusief servicekosten): €55.00

* Zitplaats PL3 (exclusief servicekosten): €80.00

* Zitplaats PL4 (exclusief servicekosten): €75.00

* Zitplaats PL5 (exclusief servicekosten): €65.00

* Zitplaats PL6 (exclusief servicekosten): €30.00

hans444 wrote:

Youri Nauta wrote:

17820_56825_1.jpg

Woohoo! Dat ziet er leuk uit! Zal voor ons de eerste keer in de ArenA zijn
image

weet je nog niets....stel, je wilt zitten rang 4....zit je of in een uithoek, of vlak bij the stage...

Ze hebben dat lichblauwe geen rank gegeven. Seating info moet blijkbaar nog bijgewerkt worden.

Ik ga voor het paarse vak, zo kan mijn vriendin ook wat zien. En kunnen we voor het begint lekker zitten.

Ik zou uiteraard liever in de meute, op het middenvlak, staan.

hello, gaat lekker die mailtjes...hahahaha

Stresskip! Whahaha

Toch maar even verwijzen naar de mailbox!

op de duitse ticketsite wordt gewoon doodleuk verwezen naar concert op 3 augustus in Gelsenkirchen...

Die Welttournee startet am 30. Juni in Barcelona und wird auch zweimal in Deutschland aufschlagen: Am 18. Juli im Berliner Olympiastadion und am 3. August inder Veltins Arena in Gelsenkirchen.

Veld wordt zeer klein qua aantal denk ik. Da's meer dan de helft.... "Standaard opstelling" is volgens mij altijd nog 2/3 van het veldbeschikbaar

hoi pieter!!

zijn meer stresskippen hier.....;-)))))

als is nog maar half besloten, niet uitgewerkt helemaal nog....

tourdata nog niet compleet....

we zijn aan het OHen voor niets eigenlijk....:-)))))

maar ja.....de zenuwen gaan meespelen......;-)))

mag toch hopen dat ze de seating information bijgewerkt hebben VOOR woensdag.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...