Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

zal er nu een U2 blackberry uitkomen......?? denk het vast!!

PieterVR wrote:

Oh ja?

Totoktoktoktoktoktok

Plop...

Huh?

Eitje!

pieppieppiep.....och, een U2 kuikentje (met tickets)....lieffffffffffff.....cute.gif

spanish eyes girl wrote:

Ik word nerveus van dat nerveuze gedoe! hihi.

Of liever gezegd: een beetje geirriteerd.

Precies....laten we weer even gewoon terug naar de orde van de dag gaan !!

Ohhhhhhhhhhhhhh gaaf!

Blackberry...

Maar ja, heb nog effies met mijn telefoon, dus die blackberry zit er niet in.

Jammer!

PieterVR wrote:

Pascal78 wrote:

heyho! Weet iemand hier al wanneer die presale begint..? wordt een beetje nerveus zo.

Nu al nerveus?

Nou dan wens ik je succes als je tickets kunt kopen, maar nog slechts 10 sec op de teller hebt en je de presale code in moet vullen en blijkbaar even niet werkt!

dan zou ik pas nerveus worden

Verder, zoals hier al vaker staat vermeld: lees even wat er verder staat op deze site; FAQ
Jazeker op FAQ gekeken, maar er staat niks over starttijd aangegeven. Tsja ik zie wel...

Ja ik snap ook dat jullie nu gek worden van alle nieuwe mensen die alle info proberen te achterhalen in dit draadje. Ben ook pas net op het forum hier...suc6in ieder geval allemaal met het binnenhalen van tickets

internet idd pieter. heb nog niks eghoord van postkantoor ofzo.

spanish eyes girl wrote:

voor alle stresskippen.................................................

natasja wrote:

spanish eyes girl wrote:

Ober, mag ik 1 portie Orde Van De Dag?

Jazeker mevrouw, maar hij is een beetje aangebrand want de kok is dronken......

Klopt Pascal

Maar in de mail die je vandaag hebt gehad waarschijnlijk, staat ook vermeld dat je jou mail in de gaten moet houden. Daarin zal de aankondiging gemaakt worden.

Ik, en mijn andere U2 vriendjes en vriendinnetjes, bedoelen het niet rot, maar ook wij hebben het gelezen. de site is nieuw, kortom, ook wij hebben hier mee temaken

En nu ga ik er vandoor.

Leuke avond allemaal ;)

natasja wrote:

spanish eyes girl wrote:

Psies Natasja.

Ik gun iedereen zijn/haar U2 plezier. Maar mensen die hier binnen komen vallen om alleen hun voordeel er mee te kunnen doen, daar kan ik ff niet zo tegen.

We hebben hier ruim vier jaar lief en leed met elkaar gedeeld. Een normaal gesprek onderling is niet meer mogelijk.

Mensen vallen binnen, stellen zich niet voor, nemen niet de moeite op pagina's door te lezen etc. etc.

Howdy!

volgens mij kunnen we het volgende draadje beter 'de nederlandse vraagbaak' gaan noemen.

leuk dat pieter dit nu vraagt, ik weet t ook niet hoe of wat met as zaterdag ..

zat net te bedenken hoe t de vorge keer was, een nachtje blauwbekken .... maar wel zielsgelukkig met 6 kaarten huiswaarts ... en een ervaring rijker !!! Tiseen aanrader, , zou wel jammer zijn als t niet in t eggie gaat .... , hier in tilburg was t goed geregeld, met een lijst met nummers voor de aanschuivenden inde rij ... en belangrijk ook ... een te goed team van ptt-ers ... die gewoon kaarten bleven uitprinten, terwijl andere de kassa bemanden .. zo konden zemaximaal kaarten plukken .... mmmmm ..... ik was al bang voor alle mobiele telefoons enzo ... dan sta je in de rij een nacht lang, en 2 minuten voor je aan debeurt bent, kun je via je iphone ofzo gewoon kaarten bestellen .... raaaaaaar allemaal ......

en dattie data zo dicht op elkaar zitten maakt t allemaal anders nu .....

verders wil ik presale code gebruiken voor dublin, maar vorige keer zat ik in vak 303 en dat zou nu 150 euro gaan kosten ???

mmmmmm ik weet t even niet meer ,.,,,,, cardiff .... ? milan ???

nnnnnnnnnnnnnnnnnn

troost me met de gedachte dat ze moge;ijk in 2010 weer naar europa komen

en de concerten in amsterdam ben ik sowieso bij, op t veld .....

ik hoop maar dat we vrijdagnacht buiten - in t portiek mogen verpozen ... en anders zaterdag met twee laptops en een pc maar de digitale snelweg op ....

pieters site was net offline zag ik ... latrs maar weer .....

spanish eyes girl wrote:

natasja wrote:

spanish eyes girl wrote:

Psies Natasja.

Ik gun iedereen zijn/haar U2 plezier. Maar mensen die hier binnen komen vallen om alleen hun voordeel er mee te kunnen doen, daar kan ik ff niet zo tegen.

We hebben hier ruim vier jaar lief en leed met elkaar gedeeld. Een normaal gesprek onderling is niet meer mogelijk.

Mensen vallen binnen, stellen zich niet voor, nemen niet de moeite op pagina's door te lezen etc. etc.

Je neemt me de woorden uit de mond !!

En ik snap best dat iedereen nu van alles wil weten maar kom op hee.....ga zelf eens goed rondzoeken op de site en vind je de info niet nou.....dan zou hetzomaar kunnen zijn dat het dus nog niet bekend is ! Of open anders een eigen draadje met de vragen ofzo. Wil echt niet lullig doen maar we worden hier eenbeetje gek van alle drukte wink.gif

ok. peoples, ik ga even de koptelefoon opzetten en pieter opzoeken. tot zo!wink.gifwink.gifwink.gifwink.gifwink.gifwink.gif

Als ik nu kijk op de link naar de plattegrond van de Arena, zie ik dat de veldplaatsen 85 euro zijn.Eerder is dit hier vermeld als 55 euro. En ook toen heb ikgekeken en zag ik ook 55 euro staan.Ik vond 55 euro ook al zo goedkoop eigenlijk.Maar bij deze even ter info.

veene1 wrote:

ok. peoples, ik ga even de koptelefoon opzetten en pieter opzoeken. tot zo!
imageimageimageimageimageimage

gezellie Patricia. Vanavond live uitzending! Ik was het bijna vergeten door alle commotie. haha!

PieterVR wrote:

Oh ja?

Totoktoktoktoktoktok

Plop...

Huh?

Eitje!

Binnen enkele weken een paaseitje

wat een drukte hier zeg. al die bootsmembers zijn hier nog drukker dan wij :P

Dieder, lees even het postje hierboven van willy, ilona en mij.snappie?

nog een weetje uit de grote faq lijst ....

The links to the ticket vendors that are selling tickets for the public ticket sale will be available on the tour pages of U2.com.

Ingrid wrote:

Als ik nu kijk op de link naar de plattegrond van de Arena, zie ik dat de veldplaatsen 85 euro zijn.Eerder is dit hier vermeld als 55 euro. En ook toen heb ik gekeken en zag ik ook 55 euro staan.Ik vond 55 euro ook al zo goedkoop eigenlijk.Maar bij deze even ter info.

veld gedeelte van 85 euro zijn de veldplaatsen die niet vlak bij t podium zijn, de 55 kaarten geven je toegang tot onder t insect ... en hoe ze dan de innercircle gaan vullen is ook weer een groot vraagteken ... dat zal ook wel weer spannend worden, hopelijk geen lotto gedeelte ..... gewoon vroeg komen en rennen...

veene1 wrote:

Dieder, lees even het postje hierboven van willy, ilona en mij.snappie?

Ben het wel met jullie eens. Wij weten net zo veel als wat er op de FAQ pagina's staat. Dus kan iedereen met vragen beter daar kijken.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...