Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

Het podium ziet er op die animatie inderdaad goed uit. Ben zo benieuwd hoe het in het eggie is!

doet mee een beetje denken aan de podium van dat neerlandse pop programma eigenlijk (ben de naam ff kwijt) (maar dan in het groot ;-))

Trouwens, gaat de presale gelijk morgennacht in of pas in de ochtend?

Je zou denken dat ze het dan in het midden van de Arena zouden zetten. Maar goed als het zo gaat als de laatste keer dat ze er waren, sta ik weer lekkerdichtbij!

tis allemaal een beetje vaag , he dieder

normaal gesproken wordt er een tijdstip bekend gemaakt. de vorige keer was het ook een dinsdag (toevallig?) en om 11 uur, maar hou je daar aub niet aan vast.zou gewoon op tijd hier zijn

slaap lekker!

ik denk in de ochtend dieder

en angel: welkom! idd apart dat het niet overal in het midden staat maar echt super gaaf. en als het bij mij ook zo gaat als vorige keer dan sta ik er ookdichtbij :-)

Pff het lijkt me allemaal zo gehaast hier haha. Hopelijk weten we morgen een tijdstip anders zit ik voor de zekerheid de hele nacht achter de PC.... haha.Welterusten!

hahaha....idd dieder. maar alvast succes morgen!!

en als je msn hebt laat een van ons dat weten.....ajb

nou ......

dan zou je dus zeggen dat morgenochtend om 10.00 de voorverkoop start voor MILAN voor de horizon group .... ?

vrijdag general publc, minus drie dagen ..... mmmmm t gaat wat snel, niet eens tijd om alle mooie nieuwe dingen van de site te ontdekken ...

Woensdag toch voor Horizon members? Jemig..... heb msn: zooropean [at] live.nl

welterusten allemaal na een bewogen dag.....deze stresskip gaat op stok..:-)

ja sorry hoor .... ik twijffelde zelf, maar wilde t toch droppen ...

op officiele u2.com is de amsterdam public-on sale date de 14e, op zaterdag dus

en gaat iedereen er hier vanuit dat woensdag de horizon group presale krijgt .... dat klopt ....

maar dan is dus milan,

dat een public-on sale date heeft op VRIJDAG de 13e dus op dinsdag al aan de beurt met de start van de pre-sale ...

en dat is dus straks ....

excuus voor de onrust, maar ik meen t echt bij t juiste eind te hebben, en je zal maar net naar milan willen ... al denk ik wel dat er nog een dag bijkomt daar.... na de dvd opname kunnen ze dat niet maken .... en bedankt, we komen maar 1 dagje ....

en nou is t klaar .... ik ga er toch wel weer van dromen ...

Amsterdam it is, wellicht kan ik nog naar Brussel als die er nog bijkomt maar buitenland gaat verder niet lukken ivm € helaas. Alles op de ArenA (waarom ookmet twee A's, vervelende Amsterdammers).

Slaap Lekker

I'll go crazy if I don't go crazy tonight...

Voorgevoel: Vannacht krijgen we een emailtje met een uitnodiging voor woensdag, of voor donderdag (maar dan ben je geen Horizon member)...

2e Voorgevoel: Misschien krijgen we tóch niet een mailtje...

Hoi allen! Heb mij hier vandaag niet laten zien want er was geen volgen aan. En dan al die nieuwe namen die hier plots opdoken.

Hier in belgenlandje is de verbazing groot, of dat ook teleurstelling is weet ik niet, want uiteindelijk hebben we wel enkele andere leuke plaatsen aar wenaartoe kunnen.

Een bron van iemand in U2vl beweert dat we op onze twee oren mogen slapen, dat dat belgisch concert er wel degelijk komt. Ik geloof het niet meer. Ik denk weldat het wel degelijk de bedoeling was dat er hier ook een concert is (het zou de allereerste tour zijn waar ze België niet bezoeken), het zou me niet verbazendat de burocratie het hier in dit apenlandje verbrot heeft. Ontbreken van een of andere vergunning of toelating ... het zou me echt niet verwonderen.

Anyway. Na de aangename kennismaking et velen van jullie in Brussel, Dublin en Amsterdam in 2005 gaan we het nu dus een beetje anders moeten aanpakken. Hoe zithet hier? Wat zijn de plannen? Tina komt "niet" naar Amsterdam heb ik begrepen?

Ik zal ook naar Dublin gaan, maar wel alleen maar voor één concert, ik kan m'n dochter niet zo lang bij een oma of zo droppen. Het zal dus naar allewaarschijnlijkheid 24/7 zijn. Daarnast? Ik twijfel tussen een combinatie van Parijs, Amsterdam en Londen. Liefst van al doe ik uiteraard alle 4 de concerten,maar veel is ook afhankelijk van de prijzen voor de tickets. Ben benieuwd of ze inderdaad zo democratisch zijn zoals aangekondigd. Maar de eerste geruchtendoen mij wel wat anders geloven. :-(

Ik a er nog eens een nachtje over slapen... Tijd brengt raad, al is er die nu al bijna niet meer.

tsja, en deze nachtbraker doet weer zijn rondje , ben wel wat verder ....

ik ga definitief naar glasgow de 18e aug ! Heb vlucht en 17e bedje geboekt, (samen 100 euro en vlieg vanuit brussel) nou natuurlijk nog een general admissionticket op de kop tikken ....

en waar ik met pa en ma heen ga, dat is nog steeds niet duidelijk .... en milan gaat zo los .... ja ja ..... hoe laat zou moeders wakker zijn ... ze moeten welkunnen natuurlijk, anders is t een mooie boel ... zit je dan met je kaarten ...

de hele nacht gluren naar de milan dvd maakt ook alleen maar hongeriger naar concerten .... oh oh oh

ik ga maar weer een potje ademhalen ...

ik net kijken bij de info over de presale, wordt je doorgestuurd naar ticketone.it en daar moet je dus registreren, voor je bij de pagina komt met de prijsinfoenzo ...

dai is daar dus dit:

(prato is volgens mij veldkaarten (de andere zijn allemaal num (van vaste plaats))

frecc_dx_blu.gif07/07 - 20:00 - Milano - U2 - Stadio Meazza

U2

Section Price
spacer.gif
frecc_dx_blu.gif 1 Anello Rosso Num Intero € 172,50
frecc_dx_blu.gif 1 Anello Arancio Num Intero € 109,25
frecc_dx_blu.gif 1 Anello Blu Num. Intero € 109,25
frecc_dx_blu.gif 1 Anello Verde Num. Intero € 109,25
frecc_dx_blu.gif 2 Anello Rosso Num. Intero € 109,25
frecc_dx_blu.gif 2 Anello Arancio Num Intero € 74,75
frecc_dx_blu.gif 2 Anello Blu Num. Intero € 74,75
frecc_dx_blu.gif 2 Anello Verde Num. Intero € 74,75
frecc_dx_blu.gif Prato Posto Unico Intero € 63,25
frecc_dx_blu.gif 3 Anello Rosso Num. Intero € 57,50
frecc_dx_blu.gif 3 Anello Blu Non Num Intero € 34,50
frecc_dx_blu.gif 3 Anello Verde Non Num Intero € 34,50
spacer.gif

Sale Channels: Selling Status
On Line
BT_buynot_A.jpg
Soon on Sale

Venue information:

Stadio Meazza

Via Piccolomini 5

Milano - MI

BT_trans_A.gif

How to arrive

carPooling.gif

Car Pooling

en hiero zie je de diverse levels en kleuren van t stadion ...

SEATING PLAN SAN SIRO : seating plan

Goedemorgen.

Vandaag 10.00 Horizon pre-sale Amsterdam, Milaan, Gothenburg. Dat wordt een ochtendtje thuiswerken.

Wesi Black wrote:

Het podium ziet er op die animatie inderdaad goed uit. Ben zo benieuwd hoe het in het eggie is!

Nederland Muziekland?

Heeij goedemorgen vroege vogel!

(en ik vond mezelf al zo vroeg ... gek hè dat het vandaag al ineens pré sale is ...

Nou ja we kunnen het maar gehad hebben :)

Wel erg dat gelijk het eerste in de ochtend de zenuwen zijn die er gisteren weer net een beetje af waren ;)

En blij dat ik geen afspraken heb vandaag dus ook maar ff in de thuiswerkmodus vandaag

En goedemorgen voor alle anderen die wakker aan het worden zijn!!!

mm amsterdam .. dacht toch echt dat die morgen pas was, maar link klikt wel door naar livenation, alleen moet je dan je code invoeren, en dadoekdusnie ... raarhoor .....

ik denk dat iedereen die geen veldkaarten wil .. zijn hoofd nog aardig gaat breken over waar te gaan zitten .... je weet niet of ze rond draaien ofniet, enomdat ze al verder op t midden staan, is t vanaf de zijkant ook meteen echt zijkant ... dan is de achterkant nog dichterbij, lastig hoor ..... slaapgebrekhelpt ook niet

wellicht handig voor niet horizon members, dit is voor Italië, maar zal voor NL ook wel zo zijn:

The presale opens at 10AM on Tuesday for 'Horizon' Subscribers of U2.com

The presale opens at 10AM on Wednesday for 'Breathe' Subscribers U2.com

The presale opens at 3PM on Wednesday for 'Boots' Subscribers of U2.com

Goedemorgen!

Vandaag gaat het dus ècht beginnen! Ondanks dat ik vandaag nog niet in actie hoef te komen, zijn de zenuwen toch wel degelijk aanwezig... Hoop zo dat allesgaat lukken!!!

Iedereen die vandaag tickets gaat proberen te scoren: heeeeel veel succes!!!

En dan nu op naar mijn werk...

Tot laters!

goedemorgen allemaal!!!

durf gewoon niet in m'n mail te kijken......zal wel moeten als ik het wil weten...

voorgevoel zegt niet......fffffffffffff.....

paul, als vandaag milaan al is....hoe is het mogelijk wat een vaart ze erachter zetten.....!

verleden tour hoefde je je alleen maar druk te maken over één presaledag......

en voor de rest naar postkantoor.....klaar d'r mee!!

dit is gewoon belachelijk, veel te veel stressen......

nou, ga m'n mail 's checken.....

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...