Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

door gewoon 's te kijken of als ik ingelogd ben, de browser sluit, de pc herstart en weer op de site kom, ingelogd zal zijn.

Ik hoop dat die cookies daar wél gewoon werken...

Heeft iedereen de mail van u2.com al binnen... ik nog steeds niet.met al die stress om je heen is dat toch niet goed voor je..

hoewel t volgens mij bij de Vertigo ook zo was..

Miriam, bedankt voor je berichtje vanmorgen. sjonge, ze gaan hard, vandaag al presales!

jullie hebben kennelijk uitgedokterd welk soort kaartjes jullie moeten hebben? ik ben er nog niet helemaal uit, ga nog wel ff lezen om uit te vissen hoe 'tzit. Ik kwam enkel binnen vallen om jullie heel veel succes te wensen. maar met een presale loopt dat normaal van een leien dakje dus ... stresskippetjes, geefer een pataat op!!

:-)

beetje vreemd om niet mee te doen. maar bon, het is zo.

hier terug stralende zon, we gaan zo snel mogelijk de pistes op. verse sneeuw ... verrukkelijk!!

Dank je Tina. Wordt stressen , maar proberen de cool te bewaren. Geniet van de sneeuw!

And so it begins!

heb net mn 2e mailtje binnen.ik mag voor a'dam morgen aan de bak en dus volgende week dinsdag voor dublin!

ik spring ff onder de douche en dan op naar Willy

tot zo meiden

en voor iedereen die vandaag tickets mag scoren:

SUCCES!!!!!!!!!!!!

Geen email!!!!AAAAAHHH maar ga toch over 'n uurtje aan de slag. Fiingers crossed!

zou me niet te veel zorgen maken of je de email wel of niet hebt gekregen zolang je de code maar hebt

succes allemaal!

ja ik kan ook gwoon op livenation komen en dan zie ik de pagina waar ik de code moet invullen..maargoed.. aangezien er een B achter U2 staat zal ik morgen welaan de beurt zijn.. is verder niet erg.. had ik de afgelopen jaren maar netjes moeten betalen:)

Goedesmorgens Mafkezen ,

Eerst m'n excuses voor gisteren , knalde de msn uit en dacht toen , sjit , we zaten in gesprek op mijn msn .. frown.gif

Ben er nog niet zo in thuis ,

Heb m'n U2.COM link voor amsterdam binnen maar durf de code nog niet in te typen happy.gif

iets voor 10 maar doen.

Ben benieuwd frown.gifeek.gifembarassed.gifalien.gif

En veel plezier dames smokin.gif als Simoontje niet te moe is scheur ikmisschien nog even naar Willy, of gaan jullie ergens heen ? ( kan om half 12 aanrijden )

Oh ik wens jullie veel succes, zo meteen. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat! Voor mij geen Amtserdam. Ik zet in op London (tenzij Gelsenkirchen toch nog optijd voorbij komt).smile.gif

Toi toi toi

Goedemorgen allemaal.

Dus vanaf 10 uur gaat het van start! Heel veel succes voor alle Horizon members.

Veel succes allemaal!

Stevie wrote:

Hallo,

Ik hoop echt dat niemand 100% op woensdag rekent want dan baal je...

Vannacht al 3x wakker geweest met een gevoel om de mail te checken
:)

10.00 vandaag dus, voor mij is het simpel 4x veld. Goeie prijs!

Veel succes allemaal de komende dagen

Ik begrijp dus niet wat je hiermee bedoelt. De Breathe groep kan toch gewoon morgen de tickets aanschaffen in de voorverkoop? Mits beschikbaar uiteraard.

Ingrid wrote:

Goedemorgen allemaal.

Dus vanaf 10 uur gaat het van start! Heel veel succes voor alle Horizon members.

Veel succes allemaal!

Stevie wrote:

Hallo,

Ik hoop echt dat niemand 100% op woensdag rekent want dan baal je...

Vannacht al 3x wakker geweest met een gevoel om de mail te checken
:)

10.00 vandaag dus, voor mij is het simpel 4x veld. Goeie prijs!

Veel succes allemaal de komende dagen

Ik begrijp dus niet wat je hiermee bedoelt. De Breathe groep kan toch gewoon morgen de tickets aanschaffen in de voorverkoop? Mits beschikbaar uiteraard.

misschien dat je als Horizon member denkt dat de verkoop woensdag van start gaat..?

Ik had het idd over Horizoners, denk weer eens alleen vanuit mijn eigen referentiekader. Breath en Boots is idd morgen. Zal de stress wel zijn.

De meiden (1,3 en 33) willen gaan zwemmen maar ik verroer me niet tot ik kaarten heb. We hebben een goed getimed weekje vrij, vakantie met internet. Met dedongel op de campif LOL

Rustig en stil....kan mezelf horen ademen

Stilte voor de storm?

en omdat we allemaal een beetje moe worden van al het "gezeur" en duizend keer dezelfde vragen nog even in de herhaling;

Hoi allemaal,

heel erg gezellig dat er zoveel nieuwelingen zijn op onze Dutch Treat....en voor gezellig geklets zijn we altijd te porren maar nu iedereen met allemaal vragen hier komt, gaat het wel erg snel en is het forum bijna niet meer bij te houden. Goede suggestie is dan ook volgens mij dat iemand bij international of gewoon in general ofzo een apart draadje maakt waar alle Nederlandse vragen aan elkaar gesteld kunnen worden !!

Kunnen we het hier weer gewoon bij gezellig kletsen houden.

Alvast bedankt namens NU2F !!

Duidelijk hoor Stevie!

Soms lastig communiceren via internet.

En Bonavox begreep je ook, dus het zal wel aan mij gelegen hebben, haha!

nicolleke wrote:

en omdat we allemaal een beetje moe worden van al het gezeur en duidend keer dezelfde vragen nog even in de herhaling;

Nou Nicole, druk jij jezelf niet een beetje te zachtjes uit?

Hahahahaha , zou dan ook voor het eerst zijn Piedro roll.gif

Maar zonder gein , je wordt er zo opgefokt van , allemaal onnodige stress erbij.

En het moet hier ook wel een beetje gezellie blijven toch ? smokin.gif

Ingrid wrote:

Duidelijk hoor Stevie!

Soms lastig communiceren via internet.

En Bonavox begreep je ook, dus het zal wel aan mij gelegen hebben, haha!

Geen probleem hoor, we zijn allemaal nieuw en onwetend begonnen aan dit leven en het U2 forum.

Oei nu wordt ik wel erg filo op de vroege morgen :)pimp.gif

gloria002 wrote:

Miriam, bedankt voor je berichtje vanmorgen. sjonge, ze gaan hard, vandaag al presales!

jullie hebben kennelijk uitgedokterd welk soort kaartjes jullie moeten hebben? ik ben er nog niet helemaal uit, ga nog wel ff lezen om uit te vissen hoe 't zit. Ik kwam enkel binnen vallen om jullie heel veel succes te wensen. maar met een presale loopt dat normaal van een leien dakje dus ... stresskippetjes, geef er een pataat op!!

:-)

beetje vreemd om niet mee te doen. maar bon, het is zo.

hier terug stralende zon, we gaan zo snel mogelijk de pistes op. verse sneeuw ... verrukkelijk!!

Heel graag gedaan,

en geniet van de zon en de piste!!!!!!!!!!

Waar ligt de voorkeur bij de meeste ?

Staan / Zitten en welke categorie. Ik twijfel enorm

Goedesmorgens !

Ik zelf ga voor veldkaarten , altijd , vind dat toch het ultieme U2 gevoel glasses.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...