Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

Iedereen sterkte vandaag, volgens mij moet je er een hotel bij boeken om in de Pitch te staan..........

nog 8 min. en dan ga ik m'n presale code intypen bij Inventim .. BRRRR ..

( ik ben cool , ik ben cool sick.gif )

@Johnpols, als jij nu lekker in de tweede ring gaat zitten dan blijft er wat over voor de anderen

Wat een stomme vraag zeg...

Jij neemt die kaarten toch? Ga je toch hier niet vragen welke je moet nemen...

hé allemaal , ik ben Micheline en ben van België ; ik kreeg gisteren mail dat ik horizon member was en breath member ben met mijn code . Nu heb ik deze nachtterug een email ontvangen voor de presale ; Als ik vandaag toch probeer en het lukt niet , zou mijn code dan het morgen nog doen ? ohwell.gif

Ook de code al ingetypt...15 minuten...relax Breathe

@Pieter .... ook relax.... :)

superblondine wrote:

hé allemaal , ik ben Micheline en ben van België ; ik kreeg gisteren mail dat ik horizon member was en breath member ben met mijn code . Nu heb ik deze nacht terug een email ontvangen voor de presale ; Als ik vandaag toch probeer en het lukt niet , zou mijn code dan het morgen nog doen ?
image

Dat weten wij ook niet Micheline , beter even vragen aan U2.COM

Er worden hier nu zoveel vragen gesteld dat we door de bomen het bos niet meer zien.

Micheline..even kijken wat er achter U2 staat in je code.. als je een A hebt ben je Horizon en mag je vandaag.. B is Breath en dan mag je morgen..

dat begreep ik er tenminste uit:)

Heej goedemorgen allemaal. Ik lees net de email over de pre-sale. Maar ik wel eerst Dublin tickets hebben. Dus amsterdam even links laten liggen. In iedergeval successssssssss.

Hoi Michelle,

Begint je code met U2A (horizon) of U2B (breathe)? Dan weet je toch wanneer je mag meedoen.

Succes

superblondine wrote:

hé allemaal , ik ben Micheline en ben van België ; ik kreeg gisteren mail dat ik horizon member was en breath member ben met mijn code . Nu heb ik deze nacht terug een email ontvangen voor de presale ; Als ik vandaag toch probeer en het lukt niet , zou mijn code dan het morgen nog doen ?
image

Je doet je naam echt eer aan.

Er staat duidelijk in de mail wanneer je mag inloggen... Als je naar presale site gaat, staat ook Horizon Presale. Lijkt mij overduidelijk dat jij dit nietbent!

En nu kappen met dit soort onzinnige vragen.

superblondine wrote:

image

FAQ U

Laten we lief blijven voor elkaar, voor iedereen een bijzondere (spannende) tijd.

NOLTH lekker hard aantsaan

PieterVR wrote:

superblondine wrote:

image

Je doet je naam echt eer aan.

Er staat duidelijk in de mail wanneer je mag inloggen... Als je naar presale site gaat, staat ook Horizon Presale. Lijkt mij overduidelijk dat jij dit niet bent!

En nu kappen met dit soort onzinnige vragen.

nou zeg beetje aardiger voor medefans zijn kan ook geen kwaad.

als je niet wil dat er andere fans in het forum meeschrijven of lezen moet je in een private chatroom gaan of hoe zoiets ook heet

snap dat het frusterend kan zijn en spanningen hoog oplopen maar toch...

.

Deze drukte zal snel genoeg weer voorbij zijn moet je maar denken

morgen allemaal,

ik ook nog geen mail ontvangen van U2, maar dat geeft niet. heb mijn code toch al. Iedereen succes dadelijk.

relax relax relax.

Veel mensen denken het alleen recht te hebben hier. Maar volgens mij heet U2.com oprichters als enige het recht om zulke taal tegen mede-U2 fans uit te slaan(Wat ze nooooooit zullen doen)

Een beetje respect voor elkaar. En ik heb ook het gevoel, dat "oud"leden denken meer te zijn, dan Breathe of Boots-members. Lijkt me oneerlijk.Immers hebben ze allemaal hun bijdrage betaald en dus evenveel recht op kaarten. En natuurlijk begrijp ik het verkoop-systeem. Wie het langst betalend lid iskrijgt voorrang op de andere.

Ben al sinds 1983 U2 fan , alleen kan ik niet alle conceren af van U2 (heb kinderen van 7 mnd en 4 jaar en een vrouwtje) Helaas is zij niet zo gek van U2 alsik. (Meer Metallica en Greenday)

En misschien moet er ook een extra draadje komen voor Nederlanders die willen praten over de Pre-sale.

Alleen is die er niet, vandaar alle vragen hier.

En nu is het 10.00 uur geweest en ben benieuwd of de servers van Eventim het houden :-)

Uhhh, ik en velen met mij bedoelen dit echt niet rot. Maar als je een klein beetje leest dan kom je er gerust achter. Het is een forum, maar dat betekent nietdat je een vraag stelt zonder er zelfs iets aan te doen.

Maw

Het is geen drop een vraag en antwoord komt me aanwaaien

Snap je?

Mijn tickets zijn betaald en bevestigd eek.gif

Ging allemaal heel soepel.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...