Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

michel wrote:

Hallo. Sorry, ben ook nieuw op dit forum, maar niet als u2 fan natuurlijk, dus ik schuif ook maar even bij.

Ik heb ook eenvoudig kaarten gescoord. Jippie!!!

Wil straks ook ruilen, want ik wil ook naar het 2e concert in Adam en naar Londen...

Enne.. Pieter, ben jij dezelfde die de website van Kickfm bijhoudt?

Sorry ? haha , nee joh .

Gefeliciteerd met je tix !! Gaaaaaaaaaf.

Ruilen gaat vast lukken ! er zijn genoeg mensen die kaarten hebben en willen ruilen straks na de vv van dublin denk ik zo.

Mijn veldkaarten voor Amsterdam zijn ook binnen, en ik ben er blij mee! Maar ik zag dat de veldkaarten rang 3 was, rang 1 en 2 waren nergens te bekennen. Weetiemand wat die dan inhouden?

Ik zie dat de gemoederen aardig opgelopen waren.....lol. Heeft niets te maken met rechten o.i.d. Kan me Pieter zijn reactie wel voorstellen. Een topic openenkan volgens mij iedereen hier. Als je tig keer dezelfde vraag voorbij ziet komen zou ik ook pissig reageren. Die lui nemen gewoon niet de moeite alle mails vanu2.com even grondig te lezen en hier even bijlezen. Nee, gelijk vragen...........liever lui dan moe zal ik maar zeggen. Weg van de minste weerstand kiezen dus,lekker makkelijk hé.....zucht.

Proficiat met de gescoorde tickets.

Gefeliciteerd voor degene die kaarten hebben bemachtigd.

Ik snap jullie irritatie, dus heb maar een 'vraagbaak-topic' geopend, voor alle Nederlandse fans.

Als jullie ons dan ook een beetje willen helpen met het beantwoorden is iedereen weer happy, toch?

Helemaal waar, dat velen 1x voorbij komen en een vraag droppen en nooit mmeer op dit topic komen.

Maar dat zal echt niet voorkomen kunnen worden. Ik weet wel zeker, dat dat na woensdag over is :-)

Dan gaat het weer een tijdje duren om wederom weer een stroom berichtjes te zien op dit topic (volgende tour vermoed ik)

En ik waardeer de die-hards enorm, dus voel je niet aangevallen over m'n eerder geplaatste bericht.

Ik zal vanaf nu ook trouw m'n lidmaatschapschap gaan verlengen, want nu pies ik net naast het potje om Horizon lid te zijn :-) Was op 6 januari dit jaarlid en dat is net te laat. De december leden zijn het wel geworden.

Hoveel mensen hebben er nu kaarten voor andere concerten danb de Arena? En zijn er Horizon-leden die het geduld hebben gehouden om niet hun code te gebruikenvandaag? Vind ik heel knap, want je begaat toch een risico dat bv Dublin massaal bezocht gaat worden.

Nou, ik zie de berichten wel allemaal voorbij schieten

Gefeliciteerd allemaal met de kaarten.. Ik hou m'n presale voor Dublin. Wil eventueel wel veld kaarten overnemen/kopen voor Amsterdam als iemand ze nu alwil doorverkopen; ik heb er voor zaterdag toch een hard hoofd in dat we er door komen bij de normale verkoop..

Gefeliciteerd allemaal met de kaarten.. Ik hou m'n presale voor Dublin. Wil eventueel wel veld kaarten overnemen/kopen voor Amsterdam als iemand ze nu alwil doorverkopen; ik heb er voor zaterdag toch een hard hoofd in dat we er door komen bij de normale verkoop..

Iedereen is hier natuurlijk uitgenodigd lekker te blijven ouwehoeren, laat daar geen onduidelijkheid over bestaan.

Voor mensen die hun presale code hebben gebruikt. Je kunt hem ook misbruiken lol. Ik kon simpel na amsterdam op mijn presale code nog kaarten bestellen voorGothenburg. Geen centje pijn.

Iedereen die kaarten heeft, gefeliciteerd!

Goed om te lezen dat het zonder problemen is gegaan. Ik hoop dat de presale voor de overige concerten ook zo goed gaat verlopen.

Zelf wil ik Barcelona proberen.

Ingrid wrote:

Ik snap jullie irritatie, dus heb maar een 'vraagbaak-topic' geopend, voor alle Nederlandse fans.

Als jullie ons dan ook een beetje willen helpen met het beantwoorden is iedereen weer happy, toch?

Dank je Ingrid!

Ik heb het gezien...zo is het veel beter denk ik!

Hawkmoonnl wrote:

Iedereen is hier natuurlijk uitgenodigd lekker te blijven ouwehoeren, laat daar geen onduidelijkheid over bestaan.

Voor mensen die hun presale code hebben gebruikt. Je kunt hem ook misbruiken lol. Ik kon simpel na amsterdam op mijn presale code nog kaarten bestellen voor Gothenburg. Geen centje pijn.

Was dat vorige tour FJ?

Ik was zo stom geweest om met presale van Brussel 2 tix te kopen met idee de andere 2 voor A'dam te gebruiken. Dat lukte mij niet...

En idd, ik nodig iedereen hier uit om te kletsen vanzelf! Ik ben ook maar een gebruiker

Ingrid wrote:

Da's toppie ! ik ga er zeker even loeren !

De 4 kaarten die ik vanochtend heb kunnen kopen vielen me reuze mee, het was echt niet druk. Ik denk dat er A: veel mensen niet wisten dat het vandaag dus alwas, en B: 4 jaar geleden was het errug druk op de servers, men heeft er wellicht van geleerd.

Maar dit zegt natuurlijk niks over de andere pre-sale dagen.

Over de arena heb ik ook gemengde gevoelens. Zeker de mensen die straks bovenste ring kaarten hebben, u hoort voornamelijk een echo.

Mede daarom heb ik veldkaarten genomen, dan wordt de sfeer iig super.

Yeahhh, allemaal van harte met jullie kaarten gaaf!!

Ik hoop zelf voor dublin te gaan !!!

Ik post niet zoveel voel me wat geremd daarin gezien de hechte club, maar ik lees al wel erg lang mee!!

Ik ben al 4 jaar lid van .com en de nederlandse fanclub.

Op dit moment ben ik niet zo toerekeningsvatbaar gezien de Dublin voorverkoop...aarrgh

( grapje, maar de spanning is er wel!!)

Veel succes iedereen met ruilen en plannen!!

tijopi wrote:

Yeahhh, allemaal van harte met jullie kaarten gaaf!!

Ik hoop zelf voor dublin te gaan !!!

Ik post niet zoveel voel me wat geremd daarin gezien de hechte club, maar ik lees al wel erg lang mee!!

Op dit moment ben ik niet zo toerekeningsvatbaar gezien de Dublin voorverkoop...aarrgh

( grapje, maar de spanning is er wel!!)

Veel succes iedereen met ruilen en plannen!!

Hey, Welkom enne , voel je vooral niet geremd happy.gif

en de spanning voor Dublin ... haha .. die is hier bij velen aanwezig happy.gifmaar het komt best goed joh !

met de presale heb je een hele grote kans op tix he !

succes !

tijopi wrote:

Gewoon doen hoor...geen probleem! En ontoerekeningsvatbaar? Hahaha...ze zouden je op moeten sluiten! roll.gifnerd.gif

PieterVR wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Voor mensen die hun presale code hebben gebruikt. Je kunt hem ook misbruiken lol. Ik kon simpel na amsterdam op mijn presale code nog kaarten bestellen voor Gothenburg. Geen centje pijn.

Was dat vorige tour FJ?

Ik was zo stom geweest om met presale van Brussel 2 tix te kopen met idee de andere 2 voor A'dam te gebruiken. Dat lukte mij niet...

En idd, ik nodig iedereen hier uit om te kletsen vanzelf! Ik ben ook maar een gebruiker

Vorige tour was dat idd ook zo en nu kon ik probleemloos na amsterdam nog kaarten voor gothenburg bestellen op een gebruikte code (niet dat ik dat gedaan hebmaar ging probleemloos door alle velden heen).

Of de code bijvoorbeeld volgende week ook nog bruikbaar is zal de tijd leren.

echt waar FJ , gewoon je code 2x gebruikt ?

dat zou ik echt niet durven , bang dat ik helemaal nix zou krijgen.

( maar als de amsterdam tix binnen zijn .. hmmmm ) happy.gif

Youri Nauta wrote:

Er is maar 1 soort veldticket en dat is die van € 55,-

Die komen op € 60,50 incl. servicekosten e.d.

Denk er ff omdat je dus die wereldwijde bezorging uitschakeld, anders betaal je € 35,- voor het verzenden!

dank je voor het antwoorden

appreciate that !!

Iedereen gefeliciteerd met de bemachtigde kaarten! Ik ben er in ieder geval blij mee, de voorpret is begonnen :D

Ahhhh, okee!

Ik begreep dat de kaarten snel worden verstuurd...dus dan nog maar 's proberen?

FJ, jij hebt toch geen tickets nu gekocht toch

Even SMS met Wim gedaan

Wim heeft tix voor lange zijde, zitten dus. Zit in vak 118 rij 25. Blijkt zelfde vak te zijn waar Maarten, Evelien, JR en Debi zitten! Whaha...

Ons kent ons en ons zoekt ons toch altijd weer!

PieterVR wrote:

Ahhhh, okee!

Ik begreep dat de kaarten snel worden verstuurd...dus dan nog maar 's proberen?

FJ, jij hebt toch geen tickets nu gekocht toch

Even SMS met Wim gedaan

Wim heeft tix voor lange zijde, zitten dus. Zit in vak 118 rij 25. Blijkt zelfde vak te zijn waar Maarten, Evelien, JR en Debi zitten! Whaha...

Ons kent ons en ons zoekt ons toch altijd weer!

Hahaha , gezellie ( alle luie mensen bij elkaar laugh.gif )

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...