Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

Dank je hoor, zal me een beetje voorstellen:

Van het vrouwelijke geslacht, getrouwd, twee kids ( 12 en 14 jr. op dit moment zijn ze moederloos want zij zit de hele dag alle U2 nieuws te volgen..)( hebmezelf ook als moeder rooster vrij gegeven tot eind maart..)

Fan sinds the Unforgettable Fire ( blijft een geweldig album)!!

Favoriete 3 songs op dit moment...gedeelde 1e plaats:

Ultraviolet/Please met overgang naar Streets.. va de POP- Mexico dvd.

Geweldig.

Maar goed weer over tot de orde van de dag: stand van zaken betreft de kaartverkoop!!

Ik heb even gekeken op die eventim pagina's maar waar moet je nou je presale code invullen? ik zie alleen die beginpagina waar al die hotel packages opvermeld staan? (vast oefenen voor volgende week)

Ik heb even gekeken op die eventim pagina's maar waar moet je nou je presale code invullen? ik zie alleen die beginpagina waar al die hotel packages opvermeld staan? (vast oefenen voor volgende week)

Oef ben toch wel een beetje jaloers..... mijn U2a code brandt in mijn zak, hahahahaa.......

Gefeliciteerd jullie allemaal.

En nu wil ik weten wanneer ik voor London op kan :-) ...goed opletten....

Gefeliciteerd aan iedereen die al tickets heeft . Met mijn vraag wou ik zeker geen kwaad bloed zetten ; Ik ben al betalend lid sinds 2005 . ik zeg misschienniet veel op het forum maar daarom kan ik wel mee lezen .

Op mijn email van gisteren staat zowel horizon subscriber als breath subcriber ; mijn jaarlijkse dag om mijn lidgeld te vernieuwen is 28/02 . Dit heb ik ditjaar dus terug gedaan maar wegens werk was dit pas gebeurd op 01/03 . Zit nu dus met de gebakken peren ; want bij mijn code staat B ; maar ik kan wel alinloggen bij livenation , daarom dat ik twijfelde wat ik zou doen ;

En mijn naam is wel superblondine , maar ik ben niet blond !!

Veel succes allemaal met de presale !

Als het mag heb ik dan ook wel een klein vraagje.

Voor bestellen moet ik nog even wachten tot morgen doordat ik hiervoor altijd nog een free subscriber. Kwas dan even benieuwd naar de mensen die wel al besteldhebben hoe je weet of je ook bij het podium kan komen. Kneem aan dat dit met veldkaarten wel moet lukken alleen er staat op livenation een kaartje waarop jeziet dat het veldgedeelte niet direct bij het podium kan komen d.m.v. een afscherming (net als bijv bij Slane Castle). Op zich logisch alleen de ingang naarhet 'intieme' gedeelte lijkt zich aan de vip zijde (blauwe plaatsen) te bevinden. Zou dit gedeelte slechts tijdelijk worden geopend totdat het vol is?Dat word dan dus tukken bij de Arena.

Of heeft iemand anders meer ervaring en kan mij een redelijk antwoord geven?

Bedankt!!

A Dieu

PieterVR wrote:

Ahhhh, okee!

Ik begreep dat de kaarten snel worden verstuurd...dus dan nog maar 's proberen?

FJ, jij hebt toch geen tickets nu gekocht toch

Ik heb voor amsterdam 4 veldkaarten besteld. Gothenburg niet, maar wou het gewoon 'even' proberen hé tongue.gif. Dublin laat ik toch links liggen en de rest van de europese tour....acht. HebU2 in het merendeel van die steden wel gezien en zuid europa trekt mij niet. Misschien nog Polen en Hongarije, daar ben ik dan nog niet geweest.

tijopi wrote:

( heb mezelf ook als moeder rooster vrij gegeven tot eind maart..)

roll.gif

superblondine wrote:

Op mijn email van gisteren staat zowel horizon subscriber als breath subcriber ; mijn jaarlijkse dag om mijn lidgeld te vernieuwen is 28/02 . Dit heb ik dit jaar dus terug gedaan maar wegens werk was dit pas gebeurd op 01/03 . Zit nu dus met de gebakken peren ; want bij mijn code staat B ;

Tja, maar je kon je aanmelden bij Baja! Zij is moderator hier en daarna heeft iedereen wat langer de tijd gekregen om te verlengen. Dus dat is wel vreemd!

En morgen kun je gewoon nog GA tickets scoren

Cor, dat zie ik ook als je de Learn more link aanklikt.

Klik je op de link van Hortizon presale die er nu staat, dan kom je op livenation (via eventim) en kun je daar code invoeren

Zelfs op breathe kom ik, maar durf de code niet in te vullen

tropenrooster..

ijsvrij.......

u2verlof

logisch

wij snappen de koorts

ik ben zelf ook aan t ijlen ...

en nou doe ik t licht uit ....

morgen gaat pico voor amsterdam .... of ikke, want hij moet werken ....

maar dat worden veldkaarten, heel simpel .... en als die er niet zijn voor dag 1 dan wacht ik tot dag 2 vrij komt ...

ok

ik hou

op

nu

zzzzzzzzzzzz

Hawkmoonnl wrote:

Ik heb voor amsterdam 4 veldkaarten besteld. Gothenburg niet, maar wou het gewoon 'even' proberen hé
image
.

Oh toch A'dam!!! Goed gedaan en gefeliciteerd dan met de tix!

PieterVR wrote:

Klik je op de link van Hortizon presale die er nu staat, dan kom je op livenation (via eventim) en kun je daar code invoeren

Deze keer was IK voorbarig met de vraag, je hebt die 2e mail van U2.com nodig zag ik nu; die kreeg ik pas om 3 uur vannacht en had ik nog niet gezien.. solly..

PieterVR wrote:

Deze keer was IK voorbarig met de vraag, je hebt die 2e mail van U2.com nodig zag ik nu; die kreeg ik pas om 3 uur vannacht en had ik nog niet gezien.. solly..

PieterVR wrote:

Hawkmoonnl wrote:

Ik heb voor amsterdam 4 veldkaarten besteld. Gothenburg niet, maar wou het gewoon 'even' proberen hé
image
.

Oh toch A'dam!!! Goed gedaan en gefeliciteerd dan met de tix!

Was meer een tactische move Pieter. Ik had mijn oog laten vallen op Boston en East Rutherford voor presale. Nu komt de presale voor amsterdam bespottelijkvroeg dat mijn bedenktijd nihil was. Boston en East Rutherford is volgende week. Dan kan ik nu nog even 'nadenken'. Ik ga ervan uit dat voor beidesteden een 2e concert zal worden toegevoegd. Misschien, héél misschien dat ik dan alsnog via de reguliere weg voor die avonden ga proberen aan kaartjes tekomen en anders wordt het Polen en Hongarije (en daarvoor heb je denk ik geen presale nodig). Voor de 2e avonden in Boston en East Rutherford had ik hoe danook via de reguliere weg moeten kopen... kortom dan maar amsterdam als zekerheidje boeken.

PieterVR wrote:

Ahhhh, okee!

Ik begreep dat de kaarten snel worden verstuurd...dus dan nog maar 's proberen?

FJ, jij hebt toch geen tickets nu gekocht toch

Even SMS met Wim gedaan

Wim heeft tix voor lange zijde, zitten dus. Zit in vak 118 rij 25. Blijkt zelfde vak te zijn waar Maarten, Evelien, JR en Debi zitten! Whaha...

Ons kent ons en ons zoekt ons toch altijd weer!

hihi ik ook vak 118 rij 22 :-) gezellig ga ik jullie dus leren kennen:-) mooi dat ik dan ook nog een petje krijg van

ilona:-))

moest trouwens toch nog wel ff slikken toen ik de prijs zag:-) maar goed......ben blij dat het voor iedereen zo soepeltjes verloopt!

Hawkmoonnl wrote:

Voor de 2e avonden in Boston en East Rutherford had ik hoe dan ook via de reguliere weg moeten kopen... kortom dan maar amsterdam als zekerheidje boeken.

Ik zie East Rutherford niet. Wel Boston in Gillete stadium.

Zou Bono zich dan wel hebben geschoren? eek.giflaugh.gifohwell.gif

Leuk als iedereen even vermeld waar hij zit:-)

Ik heb dus 4 kaartjes voor vak 118, rij 22, stoel 57, 58, 59 en 60. JOEPIE krijg er al helemaal zin in:-)) voor zover ik dat nog niet had

Yra66 wrote:

moest trouwens toch nog wel ff slikken toen ik de prijs zag:-) maar goed......ben blij dat het voor iedereen zo soepeltjes verloopt!

Ook in 118!!! Hahaha...leuk leuk! Jij ook gefeliciteerd met je tix.

De Nederlands fanclub ligt er ook nog steeds uit trouwens.

Ben daar ook lid van.

Yra66 wrote:

Oh, ik zit en sta nog nergens, maar ik hoop toch echt op staan!

PieterVR wrote:

Yra66 wrote:

Oh, ik zit en sta nog nergens, maar ik hoop toch echt op staan!

Ik "zit" ook niet hoor:-)) maar heb de boys ook mee. Jongste is 15 en nog niet zo groot:-) zal je altijd zien

krijgen ze een groeispurt deze laatste maanden:-) maar je bent erbij en daar gaat het om, het kippevel op je armen, de brok in je keel en tranen in de ogen alsze opkomen..............YES heb er zin in, maar dat zei ik geloof ik daarstraks ook al:-))

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...