Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

hahahaha, neeij joh vinden ze juist grappig :))))

Lees rustig je mail iig eerst, want ik roep ook soms te vroeg en dan weer anders ... en wil geen sippe Jess op mijn geweten hebben!

Miriam, dank voor je mail....kan niet antwoorden....wil niet lukken, ik ga zelf nu Milan aanschaffen, maar dan toch maar gokken op Prato Posto Unico????? Polenhebben wij neit meer gedaan, vliegtickets zijn niet op de goede data beschikbaar en als dat wel zo is, zijn ze 600 euro voor 2 personen.....ik wil naar Dublinen naar Milan....we gokken op de presale code van vriendin om Dublin aan te schaffen....moet de groene dame wel eens reageren!!!!!

Dus ik probeer zo nog even tickets Milan...enige aanwijzingen?????

vooral ook de andere mail lezen over Polen is belangrijker

als ik al mail kan ontvangen......zucht.........doet het gewoon niet.....zal nog 1 keer proberen te refreshen en anders maar met PM hier, Miriam???

Jess: in het begin kun je bij ticketone op english klikken ergens bovenaan de pagina als ik het goed heb,

dat scheelt veel, en de enige staplaatsen die er zijn zijn die ik heb gekocht:

Tickets quantity: 4 Type: Prato Posto Unico Intero

Section: Prato Posto Unico Intero

rare dus dat onderaan de mail staat seat met een nummer maar geen rij, maar de italianen op het forum zeiden dat dit toch echt de GA was ... dus moet goed zijndenk ik

SUCCES en meld het ff als je ze hebt dan stop ik dan met duimen ;)

hahaha, ja ik had zo een stress vanochtend, het helpt altijd als er iemand rustig blijft en meeduimt denk ik dan ;)

PieterVR wrote:

Nee volgens mij is het merendeel gewoon geslaagd.

Ik begreep en las van Paul dat het voor hem ook niet wilde lukken vwb Milaan. Hij heeft het opgegeven... Amsterdam ging gewoon goed.

Hopelijk, maar dat verwacht ik wel, is er morgen nog voldoende GA over

Dat denk ik wel hoor!:-) gaat vast lukken!

Heb een ticketconfirmation voor Milan, ook met zitplaats nummers.....weird!!!! heb wel prato post unico besteld.....

dus ehhhh...ik denk dat ik tickets heb!!!!! YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZIen we elkaar toch nog, Miriam..LOL:-) wat niet helemaal hetplan, maar wel geweldig! Thanks for your help, ga zaterdag in de "gewone"vvk kaarten voor Amsterdam scoren.....

Gefeliciteerd aan alle fans met kaarten. Genieten!!

Ik hoop zelf op Barcelona. Ben benieuwd wanneer daar de presale begint.

Wat een spanning!!

Goedemiddag, gaat weer lekker snel en soms verhit hier op het forum...niets veranderd in al die jaren :-)

4 kaarten gekocht, mn vader gaat sowieso mee, andere 2 worden of zus en haar vriend of anders 2 vrienden. En anders ruil ik ze met iemand. Ik ga zaterdag ooknog proberen kaarten te halen.

ik ga mij nu even concentreren op mijn clienten...hahahahahah, zie jullie later nog wel even!

Doeidoei en dank je wel, Pieter Post voor het postbode spelen :-X

Hawkmoonnl wrote:

Oeps, beetje groot hé.....

Ik waan me al bijna in het stadion op het veld

Vraag me af...

Omdat ik morgen tix ga kopen voor A'dam. Stel er zijn geen GA tix meer, zou de seats achter het podium wat zijn. die op 1e ring!?

Heb jij daar ervaring mee FJ?

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...