Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

PieterVR wrote:

Vraag me af...

Omdat ik morgen tix ga kopen voor A'dam. Stel er zijn geen GA tix meer, zou de seats achter het podium wat zijn. die op 1e ring!?

Heb jij daar ervaring mee FJ?

Joh Pieter, er zijn heus nog wel een paar GA's voor ons over wink.gif

Dieder wrote:

4 kaarten gekocht, mn vader gaat sowieso mee, andere 2 worden of zus en haar vriend of anders 2 vrienden. En anders ruil ik ze met iemand. Ik ga zaterdag ook nog proberen kaarten te halen.

Te gek!

Hopelijk lukt het jou zaterdag ook nog voor 2e concert...

PieterVR wrote:

Vraag me af...

Omdat ik morgen tix ga kopen voor A'dam. Stel er zijn geen GA tix meer, zou de seats achter het podium wat zijn. die op 1e ring!?

Dat zou mijn 2e keuze zijn Pieter. En nu lekker naar huis!

Ik heb een U2B code en kan dus pas morgen kaarten kopen.

Als ik nu morgen inlog met die code en ik kan alleen nog maar dure of slechte kaarten kopen en bijvoorbeeld liever nog een presale proberen op een anderconcert, kan dat dan?

Dus code gebruiken om in te loggen, niks kopen en dan inloggen en kopen bij voor een andere datum/plaats?

Weet iemand of dit kan?

natasja wrote:

PieterVR wrote:

Vraag me af...

Joh Pieter, er zijn heus nog wel een paar GA's voor ons over
image

Zou je denken??? Ik hoop het Natas

Ik lees her en der dat er nog steeds geruchten de rondte gaan over een concert in Brussel... beetje vreemd toch! weet iemand er iets meer van?

Als dat tweede concert door gaat, dan kan het toch niet zo zijn dat we morgen geen tickets kunnen krijgen... positief zijn!

Wel vet dat iedereen zo blij is met z'n kaartjes... en terecht natuurlijk

Hawkmoonnl wrote:

PieterVR wrote:

Vraag me af...

Wel thuis FJ!

Lijkt me wel wat eigenlijk, prachtig overzicht op podium en veld! Rustig concertje pakken, om darna in Dub los te gaan op het veld!

Wummelpie wrote:

Ik lees her en der

Waar heb je dat gelezen? Ben wel benieuwd aangezien de dagen a'dam en dublin vlak bij elkaar zitten, Brussel wel verderop moet liggen

PieterVR wrote:

natasja wrote:

PieterVR wrote:

Vraag me af...

Joh Pieter, er zijn heus nog wel een paar GA's voor ons over
image

Zou je denken??? Ik hoop het Natas

Ik denk het wel en anders gaan we inderdaad achter het podium.....lijkt me ook mooi, een beetje ervaren wat U2 ervaart zeg maar. Heel de massa zo kunnen zien!!

Donkers wrote:

Ik heb een U2B code en kan dus pas morgen kaarten kopen.

Als ik nu morgen inlog met die code en ik kan alleen nog maar dure of slechte kaarten kopen en bijvoorbeeld liever nog een presale proberen op een ander concert, kan dat dan?

Dus code gebruiken om in te loggen, niks kopen en dan inloggen en kopen bij voor een andere datum/plaats?

Weet iemand of dit kan?

http://community.u2.com/topic/2144

Zo, ik neem een uurtje eerder vrij vandaag. Zoveel te doen vanavond en ik wil nog wel even eten laugh.gif

Laters !!!!

PS.....ik haat nog steeds die 60 sec regel hahahaha

in deze community... verschillende topics, waaronder een over Brussel zelf. De persoon die voor mij postte, zei het ook al uit betrouwbare bron te hebbenvernomen...

Brussel is goed aan te rijden vanuit Breda, dus goed in de gaten houden. Zal wel op goformusic.be bekend worden gemaakt (of livenation.be).

Ben benieuwd ofdat deze geruchten niet een eigen leven gaan leiden omdat er zoveel vraag naar is...

natasja wrote:

Ik denk het wel en anders gaan we inderdaad achter het podium.....lijkt me ook mooi, een beetje ervaren wat U2 ervaart zeg maar. Heel de massa zo kunnen zien !!

Ja psies!

Ik ga even vragen aan een collega hoe de rijnummers lopen. als je een hoog nummer hebt, zou dit lager in het vak kunnen zijn. Want op 1e ring heb je wel beetje"last" dat je plafond van 2e ring ziet. Maar hoe lager hoe beter! en dan kun je ook lekker uit je bol gaan...

PieterVR wrote:

Maar waar staan deze geruchten, Ingelke?

kreeg net mailtje van vriend van mij en meestal klopt wat die schrijft wel.

Groepje erg fanatieke U2 volgelingen tot Japan aan toe etc etc met de juiste connecties voor info

maar nog niks bevestigd

Hawkmoonnl wrote:

PieterVR wrote:

Vraag me af...

Lijkt mij inderdaad ook top! Heb nu kaarten voor vak 118, ligt een beetje aan de precieze opstelling van het podium....hoe je tegen ze aankijkt.......hoe danook je bent er bij:-))

@Wummelpie:

Ik weet waar Brussel ligt; been there, done that (Vertigo openingsconcert Europa op 10 juni 2005)

Wel thuis Natas!

Lekker uurtje eerder naar huis...heb je hard gewerkt óf hadden ze juist helemaal niks aan je vandaag?

haha

ingelke wrote:

PieterVR wrote:

Groepje erg fanatieke U2 volgelingen tot Japan aan toe etc etc met de juiste connecties voor info

maar nog niks bevestigd

Tja...en nu tot morgenochtend heel hard nadenken wat te doen.

als ik namelijk voor Brussel ga, met presale (breathe) kan ik vast wel met iemand ruilen voor A'dam.

PieterVR wrote:

ingelke wrote:

PieterVR wrote:

maar nog niks bevestigd

Tja...en nu tot morgenochtend heel hard nadenken wat te doen.

als ik namelijk voor Brussel ga, met presale (breathe) kan ik vast wel met iemand ruilen voor A'dam.

ik zit in zelfde bootje en zullen er nog wel meer zijn dus denk dat we wel kunnen ruilen als eenmaal alles bekend is.

Als ik nog wat hoor meld ik me

ga nu naar huis want zit op het werk in mn eigen tijd en dat is NIET goed haha

@ PieterVR

Wel vet zo'n opening niet?

Heb jij al een mail ontvangen over je Breathe code?

Want in het messageboard waar de algemene vragen over de presale worden beantwoord staat dat Breathe de tweede dag in de ochtend al kunnen bestellen, de Bootsde tweede dag in de middag/avond en dat de derde dag ook nog presale is voor iedereen... Terwijl sommige in dit topic praten over de derde dag voor Boots...Naja, ik probeer het morgenmiddag wel gewoon... we shall see

leg je bonen nog niet te week. Op U2Vlaanderen heeft iemand het antwoord van Herman Schueremans gepost 'we zijn hard aan het werken, we hopen dat U2luistert'

?!?

Gisteren heb ik een crewlid gemaild met de expliciete vraag of we nog hoop mogen hebben voor Brussel (ik stel normaal nooit vragen, ben al lang blij als ik afen toe iets binnen krijg) maar ik heb nog geen antwoord gekregen. als Schueremans' antwoord klopt dan is het normaal dat ik niets van reactie krijg wantdan weet nog niemand een antwoord :/

proficiat allemaal met jullie kaartjes!!!! jullie zijn tenminste al zeker dat jullie ze te zien krijgen. foei zeg, het is errug moeilijk om geen tickets tekopen, dat geloof je niet!! LOL!

hier is't weer volop aan het sneeuwen. de fles champagne die op tafel staat is helemaal ondergesneeuwd! (staat, ja - niet liggen - ik heb het over heulveul sneeuw :P)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...