Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

ingelke wrote:

en lees net dit in ander forum....

podium in Arena zou aan andere kant zijn? vreemd

dat zou balen zijn!

118 is hier redelijk veel verkocht...dat zou dan aan de aan het einde zijn van de lange zijde...

als ik deze link bekijk

http://www.amsterdamarena.nl/evenementen/waar_zit_ik/?section=114&id_event=325&Submit=OK

Dan heb je gelijk, maar het podium staat altijd aan die zijde, omdat de G en J rij voor veld het beste toegang biedt aan de Arena.

Dus ik denk dat podium toch echt wel juist staat afgebeeld op LiveNation

Ingrid wrote:

Oooh, dit is vast een hele domme vraag, maar wat bedoelen jullie met GA?

Veldkaart

Grand Admission (dacht ik)

Ingrid wrote:

Oooh, dit is vast een hele domme vraag, maar wat bedoelen jullie met GA?

General Admission

ofte: staanplaatsen

Beste mensen,

Het podium komt niet aan de rechterkant van de Arena en gewoon zoals op de plattegrond staat aangegeven. In de Arena staan alle podia aan de noordkant (de kantvan het trainingsveld) of aan de lange zijde. Dit is qua aan en afvoer (logistiek) beter geregeld dan aan de zuidkant waar met meer hinder vindt van wegdek enspoor.

Ik ben al bij veel verschillende concerten in de Arena geweest en het is nog nooit anders geweest.

Trust me

Uhhh, staat ook wel is recht tegenover de hoofingang hoor...maar dat is nu niet het geval. Ds zoals ik ook al zei, heb je wel gelijk. Echter, kijk maar 'snaar de link van Arena!

dat is incl de juiste venue

Als Wim86 denkt dat podium in midden van stadion wordt geplaatst, dan heb je het ook mis. Het podium komt aan 1 zijde van het veld, maar wel met alle ringenbeschikbaar!

yep, je was me net voor. en ook met de GA.lol

tja, in verlof en iets tragere reactiesnelheid hé :-)

gaat prima hier. lekker rustig ontstressen. we gaan zo nog ff rondje maken en wat kaas halen voor de kaasavond.

PieterVR wrote:

Niet Grand Admission, maar General Admission idd

de Grand Admission is voor mensen met grote brillen op in hun avatar roll.gif

Aan de linkerkant van het veld komt het podium! Normaal was dat ook zo, maar stond het deels op de tribune. Langs die kant kan men er gemakkelijker bij quaopbouwen en afbreken.

gloria002 wrote:

yep, je was me net voor. en ook met de GA.lol

tja, in verlof en iets tragere reactiesnelheid hé :-)

gaat prima hier. lekker rustig ontstressen. we gaan zo nog ff rondje maken en wat kaas halen voor de kaasavond.

Ja maar met die GA had jij het wel juist!

Veel plezier Tina, fijne dagen daar nog...

gloria002 wrote:

PieterVR wrote:

de Grand Admission is voor mensen met grote brillen op in hun avatar nerd.gif

PieterVR wrote:

gloria002 wrote:

PieterVR wrote:

de Grand Admission is voor mensen met grote brillen op in hun avatar
image

Whahaha...ik hoor je wel, maar zie je niet...
imageBWAAHAHAHA!

ik ga hier nog ff rondje maken in de sneeuw. tot laters!!

en dank je wel :)

JessLS wrote:

Heb een ticketconfirmation voor Milan, ook met zitplaats nummers.....weird!!!! heb wel prato post unico besteld.....

dus ehhhh...ik denk dat ik tickets heb!!!!! YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZIen we elkaar toch nog, Miriam..LOL:-) wat niet helemaal het plan, maar wel geweldig! Thanks for your help, ga zaterdag in de "gewone"vvk kaarten voor Amsterdam scoren.....

Heeeij, gefeliciteerd!!!!!!!!

En ik heb zowaar een mail terug van de ticketone mensen ... wonderen zijn de wereld nog niet ...

onderstaand bericht stemt mij ook heel erg happy en jou dus ook ;)

We would like to inform that the tickets you have bought are general admission tickets. The number you have found on your tickets are meaningless and for ouruse only.

gloria002 wrote:

PieterVR wrote:

gloria002 wrote:

PieterVR wrote:

de Grand Admission is voor mensen met grote brillen op in hun avatar
image

Whahaha...ik hoor je wel, maar zie je niet...
image
BWAAHAHAHA!

ik ga hier nog ff rondje maken in de sneeuw. tot laters!!

en dank je wel
:)

Veel plezier op je champagne, sneeuw, kaas avond!!! ;)

En kan me erg goed voorstellen hoe ongelooflijk moeilijk het is om GEEN kaarten te kopen ... maar die Dublin komt ook goed!

Pieter die optie aan de achterkant ben ik ook over aan denken. Alleen is de vraag hoe de speakers staan opgesteld op het podium. Overal naar toe of alleenrichting GA?

YEAH>>>>Italy here we come......vanaovnd om een uur of 11 pas thuis, dan even voorbestelde hotel boeken en vliegtickets.....vanafEindhoven....gezellig, net als DUblin....zitten we straks weer in het zelfde toestel hahahahahah!

Ikmoet zeggen dat ik het wel in mijn broek doe qua tickets voor Amsterdam......maar dan heb ik nog 2 kaarten Milan in de aanbieding.....ruilen voor Amsterdamof Dublin! En vriendin kan nog haar presalecode krijgen, dus dan maar Dublin.....Amsterdam proberen zelf te kopen.....zaterdag weer stresssssss.......ik gauitloggen, einde oefening, hier op werk eten en dan naar school.......misschien zo nog even op een ander werkplek inloggen.......

Miriam, thanks!

Juul wrote:

Pieter die optie aan de achterkant ben ik ook over aan denken. Alleen is de vraag hoe de speakers staan opgesteld op het podium. Overal naar toe of alleen richting GA?

Ik denk overal naartoe want de GA is niet echt zoals op het plaatje, althans ik ga ervanuit dathet meer klopt zoals het hier op de site staat, dusrondom podium overal mensen en dat zoals het scherm rondom hoog hangt je ook rondom hoog de boksen hebt, lijkt mij ...

Juul, jij gaat dublin kopen neem ik aan?

Zaterdag wordt echt lekker stressen :)))

@Juul: ik heb LiveNation een mailtje gestuurd of ze wat kunnen zeggen over waar podium komt te staan. Als ik ga zitten dan wil ik dichtbij zijn, en niet ergensachterin.

Anders doe ik liever staan!

Leuk om al die gedachten even de U2 revue te laten passeren...

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...