Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

dennis, wat zijn jou reisplannen dit keer ??

jij was vorige keer toch ook in je eentje ergens goed ver weg geweest .. ??

ik wil wel mee hoor .... samen zingen klinkt vast mooier ...

Sonline wrote:

Hoi allemaal, ik zag gisteren pas dat er een nederlands hoekje is op dit forum! Wat gezellig
:)

Dus ik kom me ook even melden! Ben Sonja, 34 en groot liefhebber van U2. Helaas wat U2 betreft nogal een laatbloeier.... (2001 ingesstapt) En snappen doe ik het echt niet. Was vroeger te veel bezig met andere dingen denk ik. Ik las ook iets over U2 party's? Gezellig!!!!

Morgenochtend 10u hoop ik veldkaarten te kunnen scoren voor Amsterdam. Ik heb er reuze veel zin in!

hoi sonja! welkom!

beter laat dan nooit denk ik dan maar wink.gif ik was zelf ook een beetje laatwat dat betreft. ik luisterde altijd al naar u2 (met een break tussendoor) en vond ze ook gaaf maar ik heb ze pas echt gehoord in 2004 en de echte u2 beleveniszoals het hoort pas meegemaakt in 2005 (in 2001 ook wel geweest maar heeeeeeeeeel anders ervaren dan in 2005)

maar t is hier zeker gezellig hoor. kom vaker langs zou ik zeggen. weet allen wel waar je aan begint tongue.gif

circuitbandit wrote:

eeeeh mag ik iets vragen ....

is t in amsterdam nou ook zo dat je bij t selecteren van je kaart, niet de uiteindelijke sectie (vak nummer) te zien krijgt ???

en dat t dus maar de vraag is waar je terecht komt ???

kan iemand die tribune kaarten heeft gekocht in de pre-sale, dit even ontkrachten of bevestigen ....

ik heb nog steeds de hoop dat je t vak te zien krijgt, en dan dus kunt accepteren of weigeren .....

hoi hoi

Kiezen van plaatsen kan niet maar je krijgt wel gelijk je vak, rij en stoelnummers te zien waar je ja tegen zegt. In mijn geval ook vak 118. En laten ze nietin hun hoofd halen om het podium aan de andere kant te zetten

circuitbandit wrote:

dennis, wat zijn jou reisplannen dit keer ??

jij was vorige keer toch ook in je eentje ergens goed ver weg geweest .. ??

ik wil wel mee hoor .... samen zingen klinkt vast mooier ...

dit jaar hou ik het bij dublin en ik ga ook wel voor amsterdam maar dan in de reguliere verkoop. gelukkig gaan ze in 2010 ook nog door dus opties zat happy.gif daarnaast heeft bruce aardig in mijn budget ingehakt maar dat is helemaal nieterg wink.gif (ik ga naar pinkpop, stockholm, bergen en dublin naar bruce)

en klopt idd van vorige keer. ik ben toen naar mexico gegaan....t was echt een belevenis! zo gaaf!!!

maar een keer samen lijkt me ook geweldig!! jammer dat dublin niet lukt voor jou dit jaar....we zijn daar nml met een behoorlijk groepje nu2f mafkezen strakshappy.gif

hoe dan ook.....ik begrijp dat er sowieso binnenkort een mogelijkheid zal zijn om samen te zingen (al is dat niet bij een concert)....moet hoe dan ook wel eenkeer lukken lijkt mij wink.gif

al een idee wanneer barca in de verkoop gaat eigenlijk? lijkt me super....tour opener sowieso natuurlijk!

dank voor de verduidelijking ...

dat kreeg je dus niet te zien in milan ..... en dus was t een te grote gok ....

misschien krijg ik mijn ouders wel t veld op in barcelona ... dat zou wat wezen ...

iemand tips qua nou camp ??? waar wel en waar niet te zitten ivm accoustiek ??

oh ja, ik ging een filmpje kijken en niet meer u2-en ,... muziek uit ...

en even weg van internet ....

laters dan maar

advanloon wrote:

avond allemaal,

eerste presale zit er weer op voor sommige. Lees alleen maar positieve verhalen. Laten we hopen dat dit zo blijft.

Ik denk ook dat er nog wel enkele europese steden bijkomen, bijvoorbeeld Brussel, Wenen, Bern, ect

Misschien dat er nog wel een leuke verassing tussen zit.

leuke verrassing? .....den haag? roll.gif

vwb wenen...gerucht was dat de jehovas het feestje hebben verpest daar tongue.gif

dat dansje doen komt vast goed ...

en zo vaak naar bruce ... das vast geen vervelend vooruitzicht ..

ik hoop stiekum nog op dublin ... maar moet presale gebruiken voor mij en mijn ouders en dat wordt nu hopelijk barcelona

probeer ook weer wat rustiger te worden en te beseffen dat ze inderdaad in 2010 weer terugkomen, dan zorg ik dat ik echt gespaard heb, want tot nu toe moet decredit card overuren draaien, en die moet ooit ook betaald worden ..

en nou zeg ik echt doei ....

HELLO,HELLO

Goeiaaf Allemaal

Tickets 020 in de pocket en ging super vlug , vorige keer 3 dagen moeten wachten

Maarten, zitten dus met meerdere in dat vak, leuk!!!!!!

banana.gifIEDEREENGEFELICITEERD MET ZIJN/HAAR TICKETS, INCLUIS MEZELF!!roll.gif

WELKOM U2 NIEUWELINGEN, LANG FAN OF NIET LANG FAN!!!

LEKKER BEPPEN OVER U2 OF WEET IK VEEL WAT, IK HOU ER WEL VAN...wink.gif

ALLES GELEZEN...PFFFFF, HET WAS WEER VEUL.....VOOR HET GOEDE DOEL ZULLEN WE MAAR ZEGGEN...wink.gif

MAAR HEB NOG GEEN DUIDELIJK BEELD OVER HOE HET PODIUM IN DE ARENA STAAT...

WIL NIET DE VERKEERDE KANT OPLOPEN STAKKIES.....yay.gifbored.gif

ZITPLAATS VOOR 2DE CONCERT AMSTERDAM...MMMM, LIJKT ME WEL RELAXT......smokin.gif

TINA!!!!! BEDANKT VOOR LINKIE ARENA, WIST WEL DATTIE BESTOND....MAAR NOOIT AAN GEDACHT MEER!

'K NEEM IK GEDACHTE SLOKKIE VAN JE CHAMPAGNE...wink02.gif

VEEL SKIPLEZIER NOG!!!

jammer paul, van milaan.....

dublin doen joh, gezellig!!!

hey wimmes!! heb je nu zo'n duur ticket genomen???????

wil je niet bij ons staan?????;-)))

willy, patries en nicole, bedankt voor heerlijk dagje ontspanning.....

hoewel ik toch ff de weg kwijt was.....hahahahahaha!!!

patries, je cupcakes.......het was stil hier tijdens de koffie....thanks namens alle muizen...:-)))

guess what...willy komt me dinsdag helpen met dublin tics.....het vertrouwen is ver te zoeken....hahahahaha!!!;-)

hallo allemaal

Gefeliciteerd iedereen met de krt. Zal al blij zijn met krt voor A'dam maar moet nog wachten, zit in de 3e groep.

Door mijn scheiding is het lidmaatschap een tijd niet betaald en heb ik me opnieuw moeten aanmelden devil.gifdevil.gifdevil.gif

Duimen maar dat ik nog krt heb......

Will see tomorrow....

O ja, ik ben al een hele tijd fan van U2 ben bij alle concerten in Nederland geweest

ga al een tijdje mee als fan. Mijn ex had echt alles van U2, ik nu veel copies van alles hij het origineel

maar dat maakt me niet zoveel uit. Het gaat om de muziek tenslotte......

muis wrote:

jammer paul, van milaan.....

dublin doen joh, gezellig!!!

hey wimmes!! heb je nu zo'n duur ticket genomen???????

wil je niet bij ons staan?????;-)))

ja natuurlijk wil ik bij jullie staan ,maar ik ga wel voor het beste resultaat, kan geld maar 1x uitgeven en aangezien Dublin toch nog eenvraagteken voor mij blijft deze actie en ik had het al een beetje gezegd toch??

Breken wel die stoeltjes eruit want ik wil wel uit m'n dak gaan in die galmbak.

't was weer gezellig meiden.

en ook heerlijk om ff te ont-stressen. haha.

iedereen gefeliciteerd met zijn/haar tickets.

ben van de lijstjes.

heb een inventarisatie gemaakt.

goeie score lijkt me zo.

Tickets gescoord

Ad

Marjolein1961

TOM01

Stevie

Nicole

Hanshe

U2 4ever

Liseth

Walkon

Curly

Yra66

Youri Nauta

Michel

Rik85

Wim86

Wim

Maarten

JR

Debi

FJ

Edgeplaytheblues

Maartje

Miriam - Milaan

Boilermaker

Desmet

Dieder

Cybermier

Jess - Milan

Heb momenteel e-mailverkeer met een "zogenaamde"Horizon U2 lid. Genaamd Bjorn.

Hij zet 2 veldkaarten te koop op marktplaats. Hierop kan geboden worden.

Dus ik bied 99999999999999 euro. Krijg ik een e-mail waarop hij aangeeft dat ik de advertentie niet goed lees. (hahaha), want er staat bij geen belachelijkebedragen. Tsssssssssssss. duuuu . Ik heb hem verteld dat hij z'n advertentie moet verwijderen en de kaarten maar op een U2 hyves oid moet plaatsen tegen denormale prijs.

Hij zegt dat hij de kaarten speciaal voor U2 fans heeft gekocht. En niet meer dan 5 euro winst wil per kaart.

Ik reageer natuurlijk heel boos, omdat de kans aanwezig is, dat morgenochtend alle Breathe-mebers(zoals ik)

geen veldkaarten kunnen hebben. En dat we dan andere kaarten moeten gaan kopen, omdat veel mensen kaarten kopen voor de handel.

Wat vinden jullie???????????????????????????????

heb levi een concert beloofd, en aangezien brussel nog vraagteken is...en 2 maal 150 euris...

besteed ik dan weer liever aan dublin...

tis allemaal wikken en wegen hé.....:-/

hoe kom je nou weer aan dat lijstje willy????:-))))

cybermier: je houdt het toch niet tegen...bovendien zullen er ook eerlijke mensen tussen zitten, die de tickets tegen kostprijs verkopen...

zag er 1, paar blz terug, (bahama's) die zijn lidmaatschap van U2.com er ook uit wilde hebben, volgens mij....

tja.....

'k ga me er niet over opwinden, hoewel het wel verleidelijk is om te mailen....hahahaha

als het goed is komt er een wetsvoorstel: mogen alleen tickets verkocht worden tegen verkoopprijs plus reserveringdskosten.....maar wanneer dat is???

spanish eyes girl wrote:

Zou baja het te druk hebben om dit draadje af te sluiten??

denk het wel willy!!!alien.gif

zie jou helemaal niet in je lijstje trouwens??smokin.gif

Hallo allemaal! Ben ik weer! Het is weer lekker druk hier. Heb het echt gemist deze gezelligheid en ja, ook de stress... Ik hoop dat Brussel er echt bijkomt,want daar zou ik wel naar toe kunnen gaan. En een tweede concert in A'dam natuurlijk.... Zal wel weer een heel geruil worden tongue.gif

Willy, wat goed dat je een lijstje hebt gemaakt!

LEES ONDERSTAAND MAILVERKEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ongelovelijk. Hij heeft dus heel veel accounts bij U2.com en verdient oevr de rug van anderen.

Dus allemaal even mailen naar de ze man: johan132@live.nl

Het is misschien vechten tegen de bierkaai, maar hij heeft wel z'n advertentie aangepast!!!

___________________________________________________________________________________________

RE: Reactie op uw bod op: Concertkaarten U2 20 juli Veldplaatsenâ€

Van: Johan Johan (johan1324@live.nl)

Verzonden: dinsdag 10 maart 2009 20:29:51

Aan:

verdient wel lekker hoor beetje kaartjes verkopen voor topprijzen en je zakken vullen

ik heb morgen zeker 18 kaartjes en dan nog met wat geluk zaterdag 30 dus tel uit je winst

--------------------------------------------------------------------------------

To: johan1324@live.nl

Subject: RE: Reactie op uw bod op: Concertkaarten U2 20 juli Veldplaatsen

From:

Date: Tue, 10 Mar 2009 20:17:24 +0100

Ik ben ook een member van U2.com.

Echt een imbiciel ben je. Horizon-membe zijn en kaarten opkopen via de pre-sale om over de rug van anderen dikke winst te maken.

Dankzij jou hebben veel Breathe-members misschien wel geen kaarten morgenochtend bij de pre-sale. Dus haal die advertentie weg!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik blijf de hele dag 99999999999999999999999

Goedeavond allemaal,

ik heb een stomme vraag maar ga hem toch stellen.Ik heb een presalecode maar gebruik deze liever voor barcelona of dublin.Wie wil er evt kaarten ruilen vooramsterdam met een van deze kaarten ( als ik ze heb ) of wie heeft er twee kaarten over.

evt reactie graag naar jean01@zonnet.nl

alvast bedankt voor jullie reactie

Same here! 4 veldkaarten te pakken gekregen vanochtend in de presale. Ging 'n stuk vlotter dan voor Vertigo! Gelukkig maar! ;-)

Groetjes, Simone

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...