Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

spanish eyes girl wrote:

ik ga me zelf er toch niet bijzetten.

nou vooruit dan maar!!!

IK HEB VIER VELDKAARTEN VOOR AMSTERDAM EN BEN ER HEEL ERG BLIJ MEE!!!!!

Gefeliciteerd!!! Lekker he?

Goeienavond allemaal!!!!!

Hier zijn de veldkaarten ook in the pocket. Nog nooit zo relaxed via internet aan kaarten gekomen. Heerlijk!!

En ik ga maar niet op marktplaats kijken want dan maak ik mezelf alleen maar boos.

cybermier wrote:

LEES ONDERSTAAND MAILVERKEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ongelovelijk. Hij heeft dus heel veel accounts bij U2.com en verdient oevr de rug van anderen.

Dus allemaal even mailen naar de ze man: johan132@live.nl

Het is misschien vechten tegen de bierkaai, maar hij heeft wel z'n advertentie aangepast!!!

___________________________________________________________________________________________

RE: Reactie op uw bod op: Concertkaarten U2 20 juli Veldplaatsenâ€

Van: Johan Johan (johan1324@live.nl)

Verzonden: dinsdag 10 maart 2009 20:29:51

Aan:

verdient wel lekker hoor beetje kaartjes verkopen voor topprijzen en je zakken vullen

ik heb morgen zeker 18 kaartjes en dan nog met wat geluk zaterdag 30 dus tel uit je winst

--------------------------------------------------------------------------------

To: johan1324@live.nl

Subject: RE: Reactie op uw bod op: Concertkaarten U2 20 juli Veldplaatsen

From:

Date: Tue, 10 Mar 2009 20:17:24 +0100

Ik ben ook een member van U2.com.

Echt een imbiciel ben je. Horizon-membe zijn en kaarten opkopen via de pre-sale om over de rug van anderen dikke winst te maken.

Dankzij jou hebben veel Breathe-members misschien wel geen kaarten morgenochtend bij de pre-sale. Dus haal die advertentie weg!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik blijf de hele dag 99999999999999999999999

Echt erg, deze mensen!mad.gif Maar helaas niet uit te bannen.

Newbie hier...

ga morgen maar is proberen om een paar veldkaarten te bemachtigen, maar dat zal wel erg lastig gaan worden. Voor degene die al kaarten hebben...congrats!

Grtz Ko

Wesi Black wrote:

Hee Maartje!!!!!!!

Goeienavond!!!

Haaaaaaii, daar ben ik weer! Hoe is ie?

wim01 wrote:

HELLO,HELLO

Goeiaaf Allemaal

Tickets 020 in de pocket en ging super vlug , vorige keer 3 dagen moeten wachten

Maarten, zitten dus met meerdere in dat vak, leuk!!!!!!

Je bent fan van mij geworden? Klik op de link maar kom ik weer op de homepage.... waar moet ik je acc?

Ben nog niet zo thuis op de site ......

vanHalen wrote:

Same here! 4 veldkaarten te pakken gekregen vanochtend in de presale. Ging 'n stuk vlotter dan voor Vertigo! Gelukkig maar! ;-)

Groetjes, Simone

Hey Simone , da's lang geleden .. en ik heb m'n dochtertje nog wel naar jou vernoemd happy.gif

Ik ben het helemaal met je eens dat dit soort ...... moeten worden aangepakt.
Maarja hoe wil je dat doen, misschien dat U2.com kan achter halen wie zo'n persoon is en deze uit het systeem van morgen kan halen.

Ben zelf ook een Breathe member en hoop morgen nog veldkaarten te scoren voor Amsterdam.
Ben trouwens nieuw op dit forum, maar vindt het wel waanzinnig hoe jullie op elkaar en/of met elkaar reageen.
Ben al sinds 1987 naar elk concert in Nederland geweest en hoop ook dit jaar weer ouderwets op het veld te kunnen staan.
Hans

Geld ook voor mij, khoop dat er nog wat veldkaarten over zijn anders stort ik echt in een zenuwinzinking... ;-)

Zal de eerste keer bij een echt concert zijn hoewel ik U2 3D in Imax ook al wel heel dicht bij vond komen, hoewel springen in de bios een beetje not done is.

Hopelijk dus morgen..

Gefeliciteerd allen die al wel kaarten hebben!

A Dieu

Dennis

PS kun je met veldkaarten ook wel dicht bij het podium komen? of is er een afzetting tussen?

Iedereen gefeliciteerd met het scoren van de kaarten!

Willy, Nicole en Ilona, bedankt weer voor de gezellige dag. btw de kaars in pot ruikt heel lekker, een beetje tequila sunrise, is weer eens wat anders alsbodygel. en guess what, kaars komt uit texas!

Ilona, ik laat wel weten wanneer er weer cupcakes klaar staan. Volgende keer NU2F cupcakes met zwart en rood marsepein!

Wat leuk dat je er weer bent, gezellig!

Moet jij niet naar de borrel bij contact en het boekenbal? boudewijn heeft het weer gezien op de uitgeverij en is op weg naar huis. gaat al jaren niet meernaar het boekenbal.

PieterVR wrote:

nee,
ik
ga maar weeer naar bed...het is you2

Wel leuk grapje van Giel, maar ja, als gelauwterde fans hebben we echt wel wat meer nodig...

Huh, Magnificent nieuwe single?? Ik dacht Breathe de nieuwe zou worden...of zal Magnificent in Europa worden, en Breathe in USA

Help zo magnificent is het niet. Mijn presale code werkt niet. weet iemand van de Dutch fans hoe het zit?

Wat een gezellige kletshoek hier! Goed om al die positieve verhalen te horen mbt de presale!

Zit in de Breathe groep, dus morgen ben ik aan de beurt! Weet iemand of je veldkaarten

up kunt graden zodat je vooraan kunt staan?

veene1 wrote:

Wat leuk dat je er weer bent, gezellig!

Moet jij niet naar de borrel bij contact en het boekenbal? boudewijn heeft het weer gezien op de uitgeverij en is op weg naar huis. gaat al jaren niet meer naar het boekenbal.

Naima is met haar man naar boekenbal. Heb het zelf een keertje meegemaakt, maar vond het nogal een poppenkast. Ik pas vanavond op de kids. Ze slapen allebei,dus kan lekker online roll.gif

Doe Boudewijn maar de groeten! Kun jij dat eens een keer doen haha!!

spanish eyes girl wrote:

't was weer gezellig meiden.

en ook heerlijk om ff te ont-stressen. haha.

iedereen gefeliciteerd met zijn/haar tickets.

ben van de lijstjes.

heb een inventarisatie gemaakt.

goeie score lijkt me zo.

Tickets gescoord

Ad

Marjolein1961

TOM01

Stevie

Nicole

Hanshe

U2 4ever

Liseth

Walkon

Curly

Yra66

Youri Nauta

Michel

Rik85

Wim86

Wim

Maarten

JR

Debi

FJ

Edgeplaytheblues

Maartje

Miriam - Milaan

Boilermaker

Desmet

Dieder

Cybermier

Jess - Milan

+

Irma

Simone

nicolleke wrote:

vanHalen wrote:

Same here! 4 veldkaarten te pakken gekregen vanochtend in de presale. Ging 'n stuk vlotter dan voor Vertigo! Gelukkig maar! ;-)

Groetjes, Simone

Hey Simone , da's lang geleden .. en ik heb m'n dochtertje nog wel naar jou vernoemd
happy.gif

Hoi! Ja, dat is even geleden hè? Maar ik wilde hier even komen vieren dat ik kaarten heb!! Leuk dat je dochter 'mijn' naam heeft!

Pieter en Natasja, jullie maken me weer aan het twijfelengrin.gif

Wilde eerst voor zitkaarten, toen weer voor veldkaarten en nu misschien toch weer voor zitkaarten en dan de korte zijde (achter het podium) heb net even eenoud admirals gidsje te voor schijn gehaald om te kijken welke vakken dat zijn

vakken in de 400 zijn 2e ring en 100 1e ring.

nou ja, heb de hele nacht nog om het te bedenken

anyanka wrote:

Hee Patricia! How's life?

Hoi Maartje! Alles goed hier hoor.

He, wat is het goed om weer eens wat van je te horen! Boudewijn hield me wel op de hoogte, maar nu kan ik zo zeggen: ik heb nu zelf weer even met Maartjegepraatroll.gif

spanish eyes girl wrote:

spanish eyes girl wrote:

ben van de lijstjes.

goeie score lijkt me zo.

Tickets gescoord

Ad

Marjolein1961

TOM01

Stevie

Nicole

Hanshe

U2 4ever

Liseth

Walkon

Curly

Yra66

Youri Nauta

Michel

Rik85

Wim86

Wim

Maarten

JR

Debi

FJ

Edgeplaytheblues

Maartje

Miriam - Milaan

Boilermaker

Desmet

Dieder

Cybermier

Jess - Milan

+

Irma

Simone

Iedereen op deze lijst heeft Arena kaarten begrijp ik. Is het dan nog wel de bedoeling om a.s. zaterdag bij de reguliere verkoop nog te proberen voor de Arenakaarten te kopen? Iedereen heeft toch al? (behalve ik, haha)

spanish eyes girl wrote:

spanish eyes girl wrote:

ben van de lijstjes.

goeie score lijkt me zo.

Tickets gescoord

Ad

Marjolein1961

TOM01

Stevie

Nicole

Hanshe

U2 4ever

Liseth

Walkon

Curly

Yra66

Youri Nauta

Michel

Rik85

Wim86

Wim

Maarten

JR

Debi

FJ

Edgeplaytheblues

Maartje

Miriam - Milaan

Boilermaker

Desmet

Dieder

Cybermier

Jess - Milan

+

Irma

Simone

Iedereen op deze lijst heeft Arena kaarten begrijp ik. Is het dan nog wel de bedoeling om a.s. zaterdag bij de reguliere verkoop nog te proberen voor de Arenakaarten te kopen? Iedereen heeft toch al? (behalve ik, haha)

boy girl wrote:

Wat een gezellige kletshoek hier! Goed om al die positieve verhalen te horen mbt de presale!

Zit in de Breathe groep, dus morgen ben ik aan de beurt! Weet iemand of je veldkaarten

up kunt graden zodat je vooraan kunt staan?

Dat heb ik niet in het keuzemenu zien staan... Als ik het me goed herinner was het 1 keuze voor veldstaanplaatsen en alle andere keuzes waren zitplaatsen. Maar... ik moet zeggen dat ik er gebrand op was snel door de menu's te gaan zodat ik zeker was van m'n veldkaarten... Vooraan staan wordt op tijd bij deArena zijn, denk ik... ;-)

veene1 wrote:

anyanka wrote:

Hee Patricia! How's life?

Hoi Maartje! Alles goed hier hoor.

He, wat is het goed om weer eens wat van je te horen! Boudewijn hield me wel op de hoogte, maar nu kan ik zo zeggen: ik heb nu zelf weer even met Maartje gepraat
image

Tsja, ik ben soms nogal moeilijk te bereiken... Ben dan ff helemaal 'verdwenen'. Maar ben hard bezig daar verandering in aan te brengen!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...