Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

Goede morgen allemaal. Nog 3 kwartier en dan hebben we die veldkaartjes binnen!! Ben gezien mijn ervaringen bij andere tours optimistisch over m'n kansen.Suc6 iedereen!!

ik ben zo nerveus als ik weet niet wat...

veldkaarten... veldkaarten... ik wil veldkaaaaarteeeeeeenn!

de spanning is niet meer te houden.....ben gewoon zenuwachtig voor 10 uur! Iedereen veel succes! nog maar 36 minuten....and counting

Goedemorgen,

de spanning loopt al weer lekker op hier wink.gif. Iedereen die vandaag aan debeurt is voor presale...véél succes! Gaat vast goedkomen.

Ik ben mijn extra kaartjes al los....nee, niet op MP of Ebay maar 2 collega's tegen face value. Zij waren superblij. Scheelt ze weer in de rij liggen vanvrijdag op zaterdag.

Breathe is al in de verkoop vanmorgen half 9 al, zag ik toen ik inlogde.

Ben benieuwd of Boots dan ook sneller is als 3 u vanmiddag

Is het veilig om Presale code Nu (9u30) al in te geven? ik zie ook al Breathe staan, maar vertrouw het niet :s

jeannette67 wrote:

Breathe is al in de verkoop vanmorgen half 9 al, zag ik toen ik inlogde.

Ben benieuwd of Boots dan ook sneller is als 3 u vanmiddag

Dat dacht ik ook, maar toen ik probeerde te bestellen kreeg ik een foutmelding...denk dus dat de verkoop pas om 10 gaat beginnen.

Ja inderdaad. misschien begint boots rond 10 -12 uur ofzo,

khoop het want van 13:45 tot 15:45 heb ik college.. maar anders moet ik maar niet gaan als de verkoop dan nog niet is gestart..

zo, sigarettenvoorraad is aangevuld, dubbelle senseo staat naast me.

wacht nu op het moment of surrender

ben trouwens hier als me and myself en op de andere pc als mn broer

bedankt voor je reactie! Ben Breathe member, dus erg benieuwd hoe het straks gaat voor Amsterdam. Als dit mooi gaat, heb ik weer meer hoop dat het in Londengaat lukken! En ook lid van de Nederlandse fanclub, dus hoe is dit jou gelukt Cybermier, om de busreis naar Parijs te scoren?

Hé goedemorgen allemaal .

het is bijna zover , nog een half uurtje , ben ook reuze zenuwachtig .

Denk je dat er bij de verkoop van zaterdag ook kaarten te koop zullen zijn bij de post / vvv kantoren in Nederland ? Of enkel via internet. Want voor onsBelgen is dit niet makellijk om binnen te geraken . Ze Zeggen in de pers dat ze waarschijnlijk toch nog naar België zullen komen , maar beter het zekere voorhet onzekere nemen .

Succes voor straks allemaal !!!

Goedemorgen mensen!

Breathers, succes zometeen.

Ik hoop dat de Schoentjes sneller mogen dan 3 uur vanmiddag. Laten we hopen dat het helemaal goed gaat komen en net zo'n succes wordt als gisteren!

mirror his love wrote:

Dus Breathe verkoop werkt nog niet, heb je wel een breathe code (U2B)?

Heb wel een U2B code, maar dat werkt dus nog niet....ga het om 10 uur nog maar een keer proberen.

Kan een Breather even laten horen vanaf hoe laat hij zijn kaarten heeft kunnen kopen?

Of het nu wel echt pas om 10 uur start, of dat het nu al lukt..

Wel zo handig voor de Booters vanmiddag, of wij ook kans op eerder kopen hebben

djeez, lezen jullie uberhaupt wel iets?

er staat toch op de tours site duidelijk dat de breathe groep, 2e dag om 10 uur begint, local venue time!

je kan wel in loggen maar je wordt nog niet door gelinkt.....zucht

Ok, bedankt! Laat dan ff horen of het om exact 10 uur dan wel lukt, aub.

En Boot verkoop start dan om 12 uur of om 15 uur?

Kben speciaal vanochtend vroeg van huis vertrokken zodat ik niet om 12 uur in de trein zou zitten.

Maar om 15 uur heb ik dus wel college..

Via Loek kreeg ik gistermorgen een e-mail. Je kon aangeven of je intresse had in een trip naar Parijs. Ik heb aangekruisd ja, en met bus. Dit moest je voor22.00 uur doen (gisteravond).

Om 22.45 uur kreeg ik opnieuw een mail, waarin stond dat er overweldigend was gereageerd op dit verzoek. En je moest nu aangeven of je definitief meewilde. Endat heb ik gedaan. Ze zouden nu zovceel mogelijk kaarten gaan regelemn voor het concert in Parijs. ( Helaas niet Nederland, maar dat doe ik via de pre-sale).

Dus alle u2 fanclub Nederland leden, die geen e-mail hebben ontvangen, moeten maar even een e-mail sturen naar de fanclub

veene1 wrote:

er staat toch op de tours site duidelijk dat de breathe groep, 2e dag om 10 uur begint, local venue time!

je kan wel in loggen maar je wordt nog niet door gelinkt.....zucht

Sorry, maar kwil het toch wel een beetje met zekerheid weten.. probeer je aub dus niet te veel te ergeren wink.gif

Waar heb jij dat precies gelezen? staat daar ook de tijd voor Booters?

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...