Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

spanish eyes girl wrote:

natasja wrote:

Whooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Valt de spanning van je af Natas???

Nou inderdaad.....wat ging dit makkelijk zeg !!!!! En wat gaat dat fantastisch worden met de hele NU2F bende. Zo jammer dat er een paar op de tribune zittenfrown.gif

karldrei wrote:

heeft iemand al de sitemap van de Arena op livenation bekeken, die is afwijkend van wat ie gisteren was.

Veldplaatsen zijn ergens in een hoekje en het grote rode vak is nu zitplaats van € 80,-

Klopt denk ik niet (hoop ik)>

Als ik op Livenation kijk is het nog precies hetzelfde. Alleen hebben ze de prijzen in volgorde van duur naar goedkoop gezet. Het grote rode vak is nog steedseen veldplaats hoor.

je heb helemaal gelijk, maar ik had eigenlijk geen keus om voor veldkaarten te gaan. Kan die dag niet vroeg dus dan maar voor een zitplaats. En ach ja, voormij is het de 1e keer en ben al helemaal blij dat ik er bij en en niet op de 2e ring zit. En als ze in 2010 nog een keer terugkomen in europa kijk ik wel voor"betere" kaarten.

Grtz Ko

mail van livenation binnen met aankondiging.

The U2 360° Tour hits the road

this summer!

The tour opens June 30 in Barcelona, visiting 14 cities across Europe ahead of their first North American date at Chicago's Soldier Field on September 12.Tour Dates and More Info

The first tickets for U2 360° Tour go on sale Friday, March 13. Subscribe to U2.com to get access to an exclusive presale and receive the limited-editiondouble CD "U2 Medium, Rare and Remastered".

je bent er in elk geval bij kootje!!:-)

PFF wachten tot 15.00u

Spannnnend ......

Was het maar vast zover..

Heb vanmiddag maar vrij genomen kan ik in alle rust thuis achter de pc

shizugatake wrote:

Wie kan hier zijn bestelling in de orderhistorie zien op eventim? Ik niet
image

eerst inloggen??? dan moet het te zien zijn....

Ik kan wel mijn order zien.

Als je bij het inloggen meldt dat je je wachtwoord kwijt bent sturen ze een e-mail met je gebruikersnaam en wachtwoord. Het blijkt dat ze die bij de eerstebestelling aanmaken voor je.

Daarna gewoon inloggen en dan zou je definitief kunnen zien dat je kaartjes hebt.

groet,

marjolein

shizugatake wrote:

Wie kan hier zijn bestelling in de orderhistorie zien op eventim? Ik niet
image

Heb niet in de orderhistorie gekeken, maar kreeg een mail met bevestiging dat de kaarten besteld waren.

Hans

spanish eyes girl wrote:

this summer!

The tour opens June 30 in Barcelona, visiting 14 cities across Europe ahead of their first North American date at Chicago's Soldier Field on September 12. Tour Dates and More Info

The first tickets for U2 360° Tour go on sale Friday, March 13. Subscribe to U2.com to get access to an exclusive presale and receive the limited-edition double CD "U2 Medium, Rare and Remastered".

Vind het eigenlijk wel netjes dat ze veel mensen de mogelijkheid geven om via de presale aan kaarten te komen!

muis wrote:

je bent er in elk geval bij kootje!!:-)

Daarom, dat is toch het belangrijkste. Heb er zin in....alleen nu dus paar maanden wachten.

marjolein1961 wrote:

Als je bij het inloggen meldt dat je je wachtwoord kwijt bent sturen ze een e-mail met je gebruikersnaam en wachtwoord. Het blijkt dat ze die bij de eerste bestelling aanmaken voor je.

Daarna gewoon inloggen en dan zou je definitief kunnen zien dat je kaartjes hebt.

groet,

marjolein

Nou, hier niets te zien hoor maar wel de bevestigings e-mail binnen dus zal vast goed zijn smile.gif

spanish eyes girl wrote:

Als je niet hebt moeten inloggen bij Eventim, staat je order toch niet bij MY EVENTIM??

Ik kan ze ook niet zien bij mijn orderhistorie, maar ga er vanuit dat met de ontvangen bevestingsmail het allemaal goed komt!

marjolein1961 wrote:

Als je bij het inloggen meldt dat je je wachtwoord kwijt bent sturen ze een e-mail met je gebruikersnaam en wachtwoord. Het blijkt dat ze die bij de eerste bestelling aanmaken voor je.

groet,

marjolein

hmm het zit zo: ik had op voorhand een account aangemaakt, had nog nooit eerder daar iets besteld, dus ik dacht dat me dat wat tijd zou besparen.Nu, zonet heb ik bij de presale opnieuw mijn gegevens moeten invullen, ik heb natuurlijk hetzelfde mail adress gebruikt. Alles is in orde, heb eenbevestigingsmail gehad, maar blijkbaar (en een collega belg van me heeft net hetzelfde aan de hand) kunnen wij het niet in onze orderhistorie zien.

Dus dit wordt wel gek, ik kan nu een mail sturen voor mijn pass, maar aangezien dat hetzelfde adress is als men 1e account_74615...paradox, Ha! Ik ga de kat uit deboom kijken, zal wel goed komen :P

Yra66 wrote:

spanish eyes girl wrote:

this summer!

The tour opens June 30 in Barcelona, visiting 14 cities across Europe ahead of their first North American date at Chicago's Soldier Field on September 12. Tour Dates and More Info

The first tickets for U2 360° Tour go on sale Friday, March 13. Subscribe to U2.com to get access to an exclusive presale and receive the limited-edition double CD "U2 Medium, Rare and Remastered".

Vind het eigenlijk wel netjes dat ze veel mensen de mogelijkheid geven om via de presale aan kaarten te komen!

Moet niet gekker worden:-) zit ik mezelf te quoten, bij nader inzien zijn er toch twee kanten aan, geeft die "zwarte handelaren" ook meer kans om aankaarten te komen.........dus tja.......weet nu niet meer wat ik er van moet vinden

natasja wrote:

marjolein1961 wrote:

groet,

marjolein

Nou, hier niets te zien hoor maar wel de bevestigings e-mail binnen dus zal vast goed zijn roll.gif

spanish eyes girl wrote:

Als je niet hebt moeten inloggen bij Eventim, staat je order toch niet bij MY EVENTIM??

Lijkt mij wel he smile.gif......ik heb tijdens het bestellen ook nergens hoeveninloggen

Yra66 wrote:

spanish eyes girl wrote:

this summer!

Je moet wel eerst lid worden van u2.com.

Dus geen presale van livenation.

U2 3 Nights Live

09 March 2009
Monday, Tuesday and Wednesday, the band are taking part in 'U2 3 Nights Live' and we're carrying it live for our U2.com Subscribers.

'U2 3 Nights Live', produced by FMQB Productions, places the band in three cities for three exclusive radio broadcasts on three consecutive nights.

Beginning in Los Angeles tonight, the broadcast will feature an inside look at the making of No Line On The Horizon. The band will play selections from the album and discuss the recording process, concepts and ideas behind the album. It will be hosted by Shirley Manson, lead vocalist of Garbage.

On Tuesday, March 10th, the band travel to Chicago for part two of the broadcast series where they will host a radio takeover hour broadcasting a one hour live show as guest deejays.

And the final night of the radio extravaganza finds the band at a historic theater in Boston for a live performance and audience Q&A in a very intimate setting on Wednesday, March 11th.

All three shows have a broadcast start time of 9:00 p.m., EST. Log-in to U2.com each night to listen to alive stream of each event.

(We will add the player to this page again on Wed. eve. before the show starts.)

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met Dennis zijn presale gaat. Is dat allemaal gelukt in ieder geval met het ontvangen van de codes?

hela hola bijgelezen nadat ik gisteren verplicht voetbal en film moest gaan kijken

ben dan wel u2freak, maar t is nu een beetje mijn leven aan t overnemen, beter gezegd, the larrymullenjrband dirigeert mijn leven ...

nou kan ik me slechtere dirigenten voorstellen ....

gelukkig was t voetbal zwaar ok, mooie wedstrijd, raar dat madrid zo klote speelde , al die hollandse boys voorin ,...

en dat dure plastic stoeltje zit misschien wel beter met een kussentje van een paar euro ... gewoon mee in de rugzak ... al denk ik niet dat je tijdens tconcert blijft zitten, maar dat kan aan mij liggen ...

ik ga nou heerlijk ontspannen met de ga's voor de 20e in de pocket

en stiekum kijken of ik toch niet meekan naar dublin ... doe nou niet .... ja lekker wel .... nee jaaa ...

daaaaaaaag ........

denis zijn presalecode stond daar gelukkig buiten,.....hele opluchting!!!:-)

Hoop het ook zo voor denis.

Heb er vanochtend ook nog aangedacht.

Via de u2.com moet je inloggen. dus dat is dan geen optie.

ik weet niet hoe het gaat als je via de link in die mail wil gaan bestellen.

Aan de andere kant, je kan de presale code van iemand anders gebruiken.

Dus er zijn hier genoeg mensen die dat voor Denis willen doen.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...