Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

Voor Gelsenkirchen is ook nog hoop:

UPDATE 11. März 2009: Auf Anfrage der Westdeutschen Allgemeinen Zeitung beidem Konzertveranstalter Marek Lieberberg wurde ein Konzert in Gelsenkirchen nicht dementiert. Zitat :"[...] Dem Vernehmen gibt es noch einige organisatorische Abläufevertraglich abzuklären, bevor das Datum (aller Vorraussicht nach Anfang August) bekannt gegeben wird. Das kann unter Umständen noch bis Anfang kommender Woche dauern" (WAZ Lokalteil Gelsenkirchen 11. März 2009)

Toll! tongue.gif

Yra66 wrote:

@Juul toch nieuwsgierig:-) voor veldkaarten of vak achter podium gegaan?

Veldkaarten. Misschien dat ik het 2e concert op de tribune ga zitten.

tijopi wrote:

Gefeliciteerd een ieder met de kaarten!!

Duimen jullie mee voor Dublin?

Dublin komt goed,trust me!!!

Stom joh....heb ik net op marktplaats 2 x een bod van 9.999.999 euro gedaan op U2 kaarten voor 20 juli.....hebben ze allebei m'n bod weer verwijderd.Snappen jullie dat nou roll.gif

natasja wrote:

Stom joh....heb ik net op marktplaats 2 x een bod van 9.999.999 euro gedaan op U2 kaarten voor 20 juli.....hebben ze allebei m'n bod weer verwijderd. Snappen jullie dat nou
roll.gif

Nou zeg.....tongue.gif

natasja wrote:

Stom joh....heb ik net op marktplaats 2 x een bod van 9.999.999 euro gedaan op U2 kaarten voor 20 juli.....hebben ze allebei m'n bod weer verwijderd. Snappen jullie dat nou
image

haha... blijf ze stalken die stakkers. Spam hun inbox vol totdat ze zich bedenken!

Goed bezig

natasja wrote:
Stom joh....heb ik net op marktplaats 2 x een bod van 9.999.999 euro gedaan op U2 kaarten voor 20 juli.....hebben ze allebei m'n bod weer verwijderd. Snappen jullie dat nou grin.gif

Wummelpie wrote:

natasja wrote:

image

haha... blijf ze stalken die stakkers. Spam hun inbox vol totdat ze zich bedenken!

Goed bezig

Ik heb de biedingen maar weer opnieuw gedaan. Was toch vast een vergissing van ze om me te verwijderen hahahaha

Ben weg, de buren beginnen weer te boren, grrrr, ik ga een uurtje hardlopen, nee, toch maar niet op mijn Boots, I-podje mee...

Laterz ;-)

Ik zag op de valreep deze post...inderdaad voor Milaan geen veldtix meer in de pre-sale... dan baal je wel

'They already made me disappointed today. i was so excited of buying tickets today, but now... i don't want seats!!!

is there a chance of a second concert in milan? '

natasja wrote:

U2 4ever wrote:

Iedereen van harte met jullie kaarten, nu de Boots nog en dan volgende week als eerste de Horizons(ik gelukkig ook) voor Dublin.

Let Me In The Sound!!!!!!!!!!!!!

Als het voor Dublin toch ook eens zo soepel zo gaan zeg !!!!

Zou geweldig zijn :-)

Krijg net de mail dat ik vanmiddag om 15.00 kaarten mag bestellen! Hoor dus toch bij de Boots groep! Nice.roll.gif Kan je ook via iDeal betalen bij Live Nation (heb mijn creditcard thuis gelatenomdat ik dacht morgen pas aan de beurt te zijn sick.gif...)

1 bod weer verwijderd en 1 boze reactie of ik wil ophouden met onzinbiedingen. Teruggemaild of hij op wil houden met andere mensen oplichten !!

natasja wrote:

1 bod weer verwijderd en 1 boze reactie of ik wil ophouden met onzinbiedingen. Teruggemaild of hij op wil houden met andere mensen oplichten !!

Hahahaha, Die Natasjaaaa!!

spanish eyes girl wrote:

natasja wrote:

Hahahaha, Die Natasjaaaa!!

Kan het gewoon niet laten hoor smile.gif

Begin nu ook een beetje nerveus te worden? Milaan geen veldkaarten meer? Ik wil zaterdag om 10.00 uur veldkaarten scoren voor de Arena hoor..

Begin nu ook een beetje nerveus te worden? Milaan geen veldkaarten meer? Ik wil zaterdag om 10.00 uur veldkaarten scoren voor de Arena hoor..

kreeg weer antwoord van Bert Braam (kent iemand hem hahaha):

zal ik even lekker zelf weten.

bovendien wat denk je hiermee te bereiken met je bekrompen gedachte

val me gewoon niet meer lastig oke

Hier de advertentie, wie helpt er mee stalken roll.gif

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//tickets-kaartjes.marktplaats.nl/concerten-pop/236014954-u2-amsterdam-arena.html

Natasja, ik heb ook een bod gedaan, bevestigingsmail gekregen, op de link geklikt, maar kreeg toen de boodschap "helaas, er is al een hoger bodgeplaatst".

Dus volgens mij heb jij het nu voor elkaar dat er geen andere biedingen meer gedaan kunnen worden. Wat ook prima is eigenlijk.

Gefeliciteerd allen met de kaartjes!! Goed gevoel he?

Natas, ik wil je helpen maar kan niets want jouw bod is het hoogste.

Wat een prachtig weer zeg vandaag!

JR01 wrote:

Natasja, ik heb ook een bod gedaan, bevestigingsmail gekregen, op de link geklikt, maar kreeg toen de boodschap "helaas, er is al een hoger bod geplaatst".

Dus volgens mij heb jij het nu voor elkaar dat er geen andere biedingen meer gedaan kunnen worden. Wat ook prima is eigenlijk.

Ik had zelf inmiddels opnieuw 9.999.999 geboden dus ik denk dat dat het is.

Heb op dat linkje over de ebay presale code verkopers ook gevraagd hoe het dan zit met mensen die kaarten doorverkopen.

M'n zwager heeft ook 4 veldkaarten kunnen scoren, dus nu kunnen we met z'n allen!! Helemaal blij natuurlijk.

En iedereen die kaarten heeft, gefeliciteerd.

Ik las iets over een lijstje? Is die er?

Ik ben namelijk wel benieuwd wie allemaal gaan en ook naar welke buitenlandse shows jullie gaan.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...