Jump to content
Sign in to follow this  
Madsm

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel3

Recommended Posts

NU2F versus the criminal world!!

LOL

Bonavox u2 wrote:

Jazeker of via creditcard

Pfiew; dat moet dan geen probleem zijn. pimp.gifAlleen ik loop nogwel sterk te twijfelen tussen veld of zitplekken (ALS er nog veld plaatsen zijn) en ik heb geen idee wat goede zitplekken zijn.

Ik denk nu dat ik voor veld ga en eventueel probeer te ruilen voor zit plekken (als ik toch wil zitten). Andersom gaat misschien lastiger. Goeie strategie?

Jan, gewoon effe wat verder lezen dan je neus lang is. Daar is in dit forum en op andere plekken al zóveel over gecommuniceerd!

Zo heb ik vanochtend nog (!) een plattegrond gepost met vaknummers, dus kijk alsjeblieft eerst zelf goed voordat je vragen gaat stellen.

JR01 wrote:

NU2F versus the criminal world!!

LOL

Ja lachen he.....ze vinden het duidelijk irritant dus ik ga wel ff door hoor roll.gif

spanish eyes girl wrote:

spanish eyes girl wrote:

't was weer gezellig meiden.

en ook heerlijk om ff te ont-stressen. haha.

iedereen gefeliciteerd met zijn/haar tickets.

ben van de lijstjes.

heb een inventarisatie gemaakt.

goeie score lijkt me zo.

Tickets gescoord

Ad

Marjolein1961

TOM01

Stevie

Nicole

Hanshe

U2 4ever

Liseth

Walkon

Curly

Yra66

Youri Nauta

Michel

Rik85

Wim86

Wim

Maarten

JR

Debi

FJ

Edgeplaytheblues

Maartje

Miriam - Milaan

Boilermaker

Desmet

Dieder

Jess - Milan

+

Irma

Simone

Cybermier

Er is ook zo'n figuur Roland of Ronald waar je nu geld aan kunt betalen om kaarten in parijs te bemachtigen.

Niet te vertrouwen

Je kunt ook 2 veldkaarten kopen en 2 tribunekaarten. Dan kun je de beslissing nog even voor je uitschuiven.

M.i. loopt de pre-sale voor A'dam 1 heel soepel en eenvoudig. Veel fans willen hun pre-sale code nog niet gebruiken, en gokken erop dat A'dam 2 tochwel komt. Dus gaan zij zaterdagochtend op gewone wijze bestellen.

Misschien heb ik het helemaal fout, maar ik vermoed dat het zaterdagochtend wat lastiger zal gaan.

Dat de pre-sale nu niet voor Amsterdam wordt gebruikt snap ik eigenlijk ook wel, en achteraf denk ik misschien had ik het ook anders moeten doen. (niet dat ikvan de kaarten af wil)

JR01 wrote:

Jan, gewoon effe wat verder lezen dan je neus lang is. Daar is in dit forum en op andere plekken al zóveel over gecommuniceerd!

Zo heb ik vanochtend nog (!) een plattegrond gepost met vaknummers, dus kijk alsjeblieft eerst zelf goed voordat je vragen gaat stellen.

Oops; die was me nog niet opgevallen (ik was niet alle 158 paginas langs geweest nerd.gif) Wel verrekte handig bedankt iig!

Maar mijn vraag was meer wat jullie van die strategie vonden. Maar ik denk dat ik er al uit ben. Als het nog zou kunnen 2 veldkaarten en 2x vak 114.

natasja wrote:

spanish eyes girl wrote:

natasja wrote:

1 bod weer verwijderd en 1 boze reactie of ik wil ophouden met onzinbiedingen. Teruggemaild of hij op wil houden met andere mensen oplichten !!

Hahahaha, Die Natasjaaaa!!

Kan het gewoon niet laten hoor
smile.gif

Goed zo Natasja.

shizugatake wrote:

marjolein1961 wrote:

Ik kan wel mijn order zien.

Als je bij het inloggen meldt dat je je wachtwoord kwijt bent sturen ze een e-mail met je gebruikersnaam en wachtwoord. Het blijkt dat ze die bij de eerste bestelling aanmaken voor je.

Daarna gewoon inloggen en dan zou je definitief kunnen zien dat je kaartjes hebt.

groet,

marjolein

hmm het zit zo: ik had op voorhand een account aangemaakt, had nog nooit eerder daar iets besteld, dus ik dacht dat me dat wat tijd zou besparen. Nu, zonet heb ik bij de presale opnieuw mijn gegevens moeten invullen, ik heb natuurlijk hetzelfde mail adress gebruikt. Alles is in orde, heb een bevestigingsmail gehad, maar blijkbaar (en een collega belg van me heeft net hetzelfde aan de hand) kunnen wij het niet in onze orderhistorie zien.

Dus dit wordt wel gek, ik kan nu een mail sturen voor mijn pass, maar aangezien dat hetzelfde adress is als men 1e account_74615...paradox, Ha! Ik ga de kat uit de boom kijken, zal wel goed komen
:P

Dat heb ik precies hetzelfde. Ik kan het ook niet zien.

Heb wel een bevestiging, dus ik ga er ook maar vanuit dat het goed is!

Hoop dat de kaarten snel komen.

janvdberg wrote:

Krijg net de mail dat ik vanmiddag om 15.00 kaarten mag bestellen! Hoor dus toch bij de Boots groep! Nice.
image
Kan je ook via iDeal betalen bij Live Nation (heb mijn creditcard thuis gelaten omdat ik dacht morgen pas aan de beurt te zijn
image
...)

ja kan ook met ideal

Juul wrote:

natasja wrote:

spanish eyes girl wrote:

natasja wrote:

1 bod weer verwijderd en 1 boze reactie of ik wil ophouden met onzinbiedingen. Teruggemaild of hij op wil houden met andere mensen oplichten !!

Hahahaha, Die Natasjaaaa!!

Kan het gewoon niet laten hoor
image

Goed zo Natasja.

Na de laatste keer dat ik het bod plaatste heeft hij niet verwijderd, doet hij vast later vandaag die Bert Braam....klojo, ik blijf gewoon opnieuw bieden hoorhahahaha

cybermier wrote:

spanish eyes girl wrote:

spanish eyes girl wrote:

ben van de lijstjes.

goeie score lijkt me zo.

Tickets gescoord

Ad

Marjolein1961

TOM01

Stevie

Nicole

Hanshe

U2 4ever

Liseth

Walkon

Curly

Yra66

Youri Nauta

Michel

Rik85

Wim86

Wim

Maarten

JR

Debi

FJ

Edgeplaytheblues

Maartje

Miriam - Milaan

Boilermaker

Desmet

Dieder

Jess - Milan

+

Irma

Simone

Cybermier

Juul

hanshe wrote:

Je kunt ook 2 veldkaarten kopen en 2 tribunekaarten. Dan kun je de beslissing nog even voor je uitschuiven.

M.i. loopt de pre-sale voor A'dam 1 heel soepel en eenvoudig. Veel fans willen hun pre-sale code nog niet gebruiken, en gokken erop dat A'dam 2 toch wel komt. Dus gaan zij zaterdagochtend op gewone wijze bestellen.

Misschien heb ik het helemaal fout, maar ik vermoed dat het zaterdagochtend wat lastiger zal gaan.

Dat de pre-sale nu niet voor Amsterdam wordt gebruikt snap ik eigenlijk ook wel, en achteraf denk ik misschien had ik het ook anders moeten doen. (niet dat ik van de kaarten af wil)

Dat lijkt me een onverstandige strategie als je naar Amsterdam wilt, je mag ervan uitgaan dat zaterdag de servers er wel een paar keer uitklappen door de grotedrukte als heel Nederland en Belgie Livenation gaan bestoken met requests, die kaarten zijn mijns iziens binnen het half uur uitverkocht. Ik zou dat in iedergeval niet gokken.

Ben eigenlijk benieuwd hoeveel Horizon mensen er zijn en wie van deze groep voor Veldkaarten voor Dublin gaat, dan kunnen we een beetje inschatten hoe druk hetgaat worden?

HI THERE

CAN ANYONE HELP PLEASE....

WHAT ARE THE BEST TICKETS - THE CLOSES TO THE STAGE? GA OR ANY OTHER CATEGORY?

THANKS !!!

Hahaha helemaal geweldig om die gasten op Marktplaats te stalken.

Het zal niet helpen maar het is wel leuk.

Wegwezen met die lui!

adanja wrote:

Wegwezen met die lui!

Nee helpen zal het niet maar zorgen dat die gasten zich ook een beetje irriteren zoals wij ons aan hun irriteren.......lachen !!!

Vanaf vanmiddag of zaterdag zal marktplaats helemaal vollopen met oplichters maar voor nu even m'n lolletje hahahaha

karldrei wrote:

hanshe wrote:

M.i. loopt de pre-sale voor A'dam 1 heel soepel en eenvoudig. Veel fans willen hun pre-sale code nog niet gebruiken, en gokken erop dat A'dam 2 toch wel komt. Dus gaan zij zaterdagochtend op gewone wijze bestellen.

Dat de pre-sale nu niet voor Amsterdam wordt gebruikt snap ik eigenlijk ook wel, en achteraf denk ik misschien had ik het ook anders moeten doen. (niet dat ik van de kaarten af wil)

Dat lijkt me een onverstandige strategie als je naar Amsterdam wilt, je mag ervan uitgaan dat zaterdag de servers er wel een paar keer uitklappen door de grote drukte als heel Nederland en Belgie Livenation gaan bestoken met requests, die kaarten zijn mijns iziens binnen het half uur uitverkocht. Ik zou dat in ieder geval niet gokken.

Natuurlijk weet ik ook niks zeker, ik kan alleen op eerdere ervaringen afgaan.

In 2005 was er ook een pre-sale, heb ik toen ook gebruik van gemaakt, voor A'dam 1.

Toen de massale verkoop losging bleken er 2 concerten bij te komen, en kwamen er de dagen erna steeds weer kaarten beschikbaar. Het was allemaal wel hectischen druk, maar het ging gewoon wel, ik heb toen via internet nog voor een tweede A'dam kunnen kopen. Postkantoren heb ik toen niet gedaan.

Nogmaals, zekerheden heb je nooit, maar A'dam is qua sfeer en zeker geluid minder dan diverse andere locaties, en omdat er hoogstwaarsch. A'dam 2 komt,kan ik me voorstellen dat er die hards zijn die met hun code naar dublin gaan en zaterdag of later proberen A'dam te scoren.

Overigens heb ik het idee dat de meeste mensen 4 kaarten kopen, het max. aantal. Logisch dat een aantal dan probeert er een paar te verkopen. Misschien is ditop te lossen door de kaarten te personaliseren, maar ja dan zit je weer met controle, behalve fouilleren moet men dan ook een id vragen bij de ingang...

Maar ik kan mezelf moeilijk in vieren delen...

hoe moeten degenen die met me meegaan zich dan legitimeren?

natasja wrote:

adanja wrote:

Wegwezen met die lui!

Nee helpen zal het niet maar zorgen dat die gasten zich ook een beetje irriteren zoals wij ons aan hun irriteren.......lachen !!!

Ik doe mee :-)))))))))

Juul wrote:

cybermier wrote:

spanish eyes girl wrote:

spanish eyes girl wrote:

ben van de lijstjes.

goeie score lijkt me zo.

Tickets gescoord

Ad

Marjolein1961

TOM01

Stevie

Nicole

Hanshe

U2 4ever

Liseth

Walkon

Curly

Yra66

Youri Nauta

Michel

Rik85

Wim86

Wim

Maarten

JR

Debi

FJ

Edgeplaytheblues

Maartje

Miriam - Milaan

Boilermaker

Desmet

Dieder

Jess - Milan

+

Irma

Simone

Cybermier

Juul

Shizugatake (Maarten2
:P
)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...