Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

Volgens mij zijn we weer gesloten:-) heb geen foto dus die eer is voor iemand anders.

Goeiemorgen allemaal! Vandaag lijkt een Beautiful day te worden!! Ga voor de verandering maar even veel doen.......denk ik nu nog optimistisch:-)

image

Heb net ff op de milaan site gekeken.........duurste tickets zijn er alleen nog maar. Heeft iemand hier al een tweede datum voor gezien?

Croke Park 2e concert 25 juli staat nu ook op de tourlijst... nu nog effe Gelsenkirchen en Brussel! ;-)

Goedemorgen allemaal!

Goedemorgen allen...zo dat was even een lange zit om alles weer bij te lezen.....erg gezellig allemaal! En dan blijkt dat er weer een deel 4 is ontstaanroll.gifgaat erg snel hier. Vervelend om te lezen dat met die Milaan kaartenfrown.gif. Hoop dat je nog wat gaat vinden!

Grtz

Goed gezien. Die 2de dag voor Croke. Zouden ze daar dan ook de pre-sale op loslaten?

zal de eerste 2 postjes even deleten staat de foto weer bovenaan:-) ere wie ere toekomt:-)

Het typische is, dat Gelsenkirchen wel in de tekst van concerten staat. Zie onderstaande.

-------------------------

The U2 360° Tour (presented by BlackBerry) will visit 14 cities across Europe including dates in Milan, Gothenburg, Amsterdam, Paris, Nice, Dublin, Chorzow, Berlin, Gelsenkirchen, London, Sheffield and Glasgow before finishing at Millennium Stadium in Cardiff on August 22.
----------------------------

Staat als eerste op de Tour site.

Groet,

Dennis Hendrix

deleten ging dus niet knippen en plakken wel:-)) staat ie toch weer bovenin en nu ga ik eerst even wat doen:-)

ja dat zou mooi zijn als voor allebei de croke concerten presale zou zijn.

Dat vergroot de kansen weer aanzienlijk!

Hoop dat het hier zaterdag beter gaat met de livenation site dan in Italie......

Madsm wrote:

Goed gezien. Die 2de dag voor Croke. Zouden ze daar dan ook de pre-sale op loslaten?

Weet het niet maar zou niet kunnen bedenken waarom niet....

Heb vanacht geprobeerd Milaan kaarten te krijgen. Alles ging goed, tot de betaling. Er stonden 2000 man in de queue om te betalen.

Na 10 minuten werd de sessie idle, wat erg vervelend was.

Groet,

Dennis Hendrix

dennishendrix wrote:

Het typische is, dat Gelsenkirchen wel in de tekst van concerten staat. Zie onderstaande.

-------------------------

The U2 360° Tour (presented by
) will visit 14 cities across Europe including dates in Milan, Gothenburg, Amsterdam, Paris, Nice, Dublin, Chorzow, Berlin, Gelsenkirchen, London, Sheffield and Glasgow before finishing at Millennium Stadium in Cardiff on August 22.
----------------------------

Staat als eerste op de Tour site.

Groet,

Dennis Hendrix

we gaan er ook voorzichtig van uit dat Gelsenkirchen gewoon doorgaat

zou 19 maart meer bekend worden hierover heb ik gelezen.

Datums genoemd zijn 3 of 4 augustus

Ben even aan het kijken op Gothenborg of de kaarten nog beschikbaar zijn.

Sta in ieder geval in de wachtrij!!

Se ticketsite geeft nu aan "less than 5 minutes" Dus binnen 5 minuten kan ik eindelijk iets zien of er kaarten zijn...

Ik ben er in..... Kan je nagaan.. De verkoop is nog niet begonnen en nu al is het een groot probleem om uberhaupt er in te komen. Dat wordt een ware rampmorgenochtend....

Iemand ideeen om toch vol vertrouwen morgen in te loggen op live nation???

Madsm wrote:

Dat zou mooi zijn smile.gif

Wordt morgen vast ook een drama om er doorheen te komen maar ja......verwacht iemand wat anders dan !?

Hopen op veel geluk ! wink.gif

natasja wrote:

Wordt morgen vast ook een drama om er doorheen te komen maar ja......verwacht iemand wat anders dan !?

Hopen op veel geluk !
wink.gif

Ben ik dus even blij dat ik al kaarten heb...echt een pak van me hart. Voor de andere morgen veel succes!

Kootje wrote:
natasja wrote:

Hopen op veel geluk ! smile.gif

Ik heb wel al kaarten voor het concert van 20 juli, maar wil ook kaarten voor het extra concert (die ongetwijfeld komt) Ik vermoed, dat er maar 1 extra komt.Want op 24 juli spelenm ze in Dublin. En U2 speelt nooit 3x achter elkaar!!! Dus 22 juli is geen optie en 23 juli is te dicht op Ierland.

Ik hoop ook nog een mooie ruil te kunnen doen met iemand, die kaarten gaat scoren voor Gelsenkirchen

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.