Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

Tot over een paar uurtjes. Slaap lekker.

Goedemorgen mensen, zoals verwacht een kort nachtje gehad hier. Mike is ook al wakker, dus we zitten nu lekker als 2 zombie's op zaterdagmorgen in dewoonkamer. Nog even rustig alles door te nemen voor straks. laugh.gif

oh even een edit... pfff net wakker en dan vergeet ik iedereen succes te wensen.

Allemaal ontzettend veel succes straks, toi toi toi!

Een heule goeiesmorges en veeeeeel succes straks.

Mocht het allemaal lukken en ik heb kaarten over, kan ik ze hier aanbieden of is er een apart Topic voor?

tijopi wrote:

Een heule goeiesmorges en veeeeeel succes straks.

Mocht het allemaal lukken en ik heb kaarten over, kan ik ze hier aanbieden of is er een apart Topic voor?

Sterkte dadelijk achter je PC, we hebben zeker nog contact vandaag.

Kijk ik net bij de tourdatum`s staat er bij A`dam ON SALE NOW, ik gelijk aanklikken maar niet dus, anders was ik een van de eertse geweest.

Goede morgen allemaal hier op het topic.

Ben er helemaal klaar voor. Laptopje gereed, bankpasje + e-dentifier (ABN) pincode etc...

Zelfs 2x laptop aanstaan. Mozilla + Internet explorer.

Ga zo effe met m 'n dochtertje naar de winkel (extra vroeg) om te zorgen dat ik ruim op tijd terug ben.

Ik focus me helemaal op het 2de concert. Het 1ste concert zal denk ik binnen een 15 minuten uitverkocht zijn. Dus iedereen die toch kaarten wilt voor het 1steconcert succes. Het zal een waar gekkenhuis worden hier op het topic en achter de pc.

Ik heb er goede moet in!!!!

Hallo Ilona, als je dit leest, dat ene petje wil ik voor zeker!!!!!!!!

Ik lees alle berichtjes mee, dus ik zl zo af en toe wel een reactie plaatsen. Wat krijg je na Achtung Baby??:-)

Kijk ik net bij de tourdatum`s staat er bij A`dam ON SALE NOW, ik gelijk aanklikken maar niet dus, anders was ik een van de eerste geweest.

ook vanaf hier een goedemorgen allemaal:-) Spannende dag weer vandaag, ik hoop dat het voor iedereen gaat lukken straks!! en dat iedereen wat krijgt! Ga straksalle vensters sluiten en me helemaal concentreren op mijn eigen "call centre" 2 pc's 1 laptop en een telefoon.........hoop dat het gaat lukken!

GOOD LUCK!!!!

Goedemorgen Ilona, tijd niet gesproken roll.gif

Alle andere ook goedemorgen natuurlijk !!!

cees2122 212 wrote:

Maar ff wat anders,wat mij net opviel is dat de site van eventim al klaarstaat volgens mij !! kijk maar eens via de concertzoeker op alfabet !! ineens staat einddatum op 21 juli !!! m.a.w. ?? ik gok erop dat de software klaarstaat voor morgenochtend en zo overfloept naar concert nr. 2 !! toch maar ff meeklikken morgen !! :-) Je moet wel inloggen anders zie je het niet !!

Succes allemaal !!!!

voor het eerst deze week staat de einddatum op eventim.nl op 20 juli..... het was altijd zoals hierboven ook stond 20 en 21 juli????? dit om dezaterdagmorgenstress eventjes te verhogen:-)

zijn ze een onderzoek aan het doen juul???

dekbed ivm misdrijf??

2 pcs aan, firefox en explorer.....

rest nog ff bij elkaar zoeken....:-)

muis wrote:

goedemorgen allemaal!!!!!

zo, ff koffie....
image

Strak plan:-)

Goedemorgen!

Ik ben ook bijna gereed voor een flitsende start straks! :-)

Maar ipv koffie pak ik eerst nog effe een bakje thee :-)

Willy, fijn dat Lotte weer thuis is, maar wel vervelend dat jullie nog zo lang op de uitslag moeten wachten... Of was dat van te voren al bekend?

Marian: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Zo alles hier in huis is ook klaargezet, briefje met gegevens. 2 pc's, 1 lappie en evt 2 telefoons als we nog handen vrij hebben tussendoor. Klaar voor deellende straks.

Ik ga ook maar eens een bakkie koffie inschenken.

slaap normaal wel 's door de wekker heen, maar nu was ik net voordat wekker afging wakker.....nou wakker..:-)

slopend zulke dagen.........

levi had alles al voor me klaargezet....laptop(s), briefjes met info....peuken....telefoon....zelf het koffieapparaat stond stand by....lief hé....

wat een schat Ilona! maar eh, hij heeft er dan zelf ongetwijfeld nog prijfijt van?!

dat kaartje voor hem is al in the pocket....:-)))

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.