Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

Het was een enerverende dag. Vanmorgen ging het vredelijk makkelijk met het scoren van veldkaarten. 6 stuks gekocht voor het 2df concert. Klinkt raar, maardeze waren niet voor mij :-) Een aantal maatjes van me vroegen of ik mee wilde doen om er doorheen te komen. Dat lukte wonderwel makkelijk. na veel wikken enwegen heb ik besloten toch maar niet op het veld te gaan staan op het 2de concert. Dus 1 aartje heb ik over om te ruilen. De andere 5 gaan naar m 'nvriendenkring. Zelf heb ik een zitplaatse op Vak 113 Rij 8. Volgen mij heel dichtbij het podium en lekker onderin de 1ste ring.

Wie heef er nog meer kaarten in Vak 113??? En Ilona heb je het petje nog :-)

Vage kaart zeg. Waar is dat van?

Hoop voor iedereen dat ze de kaarten hebben kunnen bemachtigen die ze wilden.

Wij kwamen er 1tje te kort. Heb wat in de presale kunnen krijgen.

Nu nog voor 1 iemand proberen te kopen.

Ik ga eens rondkijken hier.

Madsm wrote:

Hello hello.

Ben weer terug uit Den Haag. Als je er niet goed voor getraind hebt, is een halve Marathon niet fijn.

Tijd: 1:57:48, zo'n 11 minuten boven mijn PR. En lijden .........

Eh, je gaat mij toch niet wijsmaken dat je op een nieuw pr mikte (gelet op je fysieke gesteldheid)? Kan me voorstellen dat het een hele worsteling is gewordenmet jezelf. Lijden....ik hoef dat gevoel nu even niet te voelen, vreselijk. Eerst maar eens goed herstellen nu Maarten, voor je aan een volgende missie begint.

ingelke wrote:

Dieder wrote:

image

Waar is dit van?

Dit is wat in de wandelgangen hier een 'Diedertje' genoemd wordt. Ik geloof dat dit de set-up is van Celine Dion.

Haha FJ; een "Diedertje".

Het eerste "Diedertje" was toch toen Dieder vertelde dat hij NLOTH een ontzéttend slecht album vond en dat hij geen fan meer wilde zijn of zoiets?Meesterlijk.

Maarreh, dit is de "enige echte", al zeg ik het zelf....

U2360AmsterdamArena.jpg

waar komt dat plaatje vandaan dieder ???

daar schrik ik van..... ook al sta ik op t veld MET DANK AAN DE BENDE !!!

en die animatie van die poppetjes door die deur wil ik ook nooit meer zien ........ echt te erg ......

maar het ergste was de manier waarop ze je aan de telefoon behandelden en probeerden om je wijs te maken dat ze geen veldkaarten konden krijgen voor je . enals je dat dan uiteindelijk slikte ... na eerst dus nog 10 keer zeggen dat ik niet op ging hangen en dat ze de veldkaarten moest blijven proberen ... maarwilde hgeen ruzie, want ze hoeven maar op een knop te duwen en weg ben je ... (leuk he, zon afhankelijke positie ...)

en bij t zoeken naar de tribunekaarten (via telefoon) dat ze dan zeiden dat de tribunekaarten niet aangaven welk vak t was ....

dus iedereen die een tribune kaart via de telefoon heeft gekocht, kreeg alleen de kleur code en de rij en stoelnr te horen .... EN DAT ging er bij mij niet in..... hufters ......nja.... weten we dat ook weer .....

qua internet dan misschien google chrome dan maar eens proberen, want ik was om half 10 al klaar voor de aanval ... maar nada niente niks , en dat vindt ik dusvaag ,.... bij t postkantoor kon je nog zien als er een medewerker stond te stuntelen, of als de kaartmachine vastliep ofzo.... en hier is t allemaalonzichtbaar en gissen geblazen, en daar hou ik nie zo van ....

maar goed ... 20 en 21 dus op t veld, en de 21e mijn ouders in vak 413 achter t podium ....

als je eens wist hoe BLIJ ik daarvan wordt ....

dag dag

ok ... dat krijg je na een lange tijd afwezigheid, dan mis je t fenomeen " diedertjes "

laat staan dat je weet wat t is

al krijgen we nu plaatje en uitleg tegelijk

dank dank, ik ben weer rustig ...

pfffff ik ga ervan door

tis nog lang geen 1 april ....

JR01 wrote:

Het eerste "Diedertje" was toch toen Dieder vertelde dat hij NLOTH een ontzéttend slecht album vond en dat hij geen fan meer wilde zijn of zoiets? Meesterlijk.

Idd JR, ik dacht destijds eindelijk een 'medestrijder' gevonden te hebben laugh.gif

Hawkmoonnl wrote:

JR01 wrote:

Het eerste "Diedertje" was toch toen Dieder vertelde dat hij NLOTH een ontzéttend slecht album vond en dat hij geen fan meer wilde zijn of zoiets? Meesterlijk.

Idd JR, ik dacht destijds eindelijk een 'medestrijder' gevonden te hebben roll.gif

goed, laatste keer voor nu ...

heeft iemand t linkje nog waar je t uitzicht vanaf je stoel krijgt te zien in de arena ??

heb serieus gezocht, maar kan t niet vinden

mijn ouders kunnen kiezen tussen of

vooraan vak 416 (in de hoek) of

middenin vak 413 (recht achter t doel)

bij voorbaat dank

Zit m'n uitgedraaide kaartjes eens goed te bekijken (ze zijn weer eens wat anders dan de fenomenale kaartjes die voor de When Loves Comes To Town Tourwerden gebruikt met de hoekjes de werden afgescheurd op dat plasticachtige papier) en zie dat ik ingang J moet hebben.

Weet iemand waar die ingiang is en hoe die zich verhoudt tegen de plek van het podium op het veld?

En over vrogger gesproken: wie herinnert zich niet die voorverkoop van zo'n 20 jaar geleden: lot uit de krant insturen en maar hopen dat je kaartjes werdenopgestuurd....!!!)

circuitbandit wrote:

goed, laatste keer voor nu ...

heeft iemand t linkje nog waar je t uitzicht vanaf je stoel krijgt te zien in de arena ??

heb serieus gezocht, maar kan t niet vinden

mijn ouders kunnen kiezen tussen of

vooraan vak 416 (in de hoek) of

middenin vak 413 (recht achter t doel)

bij voorbaat dank

http://www.amsterdamarena.nl/evenementen/waar_zit_ik/

JR01 wrote:

10ru22124_Mini_300_Blister_400.jpg

Ik lig nu helemaal dubbel laugh.giflaugh.gif

Madsm wrote:

Hello hello.

Ben weer terug uit Den Haag. Als je er niet goed voor getraind hebt, is een halve Marathon niet fijn.

Tijd: 1:57:48, zo'n 11 minuten boven mijn PR. En lijden .........

Uitlopen is het belangrijkste. Is ook steeds mijn leuze.

De verbetering van het Pr zal in de toekomst nog wel eens lukken.

En zoals ik al eens zeg: Pijn = Fijn met een P

Hallo allemaal......beetje bijgekomen van de stress vanmorgen????.....gek genoeg erg gestresst, maar uiteindelijk binnen 4 minuten mijn veldkaarten 1e dagbinnen en kwartier later veld voor dag 2......nu nog Dublin! Als dat net zo gaat, ben ik supersuperblij!

Overigens heb ik voor beide dagen waarschijnlijk 2 veldkaarten over, maar wil graag ruilen.....voor Gelsenkirchen (mocht dan nog doorgaan), Cardiff ofDublin....heb ook nog 2 Milan in de aanbieding!

Hebben jullie ook veld of zitten? ZItten vind ik persoonlijk niks.....maar dat is persoonlijk!

Is bij jou wel erg snel gegaan ..... hier een uurtje bezig geweest met die fijne wachtrij en er dan weer helemaal uitgeflikkerd worden maar uiteindelijk deGA's gescoord banana.gif

Ja, ik schrok er zelf ook van....had nog een vriendin aan de lijn.....en toen kon ik al bestellen, 2 minuten voor tien! DUs echt snel, daarna kaarten besteldvoor diezelfde vriendin die er niet doorheen kwam. Daarna voor 2e dag, die kon zij gelukkig ook zelf bestellen......gevolg is wel dat mijn creditcard bijnazijn max heeft behaald:-( Maar goed, even cashen en dan is dat ook weer geklaard......

Maar we hebben kaartjes, dat is wat telt! :-) We kunnen weer feesten in de Arena! YES!

Nu nog een vakantiebestemming zoeken voor ons drietjes........zucht...dat dat een opgave moet zijn is al erg genoeg!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.