Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

Voor Pieter de rekenaar:

2005: 3 x 48.000 = 144.000

2009: 2 x 60.000 = 120.000

Misschien nu duidelijk?

En het is dus nu nog niet uitverkocht!

Madsm wrote:

Nee een PR had ik niet verwacht, maar een 1.52 of 1.53 had ik wel gehoopt.

Tot halverwege lukte dat aardig , maar daarna was het op. De laatste 4km (weer) vechten tegen kramp, dus het tempo ging flink omlaag. 5km tijden: 27:05, 26:38, 28:00, 29:50 eindtijd dus 1:57:48.

Idd Maarten, goed te zien aan je tussentijden dat ergens na de helft de accu aan het leegstromen was. Jij bent toch iemand die op zijn minst vlakloopt en als het even kan met een negatieve split. Eerst maar eens herstellen van deze 'aanslag'. Ik zou toch eens naar een sportmasseur gaan Maarten.Laat elke twee weken mijn spieren ook masseren. Is het niet om pijntjes te bestrijden, dan is het wel om pijntjes te voorkomen.

hello allemaal! we zijn thuis!

net bijgelezen en de ticketstress ff meebeleefd. foei foei!

maar iedereen heeft de kaartjes die hij wil blijkbaar? da's geweldig goed nieuws :-)

natasja wrote:

spanish eyes girl wrote:

natasja wrote:

Zou Denis er nog niet helemaal uit zijn want de uitgewerkte versie wordt
image
?

Laat dat maar aan Denis over hoor, komt wel goed.

Ik vind dattie een TOPPRESTATIE heeft geleverd.

Absoluut.........hij heeft het allemaal goed geregeld !!!!

Mooi te horen dat ideeen zoals die in het koppie zitten, bij de uitwerking ook gewoon helemaal blijken te kloppen! Denis, top gedaan!

hanshe wrote:

Voor Pieter de rekenaar:

Misschien nu duidelijk?

...duidelijk zelfs

gloria002 wrote:

hello allemaal! we zijn thuis!

Hey Tina! Welkom thuis...goed dat jullie heelhuids zijn thuisgekomen

PieterVR wrote:

hanshe wrote:

Voor Pieter de rekenaar:

Misschien nu duidelijk?

...duidelijk zelfs

Maar in 2005 kon je ook dagen later nog tics scoren hoor ! (heeft m'n zus toen gedaan)

en als er iemand is die nog een kaartje tekort komt:

ik heb 1 veldkaart uit de presale over voor 20 juli. Ingang J. Geen e-ticket, heb hem dus nog niet in huis.

iemand belangstelling?

Valt mij op dat op MP veel kaartjes voor kostprijs worden aangeboden.

Of lijkt dat maar zo....??!!!

Hee Tina,

Fijn dat jullie weer goed thuis gekomen zijn. Het is vanochtend geheel volgens plan (of eigenlijk zelfs nog beter) verlopen. Iedereen erg blij dus smile.gif !!!

ja hoor, vanmorgen om 7u vertrokken om de files voor te zijn.

en dank je wel :-)

we waren ons tijdens de rit aan het afvragen of we - als we om 4u hier vertrekken - op tijd aan de Arena kunnen geraken. rekening houdend met files en zo.normale reistijd is zowat 3u. maar ik zou wel antwerpen door moeten midden in de avondspits én tot aan de Arena. hoe erg zijn de files?

GA is dan natuurlijk niet te doen, ik ben niet van plan om helemaal achterin te staan.

ach, het is natuurlijk helemaal gek op die manier. het zijn al jullie berichten en kriebels de me helemaal gek maken :)

Sorry als het wat vervelend eruit kwam, ik had het nl. zelf absoluut ook niet verwacht.

Daarom heb ik mijn horizon aan A'dam 1 gegeven. Achteraf dus onnodig!

Mijn vermoedens zijn dat NLOTH op dit moment niet goed genoeg wordt gewaardeerd. Misschien ook niet heel erg, het zal sowieso een feest worden wat mij betreft.Maar hoewel ik de nieuwe cd prachtig vind, ik ben ook benieuwd hoe zich deze nrs. tijdens een live concert zullen voelen tussen Streets en One...

natasja wrote:
Hee Tina,

Fijn dat jullie weer goed thuis gekomen zijn. Het is vanochtend geheel volgens plan (of eigenlijk zelfs nog beter) verlopen. Iedereen erg blij dus roll.gif

hanshe wrote:

Sorry als het wat vervelend eruit kwam, ik had het nl. zelf absoluut ook niet verwacht.

Mijn vermoedens zijn dat NLOTH op dit moment niet goed genoeg wordt gewaardeerd. Misschien ook niet heel erg, het zal sowieso een feest worden wat mij betreft. Maar hoewel ik de nieuwe cd prahtig vind, ik ben ook benieuwd hoe zich deze nrs. tijdens een live concert zullen voelen tussen Streets en One...

Wat ik tot nu toe heb gezien van ze live vond ik het wel heel erg goed overkomen.

Nummers als Breath en Magnificent zijn prima live nummers en ik vind Bono de beste stem sinds jaren hebben.

hanshe wrote:

Mijn vermoedens zijn dat NLOTH op dit moment niet goed genoeg wordt gewaardeerd. Misschien ook niet heel erg, het zal sowieso een feest worden wat mij betreft. Maar hoewel ik de nieuwe cd prachtig vind, ik ben ook benieuwd hoe zich deze nrs. tijdens een live concert zullen voelen tussen Streets en One...

Nou geloof me, GOYB en Magnificent klinken geweldig live!!

...En Natasja, wie weet hoeveel kaarten er nu over een paar dagen nog zullen zijn?

Zou het dan toch de crisis zijn.... ook U2 zal het een beetje treffen?

Weet iemand toevallig wanneer tijdens het eerste overzicht GELSENKIRCHEN gepland stond......was daar helemaal niet mee bezig nl....zou nu leuk uitkomen.....

spanish eyes girl wrote:

hanshe wrote:

Mijn vermoedens zijn dat NLOTH op dit moment niet goed genoeg wordt gewaardeerd. Misschien ook niet heel erg, het zal sowieso een feest worden wat mij betreft. Maar hoewel ik de nieuwe cd prachtig vind, ik ben ook benieuwd hoe zich deze nrs. tijdens een live concert zullen voelen tussen Streets en One...

Nou geloof me, GOYB en Magnificent klinken geweldig live!!

Jij kunt het weten smile.gif !!!!!

Wel apart trouwens dat op de officiele U2 site de 2 NL concerten op "Sold Out" staan terwijl er nog voldoende kaarten zijn te krijgen voor beidedagen

hanshe wrote:

...En Natasja, wie weet hoeveel kaarten er nu over een paar dagen nog zullen zijn?

Zou het dan toch de crisis zijn.... ook U2 zal het een beetje treffen?

Wie zal het zeggen. Maar persoonlijk vind ik het niet zo erg als het minder storm loopt....anders waren we er misschien nog moeilijker doorheen gekomenwink.gif.

Gelsenkirchen was eerst 3 augustus, waarschijnlijk volgt ond 19 maart de definitieve ja of nee...

hanshe wrote:

Gelsenkirchen was eerst 3 augustus, waarschijnlijk volgt ond 19 maart de definitieve ja of nee...

Ok, dank je wel! we wachten het maar rustig af......;-)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.