Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

Gebraden%20kip%201%20(9).gifgoedemiddag allemaal!!iedereen beetje het gevoel van een uitgebluste stresskip zijn maar toch happy?? wink.gifGebraden%20kip%201%20(3).gifof meer hetgevoel van.....ontdane kip zonder kop???Gebraden%20kip%201%20(11).gifzo van...eerst die tickets maarin handen hebben........
of, rijg mij maar aan het spit....'k zie het allemaal wel...Gebraden%20kip%201%20(5).gif

plaatje paris.....grijze zitplaatsen bestaan niet? zit achter het "doel", nou, dat is lekker dan....sick.gif
rijg mij dus maar aan het spit......roll.gif

hoi allemaal,

Alles goed hier. Lekker he, zo'n U2 vrije stress dag. Morgen nog een. Even opladen voor dinsdagochtend. Hopelijk is na dinsdag alle stress voorbij want datzou presale succes betekenen. We wachten af.

Precies Ad. Dinsdag voorbij en dan kunnen we ons echt voorbereiden :-))))

Howdy!

jullie hebben het allemaal over een heerlijke zonnetje! waar???? ik zie hier alleen maar een grijze wolken massa! tot overmaat van ramp belt mn moeder weereven met het weerbericht in zuid frankrijk. leuk mam, kunnen we misschien over iets anders praten? grrrr, volgens mij doet ze het express

Hawkmoonnl wrote:

hobbes wrote:

Jacqueline wrote:

hobbes wrote:

Wat was het heftig gister! Maar zo happy dat het goed is gekomen!

Nog ff wachten op Denis zijn definitieve excel van wie allemaal waar heen moeten qua kaartengeruil, ook weer een leuk evenement ...

.Die is gisteren nog verstuurd. Check je mail even anders stuur ik hem nog even aan je door. Misschien dat jij hem begrijpt happy.gif

Hawkmoonnl wrote:

hobbes wrote:

Jacqueline wrote:

hobbes wrote:

Wat was het heftig gister! Maar zo happy dat het goed is gekomen!

Nog ff wachten op Denis zijn definitieve excel van wie allemaal waar heen moeten qua kaartengeruil, ook weer een leuk evenement ...

.Die is gisteren nog verstuurd. Check je mail even anders stuur ik hem nog even aan je door. Misschien dat jij hem begrijpt
image
en kun je het me uitleggen.
image

Heeij drop!

Gaat hoofdpijn al wat beter?

Heb die mail wel gehad maar dacht dat hij nog verder ingevuld zou moeten worden, vond hem nog erg leeg ...

zal er beter naar kijken, dat gaan we snappen!

Ik keek er in eerste instantie volledig overheen, maar let ook op de tabbladen onderaan het bestand !!! De samenvatting maakt wellicht e.e.a. wat duidelijker.

Ow ok ... dan heb ik niks gezegd en idd gewoon niet goed gekeken ...

Ga ik nu gelijk doen :)

En nu snap ik het ook helemaal!

Heb extra info naar denis gestuurd dus hij wordt nog wel bijgewerkt denk ik,

ook stom om niet ff naar de andere taps te kijken ...

(gelukkig was ik niet de enige ;) )

spanish eyes girl wrote:

Zag net dat ons hotel ook behoorlijk in prijs is gestegen!

Haha, dan hebben jullie echt heel erg op tijd geboekt! :)

Is toch wel mega goeie omzet voor alles overal waar U2 komt ...

JR01 wrote:

Dit is een plaatje van het U2 360 concert in Parijs. Voor het eerst kun je zien tot hoe ver je met een veldkaart kunt komen, tenminste, ik neem aan dat alles dat groen is met een veldkaart binnenkomt...

Gaaf maar toch anders dan de Arena denk ik. Achter het podium zijn in dir plaatje geen kaartjes te koop voor de tribune. Namelijk grijs op hetplaatje en geen grijze prijs categorie. In de Arena zijn deze wel verkocht namelijk 4x aan mij :)

Zou je in Adam dan ook verder rondom kunnen? Of staat daar in Parijs een soort catwalk podium....

Zou leuk dit soort voorpret laugh.gif

spanish eyes girl wrote:

Even een vraagje: hoe kom ik vooraan te staan?? hihi.

Ik hoop nog steeds dat ze Horizon (en daarna Breath) members die veldkaarten hebben belonen met hetvoorste vak d.m.v. een scan systeem. Ze weten immers hoeveel en welke pre-sale codes veldkaarten hebben en dus welke barcodes erin mogen.

De die hard fans vooraan, dat lijkt me voor de mannen zelf ook gaaf.

spanish eyes girl wrote:

en niet alleen hotel, ook het vliegtuig is omhoog gegaan, was het vorige week 30% korting(van 115-naar 107 euro.. tax geen 30%..lol). was het gisteren 137-euro. kijk dan gaat het opeens hard

Stevie wrote:

spanish eyes girl wrote:

Even een vraagje: hoe kom ik vooraan te staan?? hihi.

Ik
hoop
nog steeds dat ze Horizon (en daarna Breath) members die veldkaarten hebben belonen met het voorste vak d.m.v. een scan systeem. Ze weten immers hoeveel en welke pre-sale codes veldkaarten hebben en dus welke barcodes erin mogen.

De die hard fans vooraan, dat lijkt me voor de mannen zelf ook gaaf.

de die hard fans staan normaal ook vooraan omdat dat precies de gekken zijn die een hele dag (of dag en nacht - of dag en nacht en dag - ...) aan de deur gaanliggen :D.

als ik zie hoeveel presale codes en met presale code gekochte tickets op herverkoopsites belanden dan denk ik niet dat dat een goeie referentie is. brr, laatdie scans maar zitten, voor we 't weten krijg je een loterij zoals in Amerika met de Vertigo tour. NIET leuk!!

hobbes wrote:

spanish eyes girl wrote:

Haha, dan hebben jullie echt heel erg op tijd geboekt!
:)

Is toch wel mega goeie omzet voor alles overal waar U2 komt ...

is idd een geweldige boost. ik heb vorige keer in een krant gelezen hoeveel miljoenen de 3 concerten in dublin opbrachten qua toerisme ... bennatuurlijk de cijfers vergeten maar ik weet wel nog dat ik behoorlijk onder de indruk was.

de U2-fans gaan natuurlijk de economie niet redden maar flink ondersteunen toch wel hoor! smile.gif

yep!

wasmachine en droogkast presteren overuren! morgen ook nog thuis, lekker hé :-)

ben aan het kijken hoe ik 't makkelijkst in Cardiff geraak

nope! we zitten een beetje vast met pascal z'n werk hé. opzeg loopt tot eind juli ... weet niet of hij in augustus al werk zal hebben en zo ja, dan loop jeniet direct weg voor 2 weken hé. ik hoop dat een tour in 2010 niet enkel een gerucht is.

en hoe zit het met jullie plannen?

Cardiff staat nu als volgende op mijn "to-do lijstje"

;-)

JR, ik weet nog niet of ik mee ga naar Cardiff, tickets vanuit amsterdam zijn al behoorlijk aan de prijs €208 (KLM), naar Bristol kan nog voor €79 met Easyjet.

Cardiff is 'hot' dezer dagen :D

ben er nog niet geweest. we zijn tot nader order in Bath altijd naar beneden afgeweken. nooit naar boven dus ...

tina, amsterdam 1 (met gaby of bas).

en naar dublin. wohooooooo!

voor de rest, richt ik mijn pijlen op 2010. kijken wat dat voor moois gaat brengen!

alhoewel het me ook heel leuk lijkt om las vegas te gaan.

vraag me niet waarom. haha!

clip van u2, denk ik.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.