Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

Juul wrote:

Dit lees ik net op het forum van de u2fanclub. Ik ben niet zo'n talenwonder maar als dit bericht waar is dan even oppassen:

Ik ben niet Dik VoorMekaar maar ik wil jullie op het volgende addertje onder het gras wijzen:

Hieronder volgt 1 van de regels van de veiling:

Bid Ranking:

Bids are ranked first by the amount bid per ticket. In case of a tie, bids are ranked by the time that the bids were placed, with earlier bids for the same amount receiving priority. If other bidders later submit higher bids,
your bid may be reassigned to a lower Ticket Group
or you may receive no tickets at all, depending on the quantities of tickets in those bids and in the Ticket Groups.

De tekst in het rood kan betekenen dat als je bijvoorbeeld 150 Euro voor een kaart hebt geboden en iemand anders een hoger bod heeft uigebracht, dat je dan uiteindelijk voor 150 Euro per kaart op een zitplaats van 30 Euro kan komen te zitten.

Ik blijf dat hele bieden maar een rare bedoening vinden......

maak dat een x bedrag per kaartje bestemd voor het goede doel maar dit moeten ze niet doen vind ik

Het is wel vreemd met dat bieden.

Hij is helemaal goed Muis !!!

Ik werd gek van dat rennen naar kamer 100 !! klagen is makkelijk,maar zie je het voor je ? Hier kan ik ook nog steeds niet rechtstreeks in,niet in webmailenz...Still working on it !! yeah right..with filling up your pocket !! Hier weer inloggen als full member en via tour erin...enz enz ! Ik heb ff terug gekekenhahaahaah ik denk een mailtje of 40 aan password-resets overal..ik draaide helemaal door !!

En ik had alles nog check der check gedaan,maar ja ik kreeg geen antwoord op mijn vraagmail vrijdag van ze,ja en dan wordt je alleen maar kwader enkwader,helemaal na wat ik zag op die site ik heb het ook gemeld hier,zal eens zoeken..vrijdagavond en ik had inlog bij die gasten en ik zie ineens 20 en 21juli staan,maar 5 minuten later stond er weer 20 en 20 juli...dus ik wist het zeker en was natuurlijk een test op de pagina daar ?s' avonds om 11 uur ? Jaen dan aan het einde van de dag klik je op plekken,waar ik althans mijn schoonmoeder niet eens laat zitten,dat mag dan ook niet doei..!! Ja dan ben ikziek,maar gaat wel over hoor en ik ben alvast een klein beetje begonnen met de voorbereiding en mijn dolby surround meer echo en dan een live-dvd opzettenietsje meer galm,dat gaat helemaal goed komen,met schreeuwen en meezingen !!!!

En net als Bassie : altijd blijven lachen !!

Kees, Cees? je bent niet de enigste. Muisje (Ilona) heeft een mooie badkuip geplaatst maar die troubles moeten eens snel over zijn. Wij zijn uit ergenis ditdraadje in general begonnen omdat een vriend van ons ook niet kan inloggen op het (u2.com betalend lid) forum. U2 is een geen kleine organisatie en dit mag weleens snel opgelost worden.

Goedemorgen allemaal, vannacht weer een beetje normaal geslapen voor het eerst deze week. De rust komt weer een beetje terug. Nog niet helemaal, de kaartenzijn immers nog niet hier thuis.... :)

Net weer even op Mp zitten kijken, viel van mijn stoel van verbazing, niet normaal hoeveel kaarten er aangeboden worden. 1.123 aangeboden advertenties onderpop en 477 onder rock en metal op dit moment.

Wel een grote advertentie van livenation erbij, koop je kaarten bij ons 100% echt en gegarandeerd de laagste prijs staat er....

Maarja die zijn op dus dat schiet niet zo op.

Las wel dat u2fansunited inmiddels weer open is en men zo een 60 kaartjes "heeft" om te bemiddelen nu.

En wat ik dus ook weer las via hyves is dat er daar mensen schijnen te proberen kaartjes op te kopen voor de normale prijs,

bij fans die kaartjes over hebben door bijv dubbele bestellingen omdat ze met meerderen geprobeerd hebben zaterdag, en deze worden dan weer doorverkocht voorwoekerprijzen...

Ik heb ook dubbele kaartjes en kreeg gisteren via hyves ook meerdere berichten van mensen die nog naarstig op zoek zijn, ik wil sowieso wachten met dingenbeloven aan anderen tot ik ze in huis heb maar durf ze nu eigenlijk niet zomaar door te geven aan mensen die ik niet ken op bijv hyves. Straks worden diealsnog voor woekerprijzen doorverkocht.

Er zijn in mijn eigen omgeving wel via via nog diverse mensen die kaartjes zoeken waarvan ik zeker weet dat ze echt zelf gaan dus als die nog niets hebben alsde kaartjes hier binnen zijn dan gaan ze daarheen.

Oh ja ook nog zoiets, sprak buurtjes hier dit weekend over de voorverkoop. Die zijn er 20 en 21-7 niet dus die hebben zaterdag voor 216 euro per kaartje viaeen of ander ticketbureau kaartjes gekocht voor gelsenkirchen 03 augustus... :S

Net even gekeken en die kaartjes worden idd aangeboden bij diverse bureaus.

Chelyn wrote:

voor 216 euro per kaartje via een of ander ticketbureau kaartjes gekocht voor gelsenkirchen 03 augustus... :S

Ben je dan ff mal zeg om dat neer te tellen!?!? En dan zeker bij een ticketbureau. T'is te hopen dat ze echt zijn...

goedemorgen!!

chelyn, jemig wat een zonde geld voor je buren.....weten/wisten waarschijnlijk niet waar je voor normale prijzen tickets kunt kopen....zoals zoveel mensen denkik....

hadden ze het nu maar ff aan jou gevraagd!!:-))

en dat bieden.....leest het ook zo juul........wat een misleidend gedoe!!

was dat nou een actie van ticketmaster????

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.