Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

Anouk heeft al dagen bijna geen stem meer. Is een griepje geweest en kan nog wel 2 weken zo blijven ohwell.gif.

Ze heeft wel een neusspray gekregen....kan ze in ieder geval een beetje normaal ademhalen

MP blijft ook maar volstromen he.....zo balen voor de fans die niet op de normale manier kaarten kunnen scoren...die zullen toch via deze weg verder zoekenhelaas.

Mojo heeft toch duidelijke voorwaarden:

3 Verbod doorverkoop e.d.
3.1 De klant is gehouden om het toegangsbewijs voor een evenement voor zichzelf te houden en derhalve niet op enigerlei wijze aan derden door te verkopen, ter verkoop aan te bieden of in het kader van commerciële doeleinden te verstrekken. Van dit verbod is uitsluitend uitgezonderd de verkoop van toegangsbewijzen via het ticket exchange platform als bedoeld in artikel 1.1.
3.2 De klant is jegens Mojo gehouden om op geen enkele wijze reclame of enige (andere) vorm van publiciteit te maken in verband met het evenement en ieder onderdeel daarvan.
3.3 De klant die zijn toegangsbewijs om niet en niet in het kader van commerciële doeleinden aan derden ter beschikking stelt is verplicht om de aan hem als klant opgelegde verplichtingen zoals verwoord in voorgaande leden van dit artikel ook op te leggen aan degene aan wie hij het toegangsbewijs ter beschikking stelt en staat er jegens Mojo voor in dat deze perso(o)n(en) deze verplichtingen nakomen.
3.4 Indien de klant zijn verplichtingen zoals verwoord in de voorgaande leden van dit artikel niet nakomt en/of daarvoor niet in kan staan, is de klant een direct opeisbare boete van ? 10.000,- per overtreding aan Mojo verschuldigd en ? 5.000,- voor iedere dag dat de overtreding heeft voortgeduurd en voorduurt onverminderd het recht van Mojo om van de klant bovendien nakoming en/of vergoeding van de geleden of nog te lijden schade te vorderen.

Deden ze er dan ook maar eens wat aan !!!

muis wrote:

hoe was het bij de dokter natas??

zit bij fortis....

nooit gezien.....of niet op gelet...kan ook....:-)))))

had met bruce geen ticketfast aangevinkt...maar dat je met je CC kaartjes moest afhalen in zweden zelf...

niet handig als tickets voor iemand anders zijn....

maar is opgelost...:-))))

tongue.gif

mag je op MP een link naar livenation plaatsen????

volgens mij weten veel mensen niet waar je uberhaupt tickets kunt kopen......

Hawkmoonnl wrote:

muis wrote:

hoe was het bij de dokter natas??

zit bij fortis....

nooit gezien.....of niet op gelet...kan ook....:-)))))

had met bruce geen ticketfast aangevinkt...maar dat je met je CC kaartjes moest afhalen in zweden zelf...

niet handig als tickets voor iemand anders zijn....

maar is opgelost...:-))))

grin.giftongue02.gifclap.gifwink.giflaugh.gif

muis wrote:

mag je op MP een link naar livenation plaatsen????

volgens mij weten veel mensen niet waar je uberhaupt tickets kunt kopen......

Geen idee maar dan zeg je toch gewoon dat ze via de website van livenation (zonder website te plaatsen) kaartjes kunnen kopen !

muis wrote:

Kootje wrote:

muis wrote:

waarschijnlijk ben je nooit zo blij geweest dat er geld van je visa af is natas!!;-)

Na al die berichten ook maar is gekeken op de CC...kon er niet inkomenwink.gif ennu er bestaan geen dommevragen:-)

Goedemorgen allen,

Heb ik nog iets gemist ??

Behalve 'voorstress' voor morgen??

Klopt extra concert Goteborg. heb ik net 2 kaarten voor het 1ste concert.

Was alweer opnieuw ingelogd en zag dat ik in de rij stond voor het 2de concert. (Deze koop ik trouwens niet, is puur nieuwsgierigheid)

deel 4 alweer zeg!

wat zullen die andere nationaliteiten hier op U2.com wel niet denken van ons???

yeoldeinn wrote:

weet iemand wanneer de andere pre sales beginnen?

Als je nou eens lekker actief naar informatie gaat zoeken en niet hier de ene domme vraag na de andere komen stellen??

natasja wrote:

Anouk heeft al dagen bijna geen stem meer. Is een griepje geweest en kan nog wel 2 weken zo blijven
image
.

Ze heeft wel een neusspray gekregen....kan ze in ieder geval een beetje normaal ademhalen

minder natasja...

gemeen virusje dus...

PieterVR wrote:

deel 4 alweer zeg!

wat zullen die andere nationaliteiten hier op U2.com wel niet denken van ons???

Ik wou dat wij dat hadden, denken ze!!smile.gif

JR01 wrote:

yeoldeinn wrote:

weet iemand wanneer de andere pre sales beginnen?

Als je nou eens lekker actief naar informatie gaat zoeken en niet hier de ene domme vraag na de andere komen stellen??

Nou inderdaad zeg! Ik word er ook zo langzamerhand sch*tz**k van!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.