Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

ingelke wrote:

ingelke wrote:

snow patrol is support act in Gothenburg and Milan I just read somewhere

Duh nu mail ik ook nog in het Engels... zit op mn werk , engelstalig hier dus dat zal het wel zijn...

Hahahahahaha, Edith.....Fries, Engels, Limburgs...van alle markten thuis! :-) Had ik ook toen ik bij Elsevier en IBM werkte..Engels als voertaal.....je spreektop het laatst geen Nederlands meer.....tsssssss

Maar bedankt voor de boodschap, ben blij met Snow Patrol in Milaan:-)) Nu nog Elbow erbij en mijn feestje kan niet meer kapot.....kon dat dan nog????...hahahaha

JessLS wrote:

ingelke wrote:

ingelke wrote:

snow patrol is support act in Gothenburg and Milan I just read somewhere

Duh nu mail ik ook nog in het Engels... zit op mn werk , engelstalig hier dus dat zal het wel zijn...

Hahahahahaha, Edith.....Fries, Engels, Limburgs...van alle markten thuis! :-) Had ik ook toen ik bij Elsevier en IBM werkte..Engels als voertaal.....je spreekt op het laatst geen Nederlands meer.....tsssssss

Maar bedankt voor de boodschap, ben blij met Snow Patrol in Milaan:-)) Nu nog Elbow erbij en mijn feestje kan niet meer kapot.....kon dat dan nog???? ...hahahaha

Hey Jessica,

Mooi dat je kaarten hebt voor Milaan!

Ja ik wissel hier van Engels naar Nederlands naar Maastrichts, wat Duits links en rechts... pfffff vermoeiend... de Friese taal ben ik nog altijd nietmachtig.. versta het wel al heel redelijk maar spreken is beperkt....

Alles gebeurd hier dus in het Engels en moet zeggen daar heeft mijn ABN met name het schrijven wel onder te leiden haha of is het lijden.... grapje haha

natasja wrote:

Wat grappig....Anouk van ons wordt 1april 6 !! Isa is onze jongste

Die wachttijden zijn vaak lang inderdaad he. Ik heb Anouk maar gewoon ingeschreven toen ze net 3 was, was ik in ieder geval op tijd
wink.gif

Ze beginnen hier het eerste halve jaar in een heel ondiep bad en dan eerst een beetje rennen en hinkelen en achteruit lopen door het water en dan voorzichtig met neus en mond onder water. Soms gebruiken ze van die uhm......tja, lange strengen die ze onder de oksels kunnen doen (geen idee hoe die dingen heten hahaha) maar in principe zijn hulpmiddelen hier uit den boze !

Dat is toevallig! Op 1 dag na even oud! laugh.gif

Ashlyn heb ik ook eerder ingeschreven en die is dus stukken eerder op zwemles gegaan als Chelsea. Ashlyn was 4,5.

Dat rennen en hinkelen, en met neus en mond onder water doen ze hier ook. Veel spetteren erbij en inderdaad ook die lange dingen gebruiken ze, en plankjes.Maar zodra ze met de zwemslagen gaan beginnen gaan ze naar dieper water en dus meteen sterke (en daarna wat lichtere kurkjes) om en 2 kurken armbandjes. Diegaan dan langzaam 1 voor 1 af. Ashyln heeft vorige week voor het eerst de hele les zonder drijfmiddelen gezwommen, ze moet zich nog wel steeds aan de touwenvasthouden hoor, het gaat nog niet heel soepel allemaal. Komt wel.

Straks weer lekker naar het warme zwembad voor Ashlyn haar les en morgen om half 3 ligt Chels in het water om af te zwemmen.

heeee ik heb een quote kunnen aanpassen.. ja ja ik leer het al!!

Iedereen in de steigers voor morgenochtend?

Ik lees 2 pc's, een telefoon, firefox gebruik etcetera.....

Maar welke ingang op internet zou nou het beste werken?

Via deze site doorlinken? of rechtstreeks via livenation of rechtstreeks via eventim?

Elke klik is weer een risico op vastlopers, maar als een goeie klik je op een goeie plek laat komen is dat wellicht het nemen van een risico waard.....

canoa wrote:

Niet nodig gelukkig bij mij.....morgen eerst maar is uitslapen na een weekje vroeg op...lees morgen na 10en de verhalen hier wel denk ik...

Grtz

We'll be back in touch with details of our Summer 09 very soon. We're dead pleased to be invited back out on the road by U2we'll shortly confirm which shows we're playing along with details for this Summer's Festivals.

Cheers for now.

Kaiser Chiefs

kaiserchiefs.co.uk

myspace.com/kaiserchiefs

kc_header_13-03-09.jpg

Zojuist delivery van DHL, mijn kaartjes van U2 in Milaan....dat is snel!!!!! :-) Heerlijk om tickets in je handen te hebben:-)

Nu morgen nog.........zucht!

Goteborg allebei de concerten UITVERKOCHT!!

Heb in totaal 1,5 uur in de wachtrij gestaan voor 2 lullige 2de ringkaarten voor het 2de concert. Heb ik maar niet gekocht!!

Ik had gelukkig eerder op de ochtend 2 veldkaarten voor het 1ste concert. Deze zijn voor m'n zwager en z'n vrouw.

Heeft Milaan nou ook al een 2de concert??

wil even wat kwijt hier....en 'k hoop dat er een dikke punt achter gezet kan worden....

iedereen is hier welkom, mag posten wat zij/hij wil....
niemand heeft het alleenrecht hier op dit U2 forum....ook niet als "club"
iedereen is hier omdat we graag over U2 praten, zeker in deze tijden....
we zouden juist allemaal helemaal happy moeten zijn nu!
de meesten hebben al een aantal tickets in the pocket !!! we gaan naar U2 jongens!!happy.gif
bovendien is 'alleen tekst' heel anders dan iemand in real life spreken....
dat kan zo anders overkomen....iemand kan zich buitengesloten voelen, hoewel diegene
het helemaal niet zo bedoelt....
ik zou aan iedereen willen vragen om het forum leuk te houden....
eventuele frustraties dan maar via een pm te doen aan de persoon zelf....
dit bericht is aan geen enkel persoon gericht, het is zoals ik het voel op dit moment....
hoewel ik het het begin van de "invasie" ook tegenstrijdige gevoelens had....
dat zal ik niet ontkennen.....
PUNTwink.gif

PROOST ALLEMAAL!!smokin.gif

smirnoff-1.jpg

JessLS wrote:

Zojuist delivery van DHL, mijn kaartjes van U2 in Milaan....dat is snel!!!!! :-) Heerlijk om tickets in je handen te hebben:-)

NU AL??? wowwwwwwww!!!!

ja, in je handen hebben, het echte bewijs!!!happy.gif

ben smirnoffen....:-)

en nee, niet teveel....morgen weer fris zijn...;-)

later!!!

muis wrote:

ben smirnoffen....:-)

en nee, niet teveel....morgen weer fris zijn...;-)

later!!!

Lekker...kan nie drinken, net bij tandarts geweest~! maar neem er eentje op U2~Doei!

cybermier wrote:

Goteborg allebei de concerten UITVERKOCHT!!

Heb in totaal 1,5 uur in de wachtrij gestaan voor 2 lullige 2de ringkaarten voor het 2de concert. Heb ik maar niet gekocht!!

Ik had gelukkig eerder op de ochtend 2 veldkaarten voor het 1ste concert. Deze zijn voor m'n zwager en z'n vrouw.

Heeft Milaan nou ook al een 2de concert??

Nee, en er zijn nog gewoon tickets te koop!

Ik ga nog even genieten van het zalige weer, de tuin in en morgen voor de PC stressen.....zucht!

Hallo, ben er ook weer eventjes.

Las op de site van Het Parool een leuk artikel over de kaartverkoop morgen voor U2, met tips... Misschien ten overvloede, maar hier is de link. Er worden ooktwee fans in gequoted, eentje is lid van U2.com. http://www.parool.nl/parool/nl/23/muziek/article/detail/212042/2009/03/13/In-virtuele-rij-voor-kaartjes-U2.dhtml

Okee, dat was het weer!

Laters!

veene1 wrote:

Zouden we het bijna vergeten! We hebben een jarige vandaag, 2 eigenlijk!

MARIAN! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!
clap.gif

en ADAM ook. en Mrs. Clayton, van Vertigoroad 40, ook gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
banana.gif

Ah! Thank you!!!!!!

En Marian natuurlijk heel erg van harte gefeliciteerd!!!

Cheers Ilona en ook voor jou Jess, dat je je kaartjes al kan vasthouden!

margarita.jpg

Irma, ik wens je vast een hele fijne vakantie.

Stay safe en graag heel weer terug!

muis wrote:

JessLS wrote:

NU AL??? wowwwwwwww!!!!

ja, in je handen hebben, het echte bewijs!!!
image

Sjiek!!! zo hey dat is rappie!!!

misschien vreemde vraag maar moet je morgen voor de voorverkoop de livenation link of die van eventim gebruiken of komen ze allebei op hetzelfde uit?

canoa wrote:

Ik lees 2 pc's, een telefoon, firefox gebruik etcetera.....

Maar welke ingang op internet zou nou het beste werken?

Via deze site doorlinken? of rechtstreeks via livenation of rechtstreeks via eventim?

Elke klik is weer een risico op vastlopers, maar als een goeie klik je op een goeie plek laat komen is dat wellicht het nemen van een risico waard.....

daar ben ik dus ook zo benieuwd naar...

loopt er al een poll hoe laat het 2e concert morgen in de voorverkoop gaat?

ik zet in om 10.13uur

Happy birthday Marian!!!
en ook aan Adam natuurlijk!

nog even resultaten afwachten Willy? *zucht* is 't ooit anders ...

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...