Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

hanshe wrote:

De dame leek me een beetje onervaren moet ik zeggen. Zij leek nauwelijks op de hoogte van het gekkenhuis dat morgen los gaat barsten. Ik heb haar sterkte gewenst, veel sterkte.

O jee! dat wordt niet d'r beste dag!

zo, alles is hier ingepakt, wij vertrekken keivroeg morgenochtend. ik ga jullie alvast allemaal heel erg veel succes toewensen morgen!!! ik zit op 1850 metermaar jullie stress gaat zeker hoger. ik zal heel erg hard duimen!!

canoa wrote:

loopt er al een poll hoe laat het 2e concert morgen in de voorverkoop gaat?

ik zet in om 10.13uur

.

Is alleen via internet, vergeet dat niet. Gaat stukken trager als 150 postkantoren gelijktijdig kaartjes beginnen uit te draaien. Het kon wel eens wat langerduren is mijn gok.

10.17 uur star 2de concert. Maar je moet echt wel ingelogd zijn om dan de kaarten te kunnen kopen.

Ik gawederom voor de veldkaarten

yeoldeinn wrote:

muis wrote:

yeoldeinn:

zijn echt de beroerdste niet om op vragen antwoord te geven....:-)

afgelopen week zijn er zoveel geweest die van alles vroegen, voordat ze de FAQ hebben gelezen.....

was een beetje frusterend zeg maar....

wees welkom!!ik moet je wel waarschuwen : ben een Belg

maak je geen zorgen, Belgen zijn hier welkom. Spreek uit ervaring.

Hello Landgenoot.

muis wrote:

wil even wat kwijt hier....en 'k hoop dat er een dikke punt achter gezet kan worden....

iedereen is hier welkom, mag posten wat zij/hij wil....

niemand heeft het alleenrecht hier op dit U2 forum....ook niet als "club"

iedereen is hier omdat we graag over U2 praten, zeker in deze tijden....

we zouden juist allemaal helemaal happy moeten zijn nu!

de meesten hebben al een aantal tickets in the pocket !!! we gaan naar U2 jongens!!
happy.gif

bovendien is 'alleen tekst' heel anders dan iemand in real life spreken....

dat kan zo anders overkomen....iemand kan zich buitengesloten voelen, hoewel diegene

het helemaal niet zo bedoelt....

ik zou aan iedereen willen vragen om het forum leuk te houden....

eventuele frustraties dan maar via een pm te doen aan de persoon zelf....

dit bericht is aan geen enkel persoon gericht, het is zoals ik het voel op dit moment....

hoewel ik het het begin van de "invasie" ook tegenstrijdige gevoelens had....

dat zal ik niet ontkennen.....

PUNT
wink.gif

PROOST ALLEMAAL!!
smokin.gif

Het is niet zozeer de invasie van 'nieuwelingen' op het forum dat kwaad bloed zet, als wel de gemakzucht waarmee iemand binnenvalt. Een eerste post inde trend van 'weten jullie wanneer de presale van Berlijn begint?' of 'is stoel 23 van rij 4 blok 412 2e ring arena al bezet?', tja dan gooi jeje eigen glazen in.

Op de tourpagina van u2.com staat een FAQ waarin veel antwoorden gevonden kunnen worden. Een beetje initiatief tonen kan geen kwaad. Zowel op het forum als ookin je eigen prive leven. Mensen raken nu eenmaal gefrustreerd dat veel vragen waarop het antwoord met een simpele klik op deze site gevonden kan worden hierbotweg in veelvouden worden gesteld. Als iedereen zijn gezonde verstand (en ik mag aannemen dat wij hierover allemaal wel beschikken) gebruikt is er eigelijkniet zoveel aan de hand.

Iedereen die het gekeuvel hier wel aanstaat, voel je vrij je in de soms 'hopeloze' brei van posts te mengen grin.gif. If not, walk on zou ik zeggen.

Beste medelotgenoten,

Misschien overbodige info, maar het is in ieder geval geen vraag roll.gif

Ik was net nog even op de site van LiveNation en daar staat nu een heel uitgebreid "bestel" proces beschreven voor de kaartjes van U2 voor morgen.

Mogelijk staat er nog interessante info in voor een van jullie - zie onderstaande link voor de info:

* Er zijn 3 manieren om rechtstreeks kaartjes te bestellen - 2 websites en telefonisch

http://en.livenation.nl/kaartenkopen.html

ingelke wrote:

muis wrote:

JessLS wrote:

Zojuist delivery van DHL, mijn kaartjes van U2 in Milaan....dat is snel!!!!! :-) Heerlijk om tickets in je handen te hebben:-)

Nu morgen nog.........zucht!

NU AL??? wowwwwwwww!!!!

ja, in je handen hebben, het echte bewijs!!!
image

Sjiek!!! zo hey dat is rappie!!!
Holy smoke Jess!!! da's superformidabel!!! de kaartjes al in je bezit!!! wooot!! :-)))

da's al dat hé! :-)

nou, ben ermee weg. doeg!

Lekker een Smirnoffje Muis, proost!

Net even de link gelezen met de parool tips..

Het hele gebeuren is me sowieso wat onduidelijk, nog nooit bij een echte voorverkoop kaartjes gekocht, of geprobeerd te kopen.Enkel nu de presale gehad maardat liep natuurlijk soepel en dat zal morgen niet het geval zijn.

Op de site van livenation heb je ook tips staan, http://en.livenation.nl/kaartenkopen.html (oeps die heeft Onefly ook geplaatst nu zie ik)

Daar staat dus.. "U hoeft zich dus niet in te loggen met uw Live Nation account_74615. U heeft alleen uw Eventim account nodig."

Ik snap geen bal van die virtuele wachtrij.. wanneer sta je dan in die virtuele wachtrij ohwell.gif

Het is me ook onduidelijk op welke manier en waar je het ziet als er een 2e concert aangekondigd is. Zal me morgen absoluut wel duidelijk worden, maar als hetdan maar niet te laat is.

Ik doe geen oog dicht vannacht dat weet ik iig wel... frown.gif

@ Irma fijne vakantie!

Denk dat die virtuele wachtrij hetzelfde zal gaan als vandaag bij bijvoorbeeld gothenburg. je kreeg daar een balk in beeld met daaronder de tekst: wachtrij isongeveer 15 minuten (oid). Op het moment dat je je pagina gaat verversen, sluit je weer achteraan....

Alleen hoe, waar en wanneer duidelijk wordt wanneer het 2e concert in de verkoop gaat........ zou het fijn vinden als ze me dat ff persoonlijk door zoudengeven :-)

Een nieuw deel zie ik, en gelijk al zoveel pagina's.

Jullie zijn niet bij te houden joh...

Voor iedereen die morgen kaarten gaat bestellen, heel veel succes!!!!!

Ah oke dus dat zie je gewoon dan die wachtrij waarschijnlijk. Pfff voel me wel een beetje blond nu ben echt een mega-groentje op dit vlak. Geef mij maar hetpostkantoor! :)

En ik loop mezelf ook gewoon gek te maken, ben nogal een uber stressmuts ik kan mezelf echt vreselijk opnaaien.

Chelyn wrote:

Ah oke dus dat zie je gewoon dan die wachtrij waarschijnlijk. Pfff voel me wel een beetje blond nu ben echt een mega-groentje op dit vlak. Geef mij maar het postkantoor!
:)

En ik loop mezelf ook gewoon gek te maken, ben nogal een uber stressmuts ik kan mezelf echt vreselijk opnaaien.

wees gerust je bent niet de enige hier........... hier nog zo een en we gaan nu waarschijnlijk toch ook naar dublin dus kunnen we daar volgendeweek ook nog eens over gaan stressen

succes allemaal!

Valiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum

Ben in ieder geval gerust dat ik tickets in handen heb, stond zo stom te kijken toen de bezorger van DHL op de deur bonsde....echt letterlijk!!! Maar nu morgennog en dan Dublin...moet maar gaan ruilen, dus als iemand wat hoort of zo...ik hou mij aanbevolen!

Hoe is het met jullie ticketstress???? Ik denk dat de meesten hier wel rustig kunnen slapen....hebben hun presalecode gebruikt voor Amsterdam...of niet? En hoewas de Smirnoff, Ilona?? Als ik niet zoveel verdoving en ibuprofen had ingenomen, had dat een lekker slaapmutsje geweest voor straks :-)

Chelyn wrote:
Lekker een Smirnoffje Muis, proost!

Net even de link gelezen met de parool tips..

Het hele gebeuren is me sowieso wat onduidelijk, nog nooit bij een echte voorverkoop kaartjes gekocht, of geprobeerd te kopen.Enkel nu de presale gehad maar dat liep natuurlijk soepel en dat zal morgen niet het geval zijn.

Op de site van livenation heb je ook tips staan, http://en.livenation.nl/kaartenkopen.html (oeps die heeft Onefly ook geplaatst nu zie ik)

Daar staat dus.. "U hoeft zich dus niet in te loggen met uw Live Nation account_74615. U heeft alleen uw Eventim account nodig."

Ik snap geen bal van die virtuele wachtrij.. wanneer sta je dan in die virtuele wachtrij laugh.gif

Italie is volgens mij alleen nog maar 1 dag gepland he, of heb ik iets gemist.

Er is nog geen 2e bij gekomen, loopt het niet zo storm ofzo daar...

Hahaha het voelt in ieder geval wel goed om te weten dat hier een aantal mede-stressers zitten waar je dat gevoel mee deelt!

En het maffe is gewoon dat we natuurlijk al kaartjes hebben voor concert 1 a'dam dus in feite zou ik nu al relaxxx moeten zijn. Maar eigenlijk zijn detribunekaartjes die ik nog moet hebben me nog meer waard aangezien mijn ma en 2 dochters (en mijn man natuurlijk ook) dan allemaal mee kunnen.

Het is in ieder geval zeker dat er een 2e concert bij gaat komen, op de site van Eventim kun je dat zien - altans als je tussen de regels doorleest.

Bij U2 staat: begin 20 juli - einde 21 juli (dit betekend dat er 2 concerten gegeven zullen worden) bij veel andere concerten staat maar 1 datum (zelfde) alsbegin en einde.

Chelyn wrote:

Hahaha het voelt in ieder geval wel goed om te weten dat hier een aantal mede-stressers zitten waar je dat gevoel mee deelt!

En het maffe is gewoon dat we natuurlijk al kaartjes hebben voor concert 1 a'dam dus in feite zou ik nu al relaxxx moeten zijn. Maar eigenlijk zijn de

tribunekaartjes die ik nog moet hebben me nog meer waard aangezien mijn ma en 2 dochters (en mijn man natuurlijk ook) dan allemaal mee kunnen.

Ik moet morgen nog, hoor!!! heb morgen graag een veldkaart!

Onefly wrote:

Italie is volgens mij alleen nog maar 1 dag gepland he, of heb ik iets gemist.

Er is nog geen 2e bij gekomen, loopt het niet zo storm ofzo daar...

Nee, zijn zelfs nog veel tickets te krijgen voor dag 1!

advanloon wrote:

Avond allemaal,

Alles goed hier? Iedereen klaar voor morgen.

Tsja, wat heet klaar....stresslevel staat op zeer hoog, 1 computer en een laptop naast elkaar gezet, eventim login al 20 x gecheckt...wekker al gezet, kindmoet mama morgen missen aan de lijn van het voetbalveld......ehhhhhh......

Wel goud dat er dinsdag 2 dublinconcerten in de presale gaan. Als dat niet zo zou zijn dan hadden geen 2e concert bijgevoegd. Er komen er namelijk 3. Dan zalde 3e wel niet in de presale gaan. precies zoals 5 jaar geleden bij Vertigo.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...