Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

Het wemelt hier van de korte lontjes geloof ik , en ik ben dat gezeur over "vaste kliek" nu ook beu , we zijn hier met z'n allen hoor, pff.

Enne , ik ga gewoon voor het eerst niet meer alles lezen , sodetoela ... het is niet meer te doen happy.gif

Nog één nachtje wakker liggen en dan hebben we onze kaartjes weer smokin.gifroll.gif

( o .. man o man wat een stress embarassed.gifsick.gif )

Alvast heeeeeel veeel succes allemaal !

morgen om 12 uur ontploft dit forum door alle JAAAAAA ik heb er 1 , meldingen happy.giflaugh.gif

Vreemd dat Milaan 2 niet in de verkoop is gegaan. Daar hadden ze denk ik wel op gerekend. Mischien komt het nog. Morgen 2x Amsterdam. Hopen op veldtickets voorde 21e

Ben wel een stuk relaxter nu ik al tickets voor A' dam 1 heb.

Dinsdag pas weer in de stress.

advanloon wrote:

Vreemd dat Milaan 2 niet in de verkoop is gegaan. Daar hadden ze denk ik wel op gerekend. Mischien komt het nog. Morgen 2x Amsterdam. Hopen op veldtickets voor

de 21e

Dat hoop ik ook, en nog eentje voor de 20ste! Maar ik hoop gewoon dat iedereen er door heen komt morgen en anders maar via het forum gaan ruilen of aanmoedigenom meer kaarten te bestellen! :-)

Er is nog niets bekend over DVD opname he

Ik denk dat het Croke Park gaat worden waar ze opname van gaan maken.

Is denk ik ook de enige plaats waar ze deze 1e leg 3 concerten gaan geven.

Dan volgende week inderdaad Dublin, heb alleen geen presalecode meer.....misschien nog lid worden op naam van mijn hubby......?!

JessLS wrote:

Chelyn wrote:

Hahaha het voelt in ieder geval wel goed om te weten dat hier een aantal mede-stressers zitten waar je dat gevoel mee deelt!

En het maffe is gewoon dat we natuurlijk al kaartjes hebben voor concert 1 a'dam dus in feite zou ik nu al relaxxx moeten zijn. Maar eigenlijk zijn de

tribunekaartjes die ik nog moet hebben me nog meer waard aangezien mijn ma en 2 dochters (en mijn man natuurlijk ook) dan allemaal mee kunnen.

Ik moet morgen nog, hoor!!! heb morgen graag een veldkaart!
Ahhhh oke! Nou succes dan maar!

Mochten die 5 tribunekaarten voor de 21e hier lukken dan heb ik 2 veldkaartjes voor de 20e over dus duim ook een beetje voor mij, mocht het mij lukken en jijhebt je veldkaart niet dan kan ik je daar misschien wel aan helpen. wink.gif

al verwacht ik dat er wel meer zijn die je dan kunnen helpen toch?

Lukken die tribunekaarten niet dan moet ik gaan ruilen of weet ik wat met die 2 veldkaartjes.

spanish eyes girl wrote:

Heb lotte opgehaald.

Eind april de uitslag.

Nog gesproken met verpleegkundige.

Doet btw geen uitspraak over het onderzoek. Het kan zo zijn dat ALS je aanleg hebt voor epilepsie dat dat naar buiten komt in stress situaties. Een protest dus van het lichaam, dat zegt tot hier en niet verder. Uhmmmm ..... een zeer plauzibele verklaring!

Afwachten verder maar weer.

Oke, meisje weer thuis gelukkig !,

weer afwachten , succes hoor ! , we duimen weer gewoon verder wink.gif

advanloon wrote:

Ja zeker , zalig gevoel happy.gif

maar ja , hebberig he , ik wil 2 dagen naar de galmbak smokin.gif

nicolleke wrote:

advanloon wrote:

Ja zeker , zalig gevoel happy.gif

Laat het concert voor Brussel ook maar aangekondigd worden. Ben dan waarschijnlijk 27ste of 28ste juli met vakantie aan de Belgische kust. Maar zal zekerkaartjes proberen te scoren. Zal dan wel via de reguliere verkoop moeten. Eerst maar de aankondiging afwachten. Want voorlopig No News On The Horizon.

goeieavond allemaal!

Ik had al eerder een berichtje geplaatst (staat bovenaan pag 28), maar heb die verwijderd.

Omdat er al genoeg over gezegd is.

Jess, nu je kaartjes al!!! Whoooo, leuk! En? Beetje mooi...??

Chelyn, ik hou mij aanbevolen voor je veldkaarten hoor...wil je niet ook nog naar Milaan..LOL:-) Heb nog 2 tickets.....

Maar hou mij aub in gedachten, superlief!!! :-) Heb namelijk geen goed gevoel over morgen.....

nicolleke wrote:

spanish eyes girl wrote:

Heb lotte opgehaald.

Eind april de uitslag.

Nog gesproken met verpleegkundige.

Doet btw geen uitspraak over het onderzoek. Het kan zo zijn dat ALS je aanleg hebt voor epilepsie dat dat naar buiten komt in stress situaties. Een protest dus van het lichaam, dat zegt tot hier en niet verder. Uhmmmm ..... een zeer plauzibele verklaring!

Afwachten verder maar weer.

Oke, meisje weer thuis gelukkig !,

weer afwachten , succes hoor ! , we duimen weer gewoon verder
image

Inderdaad!

Jammer dat je wel 1,5 maand moet wachten op de uitslag. Blijft vervelend

Hey Pieter, nou mooi....nee, gewone gele geprinte tickets met tekst....maar er staat toch echt U2 360 tour...and thats all that matters!!!! :-)

dsmet wrote:

Had het berichtje net gelezen en weg was het.

Ik dacht achteraf, beter van niet...

'ellow ik wip even binnen om te zeggen dat ik de 3e griep heb sinds december en gelijk de hevigste. 39+ koorts, keelpijn, hoesten (en dan bedoel ikhysterisch hoesten, niet normaal) loopneus, bonkende kop en spierpijnen. En dat al 3 dagen nu. Getver. Lig al 2 hele dagen op bed, kan geen vin verroeren..

Maar een paar koopopdrachten bij liveNation morgen moet wel lukken... Tot morgen.

'ellow ik wip even binnen om te zeggen dat ik de 3e griep heb sinds december en gelijk de hevigste. 39+ koorts, keelpijn, hoesten (en dan bedoel ikhysterisch hoesten, niet normaal) loopneus, bonkende kop en spierpijnen. En dat al 3 dagen nu. Getver. Lig al 2 hele dagen op bed, kan geen vin verroeren..

Maar een paar koopopdrachten bij liveNation morgen moet wel lukken... Tot morgen.

Het waait wel over, Pieter....en kan het draadje niet weer naar de betaalde kant van de Zoo....Denis kan er toch nu weer in????

JessLS wrote:

Hey Pieter, nou mooi....nee, gewone gele geprinte tickets met tekst....maar er staat toch echt U2 360 tour...and thats all that matters!!!! :-)

Hey Jess,

Vallen die tickets me dan tegen.

Hadden ze iets leukers van kunnen maken.

Fototje erop van de bandleden of het podiumontwerp.

Nou ja, de tickets in je beit hebben is het belangrijkste.

JessLS wrote:

U2 360 tour...and thats all that matters!!!! :-)

wel een rare zin als payoff: and thats all that

matters!!!!

CNF01 wrote:

'ellow ik wip even binnen om te zeggen dat ik de 3e griep heb sinds december en gelijk de hevigste. 39+ koorts, keelpijn, hoesten (en dan bedoel ik

hysterisch hoesten, niet normaal) loopneus, bonkende kop en spierpijnen. En dat al 3 dagen nu. Getver. Lig al 2 hele dagen op bed, kan geen vin verroeren..

Cor, beterschap!!! Hier zijn mijn mannen ook grieperig, heb er zelf nog steeds geen last van! Lkeer veel thee en water drinken, morgen je ding doen en weer jebed in! Veel sterkte en succes voor morgen!

CNF01 wrote:

Lig al 2 hele dagen op bed, kan geen vin verroeren..

Veel sterkte gewenst Cor! Gadsie zeg...maar die uitermate goeie u2 spirit is niet aangetast door je griep!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...