Jump to content
Sign in to follow this  
Yra66

Buitenverblijf voor de Dutch Treat Zo Lang DeNis In Quarantaine Zit! deel4

Recommended Posts

CNF01 wrote:

'ellow ik wip even binnen om te zeggen dat ik de 3e griep heb sinds december en gelijk de hevigste. 39+ koorts, keelpijn, hoesten (en dan bedoel ik hysterisch hoesten, niet normaal) loopneus, bonkende kop en spierpijnen. En dat al 3 dagen nu. Getver. Lig al 2 hele dagen op bed, kan geen vin verroeren..

Maar een paar koopopdrachten bij liveNation morgen moet wel lukken... Tot morgen.

Veel beterschap gewenst.

Morgen zal het griepvirus even plaats ruimen voor je of het U2 virus!!!

JessLS wrote:

Het waait wel over, Pieter....en kan het draadje niet weer naar de betaalde kant van de Zoo....Denis kan er toch nu weer in????

Nopes! Denis kan er nog steeds door

dsmet wrote:

JessLS wrote:

Hey Pieter, nou mooi....nee, gewone gele geprinte tickets met tekst....maar er staat toch echt U2 360 tour...and thats all that matters!!!! :-)

Hey Jess,

Vallen die tickets me dan tegen.

Hadden ze iets leukers van kunnen maken.

Fototje erop van de bandleden of het podiumontwerp.

Nou ja, de tickets in je beit hebben is het belangrijkste.

Tsja, had voor een concert in DE Italiaanse designstad ook iets anders verwacht, maar ja, bij San Siro zijn ze gewend aan voetbalfans......niet aan ons ;-)

JessLS wrote:

Chelyn, ik hou mij aanbevolen voor je veldkaarten hoor...wil je niet ook nog naar Milaan..LOL:-) Heb nog 2 tickets.....

Maar hou mij aub in gedachten, superlief!!! :-) Heb namelijk geen goed gevoel over morgen.....

Milaan zou helemaal super zijn maar voor ons in de praktijk onuitvoerbaar teveel om rekening mee te houden hier thuis (zeewaterbakkie, honden en natuurlijkonze kinderen en zo meer). Vandaar dat we 2 x amsterdam willen doen. Maar ik hou je zeker in gedachten. ;) Nu maar hopen dat het lukt morgen!

PieterVR wrote:

JessLS wrote:

U2 360 tour...and thats all that matters!!!! :-)

wel een rare zin als payoff:
and thats all that

matters!!!!

Uhhh, hoezo?? Kaartje hebben is toch het belangrijkste.....hoe het eruit ziet maakt mij dan geen bal uit...als ik maar binnen kom:-) en pay off......doe ikniet aan.....;-)

JessLS wrote:

dsmet wrote:

JessLS wrote:

Hey Pieter, nou mooi....nee, gewone gele geprinte tickets met tekst....maar er staat toch echt U2 360 tour...and thats all that matters!!!! :-)

Hey Jess,

Tsja, had voor een concert in DE Italiaanse designstad ook iets anders verwacht, maar ja, bij San Siro zijn ze gewend aan voetbalfans......niet aan ons ;-)
of niet

Ga wat huishoudelijke taken verrichten.

Tot morgen en succes bij het scoren van nog wat Tix.

en call me stupid....maar HOE KUN JE DIE GROTE LETTERS NOU MAKEN???? LUKT MIJ NIET>>>>

tot morgen!!! Staat een beetje raar als ik nu zeg, sop ze......hahahahaha....veel plezier met je klusjes in huis!

dsmet wrote:

JessLS wrote:

dsmet wrote:

JessLS wrote:

Hey Jess,

of niet

Al jaren zijn die geprinte tickets lelijk

VROEGUH was alles beter pimp.gif

HELLO,HELLO

Goeiaaf

Wat een super lekkere spanningen hier....lol

Welkom aan aan de nw . gezichten we we helaas nog niet weten, voel je hier thuis en respecteer elkaar, geef elkaar de ruimte dan komt het helemaal goed.

Morgen zal ik er niet bij zijn, helaas maar hou me wel aanbevolen voor veld kaart 2e concert. Het eerste concert heb ik nog 1 zit kaart over à 160, dus wiemaakt me los en anders nog de optie Dublin ruil en dat lijkt me sowiezo helemaal verkeerd !!!!!nerd.gif

Tjonge,

Lees net dat "de Neus" in een dag tijd meer dan 1 miljoen kaartjes heeft verkocht en hiermee waarschijnlijk de meeste kaartjes voor een tournee ooitheeft verkocht in zo'n korte tijd - per minuut 33 plaatsen verkocht.

"The king of Plop" doet het toch maar weer

Jess,

Ik bedoelde met die payoff alsof "that's all that matters" ook op de kaarten staat geprint. Zo leek je het te schrijven en daarom zei ik dus dateen rare payoff is.

En natuurlijk! Maakt geen drol uit hoe die kaart eruit ziet, je bent er, de band zal er zijn. Reden genoeg voor een te gek avondje!

Rupert, klus ze!

Zo ben er klaar mee voor vandaag! Leuke avond, ik ga er vandoor.

Bye bye zwaai zwaai en voor degene die morgen de stress aankunnen: Veel succes

Pieter, veel succes morgen voor dag 2! En nu weet ik wat je bedoelt...hahahahaha...was ooit blont....:-) Doeidoei!

Evening all. Ik ben Michaël, één van die nieuwe "gezichten". Sinds 2004 lid van Zootopia, de gratis versie en dus geen deelnemer aan de presale voorVertigo (desondanks voor zowel Brussel als A'dam III goede tix) Sinds vorige maand toch maar de creditcard gebruikt om betalend lid te worden. $ 50 wellspent I might add: 4 veldkaartjes voor A'dam I in the pocket. Aangezien met z'n 7en willen gaan en de anderen mijn U2.comvoorbeeld niet gevolgd hebbenzal het morgen zweten worden achter de PC. Ik hoop dat het net zo gaat als de voorverkoop voor Vertigo Brussel. Die zou officieel pas om 10.00 beginnen maartoen ik om 7.30 alvast ging proefdraaien kwam ik erachter dat ik al kon bestellen en 3 minuten later had ik de gewenste kaartjes al binnen. Verwacht heteerlijk gezegd morgen niet, ook al omdat veel Belgen het zekere voor het onzekere zullen nemen.

Ik wens iedereen veel succes morgen en ook voor andere (pre)sales.

Durf het bijna niet te vragen, maar... hoe zit het eigenlijk met die wachtrij en kaarten voor het tweede concert? Ik heb al maximaal voor de 20e, dus kanalleen voor de 21e kopen. Moet ik dan blijven verversen tot ik de 21e zie of sta ik dan telkens achterin de virtuele wachtrij? Ik heb nog nooit zo'n soortvoorverkoop gedaan dus heb eigenlijk geen idee hoe dat werkt als je maar voor 1 datum kan gaan... sorry als het al gevraagd is, by all means slap me ifthat's the case.......

Gefeliciteerd voor degenen die de kaartjes al in handen hebben! Ik hoop dat ze bij mij ook binnenkort op de deurmat liggen... :-S

Liseth, het is echt afwachten, morgen...helemaal nieuw voor iedereen! En of een 2e concert wordt aangekondigd, weten we ook niet....

Dus veel de pagina verversen en niet bij de PC weggaan!

Liseth wrote:

Durf het bijna niet te vragen, maar... hoe zit het eigenlijk met die wachtrij en kaarten voor het tweede concert? Ik heb al maximaal voor de 20e, dus kan alleen voor de 21e kopen. Moet ik dan blijven verversen tot ik de 21e zie of sta ik dan telkens achterin de virtuele wachtrij? Ik heb nog nooit zo'n soort voorverkoop gedaan dus heb eigenlijk geen idee hoe dat werkt als je maar voor 1 datum kan gaan... sorry als het al gevraagd is, by all means slap me if that's the case.......

Gefeliciteerd voor degenen die de kaartjes al in handen hebben! Ik hoop dat ze bij mij ook binnenkort op de deurmat liggen... :-S

Hi,

Lees dit even door, wordt je mogelijk wel wat wijzer van:

http://en.livenation.nl/kaartenkopen.html

Ik ben wel benieuwd naar de verhalen over de telefonische verkoop. Ik hoop iig wel dat ze genoeg blikken callcentermedewerkers open gaan trekken.

Ze schijnen morgen meer dan 100 mensen te hebben zitten en dat kan best druk worden....hopen er maar het beste van, wie weet valt het mee! Gewoon voor jezelfals mantra herhalen....WE GAAN KAARTEN KRIJGEN.....HET GAAT LUKKEN! ...kan nooit kwaad! hihi :-)

Angel of Heerlen wrote:

Evening all. Ik ben Michaël, één van die nieuwe "gezichten". Sinds 2004 lid van Zootopia, de gratis versie en dus geen deelnemer aan de presale voor Vertigo (desondanks voor zowel Brussel als A'dam III goede tix) Sinds vorige maand toch maar de creditcard gebruikt om betalend lid te worden. $ 50 well spent I might add: 4 veldkaartjes voor A'dam I in the pocket. Aangezien met z'n 7en willen gaan en de anderen mijn U2.comvoorbeeld niet gevolgd hebben zal het morgen zweten worden achter de PC. Ik hoop dat het net zo gaat als de voorverkoop voor Vertigo Brussel. Die zou officieel pas om 10.00 beginnen maar toen ik om 7.30 alvast ging proefdraaien kwam ik erachter dat ik al kon bestellen en 3 minuten later had ik de gewenste kaartjes al binnen. Verwacht het eerlijk gezegd morgen niet, ook al omdat veel Belgen het zekere voor het onzekere zullen nemen.

Ik wens iedereen veel succes morgen en ook voor andere (pre)sales.

Hi Michael,

Welkom, hoewel ik ook nog redelijk nieuw ben, maar iedereen is welkom.

Dat is wel ff mooi meegenomen als je aan het 'proefdraaien' bent en je kan ineens al kaartjes kopen.

Maar volgens mij is het ook niet zo dat ze precies om 10.00 uur 'open' gaan hoor.

Ik had van de week in de pre-sale ook om 9.49 uur mijn kaartjes gekocht terwijl er 10.00 uur werd aangegeven.

Maar veel succes in ieder geval !!

Persoonlijk zou ik nooit bellen voor kaartjes - althans niet voor kaartjes waarvan je kunt weten dat ze zo snel weg zijn. Ik zou ze altijd via internetbestellen - weet je precies wat je doet en wat er gebeurt.

Een vriend van me vraagt zich af of hij een code krijgt als hij zich nu nog gaat registreren voor bijv Berlin iemand enig idee?

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...